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Issuetrak

Issuetrak

von Issuetrak

(151 Bewertungen)

Do you have trouble managing complaints? Do customer concerns get lost in the shuffle of email & spreadsheets? We've helped restaurants, schools, municipalities, hospitals, financial institutions, & others automate complaint submission & assignment with web forms & email. Use task manager for BETTER & FASTER complaint tracking, updating, & resolution. See dashboard views of open complaints. Use custom reports for visibility into complaint trends. Keep customers happy & stay in compliance. Erfahre mehr über Issuetrak

Get BETTER complaint management with Issuetrak. Automate submission & assignment. Track, update, & resolve complaints quickly. Erfahre mehr über Issuetrak

Zoho Desk

Zoho Desk

von Zoho Desk

(1449 Bewertungen)

Zoho Desk ist eine webbasierte Kundendienst-Anwendung, dank welcher dein Unternehmen stärkere Beziehungen mit Kunden aufbauen kann. Mit Zoho Desk werden Agenten produktiver, Manager wirkungsvoller und Kunden erhalten mehr Entscheidungsbefugnis. Es ist kundengerecht, bequem zu bedienen, und kostet kein Vermögen. Ein Teil der Zohos 30-köpfigen Suite von Business-Software, bietet dr Zoho Desk die Macht, den Kundendienst ins Herz deines Unternehmens zu setzen. Erfahre mehr über Zoho Desk

Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens. Mache Agenten produktiver, Manager wirkungsstärker und gib Kunden mehr Entscheidungsbefugnis. Erfahre mehr über Zoho Desk

Salesforce

Salesforce

von Salesforce Service Cloud

(342 Bewertungen)

Mit den Helpdesk-Anwendungen von Salesforce musst du nicht in Support-Zentren auf der ganzen Welt investieren. Stattdessen erhältst du eine hochmoderne globale Helpdesk-Software, die rund um die Uhr in der Cloud funktioniert. Mit Salesforce Helpdesk-Lösungen profitierst du von allen Vorteilen, die mit Geschäftsabwicklungen in der Cloud verbunden sind, einschließlich automatischer Updates, neuer Funktionen dreimal jährlich, und ohne Infrastruktur-Probleme. Erfahre mehr über Salesforce

Mit Helpdesk-Lösungen kannst Du Deine Support-Abwicklung rationalisieren, um rund um die Uhr kosteneffektive Unterstützung zu liefern. Erfahre mehr über Salesforce

Rollbar

Rollbar

von Rollbar

(76 Bewertungen)

Error tracking and monitoring for 70,000+ web and mobile application developers at companies like Mixpanel, Heroku, Twilio, ESPN, Adobe and more. Support for 20+ languages. With a few lines of code you will quickly see, errors, stack traces, trends and affected users. Reduce the noise. Errors get queued, de-duped, grouped. Alerts, daily summaries or chat & issue tracker integrations. Drill down to the root cause with local variables in stack traces and source map support etc. Erfahre mehr über Rollbar

Error tracking and monitoring for web and mobile application developers at companies like Mixpanel, ESPN, Twilio, Heroku, Adobe. Erfahre mehr über Rollbar

HR Acuity On-Demand

HR Acuity On-Demand

von HR Acuity

(21 Bewertungen)

You can't prevent every employee relations issue. But you can control how your organization responds. Achieve consistency in the way you track, investigate, and analyze with HR Acuity - the employee relations case management solution. Our software equips you with built-in expertise to make best practice your process. Because in today's world, doing things the right way is your only option. Erfahre mehr über HR Acuity On-Demand

The employee relations case management solution that companies trust to help them track, investigate, and analyze issues the right way. Erfahre mehr über HR Acuity On-Demand

i-Sight

i-Sight

von i-Sight

(4 Bewertungen)

Verbessere deine Effizienz und steigere die Kundenzufriedenheit. Mit i-Sight kannst du schnell und präzise auf Kundenanfragen antworten, die über einen beliebigen Kanal gesendet werden. i-Sight ist eine integrierte webbasierte Fallmanagement-Software zur Verwaltung von Kundendienstanfragen und Beschwerden. Erfasse schnell neue Anfragen, verwende Anrufskripts, verwalte eingehende E-Mails, passe Workflow und Zuweisung an und überwache deine Leistung. Erfahre mehr über i-Sight

Beschwerdemanagement-Software, die es deinem Unternehmen erleichtert, zusammenzuarbeiten und Informationen auszutauschen. Erfahre mehr über i-Sight

isoTracker Complaints Management

isoTracker Complaints Management

von Lennox Hill

(0 Bewertungen)

