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Delta Sales App bietet automatisierte Auftragsannahme, Produktmanagement und Berichterstellung mit einer einfach zu bedienenden mobilen App für Außendienstteams Erfahre mehr über Delta Sales App
Delta Sales App ist eine App zur Automatisierung des Außendienstes und zur GPS-Ortung von Personal, die von Tausenden von Vertriebsverantwortlichen, Handelspersonen und Markenunternehmen zur Verwaltung ihrer Außendienstaktivitäten genutzt wird. Diese App wird von vielen Unternehmen angenommen, um die Produktivität ihrer Verkaufsteams zu steigern und ihren Verkaufsprozess zu automatisieren, was ihnen geholfen hat, ihre Verkaufsziele zu erreichen und ihren Umsatz zu vervielfachen. Erfahre mehr über Delta Sales App

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Verbessere das Engagement von Salesforce und konzentriere dich auf das, was die Pipeline antreibt, während sich ein KI-basierter virtueller Assistent um alles kümmert.
Mit KI ermöglicht Veloxy Vertriebsteams, sich an Salesforce zu beteiligen, Aktivitäten zu protokollieren und ihre Pipeline unterwegs zu aktualisieren. Vertriebsmanagement sorgt für bessere Prognosen und bessere Einblicke in das, was den Umsatz steigert (Anrufe, E-Mails, Aktivitäten usw.). Verbinde Salesforce und Outlook/Office365 oder Gmail mit Veloxy und verfolge E-Mails (einzelne oder Massen), Aktivitäten, Leads und Kontakte an einem Ort. Konzentriere dich auf produktive Verkaufsaktivitäten, während ein KI-basierter virtueller Assistent sich um alles hinter den Kulissen kümmert. Erfahre mehr über Veloxy

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Badger Maps ist ein Kunden-Mapping-Tool, mit dem Außendienstmitarbeiter den Verkauf mit automatischem Gebietsmanagement beschleunigen können.
Badger Maps ist ein Software-Unternehmen, das sich darauf konzentriert, die Tools und Anwendungen für Vertriebsmitarbeiter bereitzustellen, damit diese effizienter und effektiver im Außendienst arbeiten können. Badger ermöglicht Verkaufsteams die Verwaltung ihrer Gebiete, indem Google Maps, Daten aus dem CRM, Terminplanung, Routenoptimierung und Leadgenerierung auf dem Mobilgerät der Vertriebsmitarbeiter kombiniert werden. Badger bietet die beste Software zur Kartierung von Kundenkonten und Verkaufsrouten. Erfahre mehr über Badger Maps

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Die einzige Wahl für eine umfassende Verkaufsförderung.
Die revolutionäre Methodik von SalesRabbit basiert auf Untersuchungen, die mit Verkaufsprofis und den besten Teams der Branche durchgeführt wurden. Sie zielt auf die wichtigsten Kernpunkte jedes erfolgreichen Unternehmens ab: Mitarbeitermotivation, Teameffizienz und Verkaufsbeherrschung. Die App wurde entwickelt, um deinem Unternehmen zu helfen, Änderungen vorzunehmen, die überall Spitzenleistungen ermöglichen. Deine engagierten CSMs und Supportmitarbeiter arbeiten mit dir zusammen, um diese Strategien umzusetzen und sicherzustellen, dass du die Ergebnisse erzielst, die jedes Door-to-Door-Unternehmen erwartet. Erfahre mehr über SalesRabbit

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Erhöhe die Verkaufsgeschwindigkeit deines Unternehmens mit LeadSquared CRM. 15.000 Verkaufs-Benutzer auf der ganzen Welt vertrauen darauf.
Diese CRM wird Ihre Verkäufe um 50 % beschleunigen! Mit LeadSquared-CRM kannst du: -Leads & Aufgaben priorisieren, Handlungsempfehlungen geben und deinem Team helfen, sie auszuführen -Sicherstellen, dass keine Follow-ups verpasst werden -Lead-Verteilung automatisieren -Deinen E-Mail-Posteingang mit LeadSquared synchronisieren und alle E-Mail-Konversationen tracken -Verkaufsalarm und -aktivitäten automatisieren -Alle deine Einnahmen und Umsatzleistungsmetriken tracken -Vernetze dich mit den Anwendungen, die du liebst Erfahre mehr über LeadSquared

