Wir helfen Unternehmen in der Schweiz
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist ConWize?

ConWize verändert den Ausschreibungsprozess in der Bauindustrie, einschließlich Angebotserstellung und Kostenschätzung. Mit der SaaS-Plattform von ConWize können Unternehmende im Baubereich ihre Projekte genauer einschätzen, mehr Ausschreibungen beantworten und mehr Projekte gewinnen. Die Plattform bietet außerdem fortschrittliche Analysefunktionen, die es Unternehmen ermöglichen, datengestützte Entscheidungen zu treffen und ihre Angebote von Projekt zu Projekt zu verbessern.

Wer verwendet ConWize?

Haupt-, Sub- und Generalunternehmende in den Bereichen Entwicklung, Lieferung, Ausbau, Ausstattung

ConWize Software - 1
ConWize Software - 2
ConWize Software - 3
ConWize Software - 4
ConWize Software - 5

Du bist nicht sicher, ob ConWize das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ConWize

ConWize

5.0 (42)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
149
4
5.0 (42)
4.8 (42)
5.0 (42)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 9.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
464
34
4.5 (4’874)
4.3 (4’874)
4.5 (4’874)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ConWize

monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Mitarbeitermanagement
Produktkennzeichnung
Priority Software
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Lagerhaus-Management
Zahlungsabwicklung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Projektplanung/Terminierung
Wartungsplanung
Archdesk
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Budgetverfolgung
Mehrere Projekte
Leap
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Gebot-Management
Terminplanung
ConstructionOnline
Am besten bewertete Funktionen
Budgetverfolgung
Projekt-Nachverfolgung
Projektmanagement
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Procore
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Mehrere Projekte
Projektmanagement

Bewertungen über ConWize

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5.0
Benutzerfreundlichkeit
5.0
Kundenservice
5.0
Funktionen
4.9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
98%
4
2%
Shani
Owner in Israel
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

More than just a software

5.0 vor 2 Monaten

Kommentare: After the onboarding the software is amazing, letting us estimate easily with less mistakes and better decision making.

Vorteile:

A great software that transformed the way we work, estimating projects with cost elements and performing smart analysis on the data.

Nachteile:

It can take some time to onboard and add all the data into the system (like cost elements).

Karin
construction site coordinator in Israel
Tiefbau, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Recommendation for software that makes order

5.0 vor 8 Monaten

Kommentare: All in all, I have been working with the software for several years, now it is deeply embedded in our organization, it has made us a lot of order, before that everyone would work in the way they are used to and if that person is not found, no one can understand what happened and how he managed it

Vorteile:

It is a software with an understandable and intuitive interface. It has dedicated tools for my field of work that are not available elsewhere. All the time there are improvements and new tools. Excellent support if needed

Nachteile:

It is not possible to work without internet access.

Nirel
V.P. Engineering in Israel
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Thank you conwize

5.0 vor 2 Jahren

Vorteile:

ConWize offers a variety of process management tools from A-Z for preparing bids. Through the system, we were able to implement the methodology for building quotes and managing contracts with customers and subcontractors, with an emphasis on professionalism of cost estimate, avoiding critical mistakes, strengthening the relationship with our subcontractors, and building a learning curve in the internal organizational estimate process. The system gives the bid managers the optimal pricing accessible to our customers. For us, the ConWize is much more than a system – We see the ConWize team and their solution as our partners along the way

Nachteile:

The truth is that we didn't find anything, in fact, our employees manage to make a quick transition to the system from any other system. Also conwize provides a service solution and solution to any problem in real time

Yana
Tender Engineer in Israel
Tiefbau, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Recommendation for a pricing tool

5.0 vor 8 Monaten

Kommentare: We switched to working with the software instead of an Excel sheet. Because this is a unique and dedicated software for pricing projects, there are countless pricing tools here.
Advanced analyzes that give me a tool for understanding the projects. Tools for distributing tenders to subcontractors and comparing received bids. Correct use can give huge value to the company.

Vorteile:

The software provides unique and advanced tools for efficient, fast and high-quality pricing for projects of all sizes.

Nachteile:

There are many tools and it takes time to learn all the tricks

Orna
Site Clerk in Israel
Tiefbau, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Makes me orderly in managing operations on a construction site

5.0 vor 8 Monaten

Vorteile:

I am a clerk on the website and with the help of the software I manage to manage hundreds of engagements with subcontractors, give answers to managers about the status of engagements. We easily send requests for a quote, manage all the website's documents, build a schedule. I make smart comparisons of price offers, manage my budget. The interface of the software is also intuitive and friendly.

Nachteile:

There is a learning curve, there is nothing to do, it is a tool with many capabilities