ECM Software (Enterprise Content Management)

ECM Software (Enterprise Content Management Systems) hilft bei der Koordination von Produktion, Aufbewahrung und Verteilung von Informationen an alle Unternehmensbeteiligten.

Warum Capterra kostenlos ist

von monday

(1.605 Bewertungen)
monday.com ist ein leistungsstarkes Projektmanagement-Tool, das dein Team gerne nutzt. Es macht es jedem leicht, zusammenzuarbeiten, sich auf das Wesentliche zu konzentrieren und bei der Arbeit mehr zu tun. Es ist das erste visuelle Werkzeug seiner Art und zeigt dir auf einen Blick, wo genau die Dinge stehen. Endlich Schluss mit schmerzhaft langen E-Mail-Threads, weniger Meetings und mehr Produktivität für dein Team. Erfahre mehr über monday.com monday.com ist ein visuelles Projektmanagement-Tool, das dir und deinem Team hilft, zusammenzuarbeiten, zu kommunizieren und mehr zu erreichen. Erfahre mehr über monday.com

von DocStar

(11 Bewertungen)
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM is the best enterprise content management & business process automation solution. It empowers growing businesses to make better decisions and delivers fast ROI with intelligent data capture, workflow, and retrieval. Integrated with ERP, accounting, HRIS, EMR or other business application, DocStar ECM helps you automatically manage the entire lifecycle of your content. Contact us for a free custom demonstration. Erfahre mehr über DocStar ECM Securely capture, store, and retrieve content quickly and easily. Process automation and app integration empowers business growth. Erfahre mehr über DocStar ECM

von Bynder BV

(132 Bewertungen)
Bynder ist der schnellste Weg, um digitale Inhalte professionell zu verwalten. Arbeitsgruppen gehen auf dieselbe Seite für gemeinsame Bearbeitungen und Onbranding-Genehmigungen in Echtzeit, einfache Dateifreigabe und -speicherung, automatische Formatierung für Kanäle und Dateitypen – Bynder bietet einen zentralen Hub für alle Markenmaterialien und Messaging-Funktionen. Die preisgekrönte Software von Bynder wird von globalen Marken wie Spotify, Puma und Avis verwendet. Laden Sie den kostenlosen Funktionsüberblick herunter oder starten Sie sofort eine Testversion! Erfahre mehr über Bynder Bynder ist eine DAM-Revolution. Finden Sie den Grund dafür heraus und laden Sie den kostenlosen Funktionsüberblick herunter oder starten Sie sofort eine Testversion! Erfahre mehr über Bynder

von M-Files

(130 Bewertungen)
M-Files provides next generation intelligent enterprise content management that improves business performance by helping people find and use information more effectively. Improve workflow, increase information reuse, eliminate redundancy, securely control content, and avoid conflicts and data loss all in a single, intuitive content management solution that integrates with Windows Explorer. Thousands of organizations in over 100 countries use M-Files for managing their business information needs. Erfahre mehr über M-Files Powerful enterprise content management software that enables you to easily organize and manage all of your documents and information. Erfahre mehr über M-Files

von Lucid Software

(158 Bewertungen)
Lucidpress is a brand templating & design platform for enterprise teams who create lots of sales & marketing content. Use Lucidpress to store brand assets, create templates, customize content & distribute via digital channels or print. Lockable templates protect your brand while letting colleagues make small customizations, easing the workload off your creative team. Forget rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 5 million users worldwide. Erfahre mehr über Lucidpress A design & brand templating tool for large enterprises that empowers teams to create & distribute content without going off brand. Erfahre mehr über Lucidpress
Systemware helps the worlds largest and most highly regulated organizations simplify infrastructure, optimize cost, create workflow efficiencies, and meet information governance requirements. Our solution, Content Cloud, enables users to find and extract data wherever it is stored and transform and deliver information in the context needed for each business line, allowing support for reporting and analysis, correspondence and customer communications. Erfahre mehr über Systemware Content Cloud Systemware helps organizations to improve access to and the use of content; optimize IT resources; and improve workflow efficiency. Erfahre mehr über Systemware Content Cloud

