90 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
Ideal für Außendienstteams ab zehn Nutzer*innen: Mit der mobilen Plattform Fluix kann dein Außendienstteam Checklisten ausfüllen und Arbeitsaufträge einreichen, Verträge unterzeichnen und Kundenunterschriften erfassen, Bestellungen genehmigen und Audits durchführen. Mit automatisierten Workflow-Regeln kann das Backoffice Außendienstdaten erfassen und in Echtzeit analysieren. Fluix kann über seine native App für iOS oder jeden Webbrowser aufgerufen werden. Hilf deinem Team, sich weiterzuentwickeln und dein Unternehmen effizienter zu machen. Erfahre mehr über Fluix Ab 10 $ / Benutzer / Monat, Fluixs papierlose Workflow-Lösung stellt dir jeden Dokumenten-Workflow papierlos in Minuten bereit! Erfahre mehr über Fluix
Das Parashift Document Center bietet eine auf maschinellem Lernen basierende Lösung für die Extraktion von Dokumenten über eine API an. Diese Lösung ist ideal für Softwareanbieter*innen und BPO, die Datenextraktion in ihre Produkte integrieren möchten. Drei Extraktionsoptionen sind verfügbar: 1. Nur Extraktion ohne Validierung, 2. Extraktion und menschliche Validierung durch den/die Nutzer*in, 3. Extraktion und menschliche Validierung durch Parashift. Erfahre mehr über Parashift Purchase to Pay Suite Per API bereitgestellte intelligente OCR-Lösung für Dokumentklassifizierung und Datenextraktion. Erfahre mehr über Parashift Purchase to Pay Suite
Mit Ninox kannst du alle Arten von Daten sammeln, die du benötigst, um deinen Geschäftsbetrieb zu optimieren. Die Nutzeroberfläche ist hochgradig anpassbar, um deinen eigenen Workflow-Anforderungen gerecht zu werden. Sie fördert die Datenerfassung, die Auswertung und die intensive Zusammenarbeit zwischen den Teams. Darüber hinaus kannst du deine am häufigsten genutzten Dienste wie Google (Sheets, Drive, Calendar, Forms) und viele andere integrieren. Ninox kann über seine native macOS-, iOS- und Android-Anwendung oder über jeden Webbrowser aufgerufen werden. Erfahre mehr über Ninox Mit Ninox kannst du alle Arten von Daten sammeln, die du von überall her benötigst, um deinen Geschäftsbetrieb zu optimieren. Erfahre mehr über Ninox
Launchcloud – Datenerfassung und Automatisierung leicht gemacht. Die Launchcloud-Plattform bietet flexibles Design und erweiterte Funktionen, mit denen die Datenerfassungsprozesse und -arbeitsabläufe im Büro oder im Außendienst verfeinert werden können. So können Daten offline erfasst und gespeichert werden, bis wieder eine Internetverbindung besteht. Öffentliche APIs und direkte Integrationen ermöglichen es dir, deine Formulare mit vorhandenen Unternehmenssoftwareanwendungen einfach zu verbinden, indem du einen nahtlosen Geschäftsprozess erstellst, sobald die Formulare übermittelt werden. Erfahre mehr über Array Datenerfassung und Automatisierung leicht gemacht. Erfahre mehr über Array
UiPath RPA ist ein High-Level-Plattform, um eine nahtlose Automatisierung der Dateneingabe auf einem beliebigen Web-Formular & Desktop-Anwendung zu ermöglichen. Es unterstützt Excel und bietet SAP und Citrix-Integration. Starte einfach und schnell mit dem eingebauten Recorder, der deine Aktionen auf dem Bildschirm liest und wiedergibt. Spare unzählige Arbeitsstunden, erfordert keinerlei Programmierung oder Scripting. UiPath bietet 100% Wiedergabe-Genauigkeit und ist Technologie-agnostisch und läuft mi HTML, Flash, AJAX, PDF, Java und Silverlight. UiPath richtet sich an Unternehmen aus allen Branchen, die ganz einfach ihre Website, SAP und Citrix-basierte Geschäftsprozesse automatisieren möchten.
ProntoForms ist ein führender Anbieter intelligenter mobiler Formulare für Unternehmen mit großen Außendienstteams. Profitiere von einer raschen Entwicklung benutzerdefinierter mobiler Apps, die Felddaten auf Smartphones und Tablets erfassen und analysieren – verfügbar als eigenständige Lösung bzw. als mobiles Front-End für unternehmensweite Aufzeichnungssysteme. Über 100.000 Abonnenten nutzen die intuitive, sichere und skalierbare Lösung zur Verbesserung der Produktivität, Optimierung der Servicequalität und Minimierung von Risiken. Keine Codierung erforderlich. ProntoForms ist ein führender Anbieter intelligenter mobiler Formulare für Unternehmen mit großen Außendienstteams, welche der Erfassung und Analyse von Felddaten dienen.
