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isLucid is a single place to manage your Microsoft Teams meetings information and transcripts with an inbuilt AI meeting assistant. Erfahre mehr über isLucid
isLucid is a single platform with an inbuilt AI assistant to manage all information that derives from meetings. Accurately transcribe meetings, maintain a detailed history and save your and your company's time. Create summaries, tasks and integrate them with your business app of choice (we integrate with thousands). Manage access to meeting information and keep your teams aligned. Have more productive meetings and better team collaboration. Erfahre mehr über isLucid

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Mit Kindly können Marken außergewöhnliche Kundenerlebnisse schaffen, die den Online-Umsatz steigern und die Kundenzufriedenheit verbessern. Erfahre mehr über Kindly
Mit Kindly können Marken außergewöhnliche Kundenerlebnisse schaffen, die den Online-Umsatz steigern und die Kundenzufriedenheit verbessern. Durch die Kombination von virtuellen Einkaufsassistenten, dialogorientierter KI, Live-Chat, Warenkorbabbruch- und Konversionsoptimierungssoftware in einer integrierten Plattform bietet Kindly Nutzern ein herausragendes Kundenerlebnis, das Besucher in Wiederholungskäufer verwandelt. Erfahre mehr über Kindly

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Eine Suite mit Personalmanagementanwendungen: HR, Zusatzleistungen, Gehaltsabrechnung, Performance- und Talentmanagement.
Eine Suite mit Personalmanagementanwendungen: HR, Zusatzleistungen, Gehaltsabrechnung, Performance- und Talentmanagement. Erfahre mehr über Oracle Cloud HCM

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Web-based PMS solution that comes with over 30 preconfigured tiles focusing on the front desk, revenue, inventory, and more.
Web-based PMS solution that comes with over 30 preconfigured tiles focusing on the front desk, revenue, inventory, and more. With centralized profiles and guest data, hotel managers can quickly create personalized experiences for every guest and make sure all properties are running smoothly with dashboards that show occupancy rates, net revenues, and more. Erfahre mehr über OPERA Cloud Property Management

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INSIDE von Powerfronts ist eine Omni-Channel-Kundendienstsoftware, die persönliche Erlebnisse nahtlos online repliziert.
Mit INSIDE, einer Omni-Channel-Kundendienstsoftware, die Agenten mit den Tools und Daten ausstattet, die erforderlich sind, um persönliche Kauferlebnisse online und nahtlos zwischen den Kanälen zu replizieren, wird der Online-Einkauf genauso personalisiert wie im Geschäft. Einige der weltweit führenden Marken nutzen INSIDE, um mit dem Live-Chat und den Chatbots auf Unternehmensebene sowie mit videogestütztem persönlichem Einkaufen und Live-Streaming eine durchschnittliche Konversionsrate von 25–35 %, manchmal sogar 48 %, zu erzielen. Erfahre mehr über INSIDE

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The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Erfahre mehr über yellow.ai

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Haptik powers Intelligent Virtual Assistants (IVA) that transform customer experience, while increasing sales and reducing costs.
Haptik is one of the world’s largest Conversational AI companies, having reached over 100 million devices, and processed over 4 billion conversations. Haptik’s Enterprise CX Platform helps brands to build Intelligent Virtual Assistants that power the entire customer lifecycle from purchase to support, thereby accelerating top-line revenues and improving operational efficiencies. Haptik drives the world’s transition to AI-powered conversations. Erfahre mehr über Haptik

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Tech-enabled high-quality talent starting at just $499/month to complete recurring work like customer Relationship Management and more.
Use your dedicated assistant to help you focus on your core activities by having them take over busy work such as Basic Research, Data Entry, Social Media Management, Lead Generation, etc. Wing's dedicated Account Managers help to delegate work, and software tools like Workflows and Credentials Manager make interacting with remote talent efficient, easy, and secure. Artificial Intelligence enables quality management in the background to ensure an unmatched user experience. Erfahre mehr über Wing

