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Warum Capterra kostenlos ist
CloudTalk ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Support- und Vertriebsteams. Mit CloudTalk ist Telefonieren einfach und macht Spaß! Erhalte noch heute deine kostenlose Testversion! Erfahre mehr über CloudTalk
CloudTalk ist ein Telefonsystem mit fortschrittlichen Kostenkontrollefunktionen. Mehr als 2.500 Unternehmen wie DHL, Yves Rocher, Karcher, Glovo vertrauen auf die Anrufqualität und die Telefonielösungen von CloudTalk. Mache deinen Vertriebs- und Kundenbetreuungsteams mit mehr als 70 fortschrittlichen Anruffunktionen das Leben leichter. Verbessere die Kommunikation mit Interessenten dank der Integration mit deinen bestehenden Helpdesk-, CRM- und E-Commerce-Systemen wie Helpscout, Pipedrive oder Shopify. Starte deine 14-tägige kostenlose Testversion. Erfahre mehr über CloudTalk
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CTI für den Vertrieb und das Kontaktcenter – Kundenerlebnis und Produktivität verbessern
Tenfold Next Generation CTI lässt sich in alle wichtigen CRMs integrieren, darunter Salesforce, Microsoft Dynamics und Telefonsysteme wie Cisco, Avaya und Genesys. Durch die Anbindung deines Telefonsystems an das CRM kannst du mit Tenfold deine Kunden zum Zeitpunkt der Interaktion erkennen und dementsprechend reagieren. Mit Funktionen wie Bildschirm-Popups, einem einheitlichen Kundenprofil, Click-to-Dial, automatischer Anrufprotokollierung, Local Presence Dialing und vielem mehr unterstützt Tenfold Vertriebs-, Support- und Serviceteams für bessere Kundengespräche.
Tenfold Next Generation CTI lässt sich in alle wichtigen CRMs integrieren, darunter Salesforce, Microsoft Dynamics und Telefonsysteme wie Cisco, Avaya und Genesys. Durch die Anbindung deines Telefonsys...
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Cloudbasierter Power Dialer/CRM: Wähle bis zu 80 Kontakte/Stunde, hinterlasse sofort Voicemails und E-Mails, verwalte Kontakte und schließe mehr Verkäufe ab.
Call-Tracking- und Power-Dialer-Software zur Steigerung des Umsatzes durch ausgehende Verkaufsgespräche. Verfolge die Agentenproduktivität und hilf Agent*innen dabei, Produktivität und Leistung zu steigern. Wähle Leads bis zu viermal schneller. Erhalte Echtzeit- und nutzerdefinierte Berichte. Einfach in der Bedienung. Kein Vertrag! Probiere es kostenlos aus, keine Kreditkarte erforderlich.
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Günstigstes komplettes CRM auf dem Markt. Einmalige Kosten von 99 US-Dollar pro Nutzer. Sehr einfach zu verwenden mit optionalen Erweiterungen für ein maßgeschneidertes Paket
Die VoIP-Preisgestaltung sollte einfach sein. Mit InfoFloTalk zahlst du nur 29,99 US-Dollar pro Zeile und erhältst UNBEGRENZTE Erweiterungen. Carmel Vision ist der einzige VoIP-Anbieter auf dieser Liste, der pro Zeile und nicht pro Nebenstelle abrechnet. Keine versteckten Kosten, keine Spielereien. Wenn du derzeit pro Nebenstelle zahlst, zahlst du zu viel. Du könntest natürlich mit einem größeren VoIP-Anbieter arbeiten, aber größer bedeutet nicht besser. Hinsichtlich überlegener Technologie und kundenorientierter Tarifmodelle kommt niemand an Carmel Vision heran. Zahle pro Zeile
Die VoIP-Preisgestaltung sollte einfach sein. Mit InfoFloTalk zahlst du nur 29,99 US-Dollar pro Zeile und erhältst UNBEGRENZTE Erweiterungen. Carmel Vision ist der einzige VoIP-Anbieter auf dieser List...
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FluentCloud ist ein cloudbasiertes Business-Telefonsystem, das sich darauf konzentriert, für dein Unternehmen die kostengünstigere Lösung zu finden und die Zuverlässigkeit zu verbessern.
FluentStream ermöglicht deinem Unternehmen, Telekommunikationsressourcen effizient zuzuweisen, indem es Echtzeit-Anrufstatistiken und erweiterte Berichterstellung mit Anrufwarteschleifen bereitstellt. FluentStream hat das Business-Telefonsystem neu erfunden. Wenn Funktionen wie Voicemail und Anrufweiterleitung so einfach abgerufen werden können, ist klar zu sehen, dass FluentStream die Geschäftskommunikation verändert. FluentStream bietet dynamische, cloudbasierte Technologie für alle Unternehmen und bemüht sich, jedem einzelnen eine herausragende Leistung zu bieten.
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Mit der Software für die Telekommunikationsberichterstattung kannst du ein- und ausgehende, Orts- und Ferngespräche von deinem Telefonsystem aus protokollieren.
CASH+ Call Accounting wurde von der Hansen Software Corporation entworfen und entwickelt. CASH+ ist mit Geschäftstelefonsystemen wie Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite, Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty und vielen mehr kompatibel. Von Hotels, Anwaltskanzleien, Vertriebsorganisationen bis hin zu Langzeitpflegeeinrichtungen: CASH+ kann in vielen Branchen als wertvolles Tool eingesetzt werden. Installiere CASH+ in deinem Büro für eine leistungsstarke Berichterstattung.
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Vielseitiges Business-Telefonsystem mit mehr als 50 Funktionen wie IVR, Gesprächsaufzeichnung, Warteschlange, Konferenzschaltung und vielem mehr.