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Repsly verwendet einen einzigartigen, datengesteuerten Ansatz, der es den CPG-Außendienstteams ermöglicht, Spitzenleistungen zu erzielen und den Einzelhandel zu steigern.
Repsly ist die einzige Lösung zur Einzelhandelsumsetzung, die die Umsatz-, Beobachtungs- und In-Store-Daten von Marken zentralisiert und Aktivitäten auf Geschäftsebene mit ihren Auswirkungen auf den Umsatz verknüpft. Über 1.000 Teams in über 80 Ländern steuern mit Repsly die Ausführung und den Verkauf vor Ort. Mit Funktionen wie Auftragsannahme, Kontaktverwaltung, Gebietsverwaltung, fortschrittlicher Berichterstellung, Scannen von Barcodes und vielem mehr hilft Repsly deinem Außendienst, Spitzenleistungen zu erzielen und den Umsatz im Einzelhandel zu steigern. Erfahre mehr über Repsly

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#1 mobile workforce software solution for all your equipment, employees in the field, in office, customer support and billing.
MobiWork® is a software company that helps companies with technicians in the field carry out their job efficiently without any delays, but with superior logistical coordination, tracking, and much more! MobiWork® was engineered by industry experts as the #1 leading workforce software solution for companies of all sizes. Get your office support staff, customer service, and billing team connected with your clients and service technicians so you can schedule more jobs and get paid much faster. Erfahre mehr über MobiWork

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SPOTIO ist eine führende Field-Sales-Acceleration-Plattform, um die Pipeline zu verbessern, die Produktivität zu steigern und die Verkaufsleistung zu steigern.
SPOTIO ist eine umfassende Außendienstvertriebssoftware für Außendienstmitarbeiter*innen und Vertriebsmanager*innen. SPOTIO wird über eine intuitive mobile Anwendung für Vertreter*innen im Außendienst und eine beispiellose Desktop-Anwendung für Manager*innen bereitgestellt und zentralisiert die Aktivitäten des Vertriebsteams, um eine außerordentliche Produktivität zu ermöglichen, den Umsatz zu steigern und Verkaufszyklen zu verkürzen. SPOTIO wurde speziell für Außendienstvertriebsteams entwickelt und steigert die Produktivität im Außendienst nachweislich um 46 %. Teste noch heute die kostenlose Demo! Erfahre mehr über SPOTIO

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SaaS-Lösung, die Unternehmen bei der räumlichen Filterung, dem automatisierten Routing, der Lead-Generierung, dem CRM und mehr unterstützt.
Map My Customers ist das schnellste mobile Außendienst-CRM. Speziell für Außendienstpersonal und -teams entwickelt, um Umsatz, Effizienz und Verantwortlichkeit im Außendienst zu steigern. Steigere die Produktivität unterwegs, indem du die täglichen Verkaufsaufgaben automatisierst und deine Außendienstteams mit den Tools ausrüstest, ohne die sie nicht mehr leben können. Nutze die Software allein oder mit deinem bevorzugten CRM. – Visualisiere Verkaufschancen. – Sprich mehr der richtigen Interessierten an. – Automatisiere alltägliche Verkaufsaufgaben. – Erhalte bessere Verkaufsdaten. Erfahre mehr über Map My Customers

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Beschleunige das Wachstum, reduziere die Gemeinkosten und verbessere die Produkttransparenz sowie den Umsatz mit der nativen mobilen Vertriebsanwendung von Pepperi.
Die native mobile und Web-App von Pepperi für Vertriebsmitarbeitende bietet: – Reichhaltiger E-Katalog mit Fotos, Videos und Beschreibungen – Intelligentes Suchen und Filtern auf mehreren Ebenen – Bestellhistorie und Kunden-CRM – Offener Katalog – Headless-Design – Codefreie Backoffice-Konfiguration (kein Entwickler erforderlich) – Offlinebestellfunktionen – Mehrere Lager, Sprachen und Währungen – IPaaS (Integration Platform as a Service) oder APIs zur Synchronisierung mit ERPs (Enterprise Resource Planning) und Zahlungsgateways – App mit eigenem Branding (White-Label) im App Store/Google Play Erfahre mehr über Pepperi

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Das Unternehmen hat die Komplexität von CRM in eine Aufgabenliste umgewandelt, damit du Leads in Kundschaft verwandelst, Ziele erreichen und dein Geschäft schnell ausbauen kannst.
OnePageCRM ist ein einfaches, kontaktorientiertes CRM. Das Unternehmen verwendet einen Aufgabenlisten-Ansatz zur Verwaltung von Leads, bei denen jeder Kontakt eine nächste Aktion hat, um eine Nachverfolgung zu garantieren. Erfasse Leads aus Gmail, Outlook, Twitter und Facebook und erstelle mit nur einem Klick einen Kontakt in OnePageCRM. Verwalte Deals und verfolge deine Verkaufsziele mit der intuitiven Vertriebspipeline. Integriere alle deine bevorzugten Business Apps. Hast du eine Frage? Das Unternehmen ist über Telefon, Chat und E-Mail erreichbar. Erfahre mehr über OnePageCRM

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Intelligenter persönlicher Assistent für Vertriebsteams.
Vymo ist ein KI-optimierter, intelligenter persönlicher Assistent für Vertriebsteam in den USA, im Nahen Osten und in Asien, sowie in Branchen, die unter anderem Banken, Versicherungen und Pharmazeuti ka umfassen. Vymo erkennt automatisch Aktivitäten von Agenten und sagt die nächsten besten Maßnahmen voraus. Es konnte für über 50 große Unternehmen die Produktivitätskennzahlen, wie z. B. Konversion in %, TATs, Engagement usw. um über 30 % innerhalb von zwei Quartalen verbessern. Erfahre mehr über Vymo

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Outfield ist ein web- und Mobilgeräte-basiertes CRM, das auf datengesteuerte Umsatz- und Effizienzlösungen für Teams mit externen Vertriebsmitarbeitern spezialisiert ist.
Outfield ist ein web- und Mobilgeräte-basiertes CRM, das auf datengesteuerte Umsatz- und Effizienzlösungen für Unternehmen mit externen Vertriebsmitarbeitern spezialisiert ist. Das Unternehmen bietet Tools für Vertrieb, Marketing und Merchandising im Außendienst und für allgemeine externe Geschäftsentwicklungsaktivitäten. Erfahre mehr über Outfield

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Field services management software. Optimize your operation and gain productivity, mobility and information in real time.
Checkmob is a software made to ease the management of field operations. For field services, sales or trade marketing, it is ideal to help with the optimization of your field team, as well as its productivity and mobility. Personalize your goals and make sure you have the best use for your demand with real time information. Erfahre mehr über Checkmob

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GoSpotCheck bietet einen umfassenden Einblick in das, was vor Ort passiert. Erhalte Echtzeitdaten, um deine Aktivitäten im Einzelhandel zu verbessern.
Findest du es schwierig, auf Geschäftsebene Marketing und operative Compliance zu messen? Fehlen dir Einblicke in den Außendienst, damit du dein Einzelhandelsgeschäft verbessern könntest? Jetzt gibt es ein Tool für deine Mitarbeitenden im Außendienst, das die Meldung dieser Informationen in Echtzeit ermöglicht. Optimiere die Umfragen, Audits und Berichte deines Teams mit der GoSpotChecks Mobile Datenerfassungssoftware. Erstelle Missionen, stelle den Teammitgliedern mobile Geräte bereit und erhalte in Echtzeit Daten des Außendienstes mit umsetzbaren Erkenntnissen. Erfahre mehr über FORM MarketX

