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Über Beds24

Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.

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Vorteile:

The direct support calls, were of immense help in getting my property set up and all the auto actions to save me time and frustration.

Nachteile:

The administration user interface is sometimes a bit difficult.

Bewertungen zu Beds24

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4.3
Kundenservice
4.7
Funktionen
4.8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8

Weiterempfehlungsquote

9.0/10

Beds24 hat eine Gesamtbewertung von 4.8 von 5 Sternen basierend auf 99 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Andreas
Berater in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Kein Service, kein Telefon, kein Live chat. Reinstes Chaos. Wie es aussieht was für Bastler

1.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Die Seite sah zwar interessant aus aber die Arbeitsweise ist ingesamt unprofessionell. Erst wurden alle Accounts blockiert, 12 Stunden später 80% der Accounts freigegeben mit falschen und unvollständigen Preisen. Wenn ich es nicht durch prüfen zwischendurch entdeckt und jemand gebucht hätte, wäre das Fiasko komplett gewesen. Es kommt auch einem so vor, als ob KI und nicht Menschen die Mails (Tickets) beantworten, da auf die Problematik nicht eingegangen wird, sondern in jeder 2. Antwort auf die vermittelnde Plattform geschoben wird.

Vorteile:

Eine Integration in bestehende Prozesse war bisher nicht möglich, da die Software fehleranfällig ist. Es werden Synchronisationsfehler angezeigt, Daten nur teilweise übertragen. Vorteil erschließt sich mir bis jetzt nicht. Aber schlecht ist das alle bisherigen Buchungen und Kalender blockiert werden anstatt zu synchronisieren. Gerade jetzt kurz vor den Feiertagen besonders ärgerlich.

Nachteile:

Es gibt keinen telefonischen Support. Bei der Übertragung von booking.com sind alle Preise und Verfügbarkeiten verschwunden. Alle accounts bei booking.com wurden seitens des Channel Managers gesperrt und seit Stunden nicht wieder freigegeben. Eine Wiederherstellung der Daten wurde zugesichert per Ticket (einzigste Kommunikationsform, welche sehr schleppend und zeitlich verzögert läuft) aber ist bis heute nicht erfolgt. Bei wiederholter Anfrage wird auf erneute Eingabe der Daten verwiesen.

Antwort von Beds24.com

vor 4 Jahren

We are sorry you had problems and can understand your anger. When you reported your issue we got in touch with Booking.com who confirmed: 1. Your properties were part of an experimental on-boarding process which cuts out the step were you confirm the connection before Booking.com removes prices and availability from their system. 2. Booking.com was not able to restore your data. We never had your data and never told you that we could restore it. We informed you about this straight away and also explained to you that you need to set prices in Beds24 so we can send them to Booking.com to replace the prices they deleted. It is normal and documented that after the connection with a channel manager is confirmed Booking expects the prices and availability to be send from the channel manager. You never entered all your prices in Beds24 which caused what you describe as "blocked" and incomplete". All your tickets (ex. some of the many duplicates you sent) were answered timely.

Jean
Geschäftsführer in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Benutzerfreundlich - unendliche Möglichkeiten - tadellose Unterstützung - kein 08/15 Produkt

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Ich habe einen schnellen Gesamtüberblick über meine Buchungen samt Zahlungen.

Vorteile:

Ich benutze beds24 seit über 5 Jahren und ich bin immer noch fasziniert von den Möglichkeiten, die diese Software anbietet, da diese kein 08/15 Produkt ist. Es gibt sooo viele Elemente und es kommen immer wieder neue, so dass man mehr Lust bekommt sich damit zu beschäftigen. Ich kann alles einwandfrei verwalten (Preise und Verfügbarkeiten , keine Doppelbuchungen, Schnittstellen, Automation, Angebote, Rechnungen, Voucher, Berichte...usw). Seit ich diese Software verwende, ist meine Arbeit Kinderleicht geworden. Allerdings muss man am Anfang Zeit investieren, wenn man viele features verwenden möchte. Zu diesem Punkt braucht man eine unkomplizierte support Hilfe, die man bei beds24 mit Sicherheit bekommt. Als letztes möchte ich noch erwähnen, dass der Preis-Leistung-Verhältnis der beste mit Abstand war und ist.

