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Über HubSpot Marketing Hub
HubSpot ist ein eingehendes Internet-Marketing-System, das Unternehmen hilft, die online gehen und mehr Leads generieren wollen.
The best easy way to manage clients. Best value for money ever about CRM.
Also, workflows can be confused in their elaboration. Recomendation: Test before you start on.
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Best All Around Marketing Platform for Small to Mid Sized Businesses
Mit HubSpot habe ich meine Marketingstrategie erleichtert und das gesamte Team, die Tools und Daten
Kommentare: Das Beantworten von E-Mails, das Senden von Begrüßungsnachrichten oder die Versendung von E-Mails kann sehr zeitaufwändig und ermüdend sein, wenn dies manuell geschieht. In Fällen, in denen die Benutzerzahl zu groß ist, könnte es sogar unmöglich sein. Die beste Lösung für diese Probleme ist die Verwendung von HubSpot.
Vorteile:
Bei der Automatisierung des Marketings verlassen wir uns auf das individuelle Verhalten zur Anpassung von E-Mails, Inhalten und Angeboten. Automatisieren Sie E-Mail-Kampagnen, um unseren Interessenten zu helfen, den Funnel zu durchlaufen und qualifiziertere Absatzmöglichkeiten zu generieren. Es werden auch besondere E-Mails erstellt, ohne dass Codes geändert werden müssen. Sie können zwischen einem Dutzend verschiedener Aktivierungen, Bedingungen und Aktionen wählen, um die entsprechenden E-Mails zur richtigen Zeit an die richtigen Kunden zu senden. Aber das Beste von allem ist, dass jeder Workflow, den die Software erzeugt, mit einem klaren Ziel verknüpft werden kann, so dass wir immer wissen, ob unsere E-Mails korrekt funktionieren. Da die Workflows Teil der vollständig integrierten Marketing-Plattform sind, verfügt sie auch über die Tools, um unsere Datenbank zu erweitern.
Nachteile:
Die Vermarktung kann ein komplexer Prozess werden, abgesehen von den wirtschaftlichen Kosten, die durch ihre Nutzung entstehen. Auch bei so vielen Instrumenten laufen wir Gefahr, uns auf eines zu konzentrieren und viele automatisierte Marketingmöglichkeiten auszulassen, und wir würden für Funktionen bezahlen, die wir nicht nutzen. Darüber hinaus haben alle Tools für automatisiertes Marketing ihre Basis in der Segmentierung von Leads, und ihre Funktion besteht darin, Informationen über diese Nutzer zu sammeln, um ihnen bestimmte Inhalte zu liefern. Das Problem dabei ist, dass diese Informationen oft nicht immer genau genug sind und dazu führen könnten, dass wir Inhalte zur falschen Zeit an nicht geeignete Personen liefern und dann nichts bekommen, was uns oder dem Kunden bei seiner Entscheidungsfindung oder der betreffenden Marke bei ihrem Wachstum nützt.
All-in-One Software für alle KMU
Kommentare: HubSpot ist für mich absolut empfehlenswert, weil es ein top Preis-Leistungsverhältnis hat und nicht nur ein Tool ist. HubSpot unterstützt Unternehmer sehr viel mit Content Marketing und hilft dabei, wie man als Unternehmer und Unternehmen online schnell wachsen kann.
Vorteile:
Die Software bietet alles was man braucht, um sein Unternehmen (oder Firma) zu digitalisieren. Gerade für Freelancer, Einzelunternehmer und Selbständige bietet HubSpot bereits eine kostenlose Version an, mit der Websites, Landingpages und Kontakte verwaltet werden können. Aber auch die große Community, die es bereits weltweit gibt, ist sehr hilfreich, wenn man Hilfe benötigt.
Nachteile:
Die Lernkurve ist definitiv nicht zu unterschätzen. Aber auch dafür bietet HubSpot jede Menge Schulungen und Zertifizierungen an, um das Beste aus HubSpot zu holen.
In Betracht gezogene Alternativen: Zoho CRM, Salesforce Marketing Cloud und Marketo Engage
Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: Die Benutzeroberfläche, die Performance und das Preis-Leistungsverhältnis haben mich am Ende davon überzeugt, dass ich HubSpot nutze und mit sehr gutem Gewissen anderen empfehlen kann.