Affordable cloud-based Complaints Management system with workflows that automate processes, integrated Corrective and Preventive Action (CAPA) capabilities, automatic email task notifications and advanced analytics and reporting, so you can identify and address issues proactively. Can integrate with other isoTracker modules to provide a comprehensive QMS system. Erfahre mehr über isoTracker Complaints Management

Cost-effective, cloud-based Complaints Management system with full CAPA integration. Erfahre mehr über isoTracker Complaints Management

Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience

von Qualtrics

(80 Bewertungen)

Qualtrics Customer Experience (CX) ist die weltweit agilste Plattform für Verbesserung der Kundenzufriedenheit, so dass für die Unternehmen leicht ist, die wichtigen Momente des Kundenerlebnisses zu überwachen, darauf zu reagieren und zu verbessern und bei jeder Entscheidung Kunden-Feedback miteinzubeziehen. Mit flexiblen rollenbasierten Dashboards, dynamischem Fallmanagement und vollständiger CRM-Integration, kannst Du unvergleichliche Kundenerfahrung liefern. Fordere eine persönliche Demo an oder melde dich für eine kostenloses Konto an, um loszulegen! Erfahre mehr über Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience macht es Unternehmen einfach, jeden wichtigen Moment der Kundenerfahrung zu überwachen, darauf zu reagieren, und zu verbessern. Erfahre mehr über Qualtrics Customer Experience

TeamSupport

TeamSupport

von TeamSupport

(617 Bewertungen)

TeamSupport is the only help desk software built for business to business. Simple pricing tiers include all the features you need in B2B: a robust customer database, omnichannel support, task management, SLA management, reporting & metrics, fully customizable, and more. It's not just a ticket system - it's a complete help desk suite that simplifies communication to provide exceptional customer service. TeamSupport scales with you and helps get the focus back on your customers where it belongs. Erfahre mehr über TeamSupport

Help Desk software built for business to business customer support. Reduce costs and improve customer satisfaction at the same time. Erfahre mehr über TeamSupport

Freshdesk

Freshdesk

von Freshworks

(768 Bewertungen)

Mit Freshdesk kannst du Kundenbeschwerden, die per Telefon, E-Mail, Chat, Twitter, Facebook oder mobile App eingehen, rasch in den Griff bekommen! Du kannst Beschwerden in Tickets verwandeln sowie zwischen Teams organisieren und zuweisen, zentral auf häufige Beschwerden reagieren und Einblicke in Probleme erhalten, die sich auf den Service auswirken. Freshdesk ist eine intuitive, günstige und für drei Agenten kostenlose Software, mit der du sofort loslegen und Kunden zufrieden stellen kannst! Erfahre mehr über Freshdesk

Eine webbasierte Helpdesk- und Kundensupport-Software, die Kundenbeschwerden über alle Kanäle hinweg verfolgen und verwalten kann Erfahre mehr über Freshdesk

Freshservice

Freshservice

von Freshworks

(318 Bewertungen)

Freshservice ist ein IT-Reklamationsmanagement-Helpdesk mit einer frischen Note. Das Tool stellt eine erfrischende Benutzererfahrung auf leistungsfähige Ticketing- und Asset-Management-Funktionen wie Auto-Discovery von neuen Ressourcen, leistungsfähiges Konfigurations-Management und verbesserte Impact-Analyse. Vorfall-, Problem-, Änderungs-, Freigabe- und Wissensmanagement gehören zu den anderen Features, die Freshservice perfekt für die IT-Management-Anforderungen deines Unternehmens machen. Erfahre mehr über Freshservice

Die IT-Beschwerden häufen sich? Beginne damit, deine Service-Desk-Beschwerden zweimal schneller zu lösen! Versuche Freshservice – es ist ITIL-ready! Erfahre mehr über Freshservice

UseResponse

UseResponse

von UseResponse

(22 Bewertungen)

All-in-One-Support-Suite, um Kunden-Feedback zu bekommen und Unterstützung für nur $ 15/Monat. In erster Linie als selbstbetriebene Lösung verwendet, die auf dem Server mit Cloud-Option installiert ist, kann UseResponse einfach eingebettet und eingesetzt werden. Erfahre mehr über UseResponse

All-in-One-Support-Suite, um Kunden-Feedback zu bekommen und Unterstützung für nur $ 15/Monat. Selbstbetriebene und Cloud-Pläne. Erfahre mehr über UseResponse