Nachteile:

Am Anfang bekommt man den Eindruck, dass es eine komplizierte Software ist, was man aber sehr schnell feststellt, dass es nicht ist.

Claudia
Geschäftsführerin in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nie mehr ohne

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Ich liebe dieses Programm. Wir haben eine kleine Pension mit 15 Zimmern und haben viele Jahre die üblichen stationären Programme genutzt. Vor 4 Jahren habe ich wegen des integrierten Channelmanagers begonnen, beds24 zu nutzen. Zuerst nur testweise und, weil ich nicht wusste, ob der Import über Portale wirklich so reibungslos funktioniert, parallel zum Hotelprogramm. Nach einem Jahr bin ich dann komplett umgestiegen und nutze beds24 inzwischen als einziges Verwaltungsprogramm. Es gibt scheinbar nichts, was dieses Programm nicht kann (man muss sich eben erst etwas einarbeiten): Zimmerverwaltung, Rechnungen, automatisierte, terminierte Gästekorrespondenz, automatische Preisanpassungen, Channels, Bilder... Statistiken, Berichte, Zahlungsabwicklungen etc. p.p. .... alles direkt online und für mich von überall nutzbar, auch am Handy, wenns mal sein muss. Ich bin äußerst zufrieden. Wenn mal etwas nicht klappt, ist der Support sehr schnell und kompetent.

Vorteile:

Beds24 bietet alles, was man braucht, um Prozesse zu automatisieren und den Überblick zu behalten.

Nachteile:

Manchmal ist die Oberfläche für Ungeübte etwas unübersichtlich. Aber man findet sich intuitiv schnell ein.

Heiko
Owner in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sehr leistungsfähiges PMS und Channelmanagement

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: Tolles Produkt mit gutem Service.

Vorteile:

Ich nutze beds24 sowohl als Vermittler von Ferienhäusern sowie ebenso als Vermieter. Das Buchungssystem und Channelmanagement ist sehr flexibel und hat sehr viele Möglichkeiten das System für die eigenen Bedürfnisse zu konfigurieren. Die Automatisierung von wichtigen Prozessen und Abläufen und der Kommunikation mit den Feriengästen wird sehr vereinfacht und ermöglicht Unternehmenswachstum und Zeiteinsparungen.

Nachteile:

Die vielen Möglichkeiten führen dazu, das man aufpassen muss sich nicht in den Möglichkeiten zu verlieren. Eigentlich ein Vorteil, aber es kann dazu führen das man den roten Faden verlieren kann.

Clemens
Inhaber in Österreich
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Gibt es einen Developer, der mir beim Einrichten helfen kann?

5.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Schaut gut aus und kann viel, für mich aber schwierig einzurichten.

Nachteile:

Ist für mich nicht möglich, alle Formulare, etc. einzurichten.

Antwort von Beds24.com

vor 3 Jahren

Hello Clemens, Thank you for your review. You do not need a developer to set Beds24 up. We provide a detailed documentation, videos and also offer webinars. If you are stuck please start a support ticket from the SUPPORT button in your Beds24 account so our support team can assist you.

Nik
Nik
Founder in Griechenland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent all-around software!

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: I manage a large number of short-term rentals on different OTAs and Beds24 has really helped me to automate a lot of things that were otherwise managed manually. This has saved me a lot of time and has made my day to day tasks very easy to manage and at a very low price!

Vorteile:

I own a property management company that fully manages a number of short-term rentals. Beds24 is a very cheap and all-around product that offers practically everything you might need, combining the functionality of a PMS and a Channel Manager. For these reasons, I chose this piece of software over others. It might have an outdated interface compared to similar products on the market but they have recently updated the UI and they are constantly updating its functionality and features.

