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Was ist OnPrintShop?

Vereinfachung der IT für die Druckindustrie. OnPrintShop hat in den vergangenen 8 Jahren die einfachsten und leicht zu bedienenden web2print-Lösungen zur Automatisierung des Druckprozesses von der Online-Bestellung bis hin zur Auslieferung gestaltet. Wir bieten 24/5 personalisierte Unterstützung und arbeiten als PSP-IT-Team. Die angebotenen Lösungen basieren auf fortschrittlichen Technologien mit flexiblen Investitionsoptionen-SaaS und hoch anpassbaren Lizenzlösungen. Angebotene Lösungen – Platinum W2P, Online-Fotobuch, Handelsdrucker, Multi-Store W2P Central Admin, Buchmodul, maßgeschneiderte Lösungen

Wer verwendet OnPrintShop?

Digital- / Offsetdrucker, Druckmakler, Fotobuchdrucker, Marketingagenturen und innerbetriebliche Nutzung für Unternehmen, Bildungseinrichtungen, Krankenhäuser usw., um ihre Druckprozesse zu rationalisieren.

OnPrintShop Software - 1
OnPrintShop Software - 2
OnPrintShop Software - 3
OnPrintShop Software - 4
OnPrintShop Software - 5

Du bist nicht sicher, ob OnPrintShop das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

OnPrintShop

OnPrintShop

4.4 (40)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
237
73
4.4 (40)
4.7 (40)
4.5 (40)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 9.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
467
34
4.5 (4’626)
4.3 (4’626)
4.5 (4’626)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu OnPrintShop

monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard Software
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
All-in-One Web2Print
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Produktkonfigurator
Vorlagen
Infigo
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Adobe Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Inventarverwaltung
Printbox
Am besten bewertete Funktionen
Produktkonfigurator
SEO-Management
Vorlagen
PrintPoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Shopify
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Mobiler Zugriff
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Fondsrechnung
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobil-ootimierte E-Mails

Bewertungen über OnPrintShop

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
4.5
Funktionen
4.6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
65%
4
23%
3
8%
1
5%
Vic
Vic
President, CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simply the best in the Industry!

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: We needed a responsive make-over. OnprintShop has provided stellar commitment to our redevelopment and deployment. We are looking forward to a long partnership with a team that understands our needs and works diligently with integrity to provide solutions.

Vorteile:

Ease of use, packed with an abundance of rich features to enhance the ecommerce workflow in our space in the print industry. The options under the hood are well thought out, developed for easy integration and work exactly as expected.

Nachteile:

There's nothing to not like about OnPrintShop. This platform has been developed by a team of industry leaders that have performed a deep dive into the daily operations of a print organization. Everything is covered from order placement, client registration, through shipping and payment gateway integration - absolutely amazing platform.

Neil
Systems & Operations in UK
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best in its class

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: The experience from initial consultations to purchase, installation and use, has been exemplarary. The team at OPS listens to our needs, is attentive, prompt and efficient in their responses and solutions. The software has re-developed our business model making us efficient. It would be a great addition to any print firm.

Vorteile:

The implimentation of the software is effortless, the support provided by the team at OPS is second to none. The flexibility of the software to customize to our own requirements has been the most important factor for us. Both front end and admin side for this software is very simple and intuitive to use. Product setup and the variations for options is incredible and the software is regularly updated with new features. This platform is becoming in our opinion the leading platform.

Nachteile:

Software is a subscription service and access to server space is limited, however, any requirement for this is undertaken by the support team. Not having access to server space is a slight limitation in our opinion - however, we have found that the support team has facilitated each and every request we have asked for.

Amanda
graphic designer in Neuseeland
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

our customers love using it, but we have had a lot of technical issues

3.0 vor 6 Jahren

Kommentare: a lot less manual design and admin as customers can log on and make the changes themselves, which is particularly helpful when its only a name and phone number on a business card!

Vorteile:

its very easy to use, straight forward to show customers and our corporate customers love that we can customise there interface with their logo and colours.

Nachteile:

Our corporate customers use this everyday so with the time difference its hard to speak to technical support when we have issues and questions, and even with new updates we have the same issues reoccurring which is frustrating.

Andrew
CEO in USA
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

On print shop review

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Best experience. Work with us non stop to get what we want.

Vorteile:

How they work so well. Everything is easy and works perfectly. Software team responds fast.

Nachteile:

That we have to pay for every change/ or custom theme that we needed changed.

GENE
President in USA
Druck, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great company, powerful product.

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Great product overall. They are incredibly responsive and easy to work with. Customizations are no problem and very cost effective. The software adapts to our business model, not the other way around.

Vorteile:

OnPrintShop works well for our needs. We have a diverse and complex product line selling signs of all shapes and sizes. OPS is flexible enough to allow us to price our products out dynamically.

Nachteile:

As with any Web2Print solution, there is huge amount of time invested by my team and I to input all the products. I don't know how else it could be done, but this is by far our largest challenge.