Wir helfen Unternehmen in der Schweiz
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Über PostBeyond

Mit PostBeyond können Mitarbeiter genehmigte Markeninhalte mit Netzwerken teilen.

Erfahre mehr über PostBeyond

Vorteile:

I like this software because it's easy to make automation and very easy to use.

Nachteile:

I haven't found anything that I don't like about PostBeyond. It has it's purpose and serves just as it should.

Bewertungen zu PostBeyond

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4.8
Kundenservice
4.8
Funktionen
4.6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7

Weiterempfehlungsquote

9.2/10

PostBeyond hat eine Gesamtbewertung von 4.8 von 5 Sternen basierend auf 108 Nutzerbewertungen auf Capterra.

Nutzerbewertungen filtern (108)

Sortieren nach

Haben Sie PostBeyond bereits verwendet?

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Nutzerbewertungen filtern (108)

Prashant
Prashant
Senior Lead in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

its a best service to share things on multiple place

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

features related to share the multiple platforms

Nachteile:

less updates on new feeds to be shared to social media

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Pharmazeutika, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to Use

4.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

You can create regular schedules for the posts meaning the users can connect once per week or bi-weekly to create schedules. Saves a lot of time.

Nachteile:

You cannot tag people who are mentioned in the posts

Lauren
Field Marketing Project Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 5’001–10’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Content Creator & Every Day User

3.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I enjoy the recommended feeds, and creating posts to share with the organization is fairly straight forward. The platform is user friendly.

Nachteile:

When posting, I would love to have the capability to open the piece of content and highlight a quote/text within to share as part of the caption. Currently that is not a feature, however when you share the content outside post-beyond, in your own browser, it is.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Content sharing at its finest!

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall it's allowed me to stay visible online in the most efficient way.

Vorteile:

The ease of use and the ability to put it on autopilot after setting it up. New contents are readily available on a regular basis.

Nachteile:

Need to have more content to give us more options to cater to different markets.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

PostBeyond is a must

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: I would not be one to typically post a lot to social media about the services, success stories, and interesting tidbits from my company. Though with PostBeyond it makes it easy to do so and a great way to share information out in a matter of moments.

Vorteile:

Being able to have prewritten content easily ready to be shared and posted to friends, colleagues, and prospects is amazing. Having the ability to edit the post content and curate it to your particular style or add additional comments before sharing is great as well. Quick and painless integration with your existing social media accounts.

Nachteile:

So far, as a general user, there are no downsides to the software. I cannot speak from an implementation or admin user aspect.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltungselektronik, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great social interaction without wasting a lot of time!

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very good experience and easy to use.

Vorteile:

The feature I like the most is the ability to schedule posts. With video calls and calls to customers every day, it's hard to have time for good social interaction and with PostBeyond you only need a few minutes to schedule your posts during the week.

Nachteile:

We are not able to schedule a post twice. If you already have the post scheduled for tomorrow, you have to wait for the software to make the post to schedule it again. In the case of a webinar, this option would be great to remember customers and partners.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

LinkedIn Engagement SO EASY

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I like how easy it is to browse and share articles to LinkedIn. As LinkedIn is highly valuable in my role to make connections and be a thought leader in the space. Sharing articles that align to my connections values, helps build my credibility and audience so much easier.

Nachteile:

Nothing really. When you go to share an article to LinkedIn. I know many people at my company share the same article, maybe give different caption options to choose from.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Quick and Crisp

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Just click and go, very fast and amazing interface

Vorteile:

The interface of this software is amazing, very user friendly interface with just a click you can share the posts in other platforms. You can link your other social media accounts in a very easy and quick manner. Saves a lot of time compared to other platforms as sharing the contents is very quick and easy. Also you can customize your dashboard according to your needs which is very helpful in following up contents in which you are interested.

Nachteile:

None , I would say as I am using this for few months I never came across any major issues.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Logistik & Lieferkette, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

M&L Randstad Staffing Employee

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The ease of sharing articles that relate to the industry I am in.

Nachteile:

It can be difficult to manage or save things in your que to share at a later date and or time

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Tool

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: 10/10

Vorteile:

PostBeyond is extremely easy to use and helps me stay engaged with my audience on LinkedIn with little effort.

Nachteile:

None that I can think of! The content is perfect for my target audience and once again, the tool is super easy to use.

Matteo
Director in Italien
Informationstechnologie & -dienste, 5’001–10’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

PostBeyond to promote your company

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Highly innovative and easily integrated social media tool to grow your business in the network

Vorteile:

The easy way to share posts across the different social networks and have a ranking to be measured against your collegues

Nachteile:

content browsing could be improved as sometimes requires manual reload

Jenni
Business Development Executive in Kanada
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

PostBeyond makes it so easy to stay active on social for business

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Benefits are the ease of scheduling weekly posts and having content so accessible

Vorteile:

How the content is at my finger tips and I can schedule posts for the week

Nachteile:

When the second suggested posts window pops up it is glitchy, I wish it would not pop up

Jennifer
Staffing Manager in USA
Personalbeschaffung & -besetzung, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to Use

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The platform is very easy to navigate and utilize. The content is up to date with current events both within our company and trends in the industry.

Nachteile:

Overall I am happy with the platform functions

Kiran
Associate Director in Indien
Forschung, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

very good

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: good..it gave me visibility in the industry

Vorteile:

Ease of use is good and navigate to the pages easily

Nachteile:

can be more equipped with content, share the latest updates

Penny
Senior Consultant in Kanada
Buchhaltung, 5’001–10’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy Content Finding!

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Weekly engagement

Vorteile:

Quickly find relevant contents to share on social media.

Nachteile:

AI enabled contents based on our customized sharing history will be very helpful!

Alex
Director of wealth in USA
Finanzdienstleistungen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Use is easy

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great

Vorteile:

Scheduling of posts. Easy to plan. Easy to change once set.

Nachteile:

Pictures can't be added easily. Need to go with what is set/established

Sophie
Account Manager in USA
Bildungsmanagement, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Insight!

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

PostBeyond is easy to navigate and use! It is a great place to put topics and ideas related to a job title or function, and to share information with clients. The team makes the posting easy by creating a summary and overall it is a great way to stay in the know with industry related news.

Nachteile:

It would be great if PostBeyond offered suggested articles based on the previous history of information added.

cédric
Alliance Director in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing agregator

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The fact that in a simple page you can customize what is interesting to you

Nachteile:

I would love an even better integration with LinkedIn (namely the possibility to tag someone from your network)

Lauren
AVP Marketing in USA
Immobilien, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use platform for employee advocacy and social selling!

4.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I love how quick and easy it is to get new content up and out to our employees to share.

Nachteile:

I wish we could send push notifications instead of just email newsletters.

Nishant
Nishant
Lead Engineer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing tool to increase engagement

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: So far it has been good only!

Vorteile:

From one place we can share post to different networking sites.

Nachteile:

Twitter feature is little slow and hangs sometimes.

Pooja
Manager in USA
Computer-Software, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

PostBeyond Review

4.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Love that our marketing team can have a place to house all relevant content that we, as a company, are able to speak about the company on social media, ensuring better brand management.

Nachteile:

I wish we could @ mention in the post drafts rather than having to do it later, after posting.

Navya Sree
Lead Engineer in Indien
Computer-Software, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Social Meet-up of the team

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Loved using Post beyond and would definitely recommend it

Vorteile:

Loved the way the platform is designed. Content can be easily shared within the team and company. The data shares through this platform is confidential.

Nachteile:

Nothing as least. All features are upto mark.

Lisa
Manager in USA
Computer-Software, 5’001–10’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Reduces the time I spend sharing corporate content on social media

4.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Going to the explore dashboard once a week and selecting the content to share on multiple channels (via queue) save me hours a week.

Nachteile:

I wish it could show if the same URL is on two different tiles in the explore option.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A must for the modern executive

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Good experience top 5% of users

Vorteile:

PostBeyond helps you organise your organisations content to build your own professional online presence

Nachteile:

seperate posts for different channels, one single post would be good

Edmundo
Business Development in Deutschland
Telekommunikation, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Social Selling

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very efficient

Vorteile:

Easy to use when it comes to share information. I can share as much content as I want in less time

Nachteile:

The availability of content, I guess marketing has work more on that