
Wer verwendet Jitbit HelpDesk?
Jitbit richtet sich sowohl an Start-ups als auch an kleine, selbstfinanzierte Unternehmen und große Unternehmen mit über 50 Support-Mitarbeitern.
Was ist Jitbit HelpDesk?
Jitbit Helpdesk ist eine großartige Helpdesk-Anwendung mit übersichtlicher Nutzeroberfläche und einfachem Einrichtungsprozess. Es sind jedoch alle Funktionen vorhanden: Automation Engine, Dateianhänge, Integrationen (JIRA, Slack, Dropbox, GitHub usw.), E-Mail-Integration, Knowledge-Base-Modul usw.
Jitbit Helpdesk wird sowohl als SaaS-Version als auch als ein lokales, auf einem Server installiertes Tool angeboten.
Jitbit HelpDesk – Details
Jitbit
http://www.jitbit.com
Gegründet 2005






Jitbit HelpDesk – Preisübersicht
Preisoptionen anzeigenJitbit HelpDesk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Jitbit HelpDesk ist ab 13,00 $/Monat verfügbar.
Startpreis
13,00 $/Monat Preisinformationen
Kostenlose Version
Nein
Gratis Testen
Jitbit HelpDesk – Bereitstellung und Support
Kundenbetreuung
- 24/7 (Live Vertreter)
- Support während der Geschäftszeiten
- Online
Einsatz
- Cloud, SaaS, Web
- Installiert - Windows
- Mobile - iOS Native
- Mobile - Android Native
Training
- Live Online
- Dokumentation
Jitbit HelpDesk Funktionen
Help-Desk-Software
- Automatisiertes Routing
- Berichterstattung / Analyse
- Call-Center-Management
- Dokumentenspeicher
- E-Mail-Integration
- Echtzeit-Chat
- IT-Asset-Management
- Kundenspezifisches Branding
- Makros/Antwortvorlagen
- Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
- Multi-Channel-Kommunikation
- Netzwerküberwachung
- Remote-Zugriff/-Kontrolle
- Self-Service Portal
- Social-Media-Integration
- Ticket-Management
- Verfolgung von Interaktionen
- Warnungen / Eskalation
- Wissensbasis-Management
- Workflow-Konfiguration
Jitbit HelpDesk Alternativen
Mehr Alternativen zu Jitbit HelpDeskJitbit HelpDesk – Erfahrungen
Alle Bewertungen lesenGesamtbewertung
Durchschnittliche Bewertung

Matt F.
-
Gesamtbewertung5 /5
-
Benutzerfreundlichkeit5 /5
-
Eigenschaften & Funktionalitäten4 /5
-
Kundenbetreuung5 /5
-
Preis-Leistungs-Verhältnis5 /5
-
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
- Herkunft der Bewertung
- Bewertet am 4.11.2018
"Fantastic Self Host Helpdesk"
Vorteile:
The pricing model for Jitbit self hosted makes the product exceptional value for money, made even better by the license being perpetual.
With the backend being SQL this also allows for database level backups to be taken and managed, as well as 3rd party integration at database level.
The interface is clean, and simple to use both from a tech and end user perspective. Unlike other helpdesk software on the markets the message thread is clean and easy to read.
There is also a well build mobile application available.
Nachteile: The reporting element of the helpdesk software is somewhat lacking in the number of reports which can be generated. These reports are also very rigid and allow little customisation.
- Herkunft der Bewertung
- Bewertet am 4.11.2018
Michael M.
-
Gesamtbewertung5 /5
-
Benutzerfreundlichkeit5 /5
-
Eigenschaften & Funktionalitäten4 /5
-
Kundenbetreuung5 /5
-
Preis-Leistungs-Verhältnis5 /5
-
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
- Herkunft der Bewertung
- Bewertet am 19.7.2019
"Jitbit - The best Bang for the Buck!"
Kommentare:
Jitbit has provided me clear viability into my current workload for my team.
I am now able to create a strong business plan to grow my department, delegate the work efficiently , and allow me to interact with other lines of business without interrupting my day to day operations.
Vorteile: Flexibility, speed and ease of use are what make this software the premier application for a Web based HelpDesk. There is hardly any delay when waiting for a ticket to come in, and with a robust rule structure you can quickly get the ticket to the right support rep with minimal downtime or delay for the user.
Nachteile: There's not a lot because every time I find a challenge or a missing feature, the Jitbit team is quick to review and address it.
- Herkunft der Bewertung
- Bewertet am 19.7.2019
Jeofrey Z.
-
Gesamtbewertung1 /5
-
Benutzerfreundlichkeit1 /5
-
Eigenschaften & Funktionalitäten1 /5
-
Kundenbetreuung1 /5
-
Preis-Leistungs-Verhältnis1 /5
-
Wahrscheinlichkeit der WeiterempfehlungNicht bewertet
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: SoftwareAdvice
- Bewertet am 30.1.2017
"Worst Customer Service"
Kommentare: Worst customer service ever, The App doesn't work. Please keep your money. You will never get this to work on your own, and they offer no help at all.
Vorteile: Nothing, It didn't work
Nachteile: It doesn't work
Antwort des Softwareanbieters
von Alex an 29.6.2018
We're sorry you were unable to set it up. I assume you were trying to install the on-premise version that does require some technical skills or administering a web-server, setting up a MS SQL database, configuring windows-integrated authentication and other tricky stuff depending on your requirements. That is why we also offer the SaaS (hosted) version that works in the cloud and requires literally zero setup. But nevertheless I regret and apologize the lack of support you experienced from us. If you could provide more details, we can investigate further.
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: SoftwareAdvice
- Bewertet am 30.1.2017

Aimee G.
-
Gesamtbewertung5 /5
-
Benutzerfreundlichkeit5 /5
-
Eigenschaften & Funktionalitäten5 /5
-
Kundenbetreuung5 /5
-
Preis-Leistungs-Verhältnis5 /5
-
Wahrscheinlichkeit der WeiterempfehlungNicht bewertet
- Herkunft der Bewertung
- Bewertet am 11.7.2017
"Makes managing customer support easy"
Vorteile: My software company uses Jitbit to manage our incoming customer support e-mail. You are able to customize the settings to set up groups of users, ie. IT support, Development support, etc, and the users assigned to those groups will receive e-mail notifications. You can reply from your e-mail or from the website portal, whichever is easiest at the time. Each incoming e-mail creates a ticket that date/time stamp tracks all responses, so you can see a clear history. Reporting features are also helpful for tracking technician productivity.
Nachteile: Users that are not part of a group cannot see tickets for another group, even if they click the direct ticket link. This makes it challenging to share IT tickets with our upper management without changing the ticket category.
- Herkunft der Bewertung
- Bewertet am 11.7.2017
Verifizierter Rezensent
-
Gesamtbewertung5 /5
-
Benutzerfreundlichkeit5 /5
-
Eigenschaften & Funktionalitäten4 /5
-
Kundenbetreuung5 /5
-
Preis-Leistungs-Verhältnis5 /5
-
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: GetApp
- Bewertet am 26.9.2016
"Affordable and easy"
Kommentare: We've been using this for 2.5 years. First, we wanted to go with the on-premise version (the company offers one) but then they convinced us to try the cloud-hosted and it worked great. We connect our users using SAML authentication use a hosted AD on Azure, and this makes life soo much easier.
Vorteile: Low price, responsive customer support, very nice UI.
Nachteile: Lack of social media integration, but you hack your own using Zapier. Also, there's no "Search" function in the Android app, hope they add this.
- Herkunft der Bewertung
- Quelle: GetApp
- Bewertet am 26.9.2016