Ohne Tricks kommt man nicht weiter
Kommentare: ok
Vorteile:
Die Software ist sehr einfach zu benutzen.
Nachteile:
Wenn man etwas umsetzten möchte stößt man sehr oft an Grenzen. Kundensupport ist zwar schnell aber sie nutzen tricks im pricing system um mehr Geld rauszuholen.
In Betracht gezogene Alternativen: ActiveCampaign, SocialPilot und Mailchimp
Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: Job Wechsel
Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: War nicht meine entscheidung.
HubSpot ist für jedermann und auch für das kleinste Unternehmen, bestens geeignet
Vorteile:
Aufgrund der Möglichkeiten eine schnell zu verstehende CRM Datenbank mit vielen Funktionen und Möglichkeiten. Für den Start war die kostenfreie Version total in Ordnung. Nach einer Einarbeitungszeit empfiehlt es sich in eine kostenpflichtige Version zu wechseln.
Nachteile:
Ich denke die Analysetools sind noch ausbaufähig. Grundsätzliche Auswertungen sind Problemlos möglich, aber mehr Tiefe/Details, wären gerade auch für größere Unternehmen von mehr Interesse
Eine gute Plattform mit vielen Funktionen
Kommentare: Insgesamt entfaltet der Marketing-Hub seine Stärke dann, wenn man Hubspot als CRM nutzt und eine Lösung braucht, die vom Newsletter bis Social Media alles bietet. Wenn es tiefer ins detail gehen soll kommt man an weitren Tools aber nicht vorbei.
Vorteile:
Im Rahmen einer HubSpot Lizenz nutze ich den Marketing Hub für die Social Media Planung, die Kampagnen Auswertung und Mail-Kampagnen. Ein Vorteil ist es sicher, hier alle relevanten Funktionen an einem Ort gesammelt zu haben.
Nachteile:
Leider sind im Bereich Social Media die Features begrenzt, so sind nicht alle Post-Typen für (beispielsweise) Linkedin über Hubspot anlegbar.
Schulterschluss für vollständige Integration mit CRM (Sales Sub)
Vorteile:
HubSpot Marketing Hub integriert sich sehr gut in das gesamte CRM Portfolio. Es wird darüber super leicht, leads ganzheitlich zu bertrachen, verstehen und nachzuverfolgen. Insofern erfüllt HubSpot an dieser Stelle unsere Anforderung komplett.
Nachteile:
Am Ende des Tages kann HubSpot sehr sehr viel, aber das macht es auch nicht umbedingt simpler. Für uns steht aber Aufwand und Nutzen in einem bombigen Verhältnis - gibt halt viel.
Gutes Tool auch zum Lernen
Kommentare: Ich habe einige kleinere Schulungen mit gemacht und war von der Einfachheit des Kurses und der Umsetzbarkeit begeistert.
Vorteile:
Innerhalb von HubSpot hat man verschiedene Möglichkeiten, der Strategieverwaltung. Neben der einfachen Handhabung, kann man ebenfalls kostenlose Schulungen besuchen und neue Techniken erlernen.
Nachteile:
Viele Kurse sind nur auf Englisch verfügbar, dies ist für einen geübten Sprachler weniger problematisch, für andere aber eine Herausforderung.
Gutes Tool zur Lead-Verwaltung
Vorteile:
Individuelle Erstellung von Dashboards.
Nachteile:
Die Bedienbarkeit des Tools könnte verbessert werden.
Spitzen Tool für KMU
Vorteile:
Einfach und selbsterklärenden Handhabung
Nachteile:
Es gab keine Punkte die ich nicht daran mochte
Eine top Seite!
Kommentare: Recherche zu trendigen Themen und Anwendung neuer Tipps
Vorteile:
Sehr viele Infos zum Thema Marketing: HubSpot bietet viele neue Trends und Inhalte an. Wer auf der Suche nach neuen Infos zum Thema Marketing ist, für den ist HubSpot genau die richtige Seite.
Nachteile:
Ich habe keine negativen Erfahrungen mit HubSpot gemacht.