All-in-one-VoIP-Telefonanlage mit mehr als 50 Business-Class-Funktionen, die deinen Umsatz steigern und den Kundenservice verbessern. Außerdem kannst du Abteilungen effizient miteinander verbinden und deine Telefonie für alle deine Standorte zentralisieren. High-Definition-Anrufqualität mit einem zuverlässigen und stabilen System mit 99,9999 % Betriebszeit.
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Variphy ist die bevorzugte Analyseplattform für die Kollaboration mit Cisco. Cisco-CDR-Berichterstattung und Anrufanalyse
Variphy ist die bevorzugte Analyseplattform für die Kollaboration mit Cisco. In Kollaboration mit der Cisco UC Community soll die leistungsfähigste und umfassendste Analyselösung mit einem personalisierten Servicelevel für alle Unternehmen/Partner*innen weltweit entwickelt werden. Branchenführende Cisco-CDR-Berichterstattung und Anrufanalyse, UCCX-Wallboard-Berichterstattung und -Analytik, Änderungs-, Audit- und As-Built-Berichterstattung, DN- und Dial-Plan-Management sowie Remote-Telefonsteuerung und Makros in einer einzigen Lösung.
Variphy ist die bevorzugte Analyseplattform für die Kollaboration mit Cisco. In Kollaboration mit der Cisco UC Community soll die leistungsfähigste und umfassendste Analyselösung mit einem personalisi...
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Cloud-Kontaktcenter- und Kommunikations-API-Lösungen. Ideal für großvolumige Multi-Channel-Kampagnen und Kundenbetreuung.
Cloud-Kontaktcenter-Software und API-Lösungen zur Verwaltung von Kampagnen und Live-Kontakten. Ideal für Multi-Channel-Kampagnen und Kundenbetreuung. Einfache Einrichtung, anpassbar und unterstützt vom 24/7-Kundenservice von Ytel. Analysen und Berichte werden standardmäßig geliefert. Leistungsstarke CRM-Integration, Voicemail ohne Klingeln, Sprachübertragung und SMS, einschließlich landesweiter Kurzwahl-, gebührenfreier und lokaler Nummern. Mit Ytel erzielst du Verbindungen und Ergebnisse höchster Qualität.
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Komplett cloudbasiertes Inbound-/Outbound-Dialing und Anrufverfolgungstechnologie
Komplett cloudbasiertes Inbound-/Outbound-Dialing und Anrufverfolgungstechnologie – leistungsstarke Anrufaufzeichnungs- und Echtzeit-Zeiterfassungstools für Vertriebs- und Kundenserviceteams. Vereinfache deine Kostenkontrolle mit den einfach zu bedienenden Dashboards, Berichten und einem All-in-one-VOIP-basierten Telefonsystem für dein gesamtes Unternehmen. Teste die Software 7 Tage lang kostenlos.
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TEM Suite ermöglicht es Unternehmen, die Sichtbarkeit und Kontrolle über ihre Unified-Communications-Nutzung, ihr Vermögen, ihre Dienstleistungen und Sicherheitsrichtlinien zu gewinnen.
MTS ist ein weltweiter Anbieter von innovativen Produkten und Dienstleistungen für Unified-Communications- & Collaboration-Management (UCCM), Kommunikation-Lifecycle-Management (CLM), Technologie-Expense-Management (TEM), Enterprise-Mobility-Management (EMM) sowie Call-Accounting-Services und -Lösungen. Die TEM-Suite-UCCM-Lösung ermöglicht es Unternehmen, Sichtbarkeit und Kontrolle über die Unified-Communications-Nutzung, Vermögenswerte, Festnetz- und Mobilfunk-Dienstleistungen sowie Sicherheitsrichtlinien zu erhöhen.
MTS ist ein weltweiter Anbieter von innovativen Produkten und Dienstleistungen für Unified-Communications- & Collaboration-Management (UCCM), Kommunikation-Lifecycle-Management (CLM), Technologie-Expen...
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Call Accounting Service provides the key management information you need to administer your telecommunications environment.
NET-Phacs Hosted SaaS Call Accounting is a hosted, web based call accounting service. It provides everything you need for call accounting and features daily and monthly reports as well as robust query access to call data. The NET-Phacs "Plus" option adds; SQL ad hoc reporting; the ability to effortlessly email monthly reports to your users; plus options to allow managers query access to subordinate's data in a secure Internet environment; plus billing and tracking of equipment and feature items.
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ISI helps its clients choose and implement Unified Communications management solutions that achieve their desired business outcomes.
ISI is a leading provider of quality Unified Communications management solutions for companies seeking to measure, analyze and optimize usage, content, expenses and people. ISI helps clients implement UC management solutions for voice, video, and IM/Presence that improve business outcomes through: UC reporting, traffic analytics, collaboration recording, speech analytics, workforce management, telecom audit, and telecom expense management (TEM).
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OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses with call tracking, threshold alarms and more