Nachteile:

This is a DIY solution, which means that you have to do a lot of reading and at some point, I thought of giving up since there are solutions out there that are so much easier to work with compared to Beds24. That said, their wiki is a fantastic source of info and their customer support is very quick to answer all your questions. Once you get to know its capabilities properly and how it works, then you will have gained invaluable knowledge which will make everything a piece of cake.

Wolfgang
Owner in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent price/performance ratio, incredibly flexible

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: The highly customisable software offers the best possible support for rental processes with maximum adaptability to your own requirements. This has enabled us to significantly reduce the time previously required for our booking processes. New bookings can be processed completely automatically or with minimal effort. At the same time, automatic and secure synchronisation is ensured across all sales channels.

Vorteile:

The highly customisable software offers the best possible support for rental processes with maximum adaptability to your own requirements. This has enabled us to significantly reduce the time previously required for our booking processes. New bookings can be processed completely automatically or with minimal effort. At the same time, automatic and secure synchronisation is ensured across all sales channels.

Nachteile:

Experience in customising software and knowledge of HTML/CSS are very helpful for the setting process, especially for individual adjustments.

Anabell
Owner in UK
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good if you are a techie person

3.0 vor 8 Monaten

Kommentare: I’m considering moving to another channel manager. I don’t mind paying extra for an easier experience as I don’t have a lot of time figuring things out while also managing our business.

Vorteile:

It integrates with other platforms that are important to us. It is much cheaper than other channel manager

Nachteile:

Not the easiest system to use. I work in an IT company but I still struggle and gets so frustrated when things go wrong and the support can only be contacted by email. They will send you a bunch of links to read with some sort of instructions that are so hard to understand, but will not help in actually fixing it for you. You are basically on your own. Go figure it out!

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Power, Reliability, Flexibility

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have unified our platforms, cut our admin time dramatically, streamlined processes and increased direct business as a result of having B24. Its a powerful engine that it going to help the growth of the business.

Vorteile:

Beds24, unlike a lot of PMS platforms, does what it says it will, reliably, every time. This is crucial in our industry where guest expectations are high and failure is unacceptable. The level of API connectivity to OTA channels is way above the majority of the competitors and if you look on Booking.com you will see the reliability is in some case 15-20% above that of some of the big name platforms. The team at B24 are responsive to customer needs and make small and big enhancements to the system on an ongoing basis. The API is powerful and we have used it in a number of different circumstances now to enhance guest experience.

Nachteile:

The User Interface has a steep learning curve, but once you have it clear in your mind then it's fine. It may not be as beautiful as some, but I've learned the hard way and appreciate B24 reliability, scalability and functionality over pretty screens... I would like to see a native mobile app on IOS and Andriod as well as integration to additional pricing tools like Beyond Pricing and Wheelhouse.

David
David
Director in Australien
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Simply the best PMS solution

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I love it. It does everything I want it to and I have total control of everything. With previous PMS's I have used, if there was an issue with, say one of my Airbnb listings, I would have to wait to raise a support ticket and get the PMS company to try and figure out the problem. With beds24, the tools to do that are at my disposal. 9 times out of 10 I'm able to fix a problem straight away myself. When I can't, the support are there within 24 hours (every time) to help. That being said, this is the most bug-free system I have used. So far the only issues which have come up have been of my making.

Vorteile:

The best feature of this product is the flexibility. Thanks to the auto action function, you can make the system do almost anything you want it to. In an age of increased efficiency and automation, this makes beds24 the ideal product. I'm still only just realising half of the things I can automate, meaning that as I continue using the product, I will be able to continue increasing my efficiencies. The next best, but very much related, characteristic is its ability to integrate with other systems. There's no point trying to be the best at everything. Beds24 gets the nuts and bolts perfect, then makes sure you can hook into other systems extremely easily to fine tune your total tech package.