GoCanvas ist ein Cloud-basierter Softwareservice, mit dem Unternehmen teure und ineffiziente Papierformulare durch leistungsstarke Anwendungen auf ihren Smartphones und Tablets ersetzen können. Mit GoCanvas können Nutzer Informationen über mobile Geräte sammeln, diese Informationen teilen und problemlos in vorhandene Backend-Systeme integrieren. GoCanvas bietet außerdem den ersten Business-only-Anwendungsstore seiner Art mit mehr als 20.000 vorgefertigten, vollständig anpassbaren Anwendungen, die auf allen mobilen Plattformen eingesetzt werden können und mehr als 30 vertikale Märkte bedienen. Mit GoCanvas können Unternehmen ineffiziente Papierformulare durch anpassbare mobile Anwendungen ersetzen. Keine IT oder Kodierung erforderlich.
Eliminate manual data entry to simplify your bookkeeping tasks and unlock time savings. Integrates with multiple accounting solutions, including Quickbooks, Xero, Sage, Kashflow, Fuzemetrix and more. Mobile and cloud-based automated data entry platform that allows users to upload documents, extract data, auto-publish, and more.
Technisches Computersystem, das Tools für die Bildverarbeitung, Geometrie, Visualisierung, maschinelles Lernen, Data Mining und mehr bietet. Technisches Computersystem, das Tools für die Bildverarbeitung, Geometrie, Visualisierung, maschinelles Lernen, Data Mining und mehr bietet.
Hiermit sorgst du für ein einfaches Erfassen, Zentralisieren und Berichten über deine Verkaufs-, Aktivitäts- und In-Store-Daten, um Aktivitäten auf Filialebene mit ihren Auswirkungen auf den Verkauf zu verbinden. Über 1.000 CPG-Teams in über 80 Ländern steuern mit Repsly die Ausführung und den Verkauf vor Ort. Mit nutzerdefinierten Formularen, mit denen du die erforderlichen Daten sammeln kannst, hilft Repsly deinem Team, Spitzenleistungen zu erzielen und den Umsatz im Einzelhandel zu steigern. Ob deine Marke Einzelhandels-Audits oder Produktvorführungen durchführt, Repsly ist das perfekte Tool für deine Arbeit. Erfasse Beobachtungsdaten, Verkaufsdaten und Teamaktivitätsdaten an einem Ort. Erstelle auf einfache Weise nutzerdefinierte Formulare und führe Einzelhandels-Audits durch.
Codieren oder nicht codieren – es liegt ganz bei dir. Werde der Büroheld. Erstelle maßgeschneiderte Unternehmensanwendungen für dein Team und ordne diese individuell angepasst und mit unterschiedlichem Preisumfang zu. Automatisiere so ziemlich alles: Starte mit der Drag-and-Drop-Funktion von Grund auf neu oder passe eine von Dutzenden vorgefertigten Anwendungen auf Millionen von Arten an. Arbeite mit deinem Team zusammen, um die Anwendung auszuführen, zu testen und zu verbessern, bis sie perfekt und beeindruckend ist – und das alles ohne Code. (Das verrät auch niemand). Bring dein Unternehmen ins 21. Jahrhundert, indem du Geschäftsprozesse in agile, zentralisierte Cloud-Anwendungen umwandelst. Keine Codierung erforderlich.
PhraseExpander bietet Autovervollständigung (und Smartphrases) in jedem Feld deiner EMR, sodass du Zeit bei der Dateneingabe sparst. Außerdem hast du Zugriff auf auszufüllende Vorlagen, die du durch Eingabe einer Abkürzung aufrufen kannst. Rufe schnell häufig eingetippte Ausdrücke ab oder erstelle eine vollständige Notiz aus einer Vorlage, indem du in einem beliebigen Programm oder EMR eine Abkürzung eingibst.
Snappii ist eine codefreie mobile App- und Mobile-Formular-Entwicklungsplattform. Snappii bietet viele mobile Apps als praktische und einfach zu bedienende mobile Lösung an, die dazu beitragen wird, Daten jederzeit und überall ganz bequem über ein Mobilgerät zu erfassen. Erfasse alle Arten von Informationen: Notizen, Fotos, Zeichnungen, exportiere in PDF- und Excel-Berichte und mehr. Mit Snappii können Nutzer Papierformulare eliminieren und durch mobile Formulare ersetzen, indem sie eigene PDFs hochladen, bearbeiten und freigeben. Snappii ist ein führendes Unternehmen für mobile Apps und Formular-Apps. Über 500.000 Menschen nutzen Snappii Business Apps in über 30 Branchen.
WinAutomation ist die leistungsstärkste und intuitivste Plattform für die Windows-Automatisierung, mit der Benutzer jede desktop- und webbasierte Aufgabe ohne Aufwand automatisieren können. Intelligente WinAutomation-Software Roboter können so programmiert werden, dass sie mühelos jede Aufgabe ausführen und Unternehmen dadurch zu größerer Effizienz durch Automatisierung verhelfen. WinAutomation ist die leistungsstärkste und intuitivste Plattform für die Windows-Automatisierung, mit der Benutzer jede desktop- und webbasierte Automatisierung.
Mit Nintex Foxtrot RPA können Unternehmen geschulte Bots nutzen, um Routineaufgaben schnell und kostengünstig zu automatisieren, ohne Code in einer nutzer*innenfreundlichen Drag-and-drop-Oberfläche zu verwenden. Die Nutzer*innen sind jetzt mit einer umfassenden Prozessmanagement- und Automatisierungslösung für Unternehmen ausgestattet, die Prozesse rationalisiert, die sowohl auf strukturierten als auch auf unstrukturierten Datenquellen basieren. Mit Nintex Foxtrot RPA kannst du das Potenzial deines Unternehmens ausschöpfen, indem du manuelle Geschäftsprozesse, die sich wiederholen, automatisierst.
