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Was ist eMaint CMMS?

eMaint ist eine globale Cloud-basierte CMMS-Softwarelösung von Fluke Reliability. Vertraut seit über 30 Jahren mit über 150.000 Benutzern weltweit und unterstützt 26 Sprachen. eMaint kann auf die individuellen Bedürfnisse der Kunden zugeschnitten werden. Vereinbaren Sie noch heute eine kostenlose Online-Demo und erfahren Sie mehr. Optimieren Sie Arbeitsabläufe, automatisieren Sie PMs und stellen Sie die Verfügbarkeit von Ersatzteilen für anstehende Arbeitsaufträge sicher. Generieren Sie schnell Berichte zur Einhaltung gesetzlicher Vorschriften und zeigen Sie den Arbeitsauftragsstatus und -rückstand auf einem einzigen Bildschirm an.

Wer verwendet eMaint CMMS?

Fertigung, Lebensmittelverarbeitung, Öl und Gas, Versorgungsunternehmen, Bildung, Gesundheitswesen, Lagerhaltung, Gebäudemanagement, Dienstleister, Bauwesen, Kommunen, Vertrieb, Fuhrpark, Biowissenschaften und Verpackung.

eMaint CMMS Software - 1
eMaint CMMS Software - 2
eMaint CMMS Software - 3
eMaint CMMS Software - 4
eMaint CMMS Software - 5

Du bist nicht sicher, ob eMaint CMMS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

eMaint CMMS

eMaint CMMS

4.4 (294)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
90
106
4.2 (294)
4.2 (294)
4.4 (294)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 45.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
181
24
4.6 (1’334)
4.5 (1’334)
4.7 (1’334)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eMaint CMMS

UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Fiix
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Terminplanung
Vorbeugende Wartung
FastMaint
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
DirectLine
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
eWorkOrders CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
iMaint EAM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
MicroMain
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
Azzier CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontakt-Datenbank
Rechnungserstellung

Bewertungen über eMaint CMMS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.2
Kundenservice
4.4
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
42%
3
5%
2
1%
1
2%
Francisco
Francisco
CMMS Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Trench Shoring

5.0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Ease of Access. Very user friendly. Easy Management

Travis
Maintenance Manager in USA
Öl & Energie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Maintenance software for Absolute Energy

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have had our ups and downs, the group has always been good to work with but limited time on set up and implementation limited what we were able to accomplish, so this work continues. The team has been great.

Vorteile:

The flexibility to tailor the system to our work flows. Ease of use. Ability to use the software from an advantage as maintenance. Many options and eMaint staff understand maintenance!

Nachteile:

With all the options it is difficult to follow through the setup, Work flows may help stream line this process? Many of the eMaint personnel have better ideas and experience that we did not know going into the process of migrating from another system. This changed are procedures for the better but a lot of group brainstorming has been needed to specify our needs.

Adam
Procurement MGR in USA
Medizinische Geräte, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

our experience with EMaint

3.0 vor 3 Jahren

Kommentare: Search options are great. But for a fast-paced and international service company, they were not able to deliver everything they promised.

Vorteile:

It does have major sorting features, which were not available with our previous software. We are a service/repair company needing to consolidate to a single software to handle work order mgmt, asset mgmt, inventory mgmt, purchasing mgmt, etc. Being able to quickly sort and locate an item is a major plus.

Nachteile:

We were hurried through the implementation process, and other than the initial call and giving you a few days, there was little or scattered help and customizing the software. After purchasing the software and implementation, they essentially tell you to watch some videos and have fun setting it up yourself. We have had the software for over a year and are still not able to fully utilize it for our company. We still having to use our previous software while crippling along trying to get some use out of this software and the mobile app, while still trying to get main features set up and fine-tuning others. Not that we haven't had any assistance at all. But it's back-and-forth emails that sometimes get answered and sometimes do not, and a lot of them not understanding your requests, and sometimes situations never getting handled at all. If you are looking for a company that will work to make sure your software is functioning to your liking, this is sadly not it.

Antwort von Fluke Corporation

vor 3 Jahren

Hi Adam, Thanks for reaching out and for your feedback - we're so sorry to hear your eMaint experience has not met expectations! Our goal is to always provide the best customer service in the industry and ensure your team's use of the system is nothing less than successful. Your customer success manager will be reaching out to align the next best steps through the use of our different resources available. Thank you again for your honest feedback and we look forward to helping you move forward in the best manner possible. Your eMaint team

Joel
Senior Engineer in USA
Software für die Automobilindustrie, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best CMMS System Bar None

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: I have done two implementations with eMaint at two different companies and several other implemenations in my 36 years previous past experience. eMaint is by far the best product and team that i have ever worked with and I look forward to continue this relationship until I retire!

Vorteile:

eMaint is flexible and easy to use, it reporting and workflow function make it extremely valuable in make the data gathered accessible and actionable. This along with the fluke connectivity make it the most user friendly and powerful maintenance tool in the box ! I have been in Maintenance for 36 years and this is the best system i have ever used, customer service is the best out there and the team is awesome!

Nachteile:

Sometimes the the system does get a bit confusing going between tasks but the team has been working out these bugs.

GEOFF
EST III in USA
Versorgungsunternehmen, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

EMaint the great

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: eMaint has been able to solve the issues of record history. Been able to go back to old work orders that had been created and read the field notes of what work has been done and the issues that were faced at the time. It further gave clarity in being able to reevaluate current preventative maintenance practices to insure more efficient practices are implemented.

Vorteile:

The most impactful features of eMaint is the ability to create reports to show the data inputted for the different assets. eMaint combines simplicity and complexity into one user friendly style. The additional features made it easy to combine our paper documents into eMaint for excellent record keeping.

Nachteile:

The inability to be granted access as a additional super user to the editing features. It has made it difficult in the way of having to be granted each time to get access to the necessary features of editing of reports and work orders.