OfficeWatch Call Reporting provides visibility for businesses to easily track all calls within the organization to determine employee productivity and prevent against unauthorized phone usage. The application includes an automatic report scheduler which configures an unlimited number of reports to be emailed, printed or archived on an hourly, daily, weekly, or monthly basis. Toll fraud, trunk analysis and 911 alerts help businesses gain ROI from their investment.
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Web-based contact center solution that allows businesses to manage telephony communications with resource allocation, reporting & more.
PhonEX ONE is a comprehensive web-based solution for call accounting, management and control of your telecom expenses and productivity. Independent of PBX platform, PhonEX ONE is scalable offering unlimited growth and capacity to multi-site, multi-lingual and multi-currency environments. PhonEX ONE cuts operational costs by giving enterprises the perfect tool to monitor network activity and band width; report usage trends and statistics and optimize and efficiently allocate network resources.
PhonEX ONE is a comprehensive web-based solution for call accounting, management and control of your telecom expenses and productivity. Independent of PBX platform, PhonEX ONE is scalable offering unli...
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Call Accounting, Traffic Management und Analyse mit präzisem Reporting. SaaS- oder Kundenstandort-Anwendung für Avaya, Cisco, Mitel, NEC, Nortel, ShoreTel, Siemens, 3Com oder andere.
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Call accounting solution that helps identify and search phone numbers, track telecom expenses, analyze voice traffic, and more.
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Call Accounting solution provider for enterprise accounts using Cisco Call Manager, Avaya, Microsoft and other voice infrastructure.
If you're a medium to large company in need of Call Accounting services, we're the company to call! We securely collect, retain and report on your calling activities to meet your financial, governance and corporate compliance needs. At SAI, our mission is to help enterprises simplify a complex telecom world by providing usage and expense reporting tools for PBX, VoIP, Mobile and other unified communication systems. And, we've been doing it for over 25 years!
If you're a medium to large company in need of Call Accounting services, we're the company to call! We securely collect, retain and report on your calling activities to meet your financial, governance ...
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Providing organisations with the information required to understand what telecom services users use, how they use them and at what cost
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Provides the necessary tools to forecast, monitor and allocate communications management expenses.
Shadow CMS Enterprise is a scalable unified communication management application that consolidates communication data to highlight communication facility usage. Communication management is now a multi-pronged approach that combines statistics from various facilities to identify billing irregularities, misuse, bottlenecks, inactivity and productivity loss. Shadow CMS consolidates call detail, voice mail, auto attendant, ACD and mobile data to provide concise communication facility usage.
Shadow CMS Enterprise is a scalable unified communication management application that consolidates communication data to highlight communication facility usage. Communication management is now a mul...
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Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.
Call accounting software for all size organizations, single site or multiple sites, general business, professional or hotel/motel.
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Manages call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
Integrates all management functions into a single product. From call accounting and billing to complete service order and trouble ticket provisioning, status and reporting.
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Real-time monitoring and reporting for your entire voice network including VoIP.
VXTracker manages the technical & financial performance of your voice network. Multiple, authorized users can access the system from any browser, and scheduled delivery to email addresses means better distribution of reports and less demand on the system administrator. VXTracker uses a powerful SQL database that provides lightning fast processing of high call volumes from multiple locations. Multi-million call record reports are produced in seconds! Optional modules include Cell Phone reporting.
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Software to track and process call records . Helpful when planning to migrate to VoIP
Software to track and process call records in real time, allocate billing to specific departments and extensions, and analyze trends.
