25 Ergebnisse
Warum Capterra kostenlos ist
Die günstigste Außendienstmanagement-Software laut Capterra | Erweiterte Terminplanung | Versand | Rechnungsstellung | Anwesenheit | Arbeitsaufträge
FieldEZ ist eine führende Software für den Außendienst, die dir dabei hilft, deine Einsätze vor Ort in Echtzeit zu verwalten. Über 45.000 Mitarbeiter nutzen FieldEZ für die sofortige Auftragsplanung, Disposition und die Nachverfolgung ihrer Außendienstteams, für die Kundenabrechnung, für Feedback und mehr. Es funktioniert auf jedem Tablet oder Telefon und verfügt über eine großartige Konfigurations- und Integrationsunterstützung, einschließlich QuickBooks und Sage. Der erste Monat bei FieldEZ ist kostenlos. FieldEZ ist führend in der Kategorie preiswerteste Außendienstmanagementsoftware bei Capterra.
FieldEZ ist eine führende Software für den Außendienst, die dir dabei hilft, deine Einsätze vor Ort in Echtzeit zu verwalten. Über 45.000 Mitarbeiter nutzen FieldEZ für die sofortige Auftragsplanung, D...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Schadenmanagementsoftware mit Berichterstattung, Dashboard-Analyse, RMA-Genehmigung, Benachrichtigungen, Erinnerungen, Dokumentenmanagement und Webportal. Alle Garantiearten für Produkte, Teile, Dienstleistungen, RMA, Schadensfälle, Reparaturaufträge und Garantievereinbarungen. Verfolge Ausgaben, Arbeits- und Teilekosten. Vollständig gehostet oder selbst gehostet mit professioneller Unterstützung und Schulung. Leistungsstark, hochgradig anpassbar und nutzerfreundlich. Forderungsmanagementsoftware der neuen Generation, die speziell auf einmalige Geschäftsbedürfnisse zugeschnitten ist und Mehrwert für dein Unternehmen bringt.
Schadenmanagementsoftware mit Berichterstattung, Dashboard-Analyse, RMA-Genehmigung, Benachrichtigungen, Erinnerungen, Dokumentenmanagement und Webportal. Alle Garantiearten für Produkte, Teile, Diens...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
The only solution specifically designed to manage the overall warranty claims process end-to-end for post-sale service providers.
The only solution specifically designed to efficiently track & manage the overall warranty process from end-to-end, including field service management. Built for businesses that offer post-sale warranty service: product manufacturers, new home construction, extended warranty providers, wholesalers or retail dealers.
The only solution specifically designed to efficiently track & manage the overall warranty process from end-to-end, including field service management. Built for businesses that offer post-sale warrant...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Integrierte ERP-Software für diskrete Fertigung, die Vertrieb, CRM, Fertigung, Technik, Finanzen und Garantie vollständig integriert.
Die Metasystems-ERP-Software wurde für kleine und mittlere diskrete Fertigungsunternehmen in den Branchen „Make-to-order“- und Mischfertigung entwickelt. Die Software ist flexibel und integriert Vertrieb, CRM, Fertigung, Technik, Finanzen und Garantiemanagement. Merkmale: Produktkonfigurator, Produktions- und Verkaufsraumsteuerung, Ressourcenplanung, Bestandskontrolle, Beschaffung, Zeit und Anwesenheit, Strukturstücklisten, technischer Änderungsantrag (Engineering Change Request, ECR)/Änderungsvermerk (Engineering Change Notice, ECN) mit Datumsgültigkeit, Seriennummer, FIN- und Warenkontrolle, Garantieregistrierung, Workflow-Benachrichtigungen.
Die Metasystems-ERP-Software wurde für kleine und mittlere diskrete Fertigungsunternehmen in den Branchen „Make-to-order“- und Mischfertigung entwickelt. Die Software ist flexibel und integriert Vertri...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Retouren-, RMA-, Reparatur- und Servicemanagementsoftware für interne Produktserviceteams – einfach an deine Prozesse/Daten anpassbar.
Retouren- (RMA-) und Servicemanagement für Fertigungsunternehmen mit Garantie- und Seriennummernüberprüfung, Schadenmanagement, Tickets und einem kostenlosen Kundenportal. Interne Reparaturteams bei Fertigungsunternehmen verwenden RenewityRMA, um RMAs und Reparaturen sowie Serviceanfragen zu verwalten und zu verfolgen. Mit RenewityRMA kann das Serviceteam seine spezifischen Retouren- und Serviceverwaltungsprozesse ohne Programmierung selbst definieren und schnell implementieren. RenewityRMA ist ein komplettes Online-Portal für Produktwartung.
Retouren- (RMA-) und Servicemanagement für Fertigungsunternehmen mit Garantie- und Seriennummernüberprüfung, Schadenmanagement, Tickets und einem kostenlosen Kundenportal. Interne Reparaturteams bei Fe...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Mobile workforce management software with real-time appointment booking, job scheduling, SLA monitoring, and job dispatch options.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We are an industry leader, with a truly multi-tenant SaaS warranty claims processing and dispatch software; of which a large percentage of North American manufacturers, retailers and third party administrators use to automate and improve the 3rd party service delivery process.
We offer: Best in class scheduling and mobility solutions for mid-sized to enterprise level companies, tailored to manage employed work forces and deliver measurable productivity gains of 25-50%. We ar...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Filed service management solution for managing warranty, complaints, and maintenance contracts to streamline after sales processes.
Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes.
Filed service management solution for managing complaints, annual maintenance contracts, spare parts consumption, and service quotations to streamline after sales processes....
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
360 Degree After-Sales Service Management Software Suite
A 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite. Key Software Features: Customer Call Management Service Work-order / Job-sheet Tracking Warranty Management (In-Warranty / Out of Warranty / Warranty Void) Service and repair management Spares Inventory Management Logistics & Warehouse Management [Complete Forward & Reverse Logistics Management] Service Channel Management [Different Levels of Service Centers] Service & Warranty Claim Management Many More..
A 360 Degree After-Sales Service Management Software Suite. Key Software Features: Customer Call Management Service Work-order / Job-sheet Tracking Warranty Management (In-Warranty / Out of Warranty...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Verschaffe dir einen strategischen Überblick über Produkt- und Serviceerkenntnisse mit der führenden Software für das Garantiemanagement.
IDC MarketScape ernannte PTC zu einem der führenden Unternehmen im Bereich Garantie- und Servicemanagement. Das Garantiemanagement ist eine unerschlossene Gelegenheit für viele Hersteller und Dienstleistungsunternehmen, um einen verbesserten Kundenwert, neue Einnahmen und Produktinnovationen zu fördern.
IDC MarketScape ernannte PTC zu einem der führenden Unternehmen im Bereich Garantie- und Servicemanagement. Das Garantiemanagement ist eine unerschlossene Gelegenheit für viele Hersteller und Dienstle...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
S1

