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Was ist TeamDynamix?

Eine No-Code-Plattform für ITSM (IT Service Management) und PPM (Project Portfolio Management) mit Unternehmensintegration und Automatisierung (iPaaS). TeamDynamix ist einfach zu nutzen, zu besitzen und zu betreiben – alles wird über Bildschirme konfiguriert, ohne dass Coding oder Skripte erforderlich sind.

Die ITSM-Plattform bietet Unterstützung für ITIL (IT Infrastructure Library) mit einer umfassenden Lösung: Vorfall-/Problemmanagement, Asset- und Änderungsmanagement, Selfservice-Portal, Wissensdatenbank, Automatisierung und Workflow und unbegrenzte Integrationen.

White-Glove-Implementierung.

Wer verwendet TeamDynamix?

Unternehmen, die eine hochflexible Plattform mit geringem Verwaltungsaufwand suchen; konfigurierbar ohne Code mit einer unternehmensweiten Integrations- und Automatisierungsebene.

TeamDynamix Software - 1
TeamDynamix Software - 2
TeamDynamix Software - 3
TeamDynamix Software - 4
TeamDynamix Software - 5

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TeamDynamix

TeamDynamix

4.4 (140)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
90
Keine Integrationen gefunden
4.1 (140)
4.2 (140)
4.5 (140)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
109
19
4.4 (429)
4.5 (429)
4.5 (429)

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Am besten bewertete Funktionen
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Ticket-Management
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Supportticket-Management
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Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Projektplanung/Terminierung
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Remote-Zugriff/-Kontrolle
Self-Service Portal
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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
Service Level Agreement (SLA) Management
Störfallmanagement
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Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Ticket-Management
Verfolgen von Support-Tickets
Microsoft SharePoint
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Bewertungen über TeamDynamix

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.4
Benutzerfreundlichkeit
4.1
Kundenservice
4.5
Funktionen
4.1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
47%
4
42%
3
9%
2
1%
Richard
Richard
Director of Client Services & Operations, ITS in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool with great people behind it.

5.0 letztes Jahr

Kommentare: The team is amazing. They listen to customers and work to constantly improve the product. It is great value for the money.

Vorteile:

Ease of use. Powerful reporting. Team behind it.

Nachteile:

Mobile experience is not as feature rich as the desktop version and is not as easy to use.

Amy
Sr. Business Analyst in USA
Hochschulbildung, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

TeamDynamix is the best ITSM solution I have used

4.0 vor 6 Monaten

Kommentare: TeamDynamix' support has exceeded beyond my expectation. They are quick to respond, are transparent with what they are working on and listen to their customer's ideas for improvements.

Vorteile:

ITSM features like workflow capabilities, attribute dependencies and collaboration with others within the solution regardless of their access level. Also love the flexibility and ease of use for administrators (minimal training is needed and administrators have the power to make and control changes).

Nachteile:

The PPM module still has some growth to be match a lot of the amazing features on the ITSM module.

Billie
Lead Project Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good tool, but PPM needs attention

3.0 vor 3 Jahren

Kommentare: Our initial relationship was very good, and they remain to be engaged with us. However, pricing has increased, and combined with the lack of their investment in PPM features this makes it more difficult to see TDX as our ultimate solution for PPM.

Vorteile:

The project intake workflow process is very good. In combination with the Capacity Planner application, we are able to offer a user-friendly project request submission process and quickly assess, prioritize and resource projects. The Client Portal Applications has a lot of potential for interacting with project team members and stakeholders and could be a great way to manage projects outside of the client.

Nachteile:

Team Dynamix does not appear to invest as heavily in the PPM features as it does the ITSM features. This has resulted in the lack of some critical items necessary for modern project management. Card walls (boards) are severely lacking in functionality, and do not allow for successful implementation of agile-related concepts such as Kanban. Important features such as swim lanes and card aging are missing. A web view of card walls would also be useful. Also lacking is the ability to build custom portfolio dashboards that show the KPIs that are most relevant to your organization as well as timeline views.

Allen
Director of Information Systems in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Streamlined Service Desk

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: It has been a great tool that we have expanded several times to better serve the organization.

Vorteile:

The ease for users to create tickets has been a big productivity increase for the organization.

Nachteile:

The inability for a user to change the status of a ticket makes that process more difficult.

brad
Director, Computing and Support Services in USA
Hochschulbildung, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great platform for service management needs

5.0 letztes Jahr

Kommentare: Ticket volume has increased, but so have user satisfaction scores. Time to resolve has decreased. More and more departments are seeking to use it for their own service management.

Vorteile:

TeamDynamix makes tracking and reporting tickets and projects easy. It has multiple layers of built-in automation out of the box.

Nachteile:

The search features in TeamDynamix aren't the best. Currently, dashboards do not display data in real-time.