Gute Funktionieren, stolzer Preis
Vorteile:
Viele interessante Analysemöglichkeiten
Nachteile:
Sehr teuer. Muss man in der Leadgenerierung erstmal wieder reinholen.
Auf das Paradies auch auf der Erde
Kommentare: Unvoreingenommenheit zeichnen Sie aus!!!
Vorteile:
Das Sie es geschafft haben auf den Markt zu kommen.
Nachteile:
Es ist alles mit rechten Dingen zu und her gegangen.
Automate Marketing Flows!
Vorteile:
Easy to create emails, forms, "landing pages", and automated flows for contacts. It works especially well if you can link up zapier to automate adding contacts and export records instantly
Nachteile:
Wish it had more email deliverability insight or tools to use. You'll likely send hundreds of emails with your domain so deliverability and domain health is important
Top of the line marketing platform- but very pricey
Kommentare: We used Hubspot as our CRM, Marketing Hub and Sales Hub. All of our marketing assets were tracked and directed down our funnel.
Vorteile:
Top of the line marketing software. You are able to drill down into the nitty gritty with Hubspot
Nachteile:
Very expensive and requires a lot of learning to use. Not for the average team member
Balanced Review of HubSpot CRM
Kommentare: solid CRM choice that combines ease of use with powerful features, making it a standout option for organizations looking to enhance their customer relationship management and streamline their sales processes.
Vorteile:
HubSpot excels in many areas, some users might find its pricing structure and advanced feature sets to be on the higher side, particularly for smaller businesses or startups. Additionally, while the core functionality is strong, there may be a learning curve associated with leveraging more advanced features or customizations.
Nachteile:
Depending on the service plan, but we experienced longer response times for customer support, particularly for those on lower-tier plans.
In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Sales Cloud
Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: HubSpot showcasing center point offers a natural and simple to-explore interface that works on complex advertising undertakings, making it available for both prepared advertisers and novices.
Easy Scheduling!
Kommentare: I really enjoy using HubSpot and will recommend it to anyone who has a lot of work to manage at once.
Vorteile:
Being able to see an overview of all of our social accounts at once helps for easy planning and scheduling. I am so thankful to have a platform that can handle it all.
Nachteile:
Having to be logged in to certain accounts in order to connect them to Hubspot was tedious at times.
Marketing tools made easy for better business engagements.
Kommentare: It's an Amazing AI powered customer platform used for marketing,sales and customer service. I enjoyed every moment I had with it as it's easy and convincing.
Vorteile:
The fact that it has all the features needed for business
Nachteile:
I would say nothing. I love everything about this software and it so easy to use.
Hubspot Marketing Review
Kommentare: It's pretty straight forward, intuitive and easy to use, but it's kinda basic compared to other CRMs out there.
Vorteile:
It integrates well with the rest of Hubspot's environment
Nachteile:
It's very limited to connections with other platforms outside of it's own environment, making it difficult to integrate with some projects.
In Betracht gezogene Alternativen: Zoho Social, Zoho Marketing Automation, Zoho CRM, Zoho Campaigns und Salesforce Sales Cloud
Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: Cost and ease of usage as compared to others, it's easier for users to dominate and it's way cheaper compared to other competitors.
One of the Top CRM software's
Vorteile:
Easy integration support with 3rd party vendors and software's.
Nachteile:
There are other provides that provide the same features in the market.
In Betracht gezogene Alternativen: Mailchimp
Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: Provides more or less the same features as Hubspot.
Powerful, but not affordable for micro/small businesses
Kommentare: Very positive, but the pricing model doesn't work for us.
Vorteile:
HubSpot has a great balance between features and user-friendly interfaces. Almost anyone can set it up to do what they need to, without training or expert help.
Nachteile:
While powerful, HubSpot isn't exactly friendly for micro and small companies. Advanced features cost too much for businesses with just a select few clients/customers. It's only suited for companies with large volume/very high ARR from each clients. Spending few hundred, and upwards of 1,000 per month is not feasible for most. I would much prefer a usage-based pricing, rather than "feature gating". A company with a dozen of clients using advanced features doesn't "cost" HubSpot nearly the same as a massive company using the same features. Pricing is relatively similar whether you have 10 or 1,000 contacts, and that made us stop using HubSpot as a micro company focused on relationships, not volume.
