Wer verwendet Nimble?

Dienstleistungen für Unternehmen Medien und Internet Einzelhandel Software Herstellung Finanzen

Was ist Nimble?

Nimble ist das einfache, intelligente CRM für Office 365 und G Suite, das für dich arbeitet, indem es deine Kontakte, Kommunikationshistorien, E-Mail-Posteingänge und Kalendertermine mit über 160 SaaS-Business-App-Kontakten und Social-Media-Verbindungen (einschließlich LinkedIn, Twitter, Facebook) automatisch zu einem einheitlichen Team-Beziehungsmanager kombiniert.

Nimble – Details

Nimble

http://www.nimble.com

Gegründet 2009

Nimble – Kostenübersicht

Nimble bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Nimble ist ab 19,00 $ verfügbar.

Videos zu Nimble
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Startpreis

19,00 $

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Nimble Funktionen

  • E-Mail Marketing
  • Immobilien-Bekanntmachungen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kunden-Objekt-Abstimmung
  • Leadmanagement
  • Segmentierung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige CRM Software für Immobilienagenturen Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige CRM Software für Mac Liste

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Kontaktmanagement Software Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige Lead Management Software Liste

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Siehe die vollständige Online CRM Systeme Liste

  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Sales Force Automation Software Liste

Nimble Alternativen

Mehr Alternativen zu Nimble

Nimble – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 1.537 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
David M.
Sales Director / Logistics Coordinator
Landwirtschaft, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.3.2020

"Simple & Effecient"

Kommentare: Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Vorteile: Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Nachteile: New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 2.3.2020
Jeffrey G.
Infrastructure Administrator
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.11.2019

"Nimble Storage - Best in class"

Kommentare: We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.

Vorteile: The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.

Nachteile: There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.11.2019
Zoltan C.
CEO
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.9.2020

"Great tool for money"

Kommentare: Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.

Vorteile: The best feature of Nimble for me is social media and Gmail integration. You can save contacts easily from basically anywhere. I use only the fraction of it's capabilities.

Nachteile: Somehow the formatting of the emails composed in Nimble looks different than emails written in the Gmail client.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.9.2020
Verifizierter Rezensent
Managing Director
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 23.6.2015

"Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble"

Kommentare: We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Vorteile: We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Nachteile: 1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Antwort des Softwareanbieters

von Nimble an 23.6.2015

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to [email protected] We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 23.6.2015
Brad B.
Systems Architect
Elektrische/elektronische Fertigung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2020

"My experience"

Vorteile: Hardly know its there, which is great, as its easy to use and upgrade. Customer Service is awesome.

Nachteile: Needs more integration with VMware, and some work needs to be done on alarms.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.6.2020