Was ist Apptivo?

Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.

Wer verwendet Apptivo?

We serve businesses of all shapes and sizes. From independent consultants to billion dollar enterprises, Apptivo offers over 60 business apps that are highly configurable for most types of companies.

Wo kann Apptivo bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Apptivo
  • Ansässig in Fremont, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Grossbritannien und 5 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Apptivo
  • Ansässig in Fremont, USA
  • 2018 gegründet
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Apptivo – Videos und Bilder

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Apptivo

$ 8.00/Monat
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$ 20.00/Monat
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N/A
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Apptivo Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chancenmanagement
  • Daten-Import / -Export
  • Dealmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Für Versicherungsbranche
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Pipeline-Management
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen für Apptivo

Integrierte Business-Management-Lösung, die Finanz-, Kundenbeziehungs- und Lieferkettenprozesse automatisiert.
Salesforce CPQ automatisiert Verkaufsangebote, sodass Unternehmen Produkte konfigurieren, angemessene Preise festlegen, Angebote erstellen und Aufträge verwalten können.
Freshsales ist eine vollwertige CRM & Lead Management Software für Hochgeschwindigkeits-Sales-Teams. Erfahre mehr über Freshsales
SugarCRM hat bei den CRM Emotional Footprint Awards von Software Reviews 2022 als Nummer 1 unter den CRM-Plattformen abgeschnitten. Erfahre mehr über SugarCRM
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten. Erfahre mehr über Agile CRM
HubSpot ist ein eingehendes Internet-Marketing-System, das Unternehmen hilft, die online gehen und mehr Leads generieren wollen.
Act! Premium hilft Ihnen, Ihre Produkte effektiver zu vermarkten, Ihre Verkaufszahlen zu steigern und Kundschaft fürs Leben zu gewinnen.
Konzentriere dich mit Copper und Google auf Beziehungen und nicht auf Datensätze. Das einzige CRM, das von Google entwickelt, verwendet und empfohlen wird.
Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Kostenloses Konto für bis zu 2 Benutzer oder bezahlte Konten ab $ 12 / Monat. Erfahre mehr über Capsule
Ein CRM-System für den Vertrieb zur Maximierung des Umsatzes. Ein Sales Enablement-Tool mit dem Fokus auf Pipeline-Management, Vertriebsprozess und Analytik!
Freshdesk ist eine nutzerfreundliche Kundendienstsoftware, die über 40.000 Unternehmen dabei unterstützt, herausragende Kundenerlebnisse zu schaffen. Erfahre mehr über Freshdesk
Bietet E-Mail-Tracking, Datenbanksuche nach potenziellen Kund*innen, gemeinsame Nutzung von Präsentationen in Echtzeit und einen Auto-Dialer mit Anrufaufzeichnung und Protokollierung.
Online-Terminplanung und -Kalender, Online-Dokumenten- und Foto-Zugriff, Online-Änderungsaufträge und -Auswahlgenehmigungen.

Bewertungen über Apptivo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.2
Kundenservice
4.7
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
55%
4
35%
3
7%
2
1%
1
1%
Marisela
Marisela
USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Customer Support is very Responsive

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it. The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few. I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Vorteile:

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Nachteile:

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Sunil
Sunil
Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Decent Suite of Productivity Apps

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so great for small start up companies. There are tons of apps you can add and customize per your needs.

Vorteile:

One stop shop for many productivity apps such as supply chain, CRM, HR, Accounting etc. Customer service are always available via chat and very helpful. They will even do screen share and troubleshoot the issues.

Nachteile:

Some of the templates such as purchase order, packing slip are hard to customize. Some of the fields do not display consistently.

Simon
Projects Coordinator in Kanada
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 501-1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The holy grail that we needed

5.0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

I compared over 35 different tools before recommending to the C-Suite using Apptivo. Contrary to most businesses, we do not do any sales nor marketing. Apptivo does not force us to see pipelines, deal stages and conversion rates everywhere. Apptivo is so flexible, it is a dream. And it is affordable too! At 12$ per month per user, this cannot be beat.

Nachteile:

Apptivo is made of several apps (modules). Not 100% of them have the exact same amount of customization possible. This is nitpicking, really, since it is very, very minor.

Liam
Vehicle adaptation engineer in UK
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Disabled care and mobility

3.0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Not great

Vorteile:

Pos side is easy

Nachteile:

The work orders and how everything is long winded and just backwards.

Rachael
VP/General Mgr in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Intuitive Software with Good Customer Service

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: Apptivo allows us to utilize and provide reporting (snapshots of our progress) easily within one application.

Vorteile:

Our implementation specialist who helped us set everything up was great. Really like the in-depth customization options as well.

Nachteile:

Would love to see a mapping tool to use when scheduling appointments for customers close to one another.