Eine homogene Lösung für eine heterogene Umgebung. Es handelt sich um ein Administrations- und Entwicklungstool für Datenbanken, mit dem mehrere Datenbanken an einem zentralen Ort miteinander kommunizieren können. Ein universelles Datenbank-Abfrage-Tool, das sich mit einer Vielzahl von Backend-Datenbanklösungen verbindet.
Findest du es schwierig, auf Geschäftsebene Marketing und operative Compliance zu messen? Fehlen dir Einblicke in den Außendienst, damit du dein Einzelhandelsgeschäft verbessern könntest? Jetzt gibt es ein Tool für deine Mitarbeitenden im Außendienst, das die Meldung dieser Informationen in Echtzeit ermöglicht. Optimiere die Umfragen, Audits und Berichte deines Teams mit der GoSpotChecks Mobile Datenerfassungssoftware. Erstelle Missionen, stelle den Teammitgliedern mobile Geräte bereit und erhalte in Echtzeit Daten des Außendienstes mit umsetzbaren Erkenntnissen. GoSpotCheck bietet einen umfassenden Einblick in das, was vor Ort passiert. Erhalte Echtzeitdaten, um deine Aktivitäten im Einzelhandel zu verbessern.
Form.com – die Unternehmensplattform für Web- und mobile Datenerfassungslösungen. Die Softwareplattform Form.com bietet ein flexibles Design und erweiterte Funktionen, mit denen alle Datenerfassungsprozesse im Büro oder im Außendienst optimiert werden können, die Formulare zur Erfassung von Daten verwenden – online oder offline. Mit JavaScript- und SOAP-APIs kannst du deine Form.com-Lösung problemlos in vorhandene Unternehmenssoftwareanwendungen integrieren, um eine nahtlose Geschäftsprozessumgebung zu schaffen. Form.com ist eine Unternehmensplattform für Web- und mobile bzw. Offline-Formularlösungen. Erhebe bessere Daten, beschleunige die nächsten Schritte, analysiere die Ergebnisse.
Genaue Daten ab der Quelle. Konfiguriere nutzerdefinierte Datenerfassungs- und Berichtsanwendungen mit einem codefreien Toolset und einer zentralisierten Datenbank. Flowfinity ermöglicht Geschäfts- und IT-Profis die Erstellung flexibler, skalierbarer Lösungen zur Datenerfassung mit über 30 mobilen Formulartypen und Optionen zur Eingabevalidierung. Die intuitive Plattform kombiniert einen webbasierten App-Editor, Cloud-Datenbank, interaktive Reporting-Dashboards, Workflow, Automatisierung und zuverlässige Integrationen. Teste es 14 Tage kostenlos. Toolset zur codefreien App-Konfiguration, mit dem Nutzer schnell nutzerdefinierte mobile Formulare für die Dateneingabe und geschäftliche Workflows bereitstellen können.
Mit der Verarbeitung und Integration großer Mengen schwieriger Daten ermöglicht Grooper schnelle Innovation für Organisationen. Grooper, eine intelligente Plattform für die Integration von Dokumenten und digitalen Daten, wurde von einem Team von Entwickler*innen erstellt, die durch die Einschränkungen vorhandener Lösungen frustriert waren. Grooper nutzt patentierte und ausgefeilte Erfassungstechnologie, maschinelles Lernen, natürliche Sprachverarbeitung und erweiterte Bildverarbeitung. Grooper – verfügbare, zugängliche und transparente künstliche Intelligenz. Entscheide dich für Grooper – verfügbare, zugängliche und transparente künstliche Intelligenz; konzipiert, um des Echtzeit-Verständnis von Daten zu integrieren.
FastField ist eine flexible Lösung für mobile Formulare, mit der du Daten effizient erfassen und deinen digitalen Formular-Workflow automatisieren kannst. – Anpassbarer Formularersteller – Intuitive Nutzeroberfläche für leichte Bedienbarkeit – Native iOS-, Android- und Web-Anwendungen – Offline-Datenerfassung – Anpassbarer Workflow – Integration von proprietären Daten zum Einfüllen von Daten im Voraus – Automatisierte Berichts-/Datenbereitstellung in PDF, Word, Excel, Json, XML CSV und mehr – Integrationen von Drittanbietersystemen FastField ist eine flexible Lösung für mobile Formulare, mit der Daten erfasst und der Workflow deiner digitalen Formulare automatisiert werden kann.
Das Modul DataEntry von Rotator Surveys ermöglicht dir die einfache und schnelle Eingabe von Daten aus Umfragen oder Fragebögen, die auf Papier, CATI-Telefoninterviews oder mit jeder beliebigen Datenerfassungsmethode (CAPI, CATI, CAWI oder PAPI) durchgeführt werden. Die Einfachheit der Schnittstellen und die leicht zu bedienenden Bildschirme machen Rotator Survey zum laut Hersteller besten Tool auf dem Markt für neue oder erfahrene Forscher, die qualitativ hochwertige Daten sammeln, Ergebnisse analysieren und Berichte und Diagramme erstellen müssen. Robuste Desktop-App für Windows, die alle Datenerfassungsmethoden unterstützt: Papier, Telefon, mobile Geräte, Kioske und Online-Umfragen.
