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Was ist RXNT?

RxNT bietet innovative Software für die Gesundheitsbranche. Mit den cloudbasierten Lösungen von RxNT können Anbieter*innen von praktisch überall aus arbeiten. RxNT|PM verfügt über eine leistungsstarke Abrechnungslösung und nutzerdefinierte Berichterstattung, um die Anforderungen jeder Praxis und jedes Abrechnungsunternehmens zu erfüllen. RxNT|eRx ist EPCS-zertifiziert und kann vollständig in die RXNT-Produktsuite oder als eigenständige Lösung integriert werden (Android- und iOS-Apps stehen zum Download zur Verfügung). RxNT|EHR hilft Anbieter*innen, die Patientensicherheit zu verbessern und den Arbeitsablauf zu optimieren.

Wer verwendet RXNT?

RxNT hat sich zum Ziel gesetzt, innovative Softwarelösungen, einschließlich E-Prescribing, Praxismanagement und elektronischem Patientendatensystem, für Arztpraxen und Arzt-Abrechnungsfachleute bereitzustellen.

RXNT Software - 1
RXNT Software - 2
RXNT Software - 3
RXNT Software - 4
RXNT Software - 5

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RXNT

RXNT

4.3 (452)
$ 298.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
138
Keine Integrationen gefunden
4.3 (452)
4.2 (452)
4.2 (452)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 229.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
17
Keine Integrationen gefunden
4.0 (99)
3.8 (99)
3.2 (99)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Am besten bewertete Funktionen
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ONC-ATCB zertifiziert
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Terminplanung
Insight
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Erinnerungen
Kundenmanagement
Mobiler Zugriff
DrChrono
Am besten bewertete Funktionen
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EMR / EHR
Verwaltung von Patientenakten
AdvancedMD EHR
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
TheraNest
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform
AdvancedMD Billing Services
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Reklamationsabwicklung
Zahlungsabwicklung
Tebra
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
CollaborateMD
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung

Bewertungen über RXNT

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.3
Benutzerfreundlichkeit
4.3
Kundenservice
4.2
Funktionen
4.2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
31%
3
6%
2
3%
1
4%
James
James
Medical Director for Hospice and Palliative Care in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent for hospice and palliative care

5.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

E-prescribing is the only feature that I use and it is excellent. It makes EPCS easy and allows my staff to assist me with preparing the prescriptions for my review and authorization.

Nachteile:

The web interface could be better as well as the process to add and administer users.

Michelle
business owner/biller in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Krogstad Review

4.0 vor 3 Jahren

Kommentare: I rank this software very high overall compared to other billing and EHR software systems and the support as well as the chat process is very highly rated

Vorteile:

The ease of use and the ability to work within the system without having to move from a lot of different screens. Your support staff is awesome and incredibly knowledgeable, I really appreciate that

Nachteile:

1. I think the billing processes are overall good but there is a lag time in processing as the day goes on. 2. posting payments has been slower lately. 3. need to indicate in the EHR what office you are in on the header. 4. please add the date of birth next to the patient on all screens. 5. Customized preferences do not always save as defaults, you have to keep selecting them. An example is the insurance payments screen. The payment amounts are way to the left and I have a customized view and select default but it never saves. When I go back into the screen it has reset. 6. Custom preferences are sometimes overwritten or do not save 7. In billing, if I save a claim from a different location other claims after it also default to that location. 8. Custom reports are difficult to create and are not as easy to create as they should be. Also, the options needed for custom reporting are not always available

Samantha
APRN owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Pediatric Clinic

5.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Very good. I am happy with our choice to use this system.

Vorteile:

Ease of use and low cost. All in one system.

Nachteile:

It does not include a couple of features that are needed in the pediatric setting. You have to have separate tabs open for each part of the system, schedule, ehr, billing.

Tim
Owner in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

AVOID this EMR

1.0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Overall experiences zero out of 10 please do not make the mistake by signing up with this organization

Vorteile:

There is actually nothing that our practice went through with RXNT that was a positive

Nachteile:

Patient migration, encounter formation, sending prescriptions, customer service

Antwort von RXNT

vor 2 Wochen

Hi Tim, we're sorry to hear that you had a negative experience with RXNT. We do everything we can to meet the unique needs of every client, and we have procedures in place surrounding setup, migration, points of contact, etc. Setup and migration are a collaborative process, and they require an active role to ensure our customizable software will meet the required needs of your business. Unclear or ineffective designation of responsibility by the client for system setup and transition from another software will result in setup delays. We can assure you that our training and support staff work very hard to ensure that any issues are addressed promptly and effectively, and we are 100% committed to your success. While we understand that this situation may be frustrating, we prefer that feedback be communicated directly and professionally. Multiple members of our team have already been in contact, but please reach out to [email protected] if there's anything else we can help with!

Dawn
Registered Medical Assistant in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

E-Scribe New user

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: Customer service and the representative that helped with set up was very nice and helpful. [sensitive content hidden] has been very supportive

Vorteile:

I like that we do not have to completely fill out the demographics for a patient. I like that the medications saved are able to be viewed by all our network

Nachteile:

I would like to have the pharmacy search easier for small pharmacies and I would like to have the pharmacy list be saved for the whole network like the medications saved. I think you need more training. The video's are more of a basic understanding and the rest I had to figure out on my own. It would be nice if you had a rep visit the facility and offer a training session to the trainer.