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seit 18 Jahren bei der Softwareauswahl
Was ist LiveAgent?
LiveAgent ist eine voll ausgestattete Helpdesk-Software, mit der Sie Ihre Kundeninteraktionen personalisieren können. Es kombiniert alle Ihre Kommunikationskanäle E-Mail, Live-Chat, Anrufe und soziale Medien in einem gemeinsamen Unternehmenseingang und bietet eine All-in-One-Helpdesk-Lösung. LiveAgent ist die am häufigsten getestete und am besten bewertete Helpdesk-Software für KMU im Jahr 2020. Bieten Sie Unternehmen wie BMW, Yamaha und Huawei erstklassigen Kundenservice.
Wer verwendet LiveAgent?
Große Auswahl für KMU´s in den Bereichen E-Commerce, Telekommunikation, Versicherungen, SaaS, Startups und Unternehmen. Unser Zielkunde ist jeder, der versteht, wie wichtig Kundenservice ist.
Wo kann LiveAgent bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- QualityUnit
- 2004 gegründet
Support für LiveAgent
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 219 weitere
LiveAgent Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Ja, Gratisversion verfügbar
LiveAgent bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von LiveAgent ist ab EUR 19.00/Monat verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- QualityUnit
- 2004 gegründet
Support für LiveAgent
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 219 weitere
LiveAgent – Videos und Bilder





LiveAgent Funktionen
Bewertungen über LiveAgent
Customer Service Software - If Your're Looking for Basic
einer der Besten Chat Tools
Kommentare: Zufrieden
Vorteile:
breite Auswahl an Funktionen und Features
Nachteile:
GUI ist so richtig nutzerfreundlich und
Antwort von QualityUnit
vor 2 Jahren
Hello Muntaser! Thank you for your review :) - LiveAgent Team
LiveAgent
Vorteile:
Sehr gute Chat Software. Keinerlei Probleem bisher.
Nachteile:
Bisher alles bestens. Keine negativen Erfahrungen gemacht.
Antwort von QualityUnit
vor 2 Jahren
Hi Cynthia! Thank you for your review! - LiveAgent Team

Ace it in customer support with LiveAgent, the greatest of all time.
Kommentare: Everything about LiveAgent has worked so perfectly so far. It makes it easy to interact with our customers and help us provide quick support services. Since day one, the LiveAgent experience has been very flawless.
Vorteile:
The AI auto-reply tool that help us offer customers quick responses. LiveAgent integration with our other products makes it easy to centralize our customer communications. The detailed reports and logs that help us to track our success in customers engagements. LiveAgent has multiple ways to interact with customers like live chats and calls.
Nachteile:
There has been no problems with LiveAgent. The experience has been spotless.
Antwort von QualityUnit
vor 2 Wochen
Hey Brooke! Thanks for sharing your experience with LiveAgent. It’s awesome that our AI auto-reply tool and integrations help streamline your customer interactions. Glad to hear reporting and multiple communication options are working well for you too. If you ever need anything, we’re here to help! - The LiveAgent Team

State-of-the-art customer support solution that streamlines out customer communication and interactions
Kommentare: Live Agent help us conduct realtime interviews and surveys, providing us with instant feedback and insights. These is useful in understanding our customers needs and preferences which enable us to improve our services . Additionally , it helps build and maintain strong ties with our customers and stakeholders
Vorteile:
Live Agent is affordable and it's implementation in our organization was flawless. For us the proactive live chat and the ticketing system are the star of they show. They provide us with comprehensive communication tools help manage and organize customer enquiries from emails, social media, websites into a single chat box . Tickets makes it easy to identify each enquiry and personalized responses and quickly give feedback. We also appreciate the performance reports that help us understand how our customers are using our services and help us boost our customer support . Live Agent has embedded robust privacy and security features that help us communicate securely and protect our customer data
Nachteile:
Network hitches usually cause delays and disruption of our customer interaction. Long wait times l especially for sensitive issues lead to frustration and negative customer experiences..
Antwort von QualityUnit
vor 2 Wochen
Hi Peter, Thank you very much for your review. We're glad to hear you have been satisfied with LiveAgent and the benefits it brings to your customer support. Our team is here for you 24/7 in case of any questions or issues! -LiveAgent team
easy to use support customers.
Kommentare: LiveAgent seamlessly integrates with websites and also allows you to add agents.
Vorteile:
I love the way it's easy to create the users account
Nachteile:
LiveAgent is somehow cheap and therefore no dislike.
Antwort von QualityUnit
vor 3 Monaten
Thanks a lot for your kind review Elia. We appreciate having you with us! :)