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Was ist Sirvoy?

Sirvoy bietet eine Reihe von Immobilien-Management-Tools, die ein Property-Management-System, Reservierungsformular und integrierte Channel-Manager enthalten. Es ist mächtig, Feature-Full-System ist unglaublich einfach zu benutzen und bietet Hoteliers die Flexibilität, die Software individuell auf ihre Bedürfnisse anzupassen. Die Einfachheit von Sirvoy bedeutet, dass der Setup mühelos ist und der Kundenservice für die laufende Schulung und Support 24/7 erreichbar ist.

Wer verwendet Sirvoy?

Sirvoy ist ein hochgradig anpassbares Property-Management-System und ein Channel-Manager, entwickelt, um allen Beherbergungsbetrieben gerecht zu werden. Benutzerfreundliche und funktionsreiche Software für einen überraschend kleinen Preis.

Wo kann Sirvoy bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Sirvoy
  • Ansässig in Dublin 4, Irland
  • 2008 gegründet

Support für Sirvoy

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Amerikanisch-Samoa, Andorra, Argentinien, Australien und 119 weitere

Sprachen

Bulgarisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch und 18 weitere

Sirvoy Kosten

Startpreis:

EUR 9.00/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Sirvoy bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Sirvoy ist ab EUR 9.00/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Sirvoy
  • Ansässig in Dublin 4, Irland
  • 2008 gegründet

Support für Sirvoy

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Amerikanisch-Samoa, Andorra, Argentinien, Australien und 119 weitere

Sprachen

Bulgarisch, Deutsch, Dänisch, Englisch, Finnisch und 18 weitere

Sirvoy – Videos und Bilder

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Videos zu Sirvoy
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Sirvoy Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Systeme
  • Dynamische Preise
  • Front Desk Management
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Gruppenreservierungen
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kundenbetreuung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Raten-Management
  • Raum-Inventar
  • Reservierung-Management
  • Reservierungs-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Sirvoy

Online-Buchungs- und Gästemanagementsystem, das Funktionen zur Nachverfolgung von Reservierungsquellen, zu Gruppenreservierungen sowie einen Kalender mit Erinnerungen bietet.
Kontrolliere deine Immobilie überall ohne Rezeption, während du auf mehreren Websites mit einer vertrauenswürdigen Plattform für deine Immobilien wirbst.
Mach mehr Umsatz, spare Zeit für deine Mitarbeiter und erfinde die Hotellerie neu – all das mit einem benutzerfreundlichen, flexiblen PMS,das für den modernen Gast entwickelt wurde
Online-Buchungssystem mit Erinnerungen für alle Service-Unternehmen! Lasse Deine Kunden selbst online buchen - Beinhaltet eine kostenlose Version. Erfahre mehr über SimplyBook.me
Picasso ist eine Cloud-basierte EHR-, Praxismanagement- und Abrechnungssoftware für Ärzte und Netzwerke.
Cloud-basierte Hotels PMS mit integriertem Rechnungswesen, GDS-Konnektivität und mehreren System-Schnittstellen.
Lodgify vereinfacht die Verwaltung von Ferienwohnungen, indem du eine Website erstellen, Einträge kanalübergreifend synchronisieren und Aufgaben verwalten kannst. Erfahre mehr über Lodgify
Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.
Unglaublich einfach und schnell, genauso, wie du es möchtest. Noch nie war die Verwaltung deiner Hotels so einfach, wie mit diesem vollständig cloudbasierten PMS. Erfahre mehr über Noovy

Bewertungen über Sirvoy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.7
Benutzerfreundlichkeit
4.6
Kundenservice
4.7
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
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Roy
Roy
owner in Belize
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

best customer service

5.0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Sirvoy has been a boon to our business. Easy and intuitive to operate, and the best customer service I have ever encountered! The people on the live chat are first rate.

Nachteile:

can't say that there is anything I dislike

Antwort von Sirvoy

vor 4 Monaten

Thanks for the fantastic feedback Roy! We're thrilled to hear that Sirvoy has been a valuable asset to your business and that you've had such a positive experience with our customer service team. If you ever need anything or have any questions, don't hesitate to reach out. We're here for you!

Mitch
Owner in Portugal
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Sirvoy works. Well. Very well and really straight-forward.

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Easy.

Vorteile:

It is intuitive, and it does what it is supposed to do. We have had two previous providers and so we know the field and what is out there - but they both had issues and could not supply some of the basic requirements for an accommodation business. The Sirvoy booking platform integrated into our website is great and allows customers to see the whole schedule. No-one else seems to provide this. And Sirvoy customer service is responsive and answers questions clearly . Sirvoy is simple and easy to work with. Finally - fairly priced and worth it.

