Wer verwendet Zoho Connect?

Freie Mitarbeiter, große Unternehmen, mittelständige Unternehmen, NROs, öffentliche Verwaltungen, Kleinunternehmen.

Was ist Zoho Connect?

Zoho Connect ist eine Team-Zusammenarbeits-App, die Menschen, Ressourcen und die Anwendungen, die sie benötigen, vereint. Benutzer können Ideen austauschen, in Echtzeit Diskussionen führen, jemanden im Netzwerk kontaktieren, ihre eigenen Anwendungen erstellen, ihre Wissensbasis aufbauen, ihre Arbeitspläne verwalten und auch Zugang zu Apps erhalten, die entworfen wurden, um Teamarbeit einfach und schnell zu gestalten. Mit Zoho Connect ist schnellere Kommunikation und eine bessere Zusammenarbeit gewährleistet.

Zoho Connect – Details

Zoho

https://www.zoho.com

Gegründet 1996

Zoho Connect – Kostenübersicht

Zoho Connect bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zoho Connect ist ab 0,50 $/Monat verfügbar.

Startpreis

0,50 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Zoho Connect Funktionen

Collaboration Tools
Aufgabenmanagement
Bearbeiten in Echtzeit
Brainstorming
Content-Management
Diskussionsforum
Dokumentenmanagement
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Projektmanagement
Versionskontrolle
Videokonferenzen
Content-Management
Diskussionsforum
Gruppenmanagement
Ideenfindung / Crowdsourcing
Inhalt-Moderation
Mitgliederverzeichnis
Mitgliedschaft-Management
Social-Media-Management
Veranstaltungsmanagement
Website-Management
Aufgabenmanagement
Datenbank-Integration
Dokumenterstellung
Filesharing
Kollaboration
Notizen verwalten
Office Suite
Projektmanagement
Präsentations-Tools
Team-Chat
Aktivitäts-/Newsfeeds
Blogs
Datensicherheit
Echtzeit-Chat
Gruppenmanagement
Medienbibliothek
Social-Media-Integration
Social-Media-Tagging
Veranstaltungsmanagement
Werbemanagement
Content-Management
Diskussionsforum
Entscheidungsbaum
Katalogisierung / Kategorisierung
Kollaboration
Self-Service Portal
Volltextsuche
Wissensbasis-Management

Zoho Connect – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 57 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Rick P.
Director
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2019

"Powerful team-collaboration tool with stunning extras and a generous free plan"

Kommentare: Powerful but overwhelming. Several features and tools would make a compelling sidegrade for my team but I'm not sure the learning curve is worth it. Others may have different experiences and requirements.

Vorteile: My teams have moved from Yammer to Slack to Flock, with some experimentations with Asana, Trello, Dropbox Paper and probably a half-dozen other ancillary project management/collaboration apps. They all have their strengths. (Yammer was by far the app my varied team took to the quickest, but Flock is popular, too.) The free plan which pretty much has everything a small team/business could need, supports up to 25 users. Cool. Zoho Connect is more than a project management or team collaboration tool, it's an online file cabinet, library, calendar, call tool, integrated chat, docs, presentation tool, manuals, and tons more, with extensive integration with all of Zoho's other apps and tools. Is there a deeper ecosystem? But, see below:

Nachteile: All that power has a cost in terms of UX. It's exhausting figuring out where everything is and how to use all of the tools together. The devs have built a fairly easy to use collaboration space but it can be overwhelming and easy to overlook some integrations. I had to squint to see Cliq, the chat app, and Channels, way down on the bottom right. (Still don't know what distinguishes Channels from Groups...) If you need to get up and running fast with a temporary team there are better options, such as all the ones I mentioned. If your company is looking for an all-in-one powerful tool, Zoho Connect is in the top 3 you need to look at. Only 100 GB file storage for an enterprise plan is pretty stingy!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.4.2019
Verifizierter Rezensent
Project Manager
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2019

"Exactly what small teams need"

Kommentare: I absolutely love the "manuals" feature where you are able to create standard operating procedures with ease and share them with specific colleagues and groups. I also love the video conferencing feature that also allows scