29 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
Die günstigste Außendienstmanagement-Software laut Capterra | Erweiterte Terminplanung | Versand | Rechnungsstellung | Anwesenheit | Arbeitsaufträge
FieldEZ ist eine führende Software für den Außendienst, die dir dabei hilft, deine Einsätze vor Ort in Echtzeit zu verwalten. Über 45.000 Mitarbeiter nutzen FieldEZ für die sofortige Auftragsplanung, Disposition und die Nachverfolgung ihrer Außendienstteams, für die Kundenabrechnung, für Feedback und mehr. Es funktioniert auf jedem Tablet oder Telefon und verfügt über eine großartige Konfigurations- und Integrationsunterstützung, einschließlich QuickBooks und Sage. Der erste Monat bei FieldEZ ist kostenlos. FieldEZ ist führend in der Kategorie preiswerteste Außendienstmanagementsoftware bei Capterra.
FieldEZ ist eine führende Software für den Außendienst, die dir dabei hilft, deine Einsätze vor Ort in Echtzeit zu verwalten. Über 45.000 Mitarbeiter nutzen FieldEZ für die sofortige Auftragsplanung,...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Schadenmanagementsoftware mit Berichterstattung, Dashboard-Analyse, RMA-Genehmigung, Benachrichtigungen, Erinnerungen, Dokumentenmanagement und Webportal. Alle Garantiearten für Produkte, Teile, Dienstleistungen, RMA, Schadensfälle, Reparaturaufträge und Garantievereinbarungen. Verfolge Ausgaben, Arbeits- und Teilekosten. Vollständig gehostet oder selbst gehostet mit professioneller Unterstützung und Schulung. Leistungsstark, hochgradig anpassbar und nutzerfreundlich. Forderungsmanagementsoftware der neuen Generation, die speziell auf einmalige Geschäftsbedürfnisse zugeschnitten ist und Mehrwert für dein Unternehmen bringt.
Schadenmanagementsoftware mit Berichterstattung, Dashboard-Analyse, RMA-Genehmigung, Benachrichtigungen, Erinnerungen, Dokumentenmanagement und Webportal. Alle Garantiearten für Produkte, Teile,...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
The only solution specifically designed to manage the overall warranty claim process with analytics to identify issues & reduce costs.
The only solution specifically designed to efficiently track & manage the overall warranty claim process from end-to-end, including field service management. KPI Dashboards, Analytics & Reports give visibility to Identify Trends, Reduce Costs, Improve Service, Quality & Productivity. For post-sale warranty service/repairs: OEM product manufacturers, new home construction builders, extended or home warranty providers, wholesalers, retailer, dealers.
The only solution specifically designed to efficiently track & manage the overall warranty claim process from end-to-end, including field service management. KPI Dashboards, Analytics & Reports give...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Unterstützt Außendiensttechniker und Ausrüstungsendbenutzer durch eine einfache, videofähige mobile Service-Plattform.
Blitzz ist eine videogesteuerte Plattform, die Techniker im Außendienst und Kundenbetreuer nutzen können, um Kundenprobleme zu lösen. Außendiensttechniker können das Ausrüstungsproblem eines Kunden per Fernzugriff erkennen und dann Blitzz zur Diagnose verwenden und besser darauf vorbereitet sein, die Situation bei ihrem Besuch zu lösen. Sie können auch chatten, Bilder und Videos markieren, um an Lösungen mitzuarbeiten und Tipps erhalten, wo sie bei Reparaturarbeiten hängen bleiben könnten.
Blitzz ist eine videogesteuerte Plattform, die Techniker im Außendienst und Kundenbetreuer nutzen können, um Kundenprobleme zu lösen. Außendiensttechniker können das Ausrüstungsproblem eines Kunden...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Integrierte ERP-Software für diskrete Fertigung, die Vertrieb, CRM, Fertigung, Technik, Finanzen und Garantie vollständig integriert.
Die Metasystems-ERP-Software wurde für kleine und mittlere diskrete Fertigungsunternehmen in den Branchen „Make-to-order“- und Mischfertigung entwickelt. Die Software ist flexibel und integriert Vertrieb, CRM, Fertigung, Technik, Finanzen und Garantiemanagement. Merkmale: Produktkonfigurator, Produktions- und Verkaufsraumsteuerung, Ressourcenplanung, Bestandskontrolle, Beschaffung, Zeit und Anwesenheit, Strukturstücklisten, technischer Änderungsantrag (Engineering Change Request, ECR)/Änderungsvermerk (Engineering Change Notice, ECN) mit Datumsgültigkeit, Seriennummer, FIN- und Warenkontrolle, Garantieregistrierung, Workflow-Benachrichtigungen.
Die Metasystems-ERP-Software wurde für kleine und mittlere diskrete Fertigungsunternehmen in den Branchen „Make-to-order“- und Mischfertigung entwickelt. Die Software ist flexibel und integriert...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Onsite HQ bietet eine bessere Überwachung des Managements und erhöht die Sicherheit und Produktivität im Unternehmen.
Onsite HQ bietet digitale Inspektions-Checklisten für Immobilienverwalter, Bauträger und Inspektoren. Onsite HQ erkannte die Ineffizienzen bei der Verwendung von Papier-Checklisten für Gebäudeinspektionen. Mit dieser Software können Nutzer Inspektionen mithilfe der digitalen Checkliste durchführen, die Daten automatisch in Echtzeit synchronisiert, auf die Bedürfnisse des Unternehmens zugeschnittene Checklisten bereitstellt, durch die Offline-Funktion von überall aus arbeitet und die Kommunikation zwischen Nutzer und Management ermöglicht.
Onsite HQ bietet digitale Inspektions-Checklisten für Immobilienverwalter, Bauträger und Inspektoren. Onsite HQ erkannte die Ineffizienzen bei der Verwendung von Papier-Checklisten für Gebäudeinspek...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.
BQUADRO is the B2B Supply Chain Management platform that involves customers, agents, distributors, importers and suppliers. BQUADRO is the solution for the B2B Collaboration that simplifies the most critical processes of the companies: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment and Invoicing. It can be integrated with all software and with all kind of data source. BQUADRO can introduce Innovation and Technology into many organizations and embodies the Digital Transformation of companies.
BQUADRO is the B2B Supply Chain Management platform that involves customers, agents, distributors, importers and suppliers. BQUADRO is the solution for the B2B Collaboration that simplifies the most...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Retouren-, RMA-, Reparatur- und Servicemanagementsoftware für interne Produktserviceteams – einfach an deine Prozesse/Daten anpassbar.
Retouren- (RMA-) und Servicemanagement für Fertigungsunternehmen mit Garantie- und Seriennummernüberprüfung, Schadenmanagement, Tickets und einem kostenlosen Kundenportal. Interne Reparaturteams bei Fertigungsunternehmen verwenden RenewityRMA, um RMAs und Reparaturen sowie Serviceanfragen zu verwalten und zu verfolgen. Mit RenewityRMA kann das Serviceteam seine spezifischen Retouren- und Serviceverwaltungsprozesse ohne Programmierung selbst definieren und schnell implementieren. RenewityRMA ist ein komplettes Online-Portal für Produktwartung.
Retouren- (RMA-) und Servicemanagement für Fertigungsunternehmen mit Garantie- und Seriennummernüberprüfung, Schadenmanagement, Tickets und einem kostenlosen Kundenportal. Interne Reparaturteams bei...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Filed service management solution for managing warranty, complaints, and maintenance contracts to streamline after sales processes.
Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes.
Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes.