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Effort is a no-code& DIY platform to manage all your field operations.
Effort is a no-code, easy-to-use, and Do It Yourself (DIY) SaaS platform for customers to build specific mobility solutions to manage time-sensitive and location-critical Business Processes/Operations . Erfahre mehr über Effort

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Eine komplette Verkaufslösung, mit Funktionen wie Kundenmanagement, Besuch-Protokollierung, Aufträge, Angebote und vieles mehr.
Eine komplette Verkaufslösung für große und kleine Unternehmen, mit Funktionen wie Kundenmanagement, Besucher-Protokollen, Aufträgen und vieles mehr. Erfahre mehr über Skynamo

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The roadmap and rocket fuel to make sales targets early. Numerik is a sales performance app that helps reps make your number.
Do you have ambitious sales targets to meet? Numerik is the roadmap and rocket fuel that will help your team smash through them. If you’ve got hefty goals to make, don’t just hire more reps! let’s make your existing team more effective. Featuring tools to track targets, forecast performance, identify sales gaps, report activity and results, motivate reps and more. Unlike other sales tools like CRMs and ERPs, Numerik easily slots into a rep's day and complements their busy lifestyle. Erfahre mehr über Numerik

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inSitu Sales ist eine mobile All-in-one-Lösung für Außendienst, Direct Store Delivery (DSD) und B2B-E-Commerce.
inSitu Sales ist eine mobile All-in-one-Lösung für Außendienst, Direct Store Delivery (DSD) und B2B-E-Commerce. Die App und das E-Commerce-Portal bieten mobile Rechnungsstellung, Kostenvoranschlag und Auftragserstellung, sichere mobile Zahlungsabwicklung, digitale Produktkataloge, Erstellung und Verfolgung von GPS-Vertriebsrouten, Gebietsmanagement und Integration in QuickBooks, SAP, Freshbooks, Microsoft Excel und Xero. Erfahre mehr über inSitu Sales

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Sales acceleration platform, with B2B eCommerce, order, inventory, catalog, vendor, and sales order management capabilities.
Aleran’s Unified Commerce Platform helps businesses to get all of their critical sales & e-commerce streamlined through a single platform. From your patchwork of solutions, Aleran offers you one place where you can manage products, pricing, sales orders, sales workflows, and your critical systems integrations (including ERP, warehouse/inventory management, marketplaces and more). With one flexible, integrated solution, we help you remove the obstacles to revenue. Erfahre mehr über Aleran Unified Commerce Platform

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Increase profitability with Perenso Field Sales all-in-one automation solution for businesses with Field Sales teams.
Increase field sales by 20% and reduce admin time with the all-in-one sales automation solution. With over 25 years of experience providing technology to help you sell better in the field, Perenso Field Sales provides an unmatched array of features to help you reach the most people, with the correct information, do the best deals, become more efficient, and maximize sales. Erfahre mehr über Perenso Field Sales

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TrackerPal ist eine einfach zu bedienende, mobile Außendienst-Automatisierungslösung für die Automatisierung von Tracking, Reporting und Arbeitsprozessen.
TrackerPal ist eine führende Außendienst-Tracking-, Reporting- und Arbeitsprozessautomatisierungs-App für die meisten Branchen, einschließlich Verkauf, Automobilsektor, Banking, Pharma und Facility-Ma nagement. Sie ermöglicht es KMUs, Agenturen und Unternehmen gleichermaßen, papierlos zu arbeiten und kosteneffizient Echtzeit-Updates von ihren Außendienstteams zu erhalten mit einer nachweislichen Steigerung der Produktivität um bis zu 70 %. Es gibt eine 14 Tage kostenlose Testversion und Anpassung. Erfahre mehr über OntheGo