The marketing of the future!!!!
Kommentare: I knew I could count on reliable performance each time. I didn't enjoy the steep cost or the time that it took to set up but the overall platform actually helped my business grow with the email marketing features it has.
Vorteile:
The built in SEO tools, social media management and email marketing features
Nachteile:
The set up time and the add on cost and the template restrictions
Hubspot Marketing Hub is a Winner!
Kommentare: Overall I am pleased with Hubspot Marketing Hub for ease of use and features that allow a business to have everything in one place.
Vorteile:
Hubspot Marketing Hub is very intuitive and easy to use. We have used it for email marketing, social campaigns and data analytics. Integrations with Hubspot and other platforms were relatively easy to execute.
Nachteile:
Hubspot Marketing Hub does not have a gifting feature where users can send gifts to clients or prospects through Hubspot. Additionally, you have to upgrade in order to get all the features and that can start to add up for a small business.
Great Marketing Automation Tool for Small Teams
Kommentare: HubSpot allows us to communicate with our database, create landing pages, website form, and track what people are doing on our website. It gives us great insight on who is interested in learning more about our company and makes it simple for us to communicate with prospects.
Vorteile:
I love the marketplace for email templates, landing page templates, etc. As a small company, we do not have the resources to build out our own templates from scratch so this is extremely helpful. Their support is pretty top-notch! Everytime I reach out, they are very responsive and I've even had some people go above and beyond for support. This is so helpful to me and my team.
Nachteile:
The reporting functionality is limiting and the workflows seem more like workarounds rather than a true integration functionality. It's very difficult to pull some basic reports on form submission and I am unable to pull a report for multi-channel attribution. We use the workflows to integrate with Salesforce and it honestly feels like a workaround rather than a true integration set-up. If you're editing a workflow and something going wrong, you have the potential of impacting your whole database. Their social media publishing abilities are limited. It's not a main reason why we use this so we rely on something else for social.
In Betracht gezogene Alternativen: Marketo Engage
Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: HubSpot was much cheaper. We did not feel we had a team big enough to roll out Marketo.
Well rounded and easy to use
Vorteile:
HubSpot Marketing Hub is intuitive. Ease of use is one of the primary reasons to consider HubSpot. It's easy to set up, configure and integrate with other applications. I do like that I can train others to use it across sales and marketing and empower them to take on responsibilities rather than having to ask me to set up or execute specific tasks in the tool.
Nachteile:
ABM abilities are limited but they are working on added capabilties fairly regularly. There are better solutions for ABM in the marketplace for sure, but I would like to use one tool for B2B marketing automation if possible.
In Betracht gezogene Alternativen: Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Act-On und Marketo Engage
Warum HubSpot Marketing Hub gewählt wurde: HubSpot was easier to use than Pardot and had a few additional features that we wanted. One of those was the ability to customize email and landing page templates and then use those over and over, or importing HTML templates for use.
Zuvor genutzte Software: Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Gründe für den Wechsel zu HubSpot Marketing Hub: We had several internal users test all tools in consideration and aligned on the idea of usability would enable the team to move quickly and distribute the workload. HubSpot was also able to meet out budget parameters with first year discounts.
Everything under one roof.... and amazing customer support.
Vorteile:
Hubspot is pretty easy to set up and offers a view across your entire organization from Marketing to Sales to Customer Success. Before switching to Hubspot we were using tons of different tools that weren't integrated which causes things to fall between the cracks. The best thing about Hubspot is having everything right in one place. Also, Hubspot's customer support is really amazing. You can get someone on the phone in minutes which is so important when you are trying to deliver things under a deadline.
Nachteile:
I feel that Hubspot's Landing Page builder is not as good as they claim for people without web design skills. If you are a web designer with knowledge of html & css you will probably like it, but if you don't have those skills you will be limited with what you can do with their landing page builder. Hubspot claims that it is a drag and drop builder, but that's not really the case. We eventually stopped using Hubspot's Landing Page Builder and switched to Unbounce for landing pages which is much easier.