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Dialogorientierte KI-Plattform ohne Code für Unternehmen zur Automatisierung von Kundenservice, internem Support, Vertrieb und Self-Service.
Dialogorientierte KI-Software zum Erstellen virtueller Agenten, die Kundenservice und interne Supportkanäle automatisieren, die Effizienz der Mitarbeitenden verbessern und den Umsatz durch Online-Gesp räche steigern. Stelle innerhalb von Tagen anstatt Wochen ein transformatives Kundenerlebnis bereit, das auf der Grundlage des besten NLU (Natural-language Understanding) basiert. Es ist die Raffinesse des NLU, die es den virtuellen Agenten von boost.ai ermöglicht, Tausende von Nutzerabsichten zu verarbeiten, ohne dass die Auflösungsraten sinken. Erfahre mehr über Boost.AI

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Conversica ist ein führender Anbieter auf dem Gebiet der mit KI betriebenen intelligenten virtuellen Assistenten für Unternehmen.
Conversica ist ein führender Anbieter von intelligenten virtuellen Assistenten für das Kundenengagement. Durch die Automatisierung routinemäßiger Geschäftsgespräche und die Personalisierung von Interaktionen im großen Maßstab ergänzt Conversica deine Belegschaft, sodass Geschäftsleute und KI-Assistenten harmonisch zusammenarbeiten können. Dank einer großen Bibliothek von speziell entwickelten und einsatzbereiten Konversationsfähigkeiten können die KI-Assistenten schnell eingesetzt werden. Sie wirken menschenähnlich und persönlich und bieten eine überlegene Gesprächsgenauigkeit und Autonomie. Erfahre mehr über Conversica

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Kore.ai is a globally recognized leading provider of Conversational AI and Digital UX Virtual Assistant Platform and Solutions.
Kore.ai is a market-leading conversational AI and digital UX technology partner for Global 2000 companies. It provides conversational AI and digital UX-rich virtual assistants, designed specifically for enterprises, for a diverse range of use cases across industries for engaging customers, employees, and partners. Its end-to-end, comprehensive Virtual Assistant Platform serves as a secure foundation for enterprises to design, build, test, host, and deploy AI-rich virtual assistants Erfahre mehr über Kore

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Exceed analysiert Leads und Absichten und antwortet immer mit der richtigen Nachricht. Automatisiere und skaliere Lead-Qualifizierung und verwandele mehr Leads in Verkäufe.
Exceed.ai automatisiert Gespräche mit Leads in großem Umfang per E-Mail und Chat. Marketing- und Vertriebsteams verwenden Exceed, um mehr Leads zu generieren und ihre Pipeline zu skalieren. Im Gegensatz zu anderen Konversations-Marketing-Plattformen verwendet Exceed KI, um die Lead-Absicht zu analysieren und mit der richtigen Nachricht zu antworten. Exceed füllt deine Pipeline, indem du alle Leads sowie Qualifizierungs-, Nachverfolgungs- und Buchungsmeetings für dein Vertriebsteam einbindest. Erfahre mehr über Exceed.ai

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Auto-answer employee queries, and instantly resolve employee tickets and requests with Leena AI HR helpdesk.
Leena AI HR helpdesk is an AI-powered conversational platform that helps enterprises automatically answer employee queries, streamline day-to-day HR operations, quickly resolve employee tickets, and manage employee requests on the go.It automates the entire HR helpdesk and brings it on a single interface by seamlessly integrating with the existing HRIS and internal systems. Leena AI acts as a virtual HR assistant that helps you achieve excellent HR efficiency & boost overall employee experience Erfahre mehr über Leena AI

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Schweiz Lokales Produkt
Unternehmen erhalten kostengünstige dialogorientierte KI-Lösungen für Chat, E-Mail und Sprache zur Transformation der Interaktion mit ihren Kunden.
Innovative KI-Chatbots zur Skalierung von Kundenservice- und Vertriebsinteraktionen. KI-gesteuerte E-Mail-Antwortautomatisierung zur schnelleren und effektiveren Bearbeitung von Kunden-E-Mails. End-to-End-Sprachautomatisierungs-Bots für eine nahtlose Kundenbetreuung. Das Unternehmen bietet innovative und kostengünstige dialogorientierte KI-Tools für Chat, E-Mail und Sprache, um die Kundeninteraktion für Unternehmen zu transformieren. Erfahre mehr über Enterprise Bot