APIANT bietet Softwarelösungen für die Datenintegration für Nicht-Entwickler, Integrationsspezialisten, IT-Manager, SaaS-Unternehmen und Konzerne an. In der Cloud oder selbst gehostet – die APIANT-Plattform ermöglicht Nicht-Entwicklern (ohne Code) und Entwicklern (Low-Code), visuell und schnell komplexe multidirektionale Integrationen zu erstellen. Integrationen können innerhalb von Minuten mit Tausenden vorgefertigten und modularen Connectors im Automation Editor implementiert werden. Geschäftsspezifische Anforderungen können ebenfalls erfüllt werden. API-Integrationssoftware - in der Cloud und selbst gehostet.
Erstelle schnell nutzerdefinierte mobile Formulare ohne Codierung mit dem mobilen Formular von Formotus. Unbegrenzte Anzahl von Formularen, die mit jedem beliebigen Planpaket eingereicht werden können. Deine Daten durchlaufen niemals die Formotus-Server. HIPAA, DSGVO-konform. Offline-Datenerfassung mit Offline-Formularen für Mobilgeräte. Sende anpassbare PDFs von ausgefüllten Formularen. Arbeitsabläufe. Verteilung. Flexible Lizenzierung: pro Nutzer und Monat. Vorlage zur Beschleunigung der Formularerstellung. Konvertiere vorhandene InfoPath-Formulare in mobile Formulare. Mit Formotus kannst du deine Papierformulare ohne Codierung in mobile Formulare für Unternehmen umwandeln. Windows 10, iOS und Android.
ElectroNeek is a top rated Data Entry software and end-to-end intelligent automation platform that lets business users with no prior IT skills discover data entry automation opportunities and build software robots to repetitive data entry tasks. In May 2020, The Insight Partners research included ElectroNeek in Top-10 Data Entry Software vendors and Gartner listed ElectroNeek as one of Global 50 Robotic Process Automation companies. Top-ranked Data Entry software that can automatically find automation opportunities and let users without IT skills automate workflows.
Eliminates manual data entry of CSV, XLS, XLSX file transactions, and edit/delete QBO transactions. Effectively manage all bulk QBO actions thereby completely eliminating any manual bulk job. You can choose to Update/ Overwrite/ Duplicate existing QuickBooks transactions with file data. Ability to un-do import changes. With bulk Import/ Delete/ Export, you have a comprehensive toolset to do any sort of QuickBooks bulk operations.Take advantage of our free premium support. An intuitive and powerful automation tool for importing, exporting and deleting transactions & lists into QuickBooks.
Kofax Capture automatisiert die Dokumentenverarbeitung und verbessert die Informationstransparenz innerhalb der Organisation, indem es Papier- und elektronische Dokumente aus den üblichen Aufnahmekanälen erfasst, in präzise und umsetzbare Informationen umwandelt und alles in die Kerngeschäftssysteme einbringt. Erfahre mehr und lade das eBook herunter: https://www.kofax.com/learn/ebooks/eb-AIIM-eBook-Information-Capture-The-First-Step-on-the-Digital-Transformation-Journey. Erfasst Papier und elektronische Dokumente aus den üblichen Aufnahmekanälen und exportiert die Dokumente und Daten in die Kerngeschäftssysteme.
Vereinfachung der Außendiensteinsätze Die mobile Betriebsmanagement-Software Action Card vereinfacht und optimiert die Abläufe auf Betriebsebene. Die Bereitstellung von Action Card für Managementteams schafft Konsistenz und dient der Erfüllung von Qualitätsstandards sowie Markenanforderungen durch sichtbare und zugängliche Standortinspektionen. Die Lösung bietet dir Unabhängigkeit von Papier, Folien oder falsch berechneten Tabellenkalkulationen und mehr Effizienz und Verantwortlichkeit für deine Geschäftsprozesse. Die Betriebsmanagementsoftware von Action Card vereinfacht die Art und Weise, wie Betriebsabläufe und Markenstandards über mehrere Standorte verwaltet werden.
Intellimas ist eine hochgradig konfigurierbare Lösung auf Unternehmensebene mit Tabellenfunktionen. Auf diese Weise kannst du eine Vielzahl von Webanwendungen erstellen, um Tabellen zu vermeiden. Intellimas wurde für schnelle Dateneingabe, Analysen und Ausnahmeverwaltung entwickelt. Die Stärke dieser Anwendung ist, dass Daten aus deinen anderen Systemen abgerufen werden können, um einen nahtlosen Prozess zu erstellen. Damit schließt das Tool Lücken in deinem Master-Data-Management(MDM)-Prozess. Optimiere deine Dateneingabe mit Intellimas. Hochgradig konfigurierbare Anwendung mit einer Tabellen-UI. Gestalte eine Lösung, die deinen Anforderungen entspricht und optional Unternehmensdaten abrufen kann.
Data entry management tool that enables users to modify, delete or transfer transactions from Excel to QuickBooks desktop application. Data entry solution that enables users to modify, delete or transfer transactions from Excel to QuickBooks desktop/online application.
Teamscope is the worlds easiest to use data collection app for clinical and field research. With Teamscope you can build powerful forms with branching logic, data validation and automatic calculations. Use mobile forms to collect data without the need for an internet connection. Create cases, share them with your team and capture data across time. Keep your data secure at all moments with a passcode and data encryption. Create powerful mobile forms, collect data offline and visualize it with a few clicks.
PaperSurvey.io ist eine cloudbasierte Papierformularerkennungssoftware, mit der Unternehmen papierbasierte Fragebögen zur automatisierten Datenextraktion erstellen, drucken und hochladen können. PaperSurvey.io verwendet OMR (optische Markenerkennung) zum Erkennen von Antworten aus Auswahlfeldern und HTR (handschriftliche Texterkennung) zum Digitalisieren von handschriftlichen Textantworten | DSGVO-konform | Kostenlose Testversion Software zur Erkennung von Papierfragebögen. Erstelle, drucke, scanne und lade handgefüllte Papierformulare für die automatische Datenerkennung hoch.
Mit MoreApp können Unternehmen umweltbewusst werden und aufwändige Papierformulare ersetzen. Beginne mit digitalen Umfragen, Audits, Anweisungen, Inspektionen, Umfragen, Zeitverfolgung, Arbeitsaufträgen, Überprüfungen, Inventaren, Probefahrten, Leasing, Bewertungen, Schadensberichten, Lieferscheinen und vielem mehr! Erstelle in wenigen Minuten professionelle, intelligente und Offline-Formulare für Inspektionen, Arbeitsaufträge oder Umfragen!
Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without requiring Reps to remember to tag emails or interact with any App. - Email, meeting, call, SMS, activity tracking - Contact auto creation & Opportunity association - Fill in custom CRM opportunity fields Automate CRM Data Entry. Capture all interactions between sellers and buyers without having Reps do manual data entry.
SpeedBase ist eine relationale Datenbanksoftware zum schnellen Speichern, Verwalten und Durchsuchen aller Arten von Geschäftsinformationen. Du kannst es sowohl online als auch offline in deinem lokalen Netzwerk, VPN oder über deinen bestehenden SQL-Server betreiben. Es ist perfekt geeignet, um sensible Daten innerhalb der Sicherheit deines PCs oder geschlossenen Netzwerks zu speichern, ohne dass du Internet oder gemeinsam genutzte Server benötigst. Du kannst ein CRM, Projektmanager, medizinische Aufzeichnungen oder alles andere in Minuten ohne technische Fähigkeiten oder Kodierung aufbauen. Erstelle deine eigene benutzerdefinierte Geschäftsdatenbank, um alle Informationen ohne Codierung zu speichern und zu verwalten. Kann offline laufen und unterstützt SQL-Server.
Ratchet-X Desktop RPA is an RPA (Robotic Process Automation), platform that dramatically increases user productivity and reduces data entry errors. Ratchet-X allows you to automate and integrate any Windows, browser or legacy applications with any data source or process without requiring changes to those applications. Common uses include: 1) entering invoice data into accounting systems, 2) integrating document management systems, 3) copying data from applications to web sites. RPA platform that allows you to expand and enhance information access to existing applications.
Zur einfachen oder programmierten Dateneingabe und Datendokumentation. Zur einfachen oder programmierten Dateneingabe und Datendokumentation.
Automate is an award-winning Robotic Process Automation solution that integrates and automates disparate applications and technologies that drive your business. Whether your task involves web browser actions, Microsoft Excel interaction, scraping data, or other functions, Automate bots can be created without writing a single line of code. Automate provides 5x the value of other RPA solutions, with greater stability and cost-predictable scaling. With Automate, get 5x more value than other RPA solutions--both GUI and backend automation--with greater stability.
Kordata allows businesses to collect data remotely and transmit it securely through cloud-based software. Eliminate your clipboard and paper processes, seamlessly conduct facility and field-based inspections, effectively track and report all critical data, and reduce risk to meet compliance standards. Kordata's mobile solutions allow businesses to collect data remotely and transmit it securely through cloud-based software.
The Zerion team is dedicated to helping you focus on what matters most and deliver efficiency and productivity back into your business. Every data problem has three distinct components: Data Collection, Data Transformation and Data Reporting. Zerion delivers the ability for your people, processes and platforms to flow in harmony. What does efficiency mean to your business? What is the value of efficiency? Lets take a look at how Zerion accelerates your mobile workflow. Make better decisions with flexible end-to-end mobile solutions, powerful data-driven workflows, easy-to-understand custom reports.
ScanWriter von Personable Inc bietet eine Dateneingabe-Automatisierungslösung, die Papierdokument-Informationen in Excel, QuickBooks, Reckon, Xero oder Dentrix erfasst. ScanWriter unterstützt mehr als 300 Finanzinstitute, Tausende von Rechnungen und Bestellungen und mehr als 30 QuickBooks-Transaktionstypen, einschließlich, aber nicht beschränkt auf: Rechnungen, Schecks, Kreditkartengebühren / Kredite usw. Diese Lösung gibt automatisch Verkäufer- / Käufernamen, Konto-Codierung, Datum und Memos ein und erhöht die Effizienz um 90%. Eine Dateneingabe-Lösung, die Informationen von Papier-Dokumenten erfasst und in Excel, QuickBooks, Reckon, Xero oder Dentrix sammelt. Kostenlose Demo.
