Wir helfen Unternehmen in der Schweiz
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Pallet Connect?

Eine Palettenmanagementlösung, mit der Unternehmen Inventar, Produktion, Vertrieb, Bestellungen und vieles mehr verwalten können.

Wer verwendet Pallet Connect?

Am besten geeignet für Palettenunternehmen.

Pallet Connect Software - 1
Pallet Connect Software - 2
Pallet Connect Software - 3
Pallet Connect Software - 4
Pallet Connect Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Pallet Connect das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Pallet Connect

Pallet Connect

4.3 (10)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
50
2
4.3 (10)
4.5 (10)
5.0 (10)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 25.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
153
9
4.4 (307)
4.6 (307)
4.7 (307)

Weitere gute Alternativen zu Pallet Connect

ERPAG
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Drittanbieter-Integration
Material-Rechnung
Sage 100 Contractor
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Forderungen
Verbindlichkeiten
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Forderungen
Hauptbuch
Neurored TMS & SCM Software
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Sendungsverfolgung
Transportmanagement
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronische Zahlungen
Scheckausstellung
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Fondsrechnung
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Priority Software
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kontaktmanagement
Lagerhaus-Management
Infor WMS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Fortschrittsverfolgung in Prozent
Job-Planung
Wartungsplanung

Bewertungen über Pallet Connect

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.3
Benutzerfreundlichkeit
4.3
Kundenservice
5.0
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
10%
3
30%
luiss
Vice President in USA
Verpackung und Container, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

SWF pallet connect

5.0 vor 10 Monaten

Kommentare: good....

Vorteile:

Many softwares are similar and provide you basic same features.....the people at Pallet Connect are who make the difference. The development team is amazing and so flexible to customization and suggestions for improvements.

Nachteile:

the buffering 2 years ago but that has greatly improved.

Billy
General Manager in USA
Verpackung und Container, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Pallet Connect - Easy and Intuitive

5.0 vor 10 Monaten

Kommentare: The software is convenient and easy to use. The customer service is second-to-none. The developers and support staff listen and work hard to implement ideas they receive from customers to provide a software that functions like a million dollar customized EMS.

Vorteile:

One of the best features of this software is the ability to use any mobile device. This saves us a ton of money because we do not have to purchase expensive tablets for forklift operators that have the software pre-loaded.

Nachteile:

Integration from Pallet Connect to Sage 50 is clumsy and currently requires the use of a third party software that is difficult to map all information from Pallet Connect to Sage. However, the teams at both companies have worked diligently to ensure our information is preserved.

mark
compliance in USA
Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Implementing

3.0 vor 9 Monaten

Kommentare: Pallet Connect's customer service department is easy to deal with and eager to help and modify the system and reports to complement individual needs.

Vorteile:

The ease of use in customer, vendor setups and customer and vendor order entries

Nachteile:

Inventory is hard to track with Bills of Materials.We are still early in the implementation stage. Not sure it will become better.

Antwort von Pallet Connect

vor 9 Monaten

Thanks for the review Mark and good to hear you are happy with the simplicity of the customer and vendor management. The bill of materials is one feature that takes some time to set up and link to production and stock management. We also integrate with PDS and Best Pallet software which can help make the setup of the bill of materials easier. I would recommend reaching out to your account manager and they will spend some time working with you and the team on the Bill of Materials and stock management.

Mark
C.O.O. in USA
Verpackung und Container, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Pallet Connect working behind the Scenes

5.0 vor 9 Monaten

Kommentare: It is a true Business Relationship reflecting a company that wants to work with it's customers to have the best industry specific software in the business.

Vorteile:

Foundational from the ground up from receiving raw materials to final product. Easily build product and assign to production line. Ability to received signed delivery ticket via smartphone and instantly invoice.

Nachteile:

Logistics could be better for outside carriers, but it is being looked at and improved.

Antwort von Pallet Connect

vor 9 Monaten

Hi Mark and thanks for the review. You and Maria have been amazing to work with and are on the way to becoming Pallet Connect super users! We always stop and listen to your feedback and industry knowledge. Thanks for such a positive business partnership!

Jon
Operations Manager in USA
Verpackung und Container, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Stop Looking For Another Software To Manage You Pallet Business

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: From the software to their entire team they've been integral at helping us bring our business of producing wooden squares into the digital age. With the information and learnings we've seen since going live, we've reduced our customer base by 80% and increased profits by 40%. We are working with less customers but at a more profitable bottom line for our business.

Vorteile:

Setup of the platform. Ability to customize to our business. Ease of use for our entire team. Line of sight into all of the important information about our business. Tranparency of workflow across all departments.

Nachteile:

Nothing negative to say. Maybe all the different accents they have . No actually those are PROS as well.