OTRS

OTRS

von OTRS

(42 Bewertungen)

No one likes to get complaints, but when you do, it's critical that you address them swiftly, accurately and with an intense focus on customer service. OTRS helps teams deal with complaints by recording and tracking all of the information related to customers and issues in one place, as well as automating processes to ensure quick complaint resolution. Turn grumpy customers into raving fans. Request a demo of OTRS today. Erfahre mehr über OTRS

OTRS is a fully-managed service management suite that helps companies track, manage and mitigate complaints quickly and efficiently. Erfahre mehr über OTRS

UsefulFeedback - Complaints Management Software

UsefulFeedback is an on-demand service for capturing, managing and reporting on complaints and feedback across your entire business network. Highly configurable, UsefulFeedback can be fine tuned to your organisation's complaint management needs, enabling your organisation to adhere to regulations, improve service levels and enhance customer experience. We provide industry specific solutions for most business sectors. Erfahre mehr über UsefulFeedback - Complaints Management Software

User friendly, scalable, enterprise-ready, on-demand complaint management system. Complaints, compliance and risk management. Erfahre mehr über UsefulFeedback - Complaints Management Software

Instabug

Instabug

von Instabug

(56 Bewertungen)

Instabug bietet In-App-Feedback und Bug-Reporting für mobile Anwendungen. Nach der Integration des SDK ermöglicht es dir eine nahtlose Zwei-Wege-Kommunikation mit den Benutzern. Du kannst Feedback sammeln, ob es sich um Beschwerden oder Feature-Anfragen handelt, und Umfragen senden, um ihre Meinung zu Verbesserungen zu erfahren. Die Top-Apps der Welt vertrauen auf Instabug. Instabug bietet ausgezeichneten 24/7-Support und wird regelmäßig sehr gut als Bug-Reporting- und Tracking-Tool bewertet. Erfahre mehr über Instabug

Eine Lösung, die sich auf Kundenfeedback, Nutzerinteraktion und mehr konzentriert. Integriere das jetzt, um auch Crash- und Bug-Berichte zu erhalten! Erfahre mehr über Instabug

FCS Recovery

FCS Recovery

von FCS Computer Systems

(0 Bewertungen)

FCS Recovery ist ein mehrsprachiges Web-basiertes Störungs-Management-System für Gäste- und andere Beschwerden, um die traditionellen Protokollierungsbücher der Hotellerie zu ersetzen. Es verfolgt und protokolliert den Status von Beschwerden, Unfällen, Verletzungen und Notfällen in deinem Hotel für die Hotelgäste, andere Gäste und sogar für die Hotelangestellten, zusammen mit Maßnahmen-Elementen, die dem jeweiligen Personal automatisch zugewiesen werden. Erfahre mehr über FCS Recovery

Verfolge und dokumentiere Gäste-Beschwerden und Incident-Recovery-Prozesse, einschließlich Eskalation, Entschädigung und Follow-up. Erfahre mehr über FCS Recovery

SutiDesk

SutiDesk

von SutiSoft

(3 Bewertungen)

Leistungsstarke Online-Helpdesk-Software, die Kundenbetreuer dabei unterstützt, Serviceanfragen effektiv zu bearbeiten.

Leistungsstarke Online-Helpdesk-Software, die Kundenbetreuer dabei unterstützt, Serviceanfragen effektiv zu bearbeiten.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren.

Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

von Zendesk

(1411 Bewertungen)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

NABD

NABD

von NABD

(37 Bewertungen)

Innovative und einfache Helpdesk-Software für Unternehmen, die schnelle und flexible Support-Services suchen. KOSTENLOSER Lebenszeitplan verfügbar.

Innovative und einfache Helpdesk-Software für Unternehmen, die schnelle und flexible Support-Services suchen. KOSTENLOSER Lebenszeitplan verfügbar.

HappyFox

HappyFox

von HappyFox

(59 Bewertungen)

Eine Help-Desk-Ticketing-Software, die dir hilft, Unordnung zu vermeiden und deine Kunden-Support-Anfragen leicht von mehreren Kanälen aus zu verwalten.

Eine Help-Desk-Ticketing-Software, die dir hilft, Unordnung zu vermeiden und deine Kunden-Support-Anfragen leicht von mehreren Kanälen aus zu verwalten.

