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Über eviivo

Mithilfe dieser Anwendung können Gastgeber und Hoteliers die Raumverteilung und Buchungen problemlos abwickeln. Für alle, die Räume vertreiben und Geschichten verbreiten.

Erfahre mehr über eviivo

Vorteile:

Easy to use diary, integrated emails and channel management.

Nachteile:

Also the templates for the customer communication emails are awkward(perhaps due to British English or British preferences) and guests are confused.

Bewertungen zu eviivo

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit
4.0
Kundenservice
4.0
Funktionen
4.0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.0

Weiterempfehlungsquote

7.2/10

eviivo hat eine Gesamtbewertung von 4.1 von 5 Sternen basierend auf 383 Nutzerbewertungen auf Capterra.

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Nutzerbewertungen filtern (383)

chr
Dipl Ing in Deutschland
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ein sehr schlechtes Programm!

1.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Von 2018 bis Sommer 2019 habe ich versucht mit EVIIO zu arbeiten. Der Testmonat wurde überschritten mit Schulungen, so dass ich für 1 Jahr das Programm an der Backe hatte. Mein Fazit: EVIÍVO ist unübersichtlich, umständlich und grottenschlecht in der Bedienung! Nach vielen Diskussionen bin ich zu einem anderen Programm gewechselt, und zwar nach der rechtzeitigen Kündigung, bereits ca. 4 Monate vor Ablauf des Vertrages. EVIIVO hatte darüber keinerlei Kenntnis und berechnete stumpf - ohne die Kündigung zu bestätigen - weitere Monate nach Ablauf der Frist. Nach meinem Hinweis, dass ich fristgerecht gekündigt hatte, wurde das Programm sofort und vollständig abgeschaltet, auch für das vorhergegangene Jahr. Ich hätte keine Chance gehabt, auf Gästeliste, Kundenkartei, erstellte Rechnungen etc. zurück greifen, die ich allerdings mit Hilfe des neuen Anbieters rechtzeitig gesichert hatte. Durch die rechtzeitige Kündigung, die ich allerdings intensiv und nachhaltig einfordern musste, konnte ich EVIIVO canceln. NIE WIEDER!!! Das grenzt an Betrug!

Vorteile:

Ich kann nichts Positives berichten. Die Kenntisnahme zur Kündigung musste sehr energisch eingefordert werden.

Nachteile:

Die Schulungen wurden über den Testmonat hinausgezögert, so dass der Folgevertrag griff. Das Aussteigen wird bei EVIIO nicht leicht gemacht!

Antwort von eviivo

vor 4 Jahren

Sehr geehrte Frau Kraak, es tut uns leid, dass es bei der Abschaltung Ihrer eviivo suite zu Problemen gekommen ist. Bitte beachten Sie, dass die direkte Abschaltung unsererseits nur auf ausdrucklichen Wunsch erfolgt. In der Kundigungsbestatigungs-Email weisen wir ebenso grundsatzlich darauf hin, zu welchem Datum diese Abschaltung erfolgt und es wird empfohlen, alle notwendigen Informationen vorher extern zu speichern. Wir werden Sie zeitnah kontaktieren, um mit Ihnen personlich die Situation zu losen. Viele Gru?e David von eviivo

Renate
Selbst.Hotelierin in Deutschland
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Meine immer liebe & hilfsbereite "Freundin" Wallis beim Eviivo Team-immer da,wenn man Sie braucht !

3.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Ich habe mich gut eingearbeitet,obwohl ich durchaus auch mal fluche,wenn es nicht so geht,wie ich es mir vorgestellt habe.Am besten ist mittlerweile der persönliche Kontakt am Telefon, um noch mal auf meine
Wallis zurückzukommen,die sofort freundlich und kompetent weiter hilft und im Nu all meine Probleme löst.

Vorteile:

Zu Anfang die einzelnen Berichte wie ausgestellte Rechnungen,Steueraufstellung,der gesamte Überblick, so sauber und durchdacht-allerdings in manchen Bereichen auch schwer nachzuvollziehen. Zum Beispiel müßte man bei großen Gruppenbuchungen auch nachträglich die Namen der einzelnen Gäste pro Zimmer eintragen können,da diese erst von den Firmen kommen,wenn die Buchung schon abgeschlossen ist.

Nachteile:

Nein- einfach ist es auch heute noch nicht,und ich verstehe manche Gedankengänge im Buchungssystem nicht,obwohl es so einfach sein könnte.Man muß für einige Vorgänge soviel Schritte machen,damit das richtige Ergebnis herauskommt.

Martin
Konditormeister in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Toller Support, Jederzeit und schnell

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: So weit sehr gut. Aber ganz besonders möchte ich den Service - Support hervorheben, ohne den ist die beste Software nichts wert.

Vorteile:

Mit eurer Hilfe war es leicht zu integrieren und auch selbst weiter zu gestalten

Nachteile:

Es gibt schon das eine oder andere was ich gerne geändert hätte. Das sind aber Feinheiten zur Erleichterung vom Alltag und wäre kompliziert zum hier schreiben

Melanie
Betriebsmanager, Geschäftsführer in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Tolle Kundenbetreuung!

4.0 letztes Jahr

Kommentare: Hilfsbereitschaft, den Nutzer kompetent und mit Geduld zu unterstützen (Telefon und auch online über die „Hilfe-Option“)! Dem Kunden gegenüber sehr lösungsorientiert.

Vorteile:

Zu den Kontaktzeiten immer ein Mitarbeiter persönlich erreichbar, der mir bisher auch immer prima weiterhelfen konnte. Mein Problem wurde jedes Mal sofort gelöst. Gute Beratung.

Nachteile:

fällt mir spontan nichts ein. ——————————

ulrike
Managerin in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Perfekt

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Die tägliche Arbeit mit eviivo macht Spaß. Auch weil ein kompetentes Team hinter eviivo steht. Ein Anruf oder ein Chat genügt, falls einmal ein Problem auftaucht. Wir werden es auf jeden Fall weiterempfehlen.

Vorteile:

Die Arbeit mit der Software ist super in der Handhabung. Im Dashboard sind alle einzelnen Positionen aufgeführt. Alles für eine reibungslose Arbeit.

Nachteile:

Fällt uns nichts ein. Es ist alles von Seiten der Software gut durchdacht.

Christiane
Chef in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Kundenservice

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Das Team von eviivo gibt sich Mühe allen gerecht zu werden, Sie haben Geduld für nicht PC kenner.

Vorteile:

Übersichtlich der Buchungsmaske, Funktionen zur aus Wahl, Benutzerfreundlich

Nachteile:

zu Umfangreich daher etwas schwierig zu Nutzen für nicht PC Kenner. Auch die vorgegebenen Hilfefragen geben meist nicht die richtige Hilfestellung so das man immer Chatten muss.

Frank
Manager in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Super Tool

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Wir sind froh darüber eviivo gefunden zu haben

Vorteile:

Die Einfachheit der Anwendung Klare Berichte Gute Handhabung Zuverlässig Übersichtlich

Nachteile:

Der zu langsame Kundenservice Vor allem an Wachenden

Timur
Hotelie in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Für uns reicht es auf jeden Fall

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Für uns klein Hoteliers genügt diese Software bestens.

Vorteile:

der Preis, mittlerweile der Support auch.

Nachteile:

nicht mit allen Portalen Kompatibel bei den Beschreibungen und Bildern.

Annette
Managerin in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Dank an den Support

4.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Ich möchte mich recht herzlich für die kompetente Hilfe von [GEVOELIGE INHOUD] - eviivo Support Team bedanken. Er hat mir bei all meinen Problemen sehr proffesionell geholfen. Weiter so 5 Sterne

Nachteile:

Die Preiseingabefunktion ist umständlich.

Auriel
Geschäftsführer in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Erleichtert unsere Prozesse

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Der Gesamteindruck ist sehr gut. Alles in allem eine tolle Software mit App, was super funktioniert!

Vorteile:

Die Integration in unseren laufenden Betrieb hat gut funktioniert, jedoch muss man sich auch sorgfältig einarbeiten. Danach funktioniert alles sehr gut.

Nachteile:

Kleine Funktionen fehlen oder sind nur über kleine Umwege zu erstellen (manche Gebühen für Zeiträume festlegen, Aufpreise für eine Nacht, etc)

Johan
Hotelmanager in Deutschland
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Sehr gute Kundenservice!

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Tolles Buchungsportal bzw. Channel manager, bietet eine eigene Website an und der Kundenservice ist unschlagbar!

Vorteile:

Sehr einfache Handhabung, tolle Unterstützung.

Nachteile:

Der App hat ein paar kleine (!) Fehler. Ist aber auch sehr einfach zu bedienen.

Bernd
B&B Besitzer in Deutschland
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Hervoragende Software

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Sehr übersichtlich und recht einfach zu bedienen

Vorteile:

Optimale Möglikchkeiten für meinen Betrieb

Nachteile:

es gibt nichts was mir nicht gefallen hat

Hiltrud
Vermieterin in Deutschland
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Sehr gut

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Sehr gut

Vorteile:

Leichte Handhabung, gut verständlich. Ideal für kleine Betriebe.