S1

(0 Bewertungen)
Cloud-based tools to share critical information, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records.
SiteOne is a cloud-based software toolbox for home builders and developers to deliver superior customer experiences. Our tools are designed to fit every step in the customer service process and help organizations be more responsive and competitive by guaranteeing reduced costs and increased productivity. SiteOne's solutions allow builders to share critical information with homeowners, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records.
SiteOne is a cloud-based software toolbox for home builders and developers to deliver superior customer experiences. Our tools are designed to fit every step in the customer service process and help or...
Software to Manage Home Builders Warranty, Service, and Quality Assurance/Quality Control Departments.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time anywhere you have web access. Use a collaborative schedule to know where your field technicians and your trade partners are scheduled for inspection and repair.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time anywhere ...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Mit der Software Mize Warranty können Hersteller Garantieprozesse rationalisieren, Garantiekosten senken und die Produktqualität verbessern.
Mit der Software Mize Warranty können globale Hersteller alle Garantieprozesse rationalisieren, einschließlich Inspektionen, Registrierungen, Serviceplänen, Reklamationen, Rücksendungen, Lieferantenrückgewinnung und Garantieanalysen. Mize Warranty hilft Unternehmen, die Kundenzufriedenheit zu verbessern, die Garantiekosten zu senken und die Produktqualität zu verbessern. Die Software Mize Warranty ist einfach zu bedienen, zu konfigurieren und zu integrieren. Fordere jetzt deine Demo an, um zu erfahren, wie du das Garantiemanagement optimieren und den Umsatz mit Serviceverträgen maximieren kannst.
Mit der Software Mize Warranty können globale Hersteller alle Garantieprozesse rationalisieren, einschließlich Inspektionen, Registrierungen, Serviceplänen, Reklamationen, Rücksendungen, Lieferantenrüc...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Warranty lifecycle management solution that streamlines claims management, parts management, supplier contract management, and more.
Tavant's warranty software offers end-to-end warranty lifecycle management and helps organizations reduce warranty costs, increase supplier recovery, and improve aftermarket excellence. Tavant warranty is a combination of our warranty expertise, industry best practices, and technology innovation. The solution leverages the power of the Salesforce ® platform and enables closed-loop warranty management.
Tavant's warranty software offers end-to-end warranty lifecycle management and helps organizations reduce warranty costs, increase supplier recovery, and improve aftermarket excellence. Tavant warranty...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management.
Warranty management system that makes it easy to manage all warranty processes from product registration to part return management....
Keeping your business connected, DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business.
DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business. Through an easy to use web-based set of applications, manufacturers can communicate efficiently with their dealers and customers. The application is cross-browser capable and is built to help administer a myriad of processes across a multitude of business models. DealersCircle greatly enhances the business of order management, customer tracking, warranty claim submission, and much more.
DealersCircle is an innovative way to manage your manufacturing business. Through an easy to use web-based set of applications, manufacturers can communicate efficiently with their dealers and customer...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Schedule and dispatch technicians, manage work orders, track equipment, and monitor performance of technicians.
ServiceManager is a cloud-based, comprehensive service management platform that is fully configurable for any business managing the after-sales service and repair of products in any industry. It provides a configurable workflow management system and a powerful set of reporting tools. Whether ServiceManager is implemented as a point solution or used to support end-to-end returns, service and repair, the platform enables seamless workflow and reporting across the entire service organization.
ServiceManager is a cloud-based, comprehensive service management platform that is fully configurable for any business managing the after-sales service and repair of products in any industry. It provid...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
ScalePad