Nachteile:

Not found a fault yet... Each time we try to do something, Sirvoy delivers seamlessly.

Antwort von Sirvoy

vor 4 Jahren

Hi Mitch, thanks for all your kind praise of Sirvoy. It's great to hear that the system is working well for your business and our customer support is responsive and helpful. We wish you the very best for 2021! Thanks again for taking the time to leave us your feedback. Adele

Tami
Manager in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not easy to work with anymore

1.0 letztes Jahr

Kommentare: No customer service. No help. Constant changes that do not help it go easier. It's like you guys want us to hold your hand daily just to work when you can't even help in customer service

Vorteile:

It USED to be easy to work with up until you all had to update last year. Now it's nothing but miserable

Nachteile:

The constant need of authentication codes and the way we enter in phone numbers now. The whole phone number now is not separated into sections making it easier to read fast. Now we have to dissect the number slowly but hope we do it fast enough because the phone hangs up if you're not fast.

Antwort von Sirvoy

letztes Jahr

Hi Tami, We are sorry to hear about the frustrations you've encountered with our recent updates. We understand that adjusting to changes can sometimes be challenging, especially with new security measures like authentication codes. While we believe these measures are crucial for safeguarding your data, we also understand that they can add an extra layer of complexity. Our aim is to balance security with user-friendliness, and your comments will help us refine this balance. Regarding customer service, we are committed to providing excellent support to all our clients. We apologize if you have not received the level of assistance you expected. Your experience is not reflective of the high standard of service we aim to provide. Our team is dedicated to making improvements that align with our client's needs and expectations. Should you wish to discuss your concerns further please do not hesitate to reach out. Thank you for your past support, we wish you success in your future endeavours. Jodie

Val
Owner in USA
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Sirvoy is great; more quick tweaking will make it outstanding

4.0 vor 2 Monaten

Kommentare: 24/7 Tech support is the best! Improvements are rather slow.

Vorteile:

Affordable and it looks nice. SMS function is great; it can improve by allowing templates to send at different times, not a single time (like 10 am for SMS departure template; 1 pm for SMS check-in template). SMS fees should be included. Good booking engine functionality and channel management (notifications detail can improve, like providing room numbers, dates and names)

Nachteile:

I do not like that Average Daily Rate is used in computing a bill, so if the rates were 349, 329 & 309 (=$329 ADR) and guest wants to cxl 3rd night, it will be erroneous to refund $329. This is complicated when several adjustments have been made to Rates. The lack of multi-select on dropdown windows is Sirvoy's biggest defect, including the calendar. For Rates, I am unable to select certain rooms, like 202, 203 & 207 and change rates at once (I'm forced to select from a list and change all). I cannot block multiple rooms at the same time; I need to do it one-by-one. Dashboard search is great, but the totals are by page and not for the total searched category.

Antwort von Sirvoy

vor 2 Monaten

Hi Val, Thank you for taking the time to leave your feedback. It’s great to hear that Sirvoy’s features, particularly the SMS function and our 24/7 tech support, have been valuable to you. We appreciate your suggestions, and we want to let you know that our team is working on an update that will allow you to see the price for each night individually on invoices. We're continually considering improvements to enhance your experience, so keep an eye out for future updates. Our support team is always here if you need anything. Thank you for your continued trust in Sirvoy, we’re grateful to have you with us. Regards, The Sirvoy Team

Julie
Director of Operations in USA
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great PMS with Stellar Support

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Sirvoy provides top notch customer service in addition to an expansive and well-written support area. When I need help, I get immediate responses using the chat from knowledgeable people.

Vorteile:

Sirvoy has a clean, easy to use interface with texting and email capability that also connects with booking channels. Ability to create group bookings and separate booking engines. We love the housekeeping report.

Nachteile:

A few feature requests would be the ability to mask text numbers in the US and to integrate with a lock system partner (like RemoteLock). Some of the support articles need examples of how you might use things- it took me getting desperate and asking for a better way to learn how to manage group bookings and invoices.

In Betracht gezogene Alternativen: Cloudbeds, WebRezPro und Lodgify

Warum Sirvoy gewählt wurde: We needed a more robust system that incorporated text messaging, emails and group bookings at a reasonable cost for a new business.

Gründe für den Wechsel zu Sirvoy: Great suite of features at a reasonable cost with a clean layout.

Antwort von Sirvoy

vor 4 Jahren

Thanks for the lovely review Julie. I'm so happy that you agree with us in thinking our support is pretty fantastic, we have to agree with you on that one! With regards to the integrations, it's worth mentioning to our support also; if we have enough requests this is something we do look into. I will certainly pass along your feedback regarding the support articles too. Thanks again for your feedback! Adele