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Web-based solution that helps businesses manage incoming, outgoing, and internal calls to streamline telecommunication activities.
Are you looking for an innovative Call Accounting solution to increase productivity and lower costs? Call SWEET! is your total communications solution! Call SWEET!'s feature-rich qualities makes it the preferred choice of businesses, small and large.
Are you looking for an innovative Call Accounting solution to increase productivity and lower costs? Call SWEET! is your total communications solution! Call SWEET!'s feature-rich qualities makes it th...
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Call logging tool for tracking and allocating calls and costs associated with them, and performing tariff analysis.
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Easy to use powerful Web based Call Accounting system that captures, and reports on all CDR data from multi vendor, AVAYA, CISCO, MITEL
InCharge Unified Call Management is a powerful web based Call Accounting reporting solution that can generate detailed or summary reports on your PBX and mobile devices. With over 20 years of experience and 1000's of installations, our InCharge CDR and Wireless reporting applications are your answer. With its long list of features we have you covered. Easy to use web interface, Virtual server support, Customizable Reports, Multiple PBX support, (i.e. AVAYA, Cisco, Mitel), Avaya DBA compatible
InCharge Unified Call Management is a powerful web based Call Accounting reporting solution that can generate detailed or summary reports on your PBX and mobile devices. With over 20 years of experienc...
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WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs.
WIN-SENSE is a WINDOWS based software system that handles all of your telemanagement and call accounting needs....
Eine vollständige Gateway-Lösung für Gästedaten, Anruf-Abrechnung, Rechnungsstellung und eine Vielzahl von Interface-Hubs
FCS Gateway ermöglicht Hotelketten oder Eigentümern, verschiedene Hotels mit verschiedenen PMS, PABX und andere Drittpartei-Systeme unter einem Dach zu gruppieren, ohne sich um komplexe Anforderungen von Schnittstelle und Management sorgen zu müssen. Wir machen es einfach, komplizierte Integrationsarbeit zu optimieren.
FCS Gateway ermöglicht Hotelketten oder Eigentümern, verschiedene Hotels mit verschiedenen PMS, PABX und andere Drittpartei-Systeme unter einem Dach zu gruppieren, ohne sich um komplexe Anforderungen v...
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Nur für Telekommunikationsanbieter: Die Call-Accounting-Software von Enghouse unterstützt Unternehmen bei der Verwaltung, Umstellung und Optimierung ihrer Kommunikationssysteme.
Nur für Telekommunikationsanbieter: Die Call-Accounting-Software von Enghouse unterstützt Unternehmen bei der Verwaltung, Umstellung und Optimierung ihrer Kommunikationssysteme durch detaillierte Überwachung und Berichterstattung über die Nutzung von Systemen und Leitungen, Kostenanalysen und andere Geschäftskennzahlen. Sie kann bei der Planung von Technologiemigrationen von TDM nach IP oder PBX nach Unified Communications helfen und betrügerische oder nicht konforme Aktivitäten überwachen. Proteus protokolliert auch Trader-Voice-Plattformen und erweitert damit die Vorteile des Call-Accounting auf das Börsenparkett.
Nur für Telekommunikationsanbieter: Die Call-Accounting-Software von Enghouse unterstützt Unternehmen bei der Verwaltung, Umstellung und Optimierung ihrer Kommunikationssysteme durch detaillierte Überw...
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Free call accounting and reporting for Cisco call manager. Easy to use, it provides call details to admins, managers, and users.
VoIP Detective allows end users to pull reports on inbound and outbound calls they have made. Managers can pull reports on their team, showing call details. Administrators can see all calls made on the system including technical details such as MOS, jitter, etc. VoIP Detective has a completely free version that you can use indefinitely, as well as an upgraded version that offers reports delivered via email and unlimited data retention.
VoIP Detective allows end users to pull reports on inbound and outbound calls they have made. Managers can pull reports on their team, showing call details. Administrators can see all calls made on ...
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Call Record Analyzer (CRA) ist eine Cloud-CDR/CMR-Analyse- und Fehlerbehebungsplattform für Cisco®-UC-Umgebungen.
Du musst aussagekräftige Berichte aus deiner Cisco-UC-Umgebung generieren? Hier kommt Hilfe. CRA ist eine leistungsstarke, cloudbasierte, einfach zu bedienende, moderne Web-Call-Berichterstattungsanalyse- und Fehlerbehebungsplattform für Cisco-UC-Umgebungen.
Du musst aussagekräftige Berichte aus deiner Cisco-UC-Umgebung generieren? Hier kommt Hilfe. CRA ist eine leistungsstarke, cloudbasierte, einfach zu bedienende, moderne Web-Call-Berichterstattungsanaly...
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CallAnalyst

