Wer verwendet Capsule?

Besitzer von kleinen Unternehmen, die ihre Geschäfts- und Kundenaktivitäten besser organisieren möchten. Verkaufs- / Marketing-Leiter / VP von kleinen bis mittelgroßen Unternehmen auf der Suche nach einer Vertriebslösung.

Was ist Capsule?

Capsule ist das intelligente einfache Online-CRM. Baue stärkere Kundenbeziehungen, mache mehr Umsatz und spare Zeit. Capsule organisiert Deine Kontakte, E-Mails, Aktivitäten und Vertriebspipeline, alles an einem Ort. Nahtlose Integration mit anderen gängigen Tools wie Google G Suite und ein vollständiger Überblick über Deine Kunden und andere Kontakte. Kostenloses Konto für bis zu 2 Benutzer oder bezahlte Konten ab $ 12 / Monat.

Capsule – Details

Zestia

http://www.capsulecrm.com/

Gegründet 2009

Capsule – Kostenübersicht

Capsule bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Capsule ist ab 18,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

18,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Capsule Funktionen

Absatzplanung Software
Ausnahmen-Berichterstattung
Dashboard
Dynamische Modellierung
Grafische Präsentation von Daten
Korrelationsanalyse
Leistungskennzahlen
Modellierung & Simulation
Statistische Analyse
Umsatzentwicklung-Analyse
Wettbewerbsanalyse
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
Gebietsmanagement
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Live-Chat
Marketing-Automatisierung-Integration
Prognose
Segmentierung
Social-Media-Integration
Visitenkarten-/Ausweis-Scanning
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Lead-Generierung
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen
E-Mail-Antworten-Kontrolle
Katalogisieren/ Kategorisierung
Kundenbetreuung-Tracking
Kundendienst-Analyse
Leistungskennzahlen
Live-Chat
Self-Service Portal
Suche
Wissensmanagement

Capsule – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 91 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,3/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Guy G.
Director
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.12.2019

"Great CRM for Contacts, Tasks, Opportunities and pipelines"

Kommentare: Really good Customer, Prospect and Lead management solution
Reminder to contact
Management of team tasks, and assignment to team members

Vorteile: Simple contact and account management, link task reminders to contacts and or opportunities.
Integration with GMail etc, Xero, MailChimp

Nachteile: Mobile app could be a litte more user friendly, it would be great to automatically add a follow-up task when you close one. But these are both really minor issues in the grand scheme!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.12.2019
David W.
Director
Professionelles Training & Coaching, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.11.2019

"Quick and useful to get ourselves organised but the limitations are starting to show"

Kommentare: It's our 2nd management tool - the first one was overly complicated and this is quite simple
The Dropbox solution is a bit of a fudge but it works most of the time.
The tasks system and visual customisation leave a lot to be desired.

Vorteile: It's fast and simple, a young British company. which we wanted to support.
Its online and accessible on an app
It does a lot of what we originally needed

Nachteile: The tasks and the layout - lack of customisation - colours or icons - fields can be hard to identify at a glance.
Starts to get expensive with more users - if I could role out viewing to my whole team (no input) it would be handy - but i can't justify £300 a month
We no longer use the sales side - that didn't really work for our company - now just use the contacts, tasks, recording of data

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.11.2019
Verifizierter Rezensent
Sales and Marketing Manager
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2018

"Features and Format Lacking, Good for the Basics"

Kommentare: Overall, Capsule seems middle-of-the-road. It's been useful as a database to keep our pipeline and outreach organized at a base level but hasn't impressed beyond that.

Vorteile: The ability to export to Mailchimp has been very useful, it allows us to immediately update lists without having to go through multiple extra steps.

Nachteile: Certain features I'm used to in a CRM are missing. The only way to correlate multiple organizations (as a subsidiary or similar case) is to make a note of it in the organization description and that doesn't link through. You're also unable to categorize a contact under multiple organizations, so you need to create a new person with the same name if you want to put them under more than one company. It would also be nice to have a better search and reporting function. The only things you can search for are the person, organization, case, and note content, so every other bit of information you'd like to search for and compile must be placed as a tag, which gets clunky and disorganized easily. There is some sales pipeline reporting, but the options are not as robust as other CRM systems I've used in the past.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.9.2018
Beth L.
Co-Owner
Einzel- & Familiendienstleistungen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.11.2019

"Best in Class CRM"

Kommentare: I originally acquired Capsule to keep track of customers, potential customers, task management, and event management for a coaching and education business. I continue to track coaching clients in the software, but now I primarily use it for event and task management for a grassroots nonprofit.

Vorteile: Capsule is a CRM system that delivers excellent support for a small cost. It is more customizable and has more features and greater ease of use than others in its price range. It was fairly easy to set up, customize, and learn using the provided guides and the responsive customer service team. It easily supports tracking of all actions related to an entity in one place. It has a number of built-in APIs for integration with email marketing tools and other applications. I really appreciate the task tracking, the ability to track potential customers through a customizable sales funnel, and the capacity for creating cases for tracking interactions with related to a particular person, organization, or project. I also like the ease with which I can create my own "tracks" for processes that I often repeat.

Nachteile: The things I would want in a CRM application that are not present in Capsule are all things for which I would expect to spend more money. For example, if I were to spend more money on a CRM, I would look for one that includes volunteer sign up forms and the ability for donors to manage their own profiles and track their own donations. It is a pretty simple tool, but again, very robust for the price.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.11.2019
Reuben S.
Solutions Expert
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 26.4.2017

"Bang-for-buck the best CRM for Xero"

Vorteile: Capsule does everything a CRM should:
- All of your organisation and contact information in one place
- Heaps of available integrations including MailChimp and Xero
- Mobile app for capturing new leads
- Customisable opportunity management
- Customisable case (ticket) management
- Email integration makes tracking email correspondence easy
- Custom fields allow you to update your

Nachteile: Capsule has several weaknesses you should be aware of:
- The opportunity management is customisable but fairly basic. Its great if you currently have no visibility of your pipeline, stages, value, probability or timeframes. There are apps out there that do these features better but not with all the other great stuff Capsule can do at the same price point.
- Capsule is not a marketing automation tool but will help with your marketing
- Capsule is not a sales pipeline tool but will improve your pipeline visibility
- Capsule is not an email client
- Capsule is not your accounts receivable management tool but will improve your collections

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 26.4.2017