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Automatisiere bis zu 70 % deines Kundendienstes in weniger als einem Monat, um Kundenzufriedenheit und Kosteneinsparungen von 30 % zu erzielen.
Ada ist eine auf KI basierende Plattform, mit der Kundenservice-Teams einen Chatbot erstellen können, der Zeit spart, die Kosten um 30 % senkt und die Kundenerfahrung verbessert. Die Plattform von Ada ist für nichttechnische Teams konzipiert. Das Erstellen und Verwalten deines Bots erfordert keine teuren technischen Fähigkeiten und lange Zeitrahmen. Ermögliche es allen Teams, Inhalte zu erstellen, sobald sich die Kundenbedürfnisse ändern. Automatisiere 70 % der Anfragen mit Bildern, Videos und GIFs, die alle in mehr als 100 Sprachen verfügbar sind. Erfahre mehr über Ada

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Mindsay macht Kundeninteraktionen durch dialogorientierte Automatisierung einfach und effizient.
Mindsay macht Kundeninteraktionen durch dialogorientierte Automatisierung einfach und effizient. Das Unternehmen hilft Kundenserviceteams bei der Bewältigung gängiger Herausforderungen, sodass sie Kundenanfragen automatisieren, zeitaufwändige Prozesse beseitigen und ihre Nutzung von Personalressourcen optimieren können. Von einfachen FAQs bis hin zu komplexen Transaktionen erhalten Unternehmen Unterstützung bei der Erstellung einer Automatisierungsstrategie für ihren Kundenservice, die eine maximale Automatisierung von Kundeninteraktionen und niedrigste Gesamtbetriebskosten ermöglicht. Erfahre mehr über Mindsay

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AI-powered virtual assistant that helps with automating customer support, sales and marketing, and answering FAQs.
Conversational AI platform designed to help businesses across all industries with automated sales, marketing, and customer support. Features of the platform include a visual bot builder to allow for customization and AI training, natural language processing, automated responses, query suggestions, and intent recognition. Erfahre mehr über IBM Watson Assistant

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Mehrsprachige Conversational KI zur Bereitstellung einer menschenähnlichen Kundenbetreuung. Kontaktiere das Unternehmen für eine kostenlose Demo
assist365 ist ein KI-gestützter Conversational Voice Bot für die durchgängige Automatisierung der Kundenbetreuung. Eine clever konzipierte Engine für NLU (Natural Language Understanding) und NLP (Natural Language Processing) bietet deinen Kunden eine menschenähnliche Erfahrung in mehr als 20 Sprachen. Stelle die Bots für verschiedene Anwendungsfälle wie Kundenservice, FAQs, Umfragen, Termine usw. bereit und die Bots kümmern sich um alles andere. Die Skalierbarkeit von assist365 und seine Automatisierung können dir helfen, einen 24/7-Kundenservice zu weniger als 30 % der tatsächlichen Kosten bereitzustellen. Erfahre mehr über assist365 - AI-powered Virtual Assistant

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Conversational AI Platform and creation of conversational bots without coding required, deployable across channels and languages.
With Power Virtual Agents, users can build AI-powered bots for varying requests, ranging from simple responses to complex issue resolution requiring conversation. Power Virtual Agents is available inmultiple langauges across websites, apps, social media, and other channels which are supported by Azure Bot Framework. The software is secure and can scale securely with features such as built-in security roles, compliance and governance management across environments, use of central administration and more. Bots can track critical KPIs and detect bot topics for the future, using AI and natural language processing for progressive improvement. Erfahre mehr über Microsoft Power Virtual Agents

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Cloud-based virtual agent that understands people, not menus. Easy, effective, enjoyable self-service for customers and employees.
Mosaicx leverages conversational AI and ML to streamline service for internal and external customers. Intelligent Virtual Agents (IVA) understand natural language and automate more tasks using industry-specific service modules. Mosaicx Outreach automates proactive text messaging to resolve issues before customers call. And Mosaicx Insights provides data on how well the system functions and the type of experience you're creating. Provide personalized, enjoyable experiences for your customers. Erfahre mehr über Mosaicx