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Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.
Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.
Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems....
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PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution.
PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution. Manage your telephone costs and increase productivity by taking out the guess work.
PC-based reliable, comprehensive call accounting and billing solution. Manage your telephone costs and increase productivity by taking out the guess work....
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TEM solution

TEM solution

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Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more.
Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more.
Cloud-based solution telecom expense management solution that lets businesses manage invoices, call accounting, inventory and more....
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Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports .
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports .
Call accounting solution that connects with various telephone systems and helps generate incoming and outgoing call reports ....
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Tapit NOVA

Tapit NOVA

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Web-based solution that provides call accounting through recording, accounting, customer support and more.
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Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more.
Call intelligence tool that enables client decision making through call accounting, reporting analysis and more.
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Aradial

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Billing integration for ISP and VoIP, HotSpot, Wireless Access, WiFi, WISP, ASP, Wireless LAN and Mobile operators.
Aradial products include a full-featured Converged Billing and AAA servers (RADIUS and Diameter). Aradial provides excellent performance and technological superiority. The solution offers billing integration for ISP, Wimax, LTE, Mobile and VoIP, HotSpot, wireless access, WiFi, WISP, ASP and mobile operators. Aradial's web-based interface ensures easy connectivity from anywhere and is coupled with a state server that allows you to know exactly what is happening in the network, in real time.
Aradial products include a full-featured Converged Billing and AAA servers (RADIUS and Diameter). Aradial provides excellent performance and technological superiority. The solution offers billing integ...
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Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler.
Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler ($375.00 & up) . Call Accounting Mate is an industrial strength, fast and reliable call accounting software package for monitoring & reporting telephone call activity. It can be deployed in any enterprise inc. hospitality, retail, government, professional firms, banks & universities. This telemanagement solution will pinpoint charges, highlight misuse & increase productivity.
Browser-based, call accounting package with built-in web server, embedded SQL database and integrated job scheduler ($375.00 & up) . Call Accounting Mate is an industrial strength, fast and reliable ...
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WinCall

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WinCall Buchhaltungssoftware-Lösung, die die Aufgabe von AMCs und das Berichtswesen automatisiert und gleichzeitig einen hochklassigen Kunden-Support bietet.
WinCall verfolgt alle deine nationalen und internationalen Standorte unabhängig von PBX-Typ (analog, digital, IP), während es nach wie vor den besten Kundendienst in der Branche bietet. WinCall hilft, interne Rechnung zu erleichtern, identifiziert PBX Gebührenbetrug, erhöht die Produktivität der Mitarbeiter und sammelt die Datennutzung, um sinnvolle Telekom-Netzplanungs-Entscheidungen zu treffen. Directory-Integration eliminiert die zeitraubende Aufgabe, deine Call-Accounting-Datenbank und das Verzeichniszu aktualisieren.
WinCall verfolgt alle deine nationalen und internationalen Standorte unabhängig von PBX-Typ (analog, digital, IP), während es nach wie vor den besten Kundendienst in der Branche bietet. WinCall hilft, ...
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Teltrac