von MarcomCentral

(67 Bewertungen)
MarcomCentral ist ein Cloud-basiertes Marketing-Portal, das Unternehmen bei der Speicherung, Anpassung und Bereitstellung aktueller Marketing-Assets für Unternehmen auf der ganzen Welt unterstützt. Mit dynamischen Marketing-Vorlagen, erweiterten Suchfunktionen, detaillierten Analysen und Benutzerberechtigungen fungiert das Portal als One-Stop-Shop für dein Team und trägt dazu bei, dass deine Unternehmensnachrichten auf allen Ebenen deines Unternehmens konsistent und markengerecht bleiben. Erfahre noch heute mehr! Erfahre mehr über MarcomCentral Enterprise MarcomCentral unterstützt Unternehmen bei der Speicherung, Anpassung und Bereitstellung von Marketinginhalten für Unternehmen. Erfahre mehr über MarcomCentral Enterprise

von Agility

(25 Bewertungen)
Built securely as a true cloud platform, performing in a multi-tenant cloud, Agility seamlessly integrates with existing platforms. We offer you high up-time, great performance, security, and globally availability. As a SaaS, we offer a subscription-based payment model, continuous improvements, excellent customer service with support from a dedicated customer success manager, and ongoing support. Erfahre mehr über Agility CMS Agility is a Headless CMS with all the features of a traditional CMS. An industry leading digital content platform! Erfahre mehr über Agility CMS

von Atlassian

(846 Bewertungen)
Confluence ist eine leistungsfähige Plattform, die auf Team-Eigentum und Zusammenarbeit im Vergleich zu individueller Arbeit fokussiert ist. Von der Dokumentenerstellung bis hin zur Projektzusammenarbeit, es bietet eine bahnbrechende Möglilchkeit, Ideen zu teilen, Communities zu erstellen und deine Arbeit zu erledigen. Es bietet einen Ort, deine Team-Dokumentation zu erstellen, zu entwickeln und zu erfassen; eine robuste Projektplattform mit vielen sozialen Funktionen; eine umfangreiche Wissensbasis, um Ideen zu teilen und zu entdecken; und eine erstklassige Integration mit JIRA-Software. Erfahre mehr über Confluence Die Zusammenarbeit mit Confluence ist eine bahnbrechende Art und Weise, Ideen zu teilen, Communites zu erstellen und auf unterhaltsame und einfache Art im Team Arbeit zu erledigen. Erfahre mehr über Confluence

von ColumbiaSoft

(26 Bewertungen)
Ideal for 10 or more users, Document Locator offers enterprise document management inside Microsoft Windows, with integrations to Office, Outlook, and more for ease of use. Version control, notifications, approvals, security, records policies, and workflow are found right within familiar Windows folders. Web and Mobile access also available. Best for HR, Accounting, Projects, Contracts, and Quality Programs. API connects with other systems. Erfahre mehr über Document Locator Document management software for medium to large groups offering familiar ease-of-use inside Windows with optional Web/mobile access. Erfahre mehr über Document Locator

von MangoApps

(73 Bewertungen)
Erleichtert dir die Arbeit mit der MangoApps Inhalts- und Wissensmanagement-Plattform – einem zentralen Ort zum Speichern, Teilen und Auffinden von Dokumenten und anderem Firmenwissen. Mit einer intelligenten Mitarbeiterplattform im Zentrum ist MangoApps konzipiert und nützlich für Unternehmen mit 50 bis 50.000 Mitarbeitern in einer breiten Palette von Branchen von Einzelhandel, Gesundheitswesen, Fertigung, Non-Profit, professionellen Dienstleistungen, Finanzdienstleistungen, Medien, Technologie bis hin zum öffentlichen Sektor. Erfahre mehr über MangoApps Erleichtere dir die Arbeit mit der MangoApps Inhalts- und Wissensmanagement-Plattform – einem zentralen Ort zum Speichern, gemeinsamen Nutzen und Auffinden von Dokumenten. Erfahre mehr über MangoApps

von Showcase Software

(15 Bewertungen)
You don't need a six-figure budget to create an app for your sales team. Sales conversations happen in the field, on the phone and over email. Your sales team needs instant access to information, and the ability to share that information with customers, no matter where the conversation is taking place. With Showcase, your team have the content they need, the brochures, spec sheets, videos, presentations, etc. neatly organised, at their fingertips. Erfahre mehr über Showcase Workshop Build a sales toolkit for your sales team. Your brand. Your videos. Your presentations. One source of truth. Now they're ready to sell. Erfahre mehr über Showcase Workshop

von NetX

(19 Bewertungen)
Give seamless access to digital content through workflow management, auto-formatting for file types and real-time collaboration tools. Lockable brand templates help your marketing team by ensuring your brand remains consistent while limiting redundancy and lightening the workload for your creative team. Our customers continually describe our UI as "Beautiful," our team as "Helpful and friendly," and our solution as "Powerful." Erfahre mehr über NetX Give seamless access to digital content through workflow management, auto-formatting for file types and real-time collaboration tools. Erfahre mehr über NetX

von adenin TECHNOLOGIES

(0 Bewertungen)
Now Assistant is the new way to work. Its a personal, digital assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Erfahre mehr über Now Assistant Now Assistant is award-winning AI personal assistant software for enterprise. Receive real-time notifications, ask questions and more. Erfahre mehr über Now Assistant

von Laserfiche

(31 Bewertungen)
Seit 1987 vertrauen mehr als 35.000 Unternehmen weltweit auf die ECM Software (Enterprise Content Management) LaserFiche, um Informationen zu verwalten, zu sichern und auszutauschen. Als in Privatbesitz befindliches Unternehmen mit Sitz in Kalifornien entwickelt Laserfiche Lösungen für die Erfassung, den Workflow, Formulare, E-Signaturen und Fallmanagement, die Unternehmen dabei unterstützen, ihren Geschäftswert zu steigern und zeitnah fundierte Entscheidungen zu treffen. Branchenführende ECM-Software, die von 35.000 Organisationen verwendet wird, um Inhalte sicher zu verwalten und Prozesse zu automatisieren.

von Oxcyon

(6 Bewertungen)
Centralpoint ist im Gartner Magic Quadranten 2018 for Digital Experience Platforms enthalten: Es vereinheitlicht die vielen Inhalte und Dokumententypen, die benötigt werden, um Mitarbeiter, Kunden und Partner über SSO (AD/LDAP/SAML) sowie mehr als 220 vorkonfigurierte Module zu bedienen. Oxcyon bietet einen hochpräzisen Prototypenentwicklungsdienst an, mit dem du dein Unternehmen vor der Unterzeichnung in Schwung kommen siehst, die Leistungsfähigkeit prüfen und dein Risiko vollständig beseitigen kannst. Die Web-API von Centralpoint unterstützt die Integration von RESTful-Webservices. Centralpoint befindet sich im Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms 2018 und vereint deine Inhaltstypen für deine zahlreichen Benutzer.

von Hyland Software

(38 Bewertungen)
OnBase Enterprise Content Management Software kombiniert integriertes Dokumentenmanagement, Business-Process-Management und Records-Management in einer einzigen Anwendung. Ob als gehostete oder ortsbasierte Lösung eingesetzt, OnBase ermöglicht Unternehmen die Automatisierung von Geschäftsprozessen und reduziert den Zeit- und Kostenaufwand für die Durchführung wichtiger Geschäftsfunktionen durch die Verwaltung und Kontrolle von Inhalten. ECM-Lösung, die integriertes Dokumentenmanagement, Business-Process-Management und Records-Management kombiniert.

