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Was ist Kantata?

Mavenlink transformiert dein Geschäft, indem es Projektmanagement, Zusammenarbeit, Zeitüberwachung, Ressourcenverwaltung und Projektfinanzierung an einem Ort bündelt. Die Nutzer erleben eine bessere operative Abwicklung, größere geschäftliche Flexibilität und eine verbesserte finanzielle Leistung. Mit Mavenlink erhält dein Team die Erkenntnisse, die erforderlich sind, um Projekte vorhersehbarer und rentabler umzusetzen. Von Gartner als führende Projektmanagementlösung bezeichnet. „Mavenlink ist mein Go-To für Projektmanagement“ – Forbes

Wer verwendet Kantata?

Mavenlink ist ideal für professionelle Dienstleister, insbesondere in den Bereichen Marketing, Werbung, Öffentlichkeitsarbeit, Architektur, Ingenieurwesen, IT-Dienstleistungen, Managementberatung und Ausbildung.

Kantata Software - 1
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Kantata Software - 3
Kantata Software - 4
Kantata Software - 5

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Kantata

Kantata

4.2 (614)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
136
21
4.0 (614)
4.0 (614)
4.2 (614)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 9.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
464
34
4.5 (4’876)
4.3 (4’876)
4.5 (4’876)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Kantata

monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Bestandsverfolgung
Mitarbeitermanagement
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Management von Performance-Auswertungen
Projektplanung/Terminierung
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Smartsheet
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Projekt-Nachverfolgung
Projektplanung/Terminierung
Basecamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
ClickUp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
Projektplanung/Terminierung
Shortcut
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Workamajig
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Projekte
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Taskworld
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Aufgabenmanagement
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Bewertungen über Kantata

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.2
Benutzerfreundlichkeit
4.0
Kundenservice
4.2
Funktionen
4.0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
43%
4
40%
3
11%
2
3%
1
3%
Mustafa
Practice Manager
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Mavenlink review

4.0 vor 4 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Andy
Andy
VP, Services and Support in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Industrieautomation, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Professional Services Automation and Project Collaboration in One Package

5.0 vor 2 Monaten

Kommentare: The overall experience was positive - the implementation went well and the consultant kept us focused on the core items we wanted to implement first.

Vorteile:

The best feature of Kantata is that is provides a combination of Professional Services Automation (the ability to track time, assignments, tasks, project margins, etc.) along with an end-customer collaboration capability to jointly track project task progress, shared documents, and shared task progress.

Nachteile:

The more challenging part of Kantata is the custom reporting aspects. During implementation, we have several custom reports built by the Kantata team. These are working acceptably, but if you want to modify or change those reports it takes a pretty high level of knowledge and experience.

Denise
Denise
Marketing Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It's a fantastic time and task management system

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Mavenlink sits directly on our Salesforce platform, and it has been great for our business to have a more comprehensive perspective from Pre-Sales through project close-out ever since we implemented the product about three years ago with the help of Mavenlink's amazing support. From the perspective of Resource Management, I find everything about Mavenlink to be extremely well executed.

Vorteile:

My preferred time management application is extremely feature-rich, allowing for extensive customization of how time and money are spent. Mavenlink is a great addition to our corporate finance tools since it provides us with a new way to examine data and monitor progress on several fronts simultaneously. For me, it's a plus that Mavenlink is always working to enhance its platform and provide new educational resources for its users.

Nachteile:

I haven't utilized many goods or features, but it would be helpful to have a consolidated dashboard where I can observe how everything is interacting with one another.

Brendan
Associate in Kanada
Unternehmensberatung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good system but some frustrating issues

3.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Useful overall, but the more time I spend with it the more I realize it is missing some key functionality that would save a lot of time. It's much more difficult to update a project in Mavenlink than past systems I've used, and I think there are some beneficial tweaks that could be made

Vorteile:

From an ease of use standpoint, time entry and project creation is fairly straightforward. It's also nice to have access to so many reporting features, although I imagine that's even more valued by the leadership team rather than staff.

Nachteile:

Three major issues stand out to me and my colleagues: 1- the software is very slow at times, and the more time I spend making edits to a project the longer it takes. In some cases, the lag is so bad that a task that should take 10 minutes ends up taking 30 since I wait so long for the system respond. The more tasks and individuals assigned to a project, the worse it is. Customer service suggested I delete my cache, but this was a temporary and fairly ineffective solution 2- It'd be great to have a simple place where I can see exactly how many hours a team member has on a project. Right now, we can only see time assigned to individual tasks, and then need to calculate the total manually 3- When tasks get extended or shortened, it'd be great to have a way to have Mavenlink automatically distribute time accordingly. For example, if I have 1 hour assigned for a 1-week long task, it'd be nice if I could automatically change this to 30min/week if that task were extended to being 2 weeks long. I know time can move automatically if the gantt is updated, but that only works if the task stays the same duration and hasn't started yet. Other systems offer this feature

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 5’001–10’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great time tracking but has many bugs

4.0 vor 4 Monaten

Vorteile:

Great to track / approve timesheets and allocate resources in your plan

Nachteile:

Bugs stands forever and it’s not easy to use and navigate for first time users.

Mike
Mike
Project Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Awesome platform that's only getting better

5.0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day functions as a business. I would recommend it highly to agencies for its flexibility and extensive functionality to manage resources and projects.

Vorteile:

The reporting functionality Mavenlink offers is extensive and has enabled us to get much better visibility to our project, program, portfolio and resourcing data. Which in turn has allowed us to set/adjust our KPI/KRIs and better inform business decisions with the data we have available. In using Mavenlink how it's meant to be used, not only have we improved our business practices but our PMO has gained valuable insight into important aspects of the business that were previously siloed. The fact that Mavenlink actually continues to improve its platform based on user feedback is a massive plus, as new functionality becomes available to better utilize the platform.

Nachteile:

There are some small (very small in most cases) problems we have with some functionality i.e. the naming/categorization of metrics in the reporting suite could be clearer, when approving/rejecting timesheets, adding a comment to a specific entry would be preferable, rather than the comment being published to all entries.