Capture is a sales person's best friend. Capture allows users to parse single or multiple contacts from any structured or unstructured website. Most users love to pair Capture with sites like LinkedIn to build lists of leads in seconds. Not only does Capture make it easy to parse data from your favorite websites, but it also connects directly to CRM & Marketing automation to insert leads automatically. Capture also connects to the world's top data providers for easy identity resolution. Salespeople all over the world use Capture to build lead lists from their favorite websites like LinkedIn, Twitter and Facebook. FREE
Convert PDF files into XML/CSV/EDI files to fully automate the data entry of documents such as invoices, bills and POs into your ERP or Accounting system. Works with QuickBooks, SAP, MS Navision, Fishbowl, custom software and virtually any system that can import a data file. In most cases there is no change to your existing process and no software to install and learn. We take care of all the setup and complexities for your situation, so setup can be as little as 48 hours. Converts PDF files into XML/CSV/EDI files to automate the data entry of documents such as invoices, bills and POs into your ERP system.
Docsumo automates data entry & document workflow using AI. It helps you capture data from unstructured documents such as invoices & receipts and feed structured data to other software such as Quickbooks, Xero & Tally. Using AI, Docsumo eliminates the need for manual setup or templates. It is as simple as uploading your invoices & receipts to Google Drive and sending the captured data to other software in one click. And of course, you can also download your data in Excel, CSV, JSON or XML. Automate data entry & document workflow using AI. Capture data from invoices & receipts and feed it to Quickbooks, Xero, CSV or Excel.
MPS IntelliVector is an award winning data extraction and process automation solution, especially tailored for the financial, insurance and government sector. No matter if its digital or paper-based MPS IntelliVector transforms traditional document and forms processing by utilizing multi-level automation, microtask-based processing and secure enterprise crowdsourcing, to radically improve all major aspects of customer data processing. Enterprise grade solution that utilizes micro-tasking and crowdsourcing to simplify and speed up document, check and forms processing.
On-premise platform that helps businesses collect, capture, verify, re-format and output data in the ASCII file format. On-premise platform that helps businesses collect, capture, verify, re-format and output data in the ASCII file format.
DronaHQ is a No Code (Business) Application Development Platform, with rich UI Builder, Visual Controls, Formula, Data binding, Workflow builder, Rule Engine, API connectors. Tool for any knowledge worker or citizen developers to easily build new apps with little to no coding experience. From idea to published app in days. Easily build apps for Salesforce enablement, employee engagement, Operations and workflows, Inspection and Quality checks, Inventory Management, Time & attendance and more. DronaHQ is a powerful and comprehensive No Code Business Application development platform for building Mobile & Web Apps at ease.
uProc bietet Tools zur Erweiterung und Anreicherung von Datenbankfeldern. Organisationen können von verbesserten internen Datenflüssen, besseren Kampagnen, Vorfall- und Kostensenkung profitieren. uProc kann E-Mails und Telefonnummern überprüfen oder einer Datenbank mehrere Felder hinzufügen, um die Segmentierung zu verbessern. uProc verbessert außerdem Formulare und vereinheitlicht Datenbanken. Die uProc-API unterstützt JSON für Antworten. Eine Datenbanklösung mit Tools zum Erweitern und Anreichern von Datenbankfeldern.
FunnelFox provides the data you need to grow your revenue. Prospect every account, enrich every company, and capture all activities. With Automated CRM Data Management your data headaches are over. Our People Intelligence helps you identify the right people to reach out to and notifies you when contacts or customers change their job. Our Data Capture runs in the background to make sure all sales activities are captured automatically. Your CRM complete, consistent, and up-to-date. FunnelFox provides the data you need to grow your revenue. Prospect every account, enrich every company, and capture all activities.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Makes adherence to technology standards central to achieving both internal and external compliance in your organization. Makes adherence to technology standards central to achieving both internal and external compliance in your organization.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
VDE+Images combines the best features of the Viking Data Entry System (VDE) and ImagEntry data entry software, allowing you to key from both images and paper with one software package. It incorporates the best features for "heads up" and "heads down" data entry into an integrated system for PC, Linux, UNIX, and VMS platforms. No matter how your data is stored, your data entry operators have the same interface and features, which reduces training time, increases productivity, and reduces errors. Data Entry software that allows you to key faster and more accurately.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Enter your payroll data into your accounting system once and eliminate reentering it for ADP. Enter your payroll data into your accounting system once and eliminate reentering it for ADP.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
C*neo brings together all aspects of the investment process for funds of funds and professional investors in a single platform thereby enhancing the overall fluidity of the management system: selection of investments, portfolio management, monitoring of risks and compliance, tracking of investors, corporate strategy and dashboards. All-in-one modelling solution for multi-managers in the alternative and traditional Fund of Funds Industry.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
QR Mobile Data helps you monitor and keep records of the business processes and / or actions performed on a business object and report object conditions. Business objects might include equipment, infrastructure, production batches, projects, outside property, agricultural fields or any other business assets. Use modern technologies, such as QR codes, smartphones and the cloud to optimize and streamline your workflow, data collection, documentation and reporting. Mobile forms software for field data collection and workflow automation.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Ersetzt manuelle Dateneingabe, indem automatisch die Informationen aus deinen Dokumenten erfasst und in dein System eingegeben werden. Ersetzt manuelle Dateneingabe, indem automatisch die Informationen aus deinen Dokumenten erfasst und in dein System eingegeben werden.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
A forms processing software tool that will let you automate nearly any data entry process and output the data to your system. A forms processing software tool that will let you automate nearly any data entry process and output the data to your system.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Entrypoint is a complete web-based system for creating, deploying, and administering custom data entry applications, providing data entry access anywhere you are. Entrypoint architecture relies on a modular plug-in framework for maximum flexibility. The product consists of a web application for data entry and administration and three Desktop applications: Application Studio, Desktop Workstation and Desktop System Manager. All desktop applications communicate with the server. Electronic data capture tool that helps users create, deploy, and administer customizable intelligent data entry apps across platforms.