von pimcore

(14 Bewertungen)
Pimcore ist die führende Open-Source-Plattform für die Verwaltung digitaler Erlebnisse, die mehr als 80.000 mal in führenden Unternehmen rund um die Welt verwendet wird. Es ist die konsolidierte übergreifende Plattform für Inhalt, Gemeinschaft und Handels-Anwendungen für alle Kundenkontaktpunkte und integriert Produktinformation-Management (PIM / MDM), digitales Vermögensmanagement (DAM), Web-Inhalt-Management (CMS) und E-Commerce-Funktionalitäten in einer Open-Source-Suite . Führende freie und Open-Source-Plattform für PIM / MDM, DAM, CMS und E-Commerce, mehr als 80.000 mal bei führenden Unternehmen verwendet.

von OpenKM

(2 Bewertungen)
Open-Source-Managementsystem für elektronische Dokumente und Aufzeichnungen, das in Java entwickelt wurde, um an Dokumenten und Inhalten auf Unternehmensebene zusammenzuarbeiten und diese zu verwalten. Es bietet Funktionen zur Verwaltung des kompletten Lebenszyklus von Dokumenten (Klassifizierungstools, Live-Editing, Versionskontrolle, Kommunikationstools) und zur Implementierung von Geschäftsprozessen (Automatisierungen, Workflows, OCR, Scanner-Client, digitale Signatur ...) Es hat keine technischen Barrieren für die Verbindung mit dritten Apps und verfügt über Module, um spezifische Bedürfnisse zu erfüllen. Open-Source-System zum Teilen, Prüfen und Suchen von Unternehmensdokumenten und -registern, Festlegen von Sicherheitsrollen und Verwalten von Dokumenten.

von Xerox

(26 Bewertungen)
Das Content-Management-System DocuShare von Xerox bietet die einfachste Möglichkeit, alle Papierdokumente und digitalen Dokumente zu verwalten. Das Content-Management-System DocuShare von Xerox bietet die einfachste Möglichkeit, alle Papierdokumente und digitalen Dokumente zu verwalten.

von Kapost

(11 Bewertungen)
Kapost ist ein B2B-Marketing-Betriebssystem, das es Vermarktern ermöglicht, die Marketing-Funktion in der Komplexität des digitalen Zeitalters zu verwalten. Kapost richtet die Teams, Tools und Kanäle von Unternehmen so aus, dass Kampagnen und Inhalt entlang der gesamten Käufererfahrung effektiv ausgeführt, verteilt und analysiert werden können. Die B2B-Marketingplattform von Kapost integriert Teams, Tools und Kanäle zum Erstellen, Verteilen und Messen von kanalübergreifenden Kampagnen und Inhalten.

von Perfect Sense

(0 Bewertungen)
Brightspot was built with a powerful search engine, making finding, editing and creating content as frictionless as it gets. Brightspot was built with a powerful search engine, making finding, editing and creating content as frictionless as it gets.

von Veeva

(4 Bewertungen)
Veeva Vault ist eine echte Cloud-Enterprise-Content-Management-Plattform und Suite von Anwendungen, die speziell für die Biowissenschaften entwickelt wurden. Veeva Vault ist die einzige Content-Management-Plattform mit der einzigartigen Fähigkeit, Inhalte und Daten zu verwalten. Da alle Vault-Anwendungen auf derselben Kernplattform basieren, können Unternehmen den Dokumentenfluss zwischen Regionen und Abteilungen vereinfachen, System-, Standort- und Länder-Silos eliminieren und ihre End-to-End-Prozesse rationalisieren. Veeva Vault ist eine echte Cloud-Enterprise-Content-Management-Plattform und Suite von Anwendungen, die speziell für die Biowissenschaften entwickelt wurden.
Povides organizations with a unified repository to house unstructured content, and deliver it to business users in the proper format. Povides organizations with a unified repository to house unstructured content, and deliver it to business users in the proper format.

