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Was ist Streak?

Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.

Wer verwendet Streak?

Streak ist ideal für Start-ups, kleine/mittlere Unternehmen und kleinere Teams in kommerziellen/großen Unternehmen, die auf der Suche nach einem einfachen CRM-System sind.

Streak Software - 1
Streak Software - 2
Streak Software - 3
Streak Software - 4
Streak Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Streak das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Streak

Streak

4.5 (467)
$ 0.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
45
6
4.4 (467)
4.4 (467)
4.3 (467)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 15.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
116
85
4.5 (3’261)
4.4 (3’261)
4.5 (3’261)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Streak

Freshdesk
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM-Systeme
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Freshsales
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Vagaro
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Time Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Clockify
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management

Bewertungen über Streak

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.5
Benutzerfreundlichkeit
4.4
Kundenservice
4.3
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
29%
3
8%
2
2%
1
1%
George
George
Data Engineer
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Email tracking made easy in Gmail

4.0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
PAUL
PAUL
Technical Director in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

All CRM Systems should be this powerful and easy!

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.

Vorteile:

I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.

Nachteile:

It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Everything for free

4.0 vor 4 Jahren

Kommentare: We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.

Vorteile:

It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them. The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.

Nachteile:

It occupies entire Gmail. UI can be a bit better. Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon. No other cons so far.

Timothy
Timothy
CSO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

CRM Swiss Army Knife

4.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: If you are considering an easy hassle-free email management extension, you've come to the right place. You can see if the mail is being opened, and it converts into a CRM to manage everything. One plus is that I can't remember paying for it so it must be a value.

Vorteile:

It was easy to implement into Google Workspace, they don't hassle you with upsells. The email UI was user-friendly & intuitive. They also had a Chrome extension.

Nachteile:

I can't think of anything major. I think they could have more tutorials, but I was able to seek those through social media.

Ben
COO in Australien
Onlinemedien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Complete disrespect for loyal users (disgusting price increase/cash grab)

2.0 letztes Jahr

Kommentare: It's been fine. The tool works, support is sluggish and sometimes completely unresponsive, requiring follow-ups to get things actioned. Would not trust them.

Vorteile:

It was a great lightweight tool for the beginning of our start-up, and managed to grow a little with our team. Works really well with Gmail.

Nachteile:

Streak charges as though it's a fully-fledged CRM, but it is JUST a Gmail plugin; with huge platform risk should Google decide to stop supporting it. On top of this, they jacked up their pricing – not just for new seats, which would be fair – but for existing seats for very loyal customers; a cynical cash grab. We're talking a 34% increase. Just disgusting. Going back and forth with the FOUNDER, he still couldn't understand our point of view. We have now reduced our spend as much as possible ahead of moving away from them to an alternative platform without the Gmail plugin risks. If I were Streak, I'd be selling ASAP before the whole company tanks. Please think about the above before going with Streak, they have no loyalty, nor should their customers.

Jesse
Owner in USA
Medienproduktion, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Incredibly useful CRM that integrates into Gmail

5.0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Overall, Streak is a simple, but useful CRM solution that seamlessly integrates into Gmail. This service is helpful for getting any startup off the ground by helping to organize and manage leads in straightforward way.

Vorteile:

I love that Streak integrates seamlessly into my Gmail inbox. I always keep a tab open for Gmail on my desktop so my CRM is readily available. Streak is so easy to setup and works great for organizing both my personal and professional life. I use Streak to setup pipelines for managing hundreds of contacts across different functions such as sales, affiliate partnerships, vendors, and more. The contact management aspect is highly customizable to capture as much info as needed and the paid plans scale to fit my growing needs.

Nachteile:

I wish the free plan allowed more features and flexibility. This would have been particularly useful when my number of boxes / contacts were growing and I needed to test shared / collaborative features more thoroughly for onboarding early hires.