ScalePad

(0 Bewertungen)
Automated asset management for hardware, software and warranty services with improved productivity & profitability.
ScalePad allows you to manage your hardware, software and warranties in a hassle-free way. Our asset management application automatically collects vital data for you resulting in improved productivity and profitability. MSPs gain additional benefits from having access to real-time and accurate data, ready-made reports, identified sales opportunities, and warranty procurement and servicing.
ScalePad allows you to manage your hardware, software and warranties in a hassle-free way. Our asset management application automatically collects vital data for you resulting in improved productivity ...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
iAsset

iAsset

(0 Bewertungen)
Track & manage assets, plan new capacity to acquire the best value from legacy assets.
Infozechs asset lifecycle module takes complete care of asset lifecycle from procurement to disposal, enables towercos to gain better control of assets present at remote locations thereby, increasing asset visibility and maximizing assets ROI.
Infozechs asset lifecycle module takes complete care of asset lifecycle from procurement to disposal, enables towercos to gain better control of assets present at remote locations thereby, increasing a...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Home One

Home One

(0 Bewertungen)
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting
Automates your entire process including policy configuration, contract sales and management, claims processing, and reporting...
BrillApp

BrillApp

(0 Bewertungen)
E2E service management system with GST.
E2E service management system with GST.
E2E service management system with GST....
TracReturns

TracReturns

(0 Bewertungen)
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more.
Warranty management solution that helps businesses manage returns, repairs, inventory status and estimates via data import & more....
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Warranty management solution that enables businesses to identify resources, track warranties, and present potential claims for review.
WorkAlign Warranty Tracker, a purpose-built solution for Maintenance, flags work orders that are under warranty and presents claims for your review and submission. Fully integrated with all the major maintenance systems, Warranty Tracker tracks and identifies resources by item or asset level, then monitors activity through the warranty expiration date. This allows users to manage warranties for assets which have sub-assemblies covered under different warranty terms.
WorkAlign Warranty Tracker, a purpose-built solution for Maintenance, flags work orders that are under warranty and presents claims for your review and submission. Fully integrated with all the major m...
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
My Items

My Items

(0 Bewertungen)
Mobile-based solution that helps add and archive receipts and invoices in cloud and receive reminders before warranty expiration.
With MyItems, you can easily save all your receipts forever.
With MyItems, you can easily save all your receipts forever....
  • Retourenmanagement
  • Für Fertigungsunternehmen
  • Eignungs-Überprüfung
  • Für Generalunternehmer
  • Für den Außendienst
  • Reparaturverwaltung
  • Garantie-Nachverfolgung
Buildr

Buildr

(0 Bewertungen)
Project closeout, warranty management, and facilities maintenance.
Post-construction platform for contractors and owners that optimizes project closeout, warranty management, and facilities maintenance.
Post-construction platform for contractors and owners that optimizes project closeout, warranty management, and facilities maintenance....
Warranty management platform with allocation to field service agents
Warranty management platform with allocation to field service agents
Warranty management platform with allocation to field service agents...