Nachteile:

Mir hat alles gut gefallen. es gibt nichts zu beanstanden.

Derek
Derek
Owner in Irland
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Simple to use. Value for money.

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: 99% of the time it works flawlessly. Good support but not the fastest in responding to queries.

Vorteile:

Simplicity. There is a free trial!! Their preauthorisation of credit cards is a key feature leading to us staying with them. It will flag failed cards I your booking calendar allowing you to cancel via booking.com if card not update within 24 hours. This feature saves money and offsets the cost of the software as failed cards have a much higher no show rate.

Nachteile:

Outages - system has had a number of outages I last two years one of which lasted over 12 hours making processing payments for departing guests impossible via the system. Bookings received via OTAs impacted and needed to be verified. Outages are a concern and have triggered my review if alternative platforms.

Kathleen
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Really pleased with the solution and most importantly the customer service and communication

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: My sales and onboarding team were exceptional and appreciated the proactive communication, quick turn around with responses and commitment to help get us set up in the best way to support our business.

Vorteile:

Eviivo covers the majority of our use cases: -Vacation rental reservation with individual home and property calendars -Rate management with multiple seasons for 3+ years (clunky implementation) -Venue calendar management -OTA integration with all major platforms -Quickbooks online integration for payment processing and accounting They are also very open and welcomed my feedback and enhancement requests/suggestions.

Nachteile:

A little challenging to configure for our unique business model, vacation homes and wedding venues on a private resort/estate, but overall really pleased. They started in the UK and are set up to support an international market including the US so there are features and terms that don’t really apply to our market. A US product manager would greatly benefit them. They also need to provide the option to configure some key details at a system global level vs at each property as we needed to repeat entering details individually for every home. We only have 8 homes right now but this could be a challenge for larger vacation home businesses. However, it’s relatively easy to navigate through these. -Need centralized inbox within the application to handle all OTA communication and internal direct guest communication -Can’t support group bookings with our vacation home model of unique calendars vs hotel room types -Need calendar to show holidays for ease of rate setting -Need e-sign capability for vacation rental contract agreement and allow attachments with reservations -Need customized cleaning checklist -Need damage communication and billing process beyond the pre-auth for the deposit

Joy
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Eviivo Review

3.0 vor 4 Jahren

Kommentare: It's ok from our end but our guests are not nearly as happy with it as they were with Webervations.

Vorteile:

It accurately keeps bookings and I don't have to be concerned about double-booking units.

Nachteile:

- It doesn't track returning guests. - When quoting someone a price I have to manually add the room charge + tax to give them a quote from the Eviivo booking page. - Guests often miss the "guests" number when making their own reservations. - The program doesn't ask for "City" or "State" of guests so we have no idea where they are from. This has been a problem during the Covid-19 crisis. - It's nearly impossible to find a cancelled reservation. We have to know the guest's name. Please give an option to show a list of "Cancellation" to us with units, dates and names to choose from. - Room night charges are not shown on the "Charges" page. There is no way to see our guests' charges for each night in their reservation detail. - Our booking email sent from Eviivo when a guest books needs to show the unit at the top. Besides the date, the UNIT is the second most important piece of information we need.- - When a reservation is modified the guest needs an email confirmation. Eviivo should give us that option rather than make us manually find the email section and send one out. - The previous program, Webervations, allowed us to put a complete availability calendar in our website for each unit so guests could see when that cottage was available before going to the booking platform. - IN WEBERVATIONS GUESTS COULD BOOK THE SPECIFIC UNIT THEY WANTED WITHOUT SORTING THROUGH OTHER UNITS. MANY OF OUR GUESTS KNOW WHAT UNIT THEY WANT BUT NOW THEY CAN'T FIND OUT WHEN IT'S AVAILABLE.

Antwort von eviivo

vor 3 Jahren

Hi Joy! Sorry to hear that you're experiencing difficulties. The good news is, you can do pretty much all of these things in eviivo suite! Reach out to our eviivo experts via live chat for help making the most of your subscription. -James Shepherd

Carl
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review of Eviivo.

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: OK, They are professional; and, courtious. I will call, upset over a seemingly impossible, task or problem and They work it out, work me through it.
Our guests are drawn to small inns and hotels and like the closeness we and our business ( systems ) project. We engage and deal with many experienced world travelers. Our guests will usually explore our Island on their own, instead of a big
structured tour. We have hiking equip, snorkle equip, and know the beaches . So what we offer I feel fits with the personality of Eviivo.

Vorteile:

People professional, helpful. Channel master does it's job. They are small and we are small, Gives a personal touch. Most of our guests from Europe, think a UK company works well.

Nachteile:

Small, computer can sometimes lag real time, We are across many time zones so it's important to respond to guests , quickly. Small , not many people , no gaint resource think tank to draw upon. Small works both ways. Hours of operation can be hard since we are in middle of Pacific ocean, We are 5 or 6 hours off Austin. Things get pushed to tomorrow,

Esther
Manager in USA
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Returned to Eviivo because of customer service

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: [SENSITIVE CONTENT] have been so helpful! I feel like I can call or email them at any time and they help me nearly immediately. Its so nice to have such wonderful service!

Vorteile:

I like that I can take credit card payments in the software and that I have more access to be able to change reservations as I need to and as guests requests.

Nachteile:

I am waiting for the mobile app to be released. In that past I found the app pretty useless. I am really excited to see how user friendly the new app is. I think I would like to be able to see the CVC number on credit cards once it is entered. there have been a few times that that card was not working and I needed to verify the information and it will not allow me to view the CVC number one entered.

Antwort von eviivo

vor 3 Jahren

Esther...thank you so much for the review. We too are excited about the updated mobile app that is coming in the next couple weeks. I think you will be quite impressed with the ease of use and functionlity. More importantly, we appreciate you calling out our team members for the helpfulness! The last 18 months have been a tough row for our industry...but hearing feedback like yours tells us we continue to make postivie differences in STR managers daily lives! Mike Weimann GM

Peggy
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Eviivo does what I need it to do

4.0 vor 3 Jahren

Kommentare: eviivo was not easy to get up and running in my opinion. There are still things I don't understand. However, the chat feature enables me to get timely answers to my questions and the customer representatives are friendly and helpful. I haven't found eviivo to be responsive to phone calls or emails. A lot of the problem is due to my not knowing how to input information - set up rates, promotions, etc. but in the end the struggle was worth it. The system has been running smoothly for over a year now and I am happy with it.

Vorteile:

In my opinion, syncing calendars is the most valuable aspect of the eviivo software. I no longer need enter reservations on multiple platforms as they come in - thus alleviating worry about double bookings. Also, I like having the financial reporting and calendars available for three properties in one place. I like having an historical record of guest information and reservations.

Nachteile:

The learning curve was pretty steep and very stressful for me. My old software, Webervations, ended and I had to find software to takes its place. It took a long time to get eviivo operating the way it should. eviivo uses terms and wording that is European centric. Room titles and descriptions are not expressed in terms that would be typical for American travelers. Also eviivo does not permit syncing VRBO calendar, so my VRBO reservations must be manually entered on eviivo.

Antwort von eviivo

vor 3 Jahren

Hi Peggy. I manage the US operation for eviivo. We very much value your feedback and your patronage of our All-in-One eviivo suite. I am very much aware of what happened with the migration of more than 2k users in 2019. To say there were hiccups would be an understatement. Also...as eviivo suite actually provides so very many more capabilities than your old platform, and our platform at the time leveraged a more European nomenclature, your feedback about a bit of a steep learning curve then is understandable. The good news is that in the 13 months since your migration...a lot has happened with the platform. For one all of our modules now have very universal naming conventions. For example, the booking calendar that was previously labelled the Diary, is now the Property Manager. But, the most important statement you made is about your practice of inputting your VRBO reservations manually. You absolutely do not need to do this. I will have a member of team reach out to help.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

great over all PMS

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: There was no PMS in place when I purchased the inn. eviivo has allowed me to run reservations much better than the previous owner.

Vorteile:

Very easy to setup and use. Intuitive GUI. Company is always working to add new features.

Nachteile:

The Group Booking function is a bit clunky to apply discounts or promotions I have to touch each individual room booked, not at a group level, yet I can attribute payment on one to cover all.

Terri
owner in Kanada
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A useful but cumbersome channel manager

3.0 vor 4 Jahren

Kommentare: I used it because it was the platform available to me through BBCanada. If I remember correctly the yearly fee was quite low (perhaps a discount through BB Canada?) Once BBCanada was working on launching their own platform I began looking for another channel manager.

Vorteile:

I like that it managed by bookings on multiple OTA's

Nachteile:

I found it difficult to use. The functions were not easy to find and making updates was confusing.

Molida
Front Desk in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Can be questionable

3.0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It provides the basic needs of any reservation software system. Being able to record gift certificates is a plus and the overall interface of it is pretty simple to understand and navigate for the most part. You're able to adjust room prices and minimum night stays and the reports aspect of it is decent too. You can customize the colors to differentiate payment statuses which always helps as well as customize and label colored flags to tag specific reservations all on the occupancy map.

Nachteile:

The system is sluggish and very slow at loading anything. I've logged in from different computers and laptops, but it's not my personal laptop or desktop at work or my friends desktop that is making the system slow, it's the system itself. There is an update always going on and every update so far has not made the system more functional in any way or improved it by any means. I believe at one point that one of their updates had actually made the software worse. I don't like how it saves the same guest information over and over if that particular guest uses an outside third party website to make their reservations. It should be able to recognize the information and pull up that guest. It just makes it difficult to see thousands of names under the Guests Tab if you're wanting to search for a particular guest and it pulls up 10 duplicates of the same person with the same last name of the person you are looking for but with a different first name. That duplicate basically takes up the whole screen making you have to scroll until you find the guest name you're actually looking for.

Carol
owner in USA
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Wish I had picked another software!

3.0 vor 4 Jahren

Kommentare: My first season in our accommodation was nothing less than a nightmare. We decided to have Eviivo connect us with Expedia, and something went woefully wrong. We were being shown on the internet as "sold out" for many, many weeks, right during the time people would have been booking for vacations. Internally, Eviivo was unable to correct the problem without disconnecting us from Expedia, then reconnecting us - which took another 2 weeks. Then, wrong rates were posted for a period, and until a correction could be made, we lost another $450! We still have not recovered that loss. We will never recover the bookings that were lost during the time we were being shown as sold out. Additionally, we had people showing up at our B&B, and we hadn't been notified that they were coming, nor did their reservation show up on the diary. Needless to say, it was a very, very stressful season. Support has improved, but we still have money owed to us, a year later.

Vorteile:

Not much. It did integrate with my previous system.

Nachteile:

It is way to complex and way to many layers of complexity for the average person. It des not need to be so complex. All I need is a reservation system to accept online reservations and process payments efficiently. Simple, accurate reports would be helpful when doing taxes.

Walter
Owner Operator in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Customer support

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

We are new to the software but so far the support has been great. The support team takes their time answering my questions.

Nachteile:

Nothing so far, I am working on getting the auto emails to go out like I like it but so far it is going OK

Sheri
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

WORST EXPERIENCE EVER

1.0 vor 5 Jahren

Kommentare: Eviivo has cost our business time and money. I am now looking to replace eviivo with another booking engine. It's a shame that the customer service is so lacking because I really had hoped I would like their product. Especially after being on Webervations for 15 yrs which saw virtually no improvements to their calendar despite so many technical advancements in that timeframe which really makes my point...how could eviivo be so much worse than the antiquated and outdated Webervations? At least Weber worked reliably and never cost me reservations.

Vorteile:

Absolutely nothing. Booking engine is NOT working. Their customer service is NON EXISTENT. Phone calls go to voice mail, emails unanswered, support tickets unanswered, online chat spotty at best.

Nachteile:

This booking engine is unreliable at best. Since going "live" 2 weeks ago I have not received a reservation thru eviivo because it doesn't work. I have received calls from guests who were unable to complete their booking online which was exactly my experience after I conducted my own test to ensure their system was actually functioning. My test booking never went thru...just kept cycling back to the reservation page. I am 2 weeks into this and have not even received a phone call back from eviivo and the booking engine is still NOT working. The customer service is NON EXISTENT. No one answers the phone, their online chat support is not staffed and most often is unavailable, email and support tickets go unanswered. I have a small lodging property and pride myself on being responsive to the requests of my guests. I am dumbfounded by the total lack of regard eviivo has for their customers. Each day that goes by without the booking engine working properly is costing my business revenue and disservicing my guests. Here are more negatives: 1. The address field asks only for a zip code and not the guests full address. Why? 2. The Discover card and Amex logos do not appear as accepted forms of payment even if your business accepts them. 3. The confirmation letter generated is poorly worded, is largely not customizable and is confusing for a guest to understand. 4. The booking page uses language native to the UK but not the US. Ex: Forename and Surname vs First and Last name.

Antwort von eviivo

vor 5 Jahren

Hi Sheri, We are sorry to hear of the difficulties you experienced with getting help when you migrated across to eviivo suite from Weber. We experienced some difficulties in being able to get back to customers during this period and apologise for the service level during this time If you'd like to discuss this with us personally please do provide us with some contact details and we'll be in touch. Regards, eviivo