Unsere Top-Auswahl

Gesponsert

Gut bewertete Software

41 Ergebnisse
Erstelle Schritt für Schritt Rezepte, lasse Menüs auf Bildschirmen in deiner Küche anzeigen, importiere Allergenlisten, berechne Lebensmittelkosten und mehr. Erfahre mehr über APICBASE Food Management
Behalte den Überblick über Lebensmittelkosten und optimiere dein Endergebnis. Eine herausragende Lösung zur Lebensmittelkostenrechnung für die Rentabilität im Gastgewerbe. Erhalte die totale Kontrolle über die Lebensmittelkosten, ermittle Margen und erreiche kontinuierlich deine Ziele. Die Lebensmittelkostenkalkulationssoftware Apicbase aktualisiert automatisch alle Rezepte und Menükosten mit den aktuellsten Preisen von Zutaten. Das Aktualisieren von Tabellenkalkulationen ist eine mühsame Aufgabe, die du von deiner Aufgabenliste streichen kannst. Endlich. Erfahre mehr über APICBASE Food Management

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt. Erfahre mehr über ERPAG
ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt. Inventars- und Auftragsverwaltung in Echtzeit. MERKMALE: Neubestellung. Bestellabwicklung. Cloud-Etikettendruck. Bestandsverfolgung (Barcode, seriell, Los). Mehrere UOMs. Mehrere Lager. Mehrere Währungen. Mehrsprachige Oberfläche. Verbundprodukte (BOMs, Kitting, variable Elemente). Verwaltung von Nutzerebenen. Integriertes Rechnungs- und Einkaufsmodul. Unterstützt Herstellung. Erfahre mehr über ERPAG

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Oracle Simphony POS nutzt Echtzeitdaten für eine genaue Lebensmittelkostenkalkulation. Erfahre mehr über Simphony POS
Lebensmittelkalkulationen sind der Schlüssel zu Profit. Oracle Simphony POS wurde entwickelt, um dein Unternehmen profitabler zu machen. Der cloudbasierte POS verbindet alle Aspekte deines Betriebs: Onlinebestellungen, Küchenvorgänge, Inventar und Speisekarten, Lieferung, Kundentreueprogramme und mehr. Echtzeitanalysen sind inbegriffen, sodass du immer einen Überblick über den Umsatz, die Lebensmittelkosten, die Leistung des Personals und die Speisekarte hast. Die offene API und der umfangreiche Cloud-Marktplatz von Simphony geben dir unbegrenzte Flexibilität und Skalierbarkeit. Erfahre mehr über Simphony POS

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Verwalte dein Restaurant in der Cloud, behalte dein Lager unter Kontrolle und verwalte Lebensmittel- und Getränkekosten. Erfahre mehr über qubisoftware
Was ist Qubì-Software? Eine Cloud-Software für die Welt des Catering. Qubì ist eine Cloud-Software zur Berechnung der Lebensmittelkosten. Mit Qubì reduzierst du Abfall und optimierst die Kosten für dein Unternehmen. Abgesehen von ihrer Hauptfunktion, mit der sich die Lebensmittelkosten eines Gerichts problemlos berechnen lassen, dient die Software als virtuelle Speisekammer und Lagereinrichtung, Einkaufslistengenerator, Preisvergleicher, Kostenrechner, Anzeige von Energiewertanzeige und Gewichten, Rezeptbuch und HACCP-System (Hazard Analysis and Critical Control Point). Erfahre mehr über qubisoftware

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
GOFRUGAL Technologies bietet Point-of-Sale-Software für den Einzelhandel. Restaurant- und Vertriebsunternehmen seit 2004 in Form von kompletten Business-Automation-Lösungen gepaart mit mobilen Apps und Cloud-Lösungen. GOFRUGAL hat seinen Sitz in Chennai, Indien und bedient bereits mehr als 25.000 Einzelhandelsunternehmen in über 50 Ländern. Der Hauptfokus liegt darauf, mit den digitalen Lösungen ein großartiges Kundenerlebnis zu schaffen. Erfahre mehr über GoFrugal