Riliance

Riliance

von Riliance Software

(0 Bewertungen)

A moduler system that helps regulated businesses capture information, manage compliance workflows and automate reporting

A moduler system that helps regulated businesses capture information, manage compliance workflows and automate reporting

ActionTracker

ActionTracker

von SurveySquare.com

(8 Bewertungen)

Manage your issues with our Fully integrated ActionTracker.

Manage your issues with our Fully integrated ActionTracker.

Complaints Pro

Complaints Pro

von Coretec Solutions

(1 Bewertung)

Complaints Pro enables you to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.

Complaints Pro enables you to take control of Customer Complaints, Corrective Actions and other quality functions.

CastIMS

CastIMS

von Peacock Consulting

(1 Bewertung)

Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.

Customer complaint resolution and compliance system design specifically for collection industry.

Preferred Patron Loyalty

Preferred Patron Loyalty

von Preferred Market Solutions

(68 Bewertungen)

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

eCasework

eCasework

von Porism

(5 Bewertungen)

Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.

Case management & CRM for representatives and their staff. Record casework, keep track of people's issues, and stick to deadlines.

Workpro Complaints Management System

Workpro Complaints Management System

von Computer Application Services

(1 Bewertung)

Workpro is a comprehensive system for recording, managing and reporting on all casework, including complaints, enquiries and issues.

Workpro is a comprehensive system for recording, managing and reporting on all casework, including complaints, enquiries and issues.

ConSol*CM

ConSol*CM

von ConSol Consulting & Solutions Software

(0 Bewertungen)

Allows you to provide impeccable customer service, which is one of the pillars of successful and profitable customer relationships.

Allows you to provide impeccable customer service, which is one of the pillars of successful and profitable customer relationships.

eTracker

eTracker

von eTracker

(0 Bewertungen)

Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments.

Software to automate and track the full lifecycle of a customer complaint from registration to response, with space for attachments.

Cirrus

Cirrus

von Places for People Group

(0 Bewertungen)

Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers.

Complaint management system for the housing industry that works flawlessly on smartphones and tablets as well as computers.

QADEX Vision

QADEX Vision

von QADEX

(0 Bewertungen)

Scalable, flexible & configurable modules for vendor & product management, customer complaint management & product launch management.

Scalable, flexible & configurable modules for vendor & product management, customer complaint management & product launch management.

Biggrey Relations

Biggrey Relations

von Biggrey

(0 Bewertungen)

Customer Case Management System for customers in-store and online. Features include history and tracking on all cases.

Customer Case Management System for customers in-store and online. Features include history and tracking on all cases.

Aptean Respond CM

Aptean Respond CM

von Aptean

(0 Bewertungen)

Respond captures and acts upon customer feedback across single or multiple touch points to create personalized customer experience.

Respond captures and acts upon customer feedback across single or multiple touch points to create personalized customer experience.

Marker.io

Marker.io

von Marker.io

(48 Bewertungen)

Report visual bugs & issues directly into Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana and more

Report visual bugs & issues directly into Jira, Trello, GitHub, Gitlab, Asana and more

C-Desk

C-Desk

von C-Desk

(21 Bewertungen)

Helpdesk-Lösung mit Service-Request-Management, Wissensbasis, Task-Management, Umfragen.

Helpdesk-Lösung mit Service-Request-Management, Wissensbasis, Task-Management, Umfragen.

Wix Answers

Wix Answers

von Wix

(14 Bewertungen)

Wix Answers is the customer support platform built to support over 120 million users. Now you can use it to support your business.

Wix Answers is the customer support platform built to support over 120 million users. Now you can use it to support your business.

Wix Answers

Wix Answers

von Wix Answers

(14 Bewertungen)

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Its free.

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Its free.

Complaints Management System

Complaints Management System

von QIT Consulting

(1 Bewertung)

Convert customer complaints into an improvement powerhouse. Save time and money on your everyday tasks. Increase customer satisfaction.

Convert customer complaints into an improvement powerhouse. Save time and money on your everyday tasks. Increase customer satisfaction.

mycustomerfeedback.com

mycustomerfeedback.com

von mycustomerfeedback.com

(0 Bewertungen)

A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

Customer Complaint Management

Customer Complaint Management

von Cyfeon

(0 Bewertungen)

SaaS workflow automation tool with regulatory and internal integration, document mgmt., ad hoc reporting. Ingests any form of data.

SaaS workflow automation tool with regulatory and internal integration, document mgmt., ad hoc reporting. Ingests any form of data.

LinkLinePlus

LinkLinePlus

von Bashen

(0 Bewertungen)

Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management.

Provides a secure web-based system for complaint submission, investigations, document upload and case management.