von Nuxeo

(23 Bewertungen)
Nuxeo is a Content Services Platform for managing all types of enterprise information. Nuxeo connects with existing content repositories and business systems, and enables organizations to rapidly create personalized solutions to meet the unique and often complex needs of an organization. Nuxeo leverages the latest technologies such as cloud and artificial intelligence to transform enterprise information into business value. Nuxeo is a Content Services Platform for managing all types of enterprise information.
Episerver Digital Experience Cloud is a content management solution (CMS) that combines content, commerce, multi-channel marketing, and predictive analytics in a single platform to work full-circle for businesses online from intelligent real-time personalization and lead-generation through to conversion and repeat business with unprecedented ease-of-use. One platform to manage content, marketing and commerce - taking control was never this easy.

von Docuphase

(40 Bewertungen)
DocuPhase provides software and services for Enterprise Automation. Our platform includes everything an organization needs to execute on their Digital Transformation, Process Improvement, and Growth strategies. We are the automation experts. Partner with the DocuPhase team to transform the way you work. Lets get started. For more information, visit docuphase.com. DocuPhase is a complete browser-based platform that delivers unmatched efficiency and performance to companies around the world.

von Zephyr

(20 Bewertungen)
Its for power users who need a CMS that is so nimble and flexible, you might literally freak out a little. And were not done. We arent standing still because technology evolves and we want Zephyr to set pace. Transparency, killer support, and direct access is a big part of our commitment to partner agencies. You deserve front row access to the brains behind Zephyr, and thats what youll get. For users who need a CMS that is secure, fast, nimble and flexible.

von Xyleme

(4 Bewertungen)
Xyleme is the Learning Content Management System (LCMS) of choice for the visionaries who are looking for innovative ways to change the way learning is created and delivered. ** Deliver a Better Experience - Make your content bite-sized, searchable, personalized, and available in or out of your LMS. ** Unlock Your Content - Free your content from proprietary formats and easily produce multiple variations. ** Cut Wasted Time - Stop reinventing the wheel, reuse and standardize. Xyleme is the Learning Content Management System of choice for those looking to author, publish, deliver, & analyze content efficiently

von Generis

(1 Bewertung)
Generis provides leading-edge software for content management systems including Documentum, Alfresco and Oracle WebCenter. The company has more than 360,000 users across industries including Government, Life Sciences, Engineering and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA, their flagship product, is a fast, friendly and flexible User Interface powered by a full business rules configuration toolsuite with extensive customization capabilities. Generis CARA is a fast, friendly and flexible user interface for content management systems including Documentum, Alfresco and Oracle.

von Ascend Software

(1 Bewertung)
Report and document management solution that offers documents/reports sorting, organization, viewing. Integrates with current systems. Report and document management solution that offers documents/reports sorting, organization, viewing. Integrates with current systems.

von Ephesoft

(19 Bewertungen)
Ephesoft liefert eine intelligente Erfassungstechnologie auf einer privaten oder öffentlichen Cloud-Plattform, die den unstrukturierten Inhalt der Welt in nutzbare Informationen umwandelt. Mithilfe von überwachtem maschinellem Lernen und einem Fokus auf Effizienz und Zuverlässigkeit, hat Ephesoft die nächste Generation der intelligenten Dokumentenerfassungstechnologie und -analyse entwickelt. Unternehmen nutzen diese Funktionalität, um dokumentenbasierte Geschäftsprozesse zu automatisieren, die Genauigkeit zu verbessern, die Produktivität zu steigern und Kosten zu senken. Ephesoft bietet eine Cloud, intelligente Dokumentenerfassung und eine Analyseplattform, die den unstrukturierten Inhalt der Welt in nutzbare Daten umwandelt.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive process services, your content works for youand business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance. Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.

