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Was ist MyCase?

MyCase ist eine umfassende Case-Management-Lösung für deine Anwaltskanzlei, die dir die Tools zur Verfügung stellt, die du zur Verbesserung der Organisation, zur Steigerung der Effizienz und zur Skalierung deines Unternehmens benötigst. Mit MyCase sind alle wichtigen Falldetails – Dokumente, Kontakte, Kalender, E-Mails, Aufgaben, Rechnungen – an einem einzigen, organisierten Ort verfügbar. Teste eine kostenlose Testversion (keine Kreditkarte erforderlich) auf mycase.com.

Wer verwendet MyCase?

Kleine Anwaltskanzleien, die eine nutzerfreundliche Kanzleiverwaltungssoftware suchen, um Falldaten, Dokumente, Kontakte, Zeiterfassung, Abrechnungen und Rechnungsstellung an einem Ort zu verwalten

MyCase Software - 1
MyCase Software - 2
MyCase Software - 3
MyCase Software - 4
MyCase Software - 5

Du bist nicht sicher, ob MyCase das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MyCase

MyCase

4.7 (690)
$ 39.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
101
13
4.6 (690)
4.6 (690)
4.6 (690)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 49.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
95
17
4.4 (201)
4.2 (201)
4.5 (201)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MyCase

Rocket Matter
Am besten bewertete Funktionen
Abrechenbare & nicht abrechenbare Stunden
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechtsfall-Management
Filevine
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Fall-Management
Rechtsfall-Management
Sage Timeslips
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Zeitverfolgung
Amicus Attorney
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
AbacusLaw
Am besten bewertete Funktionen
Fall-Aufzeichnungen
Kundenmanagement
Zeitverfolgung
Cleo Integration Cloud
Am besten bewertete Funktionen
AS2-Protokoll
Dateitransfer
Elektronischer Datenaustausch
Clio
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechtsfall-Management
Zeitverfolgung
PracticePanther Legal Software
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenmanagement
Zeitverfolgung
Smokeball
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Dokumentenerstellung
Dokumentenspeicher

Bewertungen über MyCase

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.7
Benutzerfreundlichkeit
4.6
Kundenservice
4.6
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
15%
3
4%
2
1%
1
2%
Rick
Rick
Social Security Disability Representative
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rechtsberatung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Could Not Practive Without MyCase

5.0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Nancy
Nancy
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Definitely recommend

5.0 vor 11 Monaten

Kommentare: Our firm loves MyCase. It's user-friendly and packed with amazing features that have helped us achieve a 245% growth rate over the last year. I have been so impressed with MyCase that I became a certified MyCase consultant so I can help other firms experience these game-changing benefits.

Vorteile:

My favorite features in MyCase are the case management, client management, document management, templates and automation.

Nachteile:

I don't like that the invoices aren't more customizable and that the billing and invoicing aren't compatible with contingency firms. I also with MyCase would integrate with a VOIP phone system like Ring Central so we can automate some of our calling procedures.

Jennifer
Jennifer
Attorney in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

10/10 Recommend

5.0 vor 7 Monaten

Kommentare: I rave about MyCase anytime a colleague asks my opinion. Admittedly, I do not have experience with any other practice management software, but when I was comparing my options before signing up with MyCase I was most impressed by the completeness of the product as compared to other programs; and the price was by far the most competitive.

Vorteile:

MyCase is easy to use. The basic functions are intuitive and a new user can navigate the program without much instruction. As a user becomes more advanced, MyCase offers training and tutorials, and has a plethora of add-ons available, allowing a user to really customize the program to their needs. For me, the most valued features are the ability to accept online payments, the communication and notes features, the time tracking and billing features, and the leads tracking.

Nachteile:

The email integration is not seamless. I wish that there was a way for emails send to/from a connected email to automatically synch with any client who has a matching registered email address. Additionally, my rate has consistently gone up; I don't use a lot of the add-on features that are the justification for the price increases.

Jose
Director of Operations in USA
Rechtsberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

MyCase in a Nutshell.

5.0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Overall, its been a pleasure, however, for the cost and with competition out there like Clio, more needs to be done on the automation side and on the reporting side.

Vorteile:

This program is needed for daily file managements and task follow throughs.

Nachteile:

There is no way to implement a workflow in lead. Leads are tomorrow's clients, but, if you fail to follow through on the leads, they will go somewhere else. Just as in cases, there needs to be a way to implement workflows on leads. Also, there needs to be better reports for accounting. You may enter 10 or 20 or more time entries that are billable in multiple cases. There is no way to run a report on "open time entries that are billable" to see what is pending. The financial reports are convoluted.

Anton
Attorney in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very poor customer service.

2.0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It was good, but things are going downhill fast. I don't think they value client input enough.

Vorteile:

Positives: -Unlimited storage -E-signature -Somewhat open API. -Case insight menu -Easy to add users -Easy to update case status.

Nachteile:

Negatives: -Very poor customer service. I'm paying for products and services and they have a policy of not calling customers for customer support after 6 months. This is ridiculous. You pay for upgraded features and they won't stand by them other than to link you to a youtube page. -They seem to be outsourcing coding and software support to third parties who require additional monthly fees and integration pains. I would rather that they increase user monthly fee and provide internal testing, customer support, and a new feature once in a great moon. -I think they are out of the loop with what firms want and how firms use their software. For example, the dashboard doesn't have a call button, but has a sticky note feature that our firm almost never uses. It is far better to have quick access to a call button than a sticky note. -In my opinion, they are so focused on Mycase "IQ" and billing that basic features like bulk merging and template setup that integrates well with workflow are put on the backburner. -The reporting features are very limited and basic things like creating a custom shareable report appear impossible. -The documents section is an unmitigated disaster. I kid you not, there are 8 types of documents in the dropdown: case documents, unread case documents, firm documents, esignature documents, intake forms, word templates, esignatures, and advanced templates. What a mess. The advanced templates dropdown menu simple leads you to a screen that says to add the microsoft word add on. It appears to me that the microsoft word add on requires you to login to mycase every time instead of recognizing your machine.

Reanne
Virtual Assistant in Südafrika
Anwaltskanzlei, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5.0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Easy to use. Simple to understand and provides multiple services in one product

Vorteile:

Simple to use. Easy to access client information and manage billing information

Nachteile:

Some issues with uploading firm documents - batch loading does not load directly to firm files