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Was ist 7shifts?

Mit 7shifts können Restaurants mit intuitiven Tools für Planung, Kommunikation, Zeiterfassung und Einhaltung von Vorschriften effizienter planen. Der intuitive Drag-and-drop-Planer berücksichtigt automatisch Verfügbarkeit, Freizeit, Überstunden und Compliance. Manager*innen können ihren POS einfach integrieren, um sicherzustellen, dass sie ihre Arbeitsziele erreichen. Mit der kostenlosen App für Mitarbeiter*innen, über die Verfügbarkeitsanfragen, Schichtwechsel und Chats übermittelt werden können, war es noch nie so einfach, Zeitpläne zu erstellen, die für alle funktionieren. Probiere es noch heute kostenlos aus!

Wer verwendet 7shifts?

7shifts wurde speziell für Restaurantbesitzer*innen, Manager*innen und Mitarbeiter*innen entwickelt, die Zeitpläne und Kommunikation optimieren und die Effizienz verbessern möchten. 7shifts macht das Restaurantleben leichter.

7shifts Software - 1
7shifts Software - 2
7shifts Software - 3
7shifts Software - 4
7shifts Software - 5

Du bist nicht sicher, ob 7shifts das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

7shifts

7shifts

4.7 (1’175)
$ 34.99
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
36
4.7 (1’175)
4.6 (1’175)
4.7 (1’175)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 14.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
203
70
4.1 (6’757)
4.3 (6’757)
4.1 (6’757)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu 7shifts

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM-Systeme
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Lavu POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Basecamp
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
QuickBooks Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Paychex Flex
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
ADP Workforce Now
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
QuickBooks Time
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Doodle
Am besten bewertete Funktionen
Gruppen-Terminplanung
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Slack
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Bewertungen über 7shifts

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.7
Benutzerfreundlichkeit
4.7
Kundenservice
4.7
Funktionen
4.6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
23%
3
2%
2
0%
1
0%
Daniel
Manager
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fantastic Labor Management App

5.0 vor 4 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Brett
Brett
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

7Shift Longtime User Review

5.0 letzten Monat Neu

Kommentare: Works reliably and allows remote scheduling.

Vorteile:

It works great and allows the team to know and change their schedule on their mobile devices.

Nachteile:

The price could be a little less costly for a smaller company.

Antwort von 7shifts

letzten Monat

Thank you for taking the time to share your experience with 7shifts! We greatly appreciate customer feedback. With any feedback you'd like to share further, feel free to pass it along to [email protected].

Brandon
VP of DTC in USA
Restaurants, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great service for a medium sized company!

5.0 letzten Monat Neu

Vorteile:

This system is great for a medium sized business. We are growing and hiring more and more team members and the ease to add new members to the team is great. The ability to have several managers use the system is great too.

Nachteile:

The note section for staff for what is going on that day could have the ability to be more detailed maybe by the time of the day if you have several things going on that day.

Antwort von 7shifts

letzten Monat

Thank you for taking the time to share your experience with 7shifts! We greatly appreciate customer feedback. With any feedback you'd like to share further, feel free to pass it along to [email protected].

Susie
GM in USA
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

It’s Okay

3.0 vor 4 Jahren

Vorteile:

When choosing the highest cost package, you will have access to the most basic necessary functions. They do not charge base level employees to use the app

Nachteile:

Some functions change without first being informed (although they state that they always inform prior to a change). Their beta testing due diligence leaves something to be desired. If they are unable to duplicate an error even if you can prove it exists, they refuse to fix it saying they are incapable of doing so. They make their customers pay for basic functions through the most costly package I used to use 7ahifts for over 4 years. I was looking at using them again for a different restaurant. However, the salesperson I encountered was a typical salesperson and never talked to me like they cared about the company Where I’m currently employed. Instead I was told stats about how I wouldn’t find a program cheaper, that they weren’t gouging those who wanted the basic functions I pointed at, and multiple other aspects in which I was wrong. When I pointed that out, he proceeded to raise his voice at me, chuckled and attempted to carry on I hung up on him at that point of the conversation I would have never signed a contract with this individual. Hopefully other sales reps actually care about potential customers

Antwort von 7shifts

vor 4 Jahren

Hi Susie, Thanks so much for your comment. We really appreciate your candid feedback so we can make the 7shifts experience better for all users, and we're sorry to hear your experience was less than ideal. As a product that is growing and evolving every day, our pricing has changed a lot since you would have first started using 7shifts 4 years ago, but we would like to see what we can do to make 7shifts work for the restaurant you are currently working in. Please drop us a line at [email protected] and we will see what we can do to offer a solution the meets the needs of your business. In regards to your interactions with a member of our team, I have flagged this to our management team to ensure that we provide everyone the same high level of service that we ourselves would expect. We apologize if your experience was less than ideal and really take that to heart. We hope that in the future we can earn back the trust you have placed in our business.

Tessa
Curator in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great customer service

4.0 vor 4 Monaten

Kommentare: Good. Works most of the time. Customer service is great.

Vorteile:

If I have an issue the customer service is great. They even take my suggestions and have made improvements!

Nachteile:

Sometimes it is slow to load so that is anoying

Antwort von 7shifts

vor 4 Monaten

Thank you for taking the time to share your positive experience with 7shifts! We love hearing about how 7shifts has positively impacted your restaurant. If there is ever anything we can help with, our team is here for you. Feel free to reach out to [email protected] for any extra feedback or questions.

Mario
Managing Partner in USA
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Very Valuable Tool

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: Has been a great tool in the daily operation of our business.

Vorteile:

The ability to mange multiple schedules. Distribute it easily. Communicate with the team. View sales and sale comparisons. Save daily logs.

Nachteile:

Not fully integrated with POS so that we could pull individual employee sales or receipts or see PMIX reports.

Antwort von 7shifts

vor 4 Monaten

Thank you for taking the time to share your experience with 7shifts! We greatly appreciate customer feedback. With any concerns or feedback you'd like to share further, feel free to pass it along to [email protected].