von IBM

(8 Bewertungen)
ECM (Enterprise Content Management) puts business content to work and allows organizations to realize new value. Collaborating in the cloud, managing records, mitigating risk, capturing documents, improving employee productivity. IBM Enterprise Content Management allows businesses to access, analyze, and act on business content.
A flexible and open CMS that that drives relevant experiences for every digital visitor. Bloomreach Experience Manager (brXM) is the enterprise solution that makes it easy to share content across teams and touchpoints, enabling marketers to update once, publish everywhere. The API-first architecture makes it easy to integrate with other business solutions and deliver content to mobile apps, IoT devices, and SPAs. brXM helps you create, scale, and personalize an exceptional digital experience. A flexible and open content management system that drives relevant experiences for every digital visitor.

von Bit Tech Labs

(5 Bewertungen)
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.

von Advantage CSP

(2 Bewertungen)
Advantage CSP ist eine vollständig anpassbare und erweiterbare Plattform, die den einzigartigen organisatorischen Workflow jedes Unternehmens erfüllt und sich mit deinem Unternehmen weiterentwickeln kann, wenn du wächst und Änderungen benötigst. Advantage CSP schließt die Lücke zwischen Digital Experience Management (DxM) und Enterprise Content Management (ECM) -Plattformen und bietet eine zusammenhängende Lösung für Multi-Site-Management, Formular- und Vorlauf-Erfassung, mobile Optimierung, Dokumentenverwaltung, Suche, Datensatzverwaltung und vieles mehr. Advantage CSP ist eine flexible Content-Services-Plattform, die dein Unternehmen in all seinen digitalen Formen antreibt.

von Newgen Software

(1 Bewertung)
The OmniDocs Enterprise Content Management Software (ECM) addresses end-to-end customer content life-cycle management. Creating, capturing, managing, delivering and archiving large volume of documents becomes easy and hassle-free. OmniDocs Enterprise Content Management Software (ECM) simplifies storage of enterprise content through a highly scalable, secure and unified repository. It provides access to enterprise content directly and through integration with business applications. Platform for creating, capturing, managing, delivering and archiving large volumes of documents and contents.

von Zilla

(1 Bewertung)
Zillable is an AI-assisted suite of native collaboration tools for business process automation. With Zillable, teams of all sizes can automate projects and coordinate teamwork to bring innovation full-circle. The suite combines all the productivity tools youre already using - chat, Kanban boards, online document collaboration, cloud storage, note-taking, and more - all in one place. Automate teamwork with an AI-assisted suite - chat, online document collaboration, and boards powered by bots to accelerate innovation.

von Micro Focus

(1 Bewertung)
ECM system that allows government agencies and global organizations to collaborate on their business content, manage documents and records. Provides retention management and geo-location functionality. ECM that allows government agencies and global organizations to collaborate on their business content, manage documents and records.

von Docsmore

(1 Bewertung)
Secure, cloud-based, solution streamlining documents which require completion, filing, organization, and retrieval of forms and data. Secure, cloud-based, solution streamlining documents which require completion, filing, organization, and retrieval of forms and data.
A toolset that makes it easy to backup, archive, monitor, publish, and manage Office 365 content. A toolset that makes it easy to backup, archive, monitor, publish, and manage Office 365 content.

von Hyperwave

(0 Bewertungen)
Content and document management, search and retrieval, workflow, collaboration and e-learning applications. Content and document management, search and retrieval, workflow, collaboration and e-learning applications.

von GRM Information Management

(0 Bewertungen)
Streamline workflows, manage documents, extract crucial information from forms in digital format, optimize your business, and gain control over your content through one platform. GRM"s VisualVault Content Service Platform integrates data analytics, machine learning, iForms data capture, workflow management software, and a document management system to improve the way your business functions. VisualVault Content Services Platform is a robust enterprise content management system for collaborative environments with many users.