Produktdetails
AccuMail Verify & Frameworks: - Validates, corrects and standardizes addresses - Cuts waste with advanced duplicate detection technology - Is easily integrated into virtually any application - Is fully scalable to the size of your organization, including multiuser environments - Offers optional integrated real-time change-of-address processing - Is available in a PAVE Certified Mailers Edition for postal presorting USPS CASS Certified, validates and and corrects both at point of entry and across your entire database.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automatically creates a Script file and records all your keystrokes, object selections, Windows and Web functions. Data entry solution that helps businesses schedule tasks, streamline web testing, record keystrokes, and modify script languages.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Data integration platform that provides deep visibility through data management, encryption, standardized authentication and more. Data integration platform that provides deep visibility through data management, encryption, standardized authentication and more.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Web-based form solution for handwriting and text data collection and integration. Works with PDF and XML. Web-based form solution for handwriting and text data collection and integration. Works with PDF and XML.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Blosm is an automated data collection tool that integrates with your PIM, ERP and eCommerce platforms. PRODUCT ENRICHMENT: Enhance your current product data, and on-board new product content at scale. BRAND AUDITING & MAP: Know that sellers are using - and consumers are seeing - your exact, desired pricing & product representation. COMPETITIVE INTELLIGENCE: Monitor how your competitors are presenting products across all markets for automated competitor analysis and dynamic pricing. Blosm does the heavy lifting of gathering & filing Product & Pricing Data in ways that scrapers, crawlers and scripts can't imitate.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
iugum Data Software (iDS) is a powerful data management and analysis software application that was developed to help professional researchers quickly and accurately cleanse, match and merge datasets of all types. iDS is so efficient and easy to use that it will cut down your time spent on data management and analyses by up to 80%. To prove that iDS will make your life as a research professional much easier and more productive, we invite you to test iDS free for 30 days. Cleanse, match and merge data sets easily and quickly. Link data from different sources even with misspellings or spelling variations.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Cloud FastPath is a fast, simple, secure and fully automated data movement solution. Optimized for migration, sync, and backup with cloud file platforms such as Box, Dropbox, Office 365, Egnyte, and more. Easily migrate many hundreds or thousands of users from on-premises systems or between cloud providers. Automated user and group permission mapping, retention of metadata, and transfer performance optimizations. Cloud-orchestrated data movement solution for migrating and syncing digital content between on-premises and cloud based infrastructure.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
AssetNet is an agile cloud platform deployed onto construction projects as the interface out to global vendors to collect and review vendor tags, equipment data, spare parts and EEHA hazardous area data. AssetNet has an on board ISO customisable class library, pre built equipment templates, review workflow, comments tracking, package progress and reporting. The system can also be used to bring together and remediate Brownfields data for future maintenance or CMMS builds. A construction cloud platform deployed to collect vendor tags, equipment asset data and spares data on major capital projects.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Enterprise data collection that meets the needs of your IT department and delivers a great enterprise grade form experience. Enterprise data collection that meets the needs of your IT department and delivers a great enterprise grade form experience.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Software application that allows you to easily capture data and create intuitive forms on an iPad or iPhone. Form design app for capturing data on an iPad or iPhone.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Engin is a cloud-based solution to replace paper and spreadsheet-based data collection. Engin is a fluid platform to build systems that transform business productivity and profitability by democratizing data, fixing information gaps, assist with management and compliance needs all at a comparatively low cost. Cloud-based solution to replace paper and spreadsheet-based data collection.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Safety Slate is a mobile tool for making safety observations in the workplace. It is simple to use. And it includes interactive visual dashboards to analyze top issues, trends, user participation, problem areas and more. It also includes action-item tracking, prioritization and email notifications. Users can also make observations using an offline mode or native app, which enables them to observe risky behaviors anywhere even when internet isn't available. Safety Slate is a mobile tool for behavior-based safety observations. It includes a simple data collection tool & powerful dashboards.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Collects person-reported data & transforms it to actionable information so healthcare providers can optimize care. Collects person-reported data & transforms it to actionable information so healthcare providers can optimize care.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Makes it easy to enter and verify handwritten forms, while keeping data secure. Integrate into existing systems and CRMs. Makes it easy to enter and verify handwritten forms, while keeping data secure. Integrate into existing systems and CRMs.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Panel builder that helps users set up and manage online panels without any programming knowledge. Panel builder that helps users set up and manage online panels without any programming knowledge.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automatically import contacts and leads from excel and .csv files into Salesforce.org. Automatically import contacts and leads from excel and .csv files into Salesforce.org.