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Advanced Call Accounting für PBX/VoIP und private Netzwerke, Kapazitäten bis zu 100.000 Erweiterungen.
Advanced Call Accounting für PBX/VOIP und private Netzwerke, Kapazitäten bis zu 100.000 Erweiterungen. Produkt der Wahl für Fortune 500-Unternehmen im asiatisch-pazifischen Raum und weltweit.
Advanced Call Accounting für PBX/VOIP und private Netzwerke, Kapazitäten bis zu 100.000 Erweiterungen. Produkt der Wahl für Fortune 500-Unternehmen im asiatisch-pazifischen Raum und weltweit....
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ABS 100

ABS 100

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CDR Processing System for high volume Wholesale Billing, as well as: Auditing, Comparisons, Reports, Optimization, and Analysis.
ABS 100 provides a low cost high performance CDR Processing, Billing, and Call Accounting System that Rates Wholesale, Departmental, Carrier, and Retail CDRs while also providing Network Optimization, Carrier Management, and Profit/Loss reports. The ABS 100 system also generates LCR Routing Data. It can compare multiple Carrier Rates and is a great platform for Wholesale Billing and Agent/Reseller Re-Billing.
ABS 100 provides a low cost high performance CDR Processing, Billing, and Call Accounting System that Rates Wholesale, Departmental, Carrier, and Retail CDRs while also providing Network Optimization, ...
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Capture SMDR information from the PBX system as soon as call is completed, analyze it, convert to database record format
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TIM4biz Call Accounting is the easiest way to report exactly how your telephone is being used or abused. PMS and API support.
TIM4biz Cloud Call Accounting removes the headaches that are associated with legacy call accounting software. Flexible n-tier call costing with free, capped, flag fall, grace period, flat cost & per charging interval supports most countries All the major components of the system including database server, web server, report & alert servers are installed at the TIM4biz datacenter and are automatically backed up & maintained by TIM4biz staff. PMS integration & API support included.
TIM4biz Cloud Call Accounting removes the headaches that are associated with legacy call accounting software. Flexible n-tier call costing with free, capped, flag fall, grace period, flat cost & per c...
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eCDR

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Telemanagement tool that provides brand visibility and IT solutions through data reports and information.
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VeraSMART

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Zeitsparendes Reporting-Tool für vielbeschäftigte Telekom-/ UC-Manager - hilft dabei, Festnetz-, Mobilfunk-, und andere Geschäftsdaten zu verbinden, zu vereinfachen und zu teilen.
Wir wissen, dass du beschäftigt bist! Es ist schwer für Telekom-/UC-Manager, sich bei vielen Großprojekten zu konzentrieren. Calero VeraSMART hilft Ihnen, Festnetz, Mobilfunk und andere Geschäftsdaten zu verbinden, zu vereinfachen und zu teilen. Geeignet für Sicherheit, Produktivität, HR / Rechts-Dokumente, Chargeback-& Optimierungsanfragen. Unsere Wireline-Lösung ist kompatibel mit Avaya, Cisco, Microsoft Lync; unsere Wireless-Lösung eignet sich für AT & T, Sprint, T-Mobile und US Cellular. Skalierbar, erweiterbar, SaaS oder Premise.
Wir wissen, dass du beschäftigt bist! Es ist schwer für Telekom-/UC-Manager, sich bei vielen Großprojekten zu konzentrieren. Calero VeraSMART hilft Ihnen, Festnetz, Mobilfunk und andere Geschäftsdaten ...
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Calltrak

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Call accounting solution that enables businesses to manage call costs, fraud detection, phone reconciliation, and more.
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Telephony reporting tool that enhances customer interaction by screen dialing, high call resolution, showing user presence, and more.
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Report

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Software, die Kostenüberwachung, Betrugserkennung, Berichterstellung und E-Mail-Funktionen zur Berichtsplanung bietet.
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