von Dyspatch

(0 Bewertungen)
Dyspatch is an email production platform that helps Enterprise organizations create and change transactional and triggered emails faster, by centralizing template creation, approval, and publishing processes. The powerful API, visual editor, and built-in device testing allow for cutting-edge email strategy and execution, while helping establish consistency in both branding and legal compliance across multiple teams, departments, and business units. Dyspatch is an email production platform that helps Enterprise organizations create & change transactional and triggered emails faster.

von SER Group

(0 Bewertungen)
SER connects people, products and processes in the most efficient way possible to create the digital workspace of the future. With our leading Doxis4 suite we have been setting new standards in the development of enterprise content management software (ECM) for the past 30 years. More than one million satisfied users worldwide rely on our user-friendly, unified platform for ECM and BPM to increase their return on information. Customer reviews on Gartner Peer Insights: https://gtnr.it/2PlBAnf SER is a leading international ECM and BPM vendor. Lets turn your office into a true digital workspace together.

von MarketRelay

(0 Bewertungen)
marketRelay is a cloud-based platform that empowers product marketers to aggregate and manage product line content and pricing all in one place, syndicate it to their distribution channels, and publish it across any number of digital platforms in real-time. When dealers, reps, resellers, chain or franchise locations subscribe to marketRelay feeds, they can do the same. Update product line content and pricing once, update everyone, everywhere. Empowers product marketers to aggregate, manage, syndicate, and publish product line content and pricing in real-time.

von Objective Corporation

(0 Bewertungen)
Effortlessly manage your content, build powerful business processes and empower users to achieve desired outcomes. Effortlessly manage your content, build powerful business processes and empower users to achieve desired outcomes.
Wezen provides Semantic Technologies that empower brands through the ownership of their semantic content. From copywriting to localization and publishing, it leverages textual contents from your CMS and PIM to help you edit, re-use, deploy, and monitor your content globally in a snap. A single place to centralize your semantic assets, write contents, localize and deploy them.

von Fabasoft

(0 Bewertungen)
Fabasoft DAM is the easy to use, central, continuously available software system for your digital assets. Global teams, agencies, suppliers and resellers can quickly find the right content, use it consistently, administer and edit it with ease and comfortably release and share it. Our Enterprise product is providing you with full flexibility and all the benefits of a Cloud solution, based on an outstanding, certified security level. Also available on-premises or as hybrid solution, if required. Fabasoft DAM is the easy to use, central, continuously available software system to efficiently manage your digital assets.
Enables files to be centrally stored in Sharepoint and lets users streamline, optimize and visualize the files without downloads. Enables files to be centrally stored in Sharepoint and lets users streamline, optimize and visualize the files without downloads.

von Riskeo

(0 Bewertungen)
Enterprise management software that offers various connected and scalable modules in industries like CRM, Transport, HR and much more. Enterprise management software that offers various connected and scalable modules in industries like CRM, Transport, HR and much more.

von ELO Digital Office USA

(0 Bewertungen)
ELOprofessional, a comprehensive and affordable ECM solution, easily digitizes the workplace regardless of company size or industry. ELOprofessional, a comprehensive and affordable ECM solution, easily digitizes the workplace regardless of company size or industry.

von SmartDocs

(0 Bewertungen)
SmartDocs is an Enterprise Content Management product from SmartDocs Business Solutions, which is built using SAP Native Technology Advantage. SmartDocs helps in managing the enterprise content- Both Structured and Unstructured in a very efficient and smart way by providing bunch of features for managing the same. Enterprise Content Management product from SmartDocs Business Solutions.

von McFile

(0 Bewertungen)
Enterprise information management solution that makes it easy to upload, catalog, search, and share enterprise documents. Enterprise information management solution that makes it easy to upload, catalog, search, and share enterprise documents.

von IMS Integrierte Managementsysteme

(0 Bewertungen)
Optimize your company's efficiency with this configurable integrated management system. Includes GRC, quality management, risk management, document management, and workflow management modules. Optimize your company's efficiency with this configurable integrated management system.