Wer verwendet GreenRope?

Kleine und mittlere Unternehmen auf der Suche nach einer Lösung, mit der sie ihren Verkaufstrichter verwalten und Daten in ihre Marketingaktivitäten integrieren können.

Was ist GreenRope?

Das komplette CRM- und die Marketingautomationssystem von GreenRope bietet eine umfassende Lösung, mit der dein Team mit weniger mehr erreichen kann. Mit Vertrieb, Marketing und Betrieb, die alle auf demselben System integriert sind, wirst du zu einer schlanken, datengesteuerten Organisation. Fördere die Kollaboration, steigere deinen Umsatz, baue bessere Beziehungen auf und liefere optimierte Omnichannel-Kundenerlebnisse.

GreenRope – Details

GreenRope

http://www.greenrope.com

Gegründet 2001

GreenRope – Kostenübersicht

GreenRope bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von GreenRope ist ab 149,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

149,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

GreenRope Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Lead-Generierung
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare

GreenRope – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 143 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,3/5
Benutzerfreundlichkeit
3,8/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Angel W.
Ceo
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2020

"Loving greenrope"

Kommentare: Fantastic experience. My complaints are so minimal in comparison to what such a robust solution delivers

Vorteile: I really like the multi-use functionality of the system. You can pick what you do and don't want to use. Additionally there is such a deep level of detail that you can use to cultivate sales.

Nachteile: Not a fan of landing pages and the admin section.

Antwort des Softwareanbieters

von GreenRope an 31.1.2020

Hello Angel! We very much appreciate your kind words! Thank you so much. We look forward to working with you for a long time! If you do need any help, please feel free to reach out at any time!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.1.2020
Angela R.
Director
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019

"It'll save you money. Seriously. "

Kommentare: Excellent - and very surprised. I'm geuninely impressed. This is an unusual experience for me. ;-)

Vorteile: I keep finding more stuff that it can do. We invested in it for the CRM part. And then found that it provides a store, a learning platform for our online courses, excellent email marketing, calendar booking schedule. These are all things we're not having to pay someone else for, so instead of expecting a return on investment in the coming months - we've already got it from day 1.

Nachteile: It's a big powerful thing, and therefore it can be a BIT complicated - but there's plenty of support available, so it's really not an issue.

Antwort des Softwareanbieters

von GreenRope an 3.9.2019

Thank you Angela for your great review! We value your feedback and appreciate you being a loyal GreenRope user! Please always know you can reach out to us if you ever have any questions or issues!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019
Morgan D.
Content Specialist
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2020

"High-quality, affordable and all-inclusive CRM service"

Kommentare: With GreenRope we are able to have a platform that has everything all in one spot so that our team is able to work more cohesively and efficiently.

Vorteile: I like that this software includes everything you need in a CRM all in one place. It allows you to seamlessly manage your marketing, social media, sales, and client projects all from GreenRope. Additionally, the interface is very user friendly with question marks next to every section that will give you further information of how to complete a task if you are lost. They also provide you with training and certifications to further familiarize yourself with the platform.

Nachteile: There are no downsides in GreenRope that our business has experienced. Any issues and questions we have had with the service have been solved through their wiki page, question mark buttons, and the training.

Antwort des Softwareanbieters

von GreenRope an 2.7.2020

Hi Morgan! Thank you for your amazing and glowing review! We are flattered! We are so happy you are part of the GreenRope platform, and using it to the max! We are excited to watch your business grow! We are always here to help.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2020
Genna M.
Sr. Designer
Versicherung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2018

"Overall, it's been just OK. It gets the job done but not always a great experience"

Kommentare: The experience of learning a new system is always beneficial in growing your skills. The analytics and dashboard reporting were also benefits for reviewing and improving campaigns.

Vorteile: Easy access to email templates and media library. Easy to upload new content. Easy to delete and move content within system. Easy to send test sends on emails. Support staff is friendly and they try to be helpful. Finally updated tool so you can search for items more easily, yay. They are regularly working to improve the product.

Nachteile: It's buggy and there are weird nuances to get used to within environments. Have to clear cache FREQUENTLY or issues occur. GR team does updates and doesn't notify their clients and sometimes this causes issues during important deadlines. Waiting for email test sends to hit inbox can be painful. No nesting folders for content available, so our list of emails and assets is LONG and not well organized. Can't upload a photo into the contact area- which is big issue for us in sending personalized emails on behalf of our HUGE sales staff with unique and varied information. The GR team hasn't been able to solve this for us and their workarounds don't really apply to our org.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2018
Brian P.
Pwner & Publisher
Verlagswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.4.2020

"What's not to like about this CRM system?"

Kommentare: To reiterate what I wrote above, "It's become my total business management software. The workflow and journey feature is allowing me to better automate communications with clients, prospective clients and referral partners.

Vorteile: What do you like most about this software? There's, literally, no one feature that I like most; what I do love is, it's an all-in-one CRM platform. The more I use it, the more I learn what it can do for my business. For the most part GreenRope has become my total business management software. Also, the training and customer support is, by far, heads above the rest.

Nachteile: What do you like least about this software? I didn't start using it sooner!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.4.2020