Nachteile:

Because it is a completely DIY system, it can be quite daunting getting set-up. You have to figure out how to do everything by following the self-help guides. Having said that, you can pay for support sessions if you're finding it difficult. But I would say the only fault of the system is it may turn some people away for not knowing what they have to do. Get past that, and you're in for a wonderful reward.

Naina
Owner in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Epitome of 'value for money' Perfect for Airbnb hosts

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: It has automated 90% of my work and now we have started adding more units

Vorteile:

Everything, Boy, can we customize stuff. Almost anything can be changed, added or created. Huge list of channel connections. Most complete set of wiki. Integrates with almost any kind of software you may need. I am in love with this software. There is just so much you can do. Automated messaging, Email templates, tagging reservations, zapier integration, google forms integration, you name it they have it. Connections with pricelabs, dynamic minimum stays, yield optimization. Much expensive software's are not capable of even delivering half of what they offer. These guys. The price is super cheap, I mean literally super cheap. It is an extreme value for money.

Nachteile:

This is more of a personal thing. I needed integration with my local major OTA called goibibo.com which I couldn't find in the huge list. Goibibo is really open to integrations and gives API access to almost anyone and everyone. I am sure this will change in the future. I even offered them a contact to get this done. Apart from this everything is 5 stars.

Mark
Marketing Director in UK
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Robust channel manager at excellent price point.

5.0 letztes Jahr

Kommentare: I really like Beds24. It’s helped us grow our business and the API options are very good. The price is great. Customer service is very good although this is done via a ticket system. There is no instant chat facility which allows the price to be kept quite low. Connections with other software and channels are very robust.

Vorteile:

Beds24 is extremely robust, versatile and a superb price point.

Nachteile:

The initial set up of Beds24 is quite clunky but if you persevere with it, it’s well worth the money.

Ruben
CEO in Spanien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best value for money on the market

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: I tried many different channel managers (which has been a hassle) but none could cope with our ever changing demands for new options, plug ins with different partners, etc. Beds just beats all of them, big time! Big fan!

Vorteile:

BEDS24 just has unlimited options for any solution you might be thinking of inside your accomodation business. Easy to understand and manage, and many layers to explore and improve your business with. Great amount of channels that are plug and play, ready to go, and at least as many third party software partners, payment providers, etc.

Nachteile:

No real cons, maybe the compared to other softwares the user friendlyness / layout / design seems a little harder to handle, but it´s just because of the many options there are

Veronica Cecilia
Veronica Cecilia
Tourism Consultant in Chile
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best channel manager

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I manage all my customers b&b , tours , activities, rental all in one.
You don't have to purchase anything else.
You pay for your usage.
I highly recommend it!

Vorteile:

I'm a reseller and this software has a lot of features. Easy to set up and manage. Support it's on line. Intuitive. Adaptive and integrated with all application and platforms. You will improve timing . Tori's , activities, b&b. Everything all in one.

Nachteile:

Could be more accessible for Latin American payments. Like Mercado Pago.

John
Digital Asset Manager in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

These guys are good!!

5.0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Compared to the six different on-line booking platforms that we use, Beds24 is by far the friendliest, easiest piece of on-line software to setup and work with. It's cost effective, intuitive, full featured and not buggy!! The integration with Xero and Paypal is excellent, and has allowed us to easily do things we never thought possible!! Tech support is fast, and knowledgeable. I rarely leave reviews for companies, but these guys are good, and I can't say enough good things about them! Keep up the good work!! -John H.

Nachteile:

There are no cons really. If you really pushed me for a con, they don't offer training to employees in Spanish. But, it's so friendly to use, we haven't really needed their support to train our staff.

Regine
CEO in Haiti
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I recommend Beds24

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: I will keep using it ! I am satisfied

Vorteile:

Beds24 is very easy to use and helps keep track of all the reservations coming from different channels. Taking payments for customer reservation is easy and fast

Nachteile:

I wish the rate management would be more user friendly. And it would be amazing to have a better quality/user friendly picture management. Marketing tools / social media integration needs improvement.