Wezen provides Semantic Technologies that empower brands through the ownership of their semantic content. From copywriting to localization and publishing, it leverages textual contents from your CMS and PIM to help you edit, re-use, deploy, and monitor your content globally in a snap. A single place to centralize your semantic assets, write contents, localize and deploy them.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automate your data flow to optimize the management of your ecommerce activity, linking your commercial management & your ecommerce site Automate your data flow to optimize the management of your ecommerce activity, linking your commercial management & your ecommerce site
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Nividous RPA is a full-fledged Hyperautomation platform that helps you to unleash the true potential of your workforce. Key components of Hyperautomation - Robotic Process Automation (RPA), Business Process Management (BPM), and Artificial Intelligence (AI) are in-built and well-integrated in the platform. It is built by Nividous with its deep experience in automation space & is used by leading organizations globally across verticals namely banking, finance, insurance, healthcare, manufacturing. A full-fledged Hyperautomation platform having native RPA, BPM, AI/ML components. It has several unique and advanced capabilities.
Kaptiche is a highly advanced AI-based, Machine Vision-led software system. Kaptiches powerful combination of Intelligent Process Automation and smart camera capture assist industries in their seamless adoption of Industry 4.0. Kaptiches core expertise lies in its ability to automate end-to-end workflow, improve overall workplace efficiency, and provide timely business intelligence. Kaptiche transforms Manufacturing plants into SMART-Factory, using its HOWARD Engine powered by AL & ML.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automates invoice data entry into any hospitality or retail POS or ERP system, eliminating all tedious, manual effort. Automates invoice data entry into any hospitality or retail POS or ERP system, eliminating all tedious, manual effort.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
An easy to use and specialized data entry tool for e-commerce An easy to use and specialized data entry tool for e-commerce
(0 Bewertungen)
Produktdetails
ABA data collection & graphing software. Programs update automatically based on phase settings, chaining types, and sequential goals. ABA data collection & graphing software. Programs update automatically based on phase settings, chaining types, and sequential goals.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
SharePoint Azure AD Connect makes your life easier by synchronizing the user data from your Azure Active Directory to your SharePoint Online profile. Office 365 uses Azure Active Directory for storing user information. Since SharePoint Online has its own User Profile Service, when you use both AD and SharePoint online, not all the fields are mapped. This simple tool helps you map all the fields between the Azure Active Directory and SharePoint Online. Synchronize your Azure Active Directory with SharePoint Online User Profiles.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Enterprise grade, multi-skilled bot programmed to enhance your enterprise's productivity. It automates a range of simple tasks. Enterprise grade, multi-skilled bot programmed to enhance your enterprise's productivity. It automates a range of simple tasks.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
DocuClipper is a simple cloud solution to extract fields and tables from digital and scanned documents. Upload, email or take a picture of the document and DocuClipper will quickly extract the relevant data and make it easily searchable. Use templates to process standard documents automatically. Export the data to Excel, Google Docs and QuickBooks. DocuClipper is a simple cloud solution to extract fields and tables from documents and make this data easily searchable.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Make your form fillable and data-entry Fast. Your forms can be any type of forms: PDF forms, pre-printed forms, business forms, etc. Make your form fillable and data-entry Fast. Your forms can be any type of forms: PDF forms, pre-printed forms, business forms, etc.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Editabula is a desktop data management software using Firebird as the database engine. Editabula makes database usable and useful. You don't have to be bothered with SQL or programming in a traditional way with Editabula. In Editabula, all the SQL is automatically generated by simple parameters. You can create data processing processes by just giving simple parameters. You can also easily create Form, Report, Export, Import, Summation, Menu, Function (incl. Auto-numbering), Data Dictionary. Editabula is a desktop data management software using Firebird as the database engine.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Data collection tool that assists businesses with forms distribution, workflow automation, barcode scanning, location tracking & more. Data collection tool that assists businesses with forms distribution, workflow automation, barcode scanning, location tracking & more.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
CTrax, built to automate Certificate of Insurance management, welcomes you to the next generation of COI compliance tracking solutions. Using Smart-Capture OCR tech, this feature-rich, yet user-friendly program automates your requests, collection, and compliance resolution through a single, integrated database making your staff more proficient and operative than ever before. Are you protected against an uninsured loss? Obtain a 90% ROI with CTrax when managing and tracking certificates of insurance (COI).
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automate data entry with complete accuracy. Automate data entry with complete accuracy.
(0 Bewertungen)
Produktdetails
Automate is an award-winning Robotic Process Automation solution that integrates and automates disparate applications and technologies that drive your business. Whether your task involves web browser actions, Microsoft Excel interaction, scraping data, or other functions, Automate bots can be created without writing a single line of code. Automate provides 5x the value of other RPA solutions, with greater stability and cost-predictable scaling. With Automate, get 5x more value than other RPA solutions--both GUI and backend automation--with greater stability.