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MainEvent is a one-stop-shop to centralize your event and experiential campaigns.
MainEvent is a cloud-based platform that helps agencies and brands organize, staff, and analyze their field marketing activities. It can manage multiple agencies and brands, and offers tools to help save time and track results. Erfahre mehr über MainEvent

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bMobile Route's Order Management is an end-to-end distribution automation platform for last-mile delivery.
bMobile Route's Order Management allows you to manage the entire lifecycle of last-mile delivery: from presales, to picking and packing, route optimization, delivery, and invoicing. bMobile integrates with most accounting and ERP solutions, including QuickBooks, Sage, NetSuite, Microsoft Dynamix, and more. The bMobile Platform can accommodate any and all delivery workflows, from the most basic to the most complex or customized. bMobile has 20+ years of experience in distribution automation. Erfahre mehr über Order Management

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All-in-one SaaS platform that helps managers and teams automate their deskless workforces in less than 2 minutes.
Fieldproxy is an all-in-one SaaS platform that helps managers and teams automate their deskless workforces in less than 2 minutes. Build solutions, create customizable reports and dashboards, and automate tasks, all from one seamless app. Scale your deskless and remote teams in just a couple of minutes with Fieldproxy. Erfahre mehr über Fieldproxy

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TigerLRM is an all-in-one Sales Enablement Software with tools for Content Management, Training & Coaching, In-Built CRM, and more.
TigerLRM is an All-in-One Sales Enablement Software with essential tools such as Content Management, Training & Coaching, In-Built CRM, and more! Bring out the Tiger in your sales team with a highly intuitive, easy-to-use suite of Sales Enablement and CRM tools that help sales professionals focus on hunting and closing leads. TigerLRM comes fully equipped with built-in features and tools that cut down on sales guesswork and presumptions. Erfahre mehr über TigerLRM

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PharmaWRK is a Healthcare-specific CRM Platform that assists the Medical Reps on the field to align with the new ways of marketing.
PharmaWRK is a New-Age CRM that aligns with the changing Healthcare Marketing Landscape. PharmaWRK caters to the nuances of all healthcare organization like Pharmaceutical Industries, Diagnostic Labs, Consumables, and Hospitals.PharmaWRK provides all the digital tools at the hands of the Field Reps enabling them to be more effective and pitch their products and services more impactfully . At the same time, PharmaWRK helps organizations manage their front-line teams better. Erfahre mehr über PharmaWRK

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Der beste Freund eines Außendienstmitarbeiters. Verwandele jedes Smartphone oder Tablet in einen persönlichen Planer für deine Verkaufsroute.
Der beste Freund eines Außendienstmitarbeiters. Verwandele jedes Smartphone oder Tablet in einen persönlichen Planer für deine Verkaufsroute. Erfahre mehr über portatour

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Management System for Funeral Homes and Cemeteries
Management System for Funeral Homes and Cemeteries Erfahre mehr über Unypax

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FieldCircle is a field service management software that helps field service businesses become more efficient, transparent & profitable.
Make your field operations more transparent, efficient, and profitable with FieldCircle- A cloud-based, all in one software that helps businesses with field service operations achieve operational effectiveness with features like- - Calendar-based smart scheduling, - Centralized service request management - Quotes & estimates, - WO/Job/Inspection management, - Inventory and spares and price list - Vendor and contractor management - Invoice and payment Erfahre mehr über FieldCircle

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Dista Sales is a location intelligence enabled sales productivity tool for sales managers, officers, and leaders.
Dista Sales is a location intelligence enabled sales productivity software that facilitates auto allocation of leads, maximizes sales coverage, offers area definition analysis, etc. to automate and optimize the end-to-end sales process with an objective to maximize lead conversions. Some of the important features of this tool are lead allocation, sales optimization, real time insights, attendance and expenses, nudges, and team overview. Erfahre mehr über Dista Sales