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
360 Degree After-Sales Service Management Software Suite
A 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite. Key Software Features: Customer Call Management Service Work-order / Job-sheet Tracking Warranty Management (In-Warranty / Out of Warranty / Warranty Void) Service and repair management Spares Inventory Management Logistics & Warehouse Management [Complete Forward & Reverse Logistics Management] Service Channel Management [Different Levels of Service Centers] Service & Warranty Claim Management Many More..
A 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite. Key Software Features: Customer Call Management Service Work-order / Job-sheet Tracking Warranty Management (In-Warranty / Out of...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Verschaffe dir einen strategischen Überblick über Produkt- und Serviceerkenntnisse mit der führenden Software für das Garantiemanagement.
IDC MarketScape ernannte PTC zu einem der führenden Unternehmen im Bereich Garantie- und Servicemanagement. Das Garantiemanagement ist eine unerschlossene Gelegenheit für viele Hersteller und Dienstleistungsunternehmen, um einen verbesserten Kundenwert, neue Einnahmen und Produktinnovationen zu fördern.
IDC MarketScape ernannte PTC zu einem der führenden Unternehmen im Bereich Garantie- und Servicemanagement. Das Garantiemanagement ist eine unerschlossene Gelegenheit für viele Hersteller und...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
PCMI bietet ein modulares Paket von Softwarelösungen für die Verwaltung von Finanz- und Versicherungsprodukten, Serviceverträgen und Garantieverlängerungen.
Die PCMI Corporation bietet ein modulares Paket von Softwarelösungen für die Verwaltung von Finanz- und Versicherungsprodukten, Serviceverträgen und Garantieverlängerungen. Die modulare PCRS-Plattform (Policy Claim and Reporting Solutions), unterstützt und automatisiert den gesamten Lebenszyklus aller Aftermarket-Produkte.
Die PCMI Corporation bietet ein modulares Paket von Softwarelösungen für die Verwaltung von Finanz- und Versicherungsprodukten, Serviceverträgen und Garantieverlängerungen. Die modulare PCRS-Plattform...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Cloud-based tools to share critical information, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records.
SiteOne is a cloud-based software toolbox for home builders and developers to deliver superior customer experiences. Our tools are designed to fit every step in the customer service process and help organizations be more responsive and competitive by guaranteeing reduced costs and increased productivity. SiteOne's solutions allow builders to share critical information with homeowners, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records.
SiteOne is a cloud-based software toolbox for home builders and developers to deliver superior customer experiences. Our tools are designed to fit every step in the customer service process and help...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Software to Manage Home Builders Warranty, Service, and Quality Assurance/Quality Control Departments.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time anywhere you have web access. Use a collaborative schedule to know where your field technicians and your trade partners are scheduled for inspection and repair.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Mit der Software Mize Warranty können Hersteller Garantieprozesse rationalisieren, Garantiekosten senken und die Produktqualität verbessern.
Mit der Software Mize Warranty können globale Hersteller alle Garantieprozesse rationalisieren, einschließlich Inspektionen, Registrierungen, Serviceplänen, Reklamationen, Rücksendungen, Lieferantenrückgewinnung und Garantieanalysen. Mize Warranty hilft Unternehmen, die Kundenzufriedenheit zu verbessern, die Garantiekosten zu senken und die Produktqualität zu verbessern. Die Software Mize Warranty ist einfach zu bedienen, zu konfigurieren und zu integrieren. Fordere jetzt deine Demo an, um zu erfahren, wie du das Garantiemanagement optimieren und den Umsatz mit Serviceverträgen maximieren kannst.
Mit der Software Mize Warranty können globale Hersteller alle Garantieprozesse rationalisieren, einschließlich Inspektionen, Registrierungen, Serviceplänen, Reklamationen, Rücksendungen, Lieferantenrü...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Warranty lifecycle management solution that streamlines claims management, parts management, supplier contract management, and more.
Tavant's warranty software offers end-to-end warranty lifecycle management and helps organizations reduce warranty costs, increase supplier recovery, and improve aftermarket excellence. Tavant warranty is a combination of our warranty expertise, industry best practices, and technology innovation. The solution leverages the power of the Salesforce ® platform and enables closed-loop warranty management.
Tavant's warranty software offers end-to-end warranty lifecycle management and helps organizations reduce warranty costs, increase supplier recovery, and improve aftermarket excellence. Tavant...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Keeping your business connected, DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business.
DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business. Through an easy to use web-based set of applications, manufacturers can communicate efficiently with their dealers and customers. The application is cross-browser capable and is built to help administer a myriad of processes across a multitude of business models. DealersCircle greatly enhances the business of order management, customer tracking, warranty claim submission, and much more.
DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business. Through an easy to use web-based set of applications, manufacturers can communicate efficiently with their dealers and...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Enterprise platform designed to manage aftermarket services with highly customized workflows within a single site or complex ecosystem.
ServiceManager is a cloud-based, comprehensive service management platform that is fully configurable for any business managing the after-sales service and repair of products in any industry. It provides a configurable workflow management system and a powerful set of reporting tools. Whether ServiceManager is implemented as a point solution or used to support end-to-end returns, service and repair, the platform enables seamless workflow and reporting across the entire service organization.
ServiceManager is a cloud-based, comprehensive service management platform that is fully configurable for any business managing the after-sales service and repair of products in any industry. It...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Automated asset management for hardware, software and warranty services with improved productivity & profitability.
ScalePad allows you to manage your hardware, software and warranties in a hassle-free way. Our asset management application automatically collects vital data for you resulting in improved productivity and profitability. MSPs gain additional benefits from having access to real-time and accurate data, ready-made reports, identified sales opportunities, and warranty procurement and servicing.
ScalePad allows you to manage your hardware, software and warranties in a hassle-free way. Our asset management application automatically collects vital data for you resulting in improved productivity...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Track & manage assets, plan new capacity to acquire the best value from legacy assets.
Infozechs asset lifecycle module takes complete care of asset lifecycle from procurement to disposal, enables towercos to gain better control of assets present at remote locations thereby, increasing asset visibility and maximizing assets ROI.
Infozechs asset lifecycle module takes complete care of asset lifecycle from procurement to disposal, enables towercos to gain better control of assets present at remote locations thereby, increasing...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
E2E service management system with GST.
E2E service management system with GST.
E2E service management system with GST.

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Warranty management solution that enables businesses to identify resources, track warranties, and present potential claims for review.
WorkAlign Warranty Tracker, a purpose-built solution for Maintenance, flags work orders that are under warranty and presents claims for your review and submission. Fully integrated with all the major maintenance systems, Warranty Tracker tracks and identifies resources by item or asset level, then monitors activity through the warranty expiration date. This allows users to manage warranties for assets which have sub-assemblies covered under different warranty terms.
WorkAlign Warranty Tracker, a purpose-built solution for Maintenance, flags work orders that are under warranty and presents claims for your review and submission. Fully integrated with all the major...

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Mobile-based solution that helps add and archive receipts and invoices in cloud and receive reminders before warranty expiration.
With MyItems, you can easily save all your receipts forever.
With MyItems, you can easily save all your receipts forever.

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Project closeout, warranty management, and facilities maintenance.
Post-construction platform for contractors and owners that optimizes project closeout, warranty management, and facilities maintenance.
Post-construction platform for contractors and owners that optimizes project closeout, warranty management, and facilities maintenance.

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
CRM platform for warranty, real estate and maintenance with allocation to field service agents, compliance controls.
Warranty management platform with allocation to field service agents
Warranty management platform with allocation to field service agents

Funktionen

  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung