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Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des Erfahre mehr über Qemotion
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Erfahre mehr über Qemotion

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Social Media-Analytik-Software, die Verbraucherverhalten und Markttrends durch Gespräche über mehrere Plattformen hinweg analysiert.
Social Media-Analytik-Software, die Verbraucherverhalten und Markttrends durch Gespräche über mehrere Plattformen hinweg analysiert. Erfahre mehr über Brandwatch

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Augmented analytics and chatbots in SAS Visual Analytics accelerate insights and help uncover stories hidden in your data.
SAS Visual Analytics facilitates exploration, interactivity, analysis, and sharing insights through natural language with a single low-code/no-code interface. Use machine learning and natural language explanations to find, visualize and narrate stories and insights that are easy to understand and explain. Plus, augmented analytics and chatbots accelerate insights and help uncover stories hidden in your data. Now getting insights from data happens in a single click. Erfahre mehr über SAS Visual Analytics

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Unser Consumer Intelligence Suite, liefert unaufgeforderte Erkenntnisse, um die Effektivität von Entscheidungsprozessen zu verbessern.
KPI6 ist eine Service-Software-Suite, die von Marken und Medienagenturen verwendet wird, um Verbraucher zu verstehen, ihre Bedürfnisse zu erkennen und Zielgruppensegmente zu definieren. Wir analysieren nutzergenerierte Inhalte wie Online-Rezensionen, social-/Web-Panels, digitale offene Daten, um die kritischen strategischen Erkenntnisse zu liefern, die ein Unternehmen für Innovationen, Chancenbewertung, strategische Planung, Segmentierung, kreative Entwicklung und media fortschritts strategie benötigt. Erfahre mehr über KPI6

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Entscheide dich für Grooper – verfügbare, zugängliche und transparente künstliche Intelligenz; konzipiert, um des Echtzeit-Verständnis von Daten zu integrieren.
Mit der Verarbeitung und Integration großer Mengen schwieriger Daten ermöglicht Grooper schnelle Innovation für Organisationen. Grooper, eine intelligente Plattform für die Integration von Dokumenten und digitalen Daten, wurde von einem Team von Entwickler*innen erstellt, die durch die Einschränkungen vorhandener Lösungen frustriert waren. Grooper nutzt patentierte und ausgefeilte Erfassungstechnologie, maschinelles Lernen, natürliche Sprachverarbeitung und erweiterte Bildverarbeitung. Grooper – verfügbare, zugängliche und transparente künstliche Intelligenz. Erfahre mehr über Grooper

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Leichte Mashup-Daten, prädiktive Modelle und operative prädiktive Analytik innerhalb jedes Geschäftsprozesses erstellen.
Leichte Mashup-Daten, prädiktive Modelle und operative prädiktive Analytik innerhalb jedes Geschäftsprozesses erstellen. Erfahre mehr über RapidMiner

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Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and Erfahre mehr über Chattermill

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HumanFirst is a solution to curate, build, and continuously improve NLU training datasets in a data-driven and streamlined way.
HumanFirst is a solution to curate, build, and continuously improve NLU training datasets in a data-driven and streamlined way. Say goodbye to expensive data-engineering and manual workflows in your NLU-data driven projects. Power a multitude of use-cases with high-quality data: chatbots, digital IVR, voice of the customer analytics, callcenter AI, sales automation - you name it! Erfahre mehr über HumanFirst

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Die Engine für natürliche Sprachverarbeitung ist in der Lage, komplexe Kundenanfragen zu analysieren und in menschenähnlicher Sprache zu antworten.
Die Conversational-KI-Plattform basiert auf natürlicher Sprachverarbeitung und Meta-Learning und ermöglicht es den intelligenten virtuellen Assistenten, in menschenähnlicher Sprache zu kommunizieren. Durch die Analyse komplexer Abfragen kannst du mit der Plattform deine FTR-Raten (First Time Resolution) erhöhen und ein nahtloses Kundenerlebnis bieten. Erfahre mehr über Enterprise Bot

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Analyse von Text- und Konversationsdaten mit Deep-Learning-Modellen als Service
Deep Learning für Kundenerfolgs-, Vertriebs- und KI-Teams. Analysiere Text, E-Mails, Chats, Umfragen, soziale Netzwerke oder allgemeine Textdaten mithilfe von künstlicher Intelligenz. Erkenne Verkaufschancen, Beschwerden, Leads, Funktionsverbesserungen usw. Erfahre mehr über Deep Talk

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Môveo.AI is a conversational AI platform that allows companies to design, deploy and manage virtual assistants, from a single framework
With Môveo.AI you can bridge the gap between customer expectations and your business offerings. From automating your support department and improving customer experiences, to optimizing your lead generation strategy and better understanding your target market. Centralize communications from channels such as Facebook Messenger and WhatsApp and organize your agents with a Human-Chat Shared Inbox. Connect your VA with the tools of your choice using integrations, webhooks and open API Erfahre mehr über Môveo.AI

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Hello Customer lets you collect, centralize, distribute and analyze customer feedback at scale. Know precisely what drives or harms CX
Hello Customer is the agile CXM platform that excels at getting customer insights from feedback with the highest A.I. accuracy and deepest level of detail, out of the box. -Capture, centralize & distribute feedback across departments. -Analyze feedback in real-time: topic classification & sentiment analysis. -Detect negative CX and close the loop with your customers. -Know precisely what drives or harms CX in the KDA report. We integrate with your CRM, ticketing- , UX- & many other tools. Erfahre mehr über Hello Customer

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Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. Erfahre mehr über inConcert Omnichannel Contact Center

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Online monitoring and listening tool to measure and analyze what is said about your brand on Internet and Social Networks.
Atribus is a consumer intelligence tool with online monitoring solutions for social networks, written press, digital newspapers, websites, forums, blogs, radio and television that allows to collect in a single tool all the mentions related to topics, users, brands and influencers. Erfahre mehr über Atribus

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Web-based tool that enables businesses to read PDF, Word, and Excel files, compares multiple documents, and more.
Web-based tool that enables businesses to read PDF, Word, and Excel files, compares multiple documents, and more. Erfahre mehr über LearnITy Knowledge Engine

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Natural Language Processing system that helps with entity extraction, sentiment and emotion analysis, and keyword extraction.
Natural Language Processing solution designed to help with extracting metadata and meaning from unstructured text. Features of the platform include text analytics, customized insights, data categoriza tion, sentiment analysis, high-level concept identification, and metadata extraction. Erfahre mehr über IBM Watson Natural Language Understanding

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KI-Plattform, um Text mit maschinellem Lernen zu analysieren und E-Mails, Tweets, Umfragen oder beliebigen Text in nutzbare Daten umzuwandeln.
MonkeyLearn ist eine KI-Plattform, mit der du Text mit maschinellem Lernen analysieren kannst, um Geschäftsabläufe zu automatisieren und Stunden an manueller Datenverarbeitung zu sparen. Kunden wie Clearbit, Segment und Drift verwenden MonkeyLearn, um umsetzbare Daten aus Rohtexten wie E-Mails, Chats, Webseiten, Dokumenten, Tweets und mehr zu klassifizieren und zu extrahieren. MonkeyLearn lässt sich problemlos über Integrationen wie Google Sheets, Zapier, Zendesk oder Rapidminer integrieren (wobei keine Programmierung erforderlich ist) oder über eine ansprechende API und SDKs. Erfahre mehr über MonkeyLearn

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AI-powered virtual assistant that helps with automating customer support, sales and marketing, and answering FAQs.
Conversational AI platform designed to help businesses across all industries with automated sales, marketing, and customer support. Features of the platform include a visual bot builder to allow for customization and AI training, natural language processing, automated responses, query suggestions, and intent recognition. Erfahre mehr über IBM Watson Assistant

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Natural language processing solution that helps businesses with text translation, classification, summarization, and more.
We cater to basic building block tasks like Stemming, Lemmatizer, Morphological Analyzer, POStag etc to advanced tasks like Sentiment Analysis or classification, Question Answering, Translation, Summarization etc. We provide Free plan to try our API or build your prototype, no credit card required. It is free for life until you decide to upgrade. We provide API documentation and Try It feature to try your API in the browser itself. We also provide SDKs for our API in Python and Typescript. Erfahre mehr über FirstLanguage

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Lösungen für maschinelles Lernen und künstliche Intelligenz von AWS, mit denen Unternehmen Daten analysieren und Unternehmensprozesse optimieren können.
Mit ML (maschinelles Lernen) in AWS kannst du genaue Vorhersagen treffen, mehr Erkenntnisse aus deinen Daten gewinnen, den Betriebsaufwand reduzieren und das Kundenerlebnis verbessern. AWS hilft dir in jeder Phase deiner ML-Einführung (maschinelles Lernen) mit umfassenden KI- (künstliche Intelligenz) und ML-Diensten, Infrastruktur und Implementierungsressourcen. Lade das kostenlose E-Book herunter, um zu sehen, wie andere Unternehmen wie deines ML-Dienste in AWS einsetzen. Erfahre mehr über Machine Learning on AWS

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Phedone is a portfolio of artificial intelligence solutions that use semantic analysis to streamline customer support.
Phedone is a Saas service platform of NLP (natural language processing) that automates the analysis and processing of customer feedback by leveraging the power of artificial intelligence and proprietary algorithms. Integrated natively or via API through Zapier with all customer relationship management (CRM) solutions such as Zendesk, the Phedone platform is accessible in a self-service mode called no-code, a free discovery mode is available to experiment all the automatic analysis. Erfahre mehr über Phedone

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A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics.
A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics. Erfahre mehr über AYLIEN

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The smartest, fastest way to analyze customer and employee sentiments in any language.
12X FASTER THAN SIMILAR PLATFORMS AND 50% MORE ACCURATE. Repustate's AI-powered technology is granular, accurate, and targeted. There's no coding or training required, so you can quickly integrate with your existing tech stack and start collecting insights with a few clicks. With an API that's infinitely scalable and capable of analyzing 1,000 comments per second – you'll get the data you need, faster than you ever thought possible. Erfahre mehr über Repustate

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Accern ist eine Low-Code-KI-Plattform, mit der Teams vortrainierte NLP-Modelle bereitstellen können, um Themen und Stimmungsdaten in Echtzeit zu extrahieren.
Accern ist eine Low-Code-KI-Plattform, die es Teams in Finanzorganisationen ermöglicht, auf einfache Weise Modelle zu erstellen, die Erkenntnisse wie Themen und Stimmung aus Textdaten in Echtzeit extrahieren. Datenteams verwenden Accern, um adaptive Vorhersage- und NLP-Modelle zu erstellen und einzusetzen, die speziell für finanzielle Anwendungsfälle trainiert wurden, um Prozesse zu automatisieren, Wert in Daten zu finden und bessere Geschäftsentscheidungen zu treffen – schneller und genauer. Erfahre mehr über Accern

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Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.
Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts. Erfahre mehr über Amazon Comprehend

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USAN Contact Suite optimizes Amazon Connect by managing inbound and outbound calls, web chats, emails, and more.
USAN Contact Suite and Amazon Connect provide the industry’s most reliable and innovative cloud contact center platform. Move from premises-based technology to modern capabilities like unified omnichannel routing, smart self-service, outbound campaign management, and more. Erfahre mehr über USAN Contact Suite for Amazon Connect

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Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data.
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data. This self-service multiple sequence alignment solution can align sequences against 440 million sequences across all known databases within 3 seconds. R&R is the ultimate go-to tool for: sequence searching & comparison, multiple sequence alignment, motif search, protein domain analysis and DNA mapping. It is capable of performing cross database lookups, simultaneous multi database search and searching across all omics layers. Erfahre mehr über Retrieve & Relate

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Enterprise search tool that helps businesses find insights and answers from their business data using AI.
AI-powered enterprise search software designed for businesses in the insurance, legal, banking, financial markets, life sciences, healthcare, sports, entertainment, and engineering industries. It helps businesses with enhancing chatbots, pinpointing answers, and finding trends in data. Features of the platform include visual discovery, natural language search, cataloging, grouping, categorization, sentiment analysis, tagging, machine learning, topic classification, and specific passage responses. Erfahre mehr über IBM Watson Discovery

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Software that analyzes any statement and assists you in determining if the person is being truthful or deceptive.
Software that analyzes a statement and assists you in determining if the person is lying or being truthful. This program is capable of showing you language that indicates deception, sensitive areas within the statement that need to be explored, and areas where the subject may have withheld information. Erfahre mehr über Statement Analyzer

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Guide your decisions with Sphinx iQ3: expert multi-channel questionnaires, statistical and textual analysis, interactive reports.
Sphinx iQ3 is the innovative tool to make the most out of your studies and guide your decisions. Design and distribute multi-channel attractive questionnaires at the right time to optimize response rates. Leverage your data and turn raw information into valuable actionable insights by combining statistical and textual analysis with data visualization in a few clicks. Share results with interactive reports. All-in-one, advanced, intuitive. Get started now with the help of our industry experts! Erfahre mehr über Sphinx iQ3

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Sprachverarbeitungsplattform, die 22 Sprachen und einen Twitter-Modus unterstützt. Umfasst Stimmungs-, Kategorisierungs- und Einheitsextraktion.
Lexalytics wandelt globale Konversationen in aussagekräftige und umsetzbare Erkenntnisse um. Täglich verarbeiten die führenden On-Premise-Technologieplattformen Salience und SaaS Semantria für Textanalyse von Lexalytics Milliarden von unstrukturierten Daten und übersetzen so Gedanken und Gefühle in gewinnbringende Entscheidungen für seine Kunden. Das Unternehmen unterstützt 22 Sprachen. Zu den Funktionen gehören Stimmung, benannte Entitäten, Themen, Kategorisierung, boolesche Abfragen, Zusammenfassungen, Taxonomien, POS-Tagging, Absichten und mehr. Erfahre mehr über Semantria

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions. Erfahre mehr über Stratifyd

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AI Platform with Ready To Use Business Applications, no coding knowledge required
AI Platform with Ready To Use Business Applications Trendskout is an AutoML engine where users can choose between ready to use AI enabled solutions in advanced sales automation, text & speech, image recognition and. production optimization. Next to these out of the box solutions we offer a DIY AI Platform where our AutoML can be configured via drag & drop to your specific user case. Erfahre mehr über Trendskout

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Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts. Erfahre mehr über MeaningCloud

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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Erfahre mehr über Amenity Analytics

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Die Automatisierungslösungen bestehen hauptsächlich aus einer automatischen Lösung aller Anfragen von deinen Kunden.
Mr Wolf ist ein System, das die Automatisierung von Geschäftsprozessen in Bezug auf Kundenservice, Vertrieb, Buchhaltung, Finanzen, Logistik oder IT ermöglicht. Die Automatisierungslösungen bestehen hauptsächlich aus einer automatischen Lösung aller Anfragen von deinen Kunden. Mr Wolf gestaltet die Automatisierung effektiver, indem Smart-Machine-Learning- und NLP-Module verwendet werden, die es dem System ermöglichen, Anforderungen unabhängig zu kategorisieren, den Text zu verstehen und über 30 Sprachen oder sogar die Emotionen des Senders zu erkennen. Erfahre mehr über Mr Wolf

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ExB entwickelt Branchenkerntechnologien (Self-Learning-Software-Plattformen) in den Bereichen NLP und Machine/Deep Learning.
ExB entwickelt eine KI-Plattform zum Konfigurieren, Trainieren und Bereitstellen von Verarbeitungsmodulen. Obwohl branchenunspezifisch wird das Tool in den Bereichen Versicherung, Gesundheit und Mobilität eingesetzt. Das Produkt ist eine selbstlernende Software zur Verarbeitung und Analyse von unstrukturiertem Text und teilweise strukturierten Daten (Tabellen, Rechnungen, Bild-/Dokumentdaten). Das Produkt gibt einen Docker aus, damit er einfach für die Verarbeitung großer Datenmengen eingesetzt werden kann. Erfahre mehr über Cognitive Workbench

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Effizienz steigern, Ressourcen schonen, unbegrenzt skalieren: mit textengine.io - der KI-basierten SaaS-Plattform zur Textgenerierung.
Die automatisierte Erstellung von Texten durch textengine.io garantiert einen optimalen Einsatz von personellen und zeitlichen Ressourcen sowie ein Höchstmaß an Effizienz. Der Zeitaufwand für die Erstellung von Content lässt sich somit um bis zu 91 Prozent reduzieren. Dank zahlreicher intelligenter Workflows und automatisierter Prozessschritte erfolgt bereits das Setup eines Textprojektes schnell & unkompliziert. Spezielle IT bzw. Linguistik-Kenntnisse auf Anwenderseite werden nicht benötigt. Erfahre mehr über textengine.io

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Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI workflow
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI-powered workflows and integrate resulting insights into business applications and processes. Transform audio, video, text and data content into actionable intelligence, at scale, with no AI expertise. Erfahre mehr über Veritone Automate Studio

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Eine Übersetzungsmanagementlösung, mit der Unternehmen unter anderem den Projektstatus verfolgen, Kostenvoranschläge erhalten und Statusberichte herunterladen können.
Eine Übersetzungsmanagementlösung, mit der Unternehmen unter anderem den Projektstatus verfolgen, Kostenvoranschläge erhalten und Statusberichte herunterladen können. Erfahre mehr über United Language Group Octave

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Produktionsbereite NLP API für NER (Named Entity Recognition), Stimmungsanalyse, Klassifizierung, Zusammenfassung, Beantwortung von Fragen, Übersetzung und vieles mehr.
NLP Cloud ist eine leistungsstarke, produktionsbereite NLP API, die auf spaCy- und HuggingFace-Transformatoren basiert. Du kannst NER, Sentimentanalysen, Klassifizierung, Zusammenfassung, Fragenbeant wortung, Übersetzung, Spracherkennung, Tokenisierung und POS-Tagging (Part-Of-Speech) durchführen. Herausragende vorab geschulte Open-Source-Modelle sind verfügbar. Du kannst aber auch deine eigenen nutzerdefinierten Modelle einsetzen. Die Preise sind fair und alle vorab geschulten Modelle sind sogar kostenlos verfügbar. Erfahre mehr über NLP Cloud

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NLP solution designed to extract insight from documents.
NLP solution designed to extract insight from documents. Erfahre mehr über Eigen

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NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.
NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment. Erfahre mehr über CoreNLP

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Turnkey solution that helps businesses with process automation, analysis and scheduling on a centralized dashboard.
SmartRoby is a cloud Robot as a Service platform that allows you to automate all your business processes. Our solution is accessible to all organizations, whatever their size, because we believe that it is our role as a digital player to democratize access to smart automation. SmartRoby offers invoicing for the use of robots. You will be able to manage your organization's processes through a business-oriented interface. You can access our self-service data extraction and automation APIs. Erfahre mehr über SmartRoby

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Social Listening platform that lets businesses monitor social presence via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more.
Websays is a Social Listening platform focused on web search, natural language processing and AI.  We are experts in analysing Markets, Tribes and Trends.  Thanks to a powerful and user-friendly control panel and a mixed team of developers and specialised data analysts, we offer successful experiences in Social Data. With Websays, businesses can monitor their social presence, understand the market via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more. Erfahre mehr über Websays

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Schweiz Lokales Produkt
Langsoft

Langsoft

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Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.
Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more. Erfahre mehr über Langsoft

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Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.
Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions. Erfahre mehr über kama DEI

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Highly accurate Natural Language enterprise grade intent based search. Focus on the intent of the question not key words.
Highly accurate, enterprise grade conversational search. The platform is easily deployed to your website giving accurate results based on search intent not just key words. The platform also allows dialog integration to Fluent Converse. This give any business and amazing opportunity to take any search and either sell, upsell or serve your customers at the point of information request. Erfahre mehr über Fluent Find

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ConverSight's conversational AI platform delivers real-time data, insights, recommendations and automation through a single search bar.
ConverSight is a conversational intelligent platform that uses Natural Language Processing and machine learning to converge the distance between humans and machines. ConverSight’s AI business assistant, Athena, connects distributed databases (ERPs and CRMs), delivering on-demand insights to direct your next move through 3 key functions: 1.) Information on Demand 2.) Proactive Insights and Dashboards 3.) Recommended Actions Erfahre mehr über ConverSight.ai

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Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more.
Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more. Erfahre mehr über Language Studio

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