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GrowmaxBI is a retail intelligence platform that helps businesses have a 360 degree view of their business process and real-time market
GrowmaxBI is a Business Intelligence platform that offers a diverse set of solutions for different problems in the supply chain. The solutions are focused on FMCG and CPG brands and fill in the informational gaps by providing real-time market insights to brands. The deployment is entirely cloud-based, and functions like capturing data, sorting it, analyzing, and reporting delivery happen directly on the platform itself. It digitizes the supply chains with its web-based platform and mobile appl Erfahre mehr über GrowMax

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Route planning solution that assists service reps and outside sales with territory management, contact mapping, and activity tracking.
Sales route planning solution that assists service reps and outside sales with territory management, contact mapping, and activity tracking. Erfahre mehr über Mapview

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Jarboss offers comprehensive solutions for organizations in software development, process digitization, collaboration and productivity.
Jarboss offers comprehensive solutions for organizations in software development, process digitization, collaboration and productivity. We support companies at all times to create, audit, structure and digitize solutions that are effective with their customers, suppliers and partners. Jarboss Work: SaaS for operatitions and field processes management. Jarboss Sofware: web & mobile software development and customization. Erfahre mehr über Jarboss

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Responsive E-commerce platform that allows your company to sell wholesale or retail.
Responsive E-commerce platform that allows your company to sell wholesale or retail. Erfahre mehr über B2X E-Commerce

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O N2G ERP é um sistema de gestão online que ajuda a simplificar todas as tarefas de gestão de estoque, vendas, serviços e finanças.
Com o N2G ERP é possível realizar o controle de contas a pagar, contas a receber, fluxo de caixa, extratos bancários e emissão de boletos bancários. No módulo de vendas, é possível organizar todas as tarefas, desde o cadastro de clientes e produtos até a emissão da nota fiscal, também contando com funcionalidades para emissão de orçamentos, consignações, trocas e devoluções de produtos. No módulo de estoque é possível controlar todas as etapas desde a criação até a saída de produtos. Erfahre mehr über N2G ERP

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R-SALES® Es una solución tecnológica para la gestión comercial y de ventas mediante una app móvil y una plataforma web
R-SALES® Automatización de la fuerza de Ventas es una Solución móvil diseñada para optimizar la operación de compañías con personal en calle. Con R-SALES® Verifique el cumplimiento de las actividades programadas y recopile información de la operación en tiempo real. El servicio incluye una aplicación móvil para el personal en calle, y un sitio web para consulta de informes y programación de alertas automáticas. Erfahre mehr über R-Sales

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Quintet24 ist eine digitale B2B Plattform, auf der Hersteller ihre Angebote präsentieren können. Die Händler können aus diesen auswählen und Bestellungen aufgeben.
Quintet24 ist eine B2B-Plattform, die Hersteller und Händler auf einer einfach zu bedienenden Oberfläche miteinander verbindet. Herstellern wird hier die Möglichkeit geboten, sich und ihre Produkte zu präsentieren. Dazu gehört neben der Markenpräsentation zum Beispiel auch die Nutzung von digitalen Katalogen oder auch Shows. Aus diesen Angeboten kann der Händler dann einfach und bequem mit wenigen Klicks Bestellungen für seinen Shop aufgeben. Zu jeder Tageszeit, an jedem Tag. Kontakt: [email protected] Erfahre mehr über Quintet24

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Place sales orders live in the field with access to up-to-date price lists, order history and lead time management.
The Geo Rep app enables field sales reps to place orders directly on the app using up-to-date price lists, view order history and gather accurate lead time information. Add discounts, delivery instructions and order numbers directly from the app. Integrate the Geo Rep app into your ERP accounting system for seamless communication between your reps out in the field and your sales team back in the office. Reduce lead times with on the day order placement and quoting capabilities. Erfahre mehr über Geo Rep

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A cloud-based platform that helps businesses plan and manage and optimize their sales territories.
A cloud-based platform that helps businesses plan and manage their sales territories. For Your Business: Predict sales trends accurately, Cooperate & visualize your strategy, Test your strategy in real-time, Location-based recruitment. --- For Your Field Team: Workload management, Better work-life balance, Increased work capacity, Progressive change management. --- For Your Clients: Reduced time to service, Respect and Improve your SLA, Improved customer service & Ensure good customer relations Erfahre mehr über Territory Manager