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurant-Bestandsverwaltung und Lebensmittelkostenkalkulation leicht gemacht. Behalte deine Kosten unter Kontrolle und rationalisiere den Betrieb.
Cloudbasierte Anwendung zur Kalkulation von Lebensmitteln und Bestandsverwaltung für Restaurants. MarketMan bietet dir die Tools, die du zum Verwalten deiner Inventar-, Lieferanten-, Bestell- und Menükosten benötigst. Erhalte genaue Lebensmittelkosten und Echtzeitinformationen darüber, wohin dein Geld fließt. Lege Warnungen fest, wenn Menüelemente weniger gewinnbringend sind, und erhalte Benachrichtigungen, wenn die Lieferantenpreise schwanken. Das Ergebnis ist eine bessere Kontrolle, niedrigere Kosten und mehr Gewinn. MarketMan verfügt über erweiterte Funktionen für mehrere Standorte für mittelgroße und große Ketten. Erfahre mehr über Marketman

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Join our 60 day program. We prove to you we do what we say. No one else in the market has our confidence. Just check our reviews.
Restaurant Systems Pro will give you your life back. We have a 60 Day program where we give you everything. Software systems for the whole restaurant. Connects to your POS system. Our 60 Day program gives you over $5k of consulting and services for no cost. We put our money where our mouth is and prove we can get massively increase profits and kill the 80hr workweek. All integrations and free, automatic invoicing included in the 60 days. On average our clients have been with us 11 years. Erfahre mehr über Restaurant Systems Pro

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
A collaborative, shareable recipe management system with food costing, scaling, conversions and more
meez is the all-in-one recipe tool for culinary professionals centralizing the development process, making menus easier to execute, and offering a universally accessible and editable recipe format. The first-of-its-kind culinary operating system created for chefs by chefs has laser-accurate food costing, intuitive scaling, built-in conversions and yields, docs for training materials, and photo and video sharing. Erfahre mehr über meez

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurant365 ist eine cloudbasierte Buchhaltungs- und Back-Office-Lösung für Restaurantunternehmen mit mehreren Einheiten.
Die Restaurantverwaltungssoftware Restaurant365 wird verwendet, um die wichtigsten Restaurantabläufe effizient zu verwalten. Erlebe mehr Kontrolle und Transparenz über die Lebensmittel- und Arbeitskos ten, automatisiere mühsame Buchhaltungsaufgaben und greife auf eine robuste Berichterstattung zu. Auf Daten kann in Echtzeit über die leistungsstarken POS-Integrationen und den exzellenten Support zugegriffen werden. Restaurant365 ist cloudbasiert, sodass deine Informationen immer zugriffbereit sind, um die Buchhaltung, Inventarerstellung, Terminplanung und Monatsabrechnung zu vereinfachen. Erfahre mehr über Restaurant365

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurantmanagement-Software, die dir hilft, den Ertrag zu steigern, z.B. durch Kalkulation, Menütechnik, digitalen Müll und HACCP-Registrierung.
Hole laut Hersteller das Beste aus deinem Unternehmen heraus. Horeko ist ein Tool, um deine Küche und deine Arbeitskräfte zu verwalten. Rezeptkalkulation und HACCP-Registrierung. Terminplanung und Zeiterfassung. Online und einfach. HOREKO KITCHEN MANAGER Steigere deine Rendite. Behalte die Kontrolle über deine Gewinne und verfolge einfach eine perfekte HACCP-Registrierung. HOREKO EMPLOYEE MANAGER Rationalisiere deine Personalplanung und gewinne Einblicke in deine Personalkosten. Horeko Employee Manager macht es dir leicht. Erfahre mehr über Horeko

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
CrunchTime is the leading restaurant management platform for multi-unit operators.
CrunchTime is the leading restaurant management platform for multi-unit operators. For over 25 years, CrunchTime has enabled restaurant chains of all sizes to make timely, fact-based decisions to reduce food costs, drive labor efficiencies, develop talent, and better manage the quality and consistency of their foodservice operations. Erfahre mehr über CrunchTime

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
- Lebensmittelkostenkalkulation, die den Ertrag des Lebensmittelinventars enthalten - Produktions- und Betriebskosten - Finanzanalyse - Startet bei 42 $/Monat.
Integrierte USDA- (United States Department of Agriculture) und CNF- (Canadian Nutrient File) -Lebensmitteldatenbanken - Brutto- und Nettoinventarkostenberechnung basierend auf der Rohstoffrendite - Produktionskostenanalyse einschließlich Produktionsbetriebsfaktoren - Rentabilitätsanalyse, die alle Aspekte der Lebensmittelproduktion, -verpackung und -verkäufe umfasst. Bonusfunktionen, die im Abonnement enthalten sind: Buchhaltung, Nährwertkennzeichnung, Chargenverfolgung, Rückruf, Kunden- und Lieferantenmanagement. Erfahre mehr über NutraSoft

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Document management for food production quality assurance. Manage documents online, Email alerts, Supplier ratings, Complaint handling.
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? All of your reports will be saved on our cloud servers so you can access them without running to the filing cabinet or going down to the basement and digging through archives! Our mobile app will save you time, make you more productive and save you money! Erfahre mehr über Gorriladox

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Cloudbasierte Restaurant-Management-Software, Rezeptkalkulation, Bestandskontrolle, Vergleich von Lieferantenpreise und integrierte Verkaufsstelle.
Du benötigst die richtigen Werkzeuge, um deine Arbeitsabläufe organisiert zu verwalten. Die benötigten Informationen müssen rasch zur Verfügung stehen, um Entscheidungen schnell treffen zu können. Recipe Costing ist eine Plattform zum Restaurantmanagement, die leistungsstark und einfach zu bedienen ist. Das Wichtigste: Wir werden dich mit Sicherheit nicht finanziell überlasten, wir sind seit Jahren in der Restaurantbranche tätig und wissen, dass jeder Cent zählt. Erfahre mehr über Recipe Costing

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
FoodCo is designed to successfully handle all aspects of food service operations and maximize your profits!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus on back office inventory, menu development, forecasting and production management, it's an across-the-board solution to potential profits being lost daily by your business. The software provides broad based integration to suppliers, POS and accounting packages. Contact us today to learn more! Erfahre mehr über FoodCo

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you. Erfahre mehr über Galley

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Optimum Control ist deine komplette Restaurant Management Lösung.
Gastronomie-Software mit: Rezept- und Alkoholkostenkalkulation, Verkaufsanalyse, POS-Integration, Bestandskontrolle, Einkauf, Bestellung, Verkäufer-/Lieferantenintegration, Buchhaltungsintegration, Enterprise für Multi-Unit-Ketten, Mobile-Zähl-App (iPad und iPhone), Multiple Revenue Centers für Hotels und Casinos und Nährwert-Analyse. Erfahre mehr über Optimum Control

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
SynergySuite gives multi-unit restaurants the insight and tools they need to manage the back office. Our cloud-based, mobile-first platform simplifies back-of-house management for brands like Tropical Smoothie Cafe, Beef OBradys and Costa Vida. SynergySuite customers save an average of 4-6% on food and labor costs, using SynergySuites streamlined modules for inventory, purchasing, recipe costing, food safety, scheduling, cash management, human resources and business intelligence. Erfahre mehr über SynergySuite

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We help with costing, pricing, suppliers, inventory and more.
Software designed to help food businesses succeed. Built by developers who spent over a decade owning and operating food businesses, we provide a modern easy-to-use interface for: - costing recipes - categorizing ingredients - nutrition labels - allergen tracking - production planning and event management - inventory management - par levels - tools to help stay on top of inflation - dozens of other money-saving features Erfahre mehr über Recipe Cost Calculator

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Gstock is the most complete purchasing management software for restaurants and hotels on the market.
Gstock is the most complete purchasing management software for restaurants and hotels on the market. Erfahre mehr über Gstock

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Integrated back-office software built to improve restaurant profitability. Manage labor, control food costs and increase sales.
SmartLynX is a fully integrated Back of House restaurant management solution designed to solve problems surrounding food and labor costs, and overall restaurant operation. We ensure that restaurant management has the information and tools needed to enhance their efficiency, service and profitability. This includes 3rd party integrations and mobile apps. Our software can be individualized for each customer to meet their specific requirements. Erfahre mehr über SmartLynx

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries.
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer makes running your business easy. Erfahre mehr über Growzer

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years. Erfahre mehr über CostGuard Inventory Control Software

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Hospitality point of sale solutions to ensure your venue thrives.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than 10 years we have been providing fast and reliable POS software and hardware to Australian hospitality venues. Impos is partner to the hospitality industry. We understand that the industry doesn't work 9 to 5 so neither do we. Erfahre mehr über ImSTOCK

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants. Erfahre mehr über CostBrain

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management. Erfahre mehr über Microrecipes

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Fast and accurate food costing, recipe costing, inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access to yield and shrinkage data for over 1000 raw ingredients. Import order guides and invoices, create requisitions, import sales mix for any POS system. Track waste and variance. From the makers of CostGuard with over 30 years experience in food service. Erfahre mehr über reciProfity

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Kafoodle enables complete transparency of cost, nutrition, allergens and an oversight of ordering.
Kafoodle is an award-winning food technology company on a mission to digitise commercial kitchens within hospitals, care homes, schools, corporate catering, restaurants, high street and retail. Helpi ng the foodservice industry manage and communicate their food allergens, calculate nutrition and control costs. This leads to a safer and more transparent food environment that benefits both the business and their end customer. Erfahre mehr über Kafoodle Kitchen

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution. Erfahre mehr über iNECTA Food

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items. Erfahre mehr über EZchef Software

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Ratatool is the web application for catering professionals to improve their productivity by managing recipe forms, costs, and orders.
Online secured software developed for restaurant owners and catering businesses to manage their recipe production sheets, evaluate their recipe and menus costs. Main features : - Manage your recipe datasheets in details (allergens, nutrition tags, categories ...) - Evaluate your food costs, margin and ratios indicators - Generate your purchase orders for food supplies. - Follow stocks and export your inventories. - Create menus and combos for costs estimates. - Organizations, team work Erfahre mehr über Ratatool

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more. Erfahre mehr über FoodBam

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with Skrible software & a dedicated rep to offer tips & feedback
Manage your restaurants' inventory easier, faster, cheaper and smarter with the Skrible software and your dedicated Skrible rep who will periodically review your reports in order to provide tips and feedback. Skrible software is designed for your restaurants' food & alcohol inventory management. Our software features include the ability to count inventory using your phone or tablet, suggested pars & orders, low inventory alerts, connects to your POS, unlimited vendor invoice uploads and more. Erfahre mehr über Skrible

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform. Erfahre mehr über Kitchen Coster

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics Erfahre mehr über MyChefTool

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand. Erfahre mehr über Mise En Place

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Point of sale solution for Mexico-based restaurants. Features include multi-location, time tracking, inventory management and more.
Point of sale solution for Mexico-based restaurants. Features include multi-location, time tracking, inventory management and more. Erfahre mehr über Parrot Software

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training. Erfahre mehr über melba

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Rapidbarapp is an easy and faster way to control the inventory of your restaurant, bar, or hotel.
Rapidbar is simply the best bar and restaurant inventory app. With assisted onboarding and expert coaching available, you will gain food cost control in no time. Features like POS sales integration, automated suppliers orders and more will help you reduce the time spent on stock management so you can focus on delivering an outstanding customer experience. Erfahre mehr über RapidBar

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Journey Foods is a product management and food intelligence platform for packaged food ecosystem (CPGs, grocers, manufacturers).
Journey Foods is a product management and food intelligence platform for packaged food ecosystem (CPGs, grocers, manufacturers, ingredient suppliers). The software helps companies save time and money improving product performance and quality with a focus on nutrition, sustainability and cost. Erfahre mehr über Journey Foods

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung
Restaurant management platform that gives you access to all departments of your restaurant business in real-time.
Restaurant management platform that gives you access to all departments of your restaurant business in real-time. Erfahre mehr über RestoCloud

Funktionen

  • Inventarverwaltung
  • Rezept-Management
  • Küchen- / Menü-Management
  • Online-Bestellung