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KLoBot: A DIY voice+text Chatbot & Virtual Assistant builder platform that can be used to build, configure, and deploy no-code chatbots
KLoBot - An AI Chatbot-builder with Machine Learning Advancements. KLoBot platform is robust, secure, and incredibly intelligent designed for business users to create chatbots and deploy on any of your favorite channels along with pre-built connectors SharePoint, iManage, NetDocuments, Elite, SQL Server, ServiceNow, Salesforce, and many more. Chatbots designed with KLoBot can be accessed via popular channels like Slack, Microsoft Teams, SharePoint, Fb, Twilio, Skype, Email, etc. Erfahre mehr über KLoBot

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Does your org have Microsoft 365 and don't get the maximum out of it? Our Microsoft Teams app helps with e-learnings and a chatbot! 🦙
WorkplaceBuddy is an ideal solution to improve Microsoft 365 adoption and help colleagues learn about Microsoft Teams, SharePoint, Outlook, OneDrive and all the other Microsoft Office products. We help workplace, HR, IT managers and Microsoft partners decrease support tickets and build productivity. All in all, WorkplaceBuddy helps you collaborate better in your modern workplace, save time, stay up-to-date and succeed with joy everywhere. Erfahre mehr über WorkplaceBuddy

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AI Rudder is a software company that harnesses the power of AI voice automation to supercharge customer experiences.
AI Rudder is a software company that harnesses the power of AI voice automation to supercharge customer experiences. Using schedule automation, automatic customer intention labelling on each call, data visualization, and APIs, users can schedule automation campaigns in advance, reduce human error and automatically transcribe conversations in order to process the data. Erfahre mehr über AI-Powered Voice Assistants

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Powered by patent pending Empathetic AI technology, you can build your digital brand persona that can interact with customers.
Powered by patent pending Empathetic AI technology, you can build your digital brand persona that can interact with customers. Erfahre mehr über DaveAI

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Cloud-based chatbot that helps enterprises answer employee/customer queries, support live chat, access analytics of FAQs, and more.
Cloud-based chatbot that helps HR teams answer employee queries, support live chat, access analytics of FAQs, and more. It is a virtual agent that can assist with customer service agents in contact centers with automating the FAQ and answering customer questions without adding to the workload that currently exists. Erfahre mehr über Alli

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Handy.ai - is a Communication Success Platform for the deskless workforce and repeated clients.
Handy.ai - is a Communication Success Platform for the deskless workforce and repeated clients. What we do: We enable companies to automate and further improve interactions with people in real-time in a language they understand, with a comfortable communication style, and via channels they like. Erfahre mehr über Handy.ai

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Conversational AI tool that assists businesses with automated order entry, inventory control, reporting and payment processing.
Conversational AI tool that assists businesses with automated order entry, inventory control, reporting and payment processing. Erfahre mehr über HostBuddy

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Hoory is an AI-powered all-in-one support assistant that automates customer communications.
Hoory is an AI-powered customer support assistant that helps your business automate customer communications and provide 24/7 support with zero delays, turning every interaction into a perfect customer experience. Powered by conversational AI, machine learning and natural language processing, Hoory goes beyond automation. It understands customer intent, provides relevant answers and enhances customer loyalty, all while saving time and reducing business costs. Erfahre mehr über hoory

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The 24/7 virtual customer assistant that's always learning and constantly getting better at providing top-notch customer service
Sirius is designed to optimize the workflow of employees and increase transactional conversions from conversations with your customers, while having a delightful conversation flow. Erfahre mehr über Sirius

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AI-powered virtual assistant that provides a consistent, personalized self-service experience to customers across digital channels.
AI-powered virtual assistant that provides a consistent, personalized self-service experience to customers across digital channels. Verizon's Virtual Agent automates interactions across websites, messaging apps, and phone, providing assistance and answers to questions from content retrieved from business systems, knowledge bases, and trusted third-party sources. Erfahre mehr über Virtual Agent

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