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Weelo is a B2B enterprise solution that manages operations of multiple sales channels from warehouse to cash collection.
Weelo is a B2B enterprise solution that manages operations of multiple sales channels from warehouse to cash collection. Weelo is designed to help manufacturers and distributors manage and streamline their sales and distribution processes in real time. Erfahre mehr über Weelo

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Japanese-language CRM software that lets organizations use analysis tools to monitor consumer behavior and improve customer engagement.
noco sales is a cloud-based marketing automation tool that helps Japan-based entities maximize salesforce efficiency using AI-enabled tools. Key features include campaign management, ROI tracking, lead nurturing, and channel management. Managers can use the platform to digitize repetitive operational tasks, freeing up resources for use in core business activities. It offers content management tools that allow marketers to upload files across multiple platforms, including product catalogs and company brochures. It also comes with activity tracking functions, enabling analysts to monitor browsing on brand websites. The features help firms identify challenging areas in the customer journey to promote informed problem-solving. Erfahre mehr über noco sales

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Field sales solution that helps employees track customer interactions, optimize routes, monitor catalogs, capture signatures, and more.
Field sales solution that helps employees track customer interactions, optimize routes, monitor catalogs, capture signatures, and more. Erfahre mehr über MobileSF

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SaaS distribution solution that lets businesses update product catalogs, monitor conversion rate, and generate sales channel reports.
SaaS distribution solution that lets businesses update product catalogs, monitor conversion rate, and generate sales channel reports. Erfahre mehr über Nural Sales

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A no-code unified software platform for sales, service automation, commerce, marketing, custom applications & workflows.
Trusted by 500+ companies, Round Infinity is a unified no-code Total Experience (TX) automation software platform. Clients use our out-of-box business applications in combination with our capabilities to create no-code custom business applications, AI-powered decisioning and workflow automation to solve their most pressing business challenges - from executing transactions to enabling self-service to personalizing engagement to automating service to streamlining operations. Erfahre mehr über Round Infinity

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RepMove is a platform tool to increase your daily efficiency & fill your sales pipeline.
RepMove is a platform tool to increase your daily efficiency & fill your sales pipeline. Own your day with powerful sales tools, all at your fingertips. Easily create your route and make the most of every stop. The RepMove platform empowers sales reps, sales teams, and managers to become more efficient and effective with their time by planning out and organizing their daily activities. Erfahre mehr über RepMove

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Cloud-based software that lets users access customer database, manage task assignments, and visualize data from a unified platform.
WiseRep CRM is a mobile on-/off-line sales and customer communication management system that allows you to work with an unlimited number of employees and products from various market sectors (pharmaceuticals, medical technology, children's products, food, cosmetics, appliances and electronics, outsourcing, service...). WiseRep CRM integrates with 1C, SAP, Bitrix24, Microsoft Power BI, image recognitio Erfahre mehr über WiseRep

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Sales Rep App is a field sales app that provides all the tools to empower field sales teams.
Sales Rep App is a field sales app that provides all the tools to empower field sales teams. Erfahre mehr über Sales Rep App

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URVA Sales is a powerful sales force tracker to empower field sales team to track lead journeys by syncing calls, meetings & tasks.
The URVA Sales Force Tracker is a mobile-friendly sales tool which brings your entire sales team on the same page. Sales teams interface with new leads to generate business and existing customers to upsell and grow business relationships further. While this may happen regularly or irregularly, there is rarely visibility on the whats happening without a tool that connects the team on the ground to the leaders in the HQ. URVA Sales is trusted by some of the leading Banks, Telecoms & Pharmaceutic Erfahre mehr über URVA Sales

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Cuvama helps users connect with their customers at every stage of the customer value chain.
Cuvama helps users connect with their customers at every stage of the customer value chain. Erfahre mehr über Cuvama

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