Antwort von Beds24.com

vor 2 Jahren

We are glad to hear you are satisfied with our services. Thank you for your constructive feedback. An upgrade for our picture management is already on our development roadmap. Our aim is to offer our customers all available pricing options and the greatest possible flexibility for their pricing. We realise that this comes with complexity. However, we find that the advantage of price optimisation and the resulting opportunity to increase sales outweigh this. We do provide a facebook app for commission free direct bookings from facebook which is free to use for all Beds24 customers.

Sascha
Event Manager in Niederlande
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great affordable channel manager!

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Affordable channel manager with loads of options, all customizable. Great for our Oktoberfest pop-up hostel!

Nachteile:

It takes a bit of time to get to know the system. Would love it if they improve the ux

Theo
Owner in Frankreich
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best money-value with a great and fast responsive client service

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: The beds24 team answers fast, in 24h, is very helpful and kind.
For such low price it costs us, we can't demand a phone service. So, all is delt by messages.
I will not change channel manager!

Vorteile:

It truely does...everything. In my country, France, we are a lot to use Beds24 who functions perfectly with all the tools we have here: connected locks, quick updates. It is a software we really can believe in. It's very serious.

Nachteile:

It's all in english. They did in french lately with weird translation :) I don't mind, as I talk the Shakespear language!

Saba
Hostel Owner in Georgien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use, amazing support

5.0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The beds24 channel manager has great interface. It's very easy to use and has a lot of functionality. It also includes detailed manuals for everything. What stands out especially is the support. They responses are always quick and to the point. They have helped me with everything from the beginning. Extremely satisfied!

Nachteile:

Beds24 has support for many booking engines. There are still some smaller ones that are not supported, so would be great to see those. It's not really a major problem.

Lisa
Manager in Irland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent support for non-technical people like myself

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Very professional

Vorteile:

Beds24.com is excellent. I am not technically minded/computer orientated but the personal support from Iuri at Beds24.com makes my life so much easier when I need help updating prices and have other questions.

Nachteile:

Would prefer if it wasn't self - service. If you could just send an email explaining what you'd like to achieve and if the beds24.com team could do it for you even at a higher cost it would be worth it.

Michel
Michel
Créateur de BNB PLANET in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

BNB PLANET

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: I manage BNB PLANET (bnbplanet.net) and I use BEDS24 for 1 year and it works very well. With BEDS24, I do multi-account management. I have a main account and each owner has his own sub account and I can manage all accounts with a single login. I test everything to multi-account management (yourporter, uplisting ...) and I always come back to BEDS24 which is a real hotel software.

Vorteile:

-very very flexible -simple and clear interface -fast loading -good support

Nachteile:

Pictures manager is not very handy. Missing central inbox for Airbnb and Booking 1€ per XML connection it's OK, should be free for iCal

Eleni
Eleni
Web Manager in Griechenland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best online software for hotels and rentals

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: Beds 24 made my life easier and I would recommend it to everyone. Great price after all...

Vorteile:

It has everything a hotelier or a manager needs. So many functions which make life easier.

Nachteile:

There are no things that I don´t like. Only I would love to see prices for children depending on their ages.

Nelson
Revenue Manager in Kenia
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great tool

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great customer support, easy do it yourself

Vorteile:

Easy to use and dynamic. Has great features overall

Nachteile:

They keep improving on their tool so a free trial is worthwhile.

Luis
Business Developer in Portugal
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love it

5.0 vor 5 Jahren

Vorteile:

the best pms/channel manager in the market

Nachteile:

support sometimes dont deliver the fastest response

Giovanni
CEO in Frankreich
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great CRM/PMS

5.0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Great user interface, Has every feature you need for the French Market

Nachteile:

Some of the interaction of the various save menus complicated coul be more user friendly if you work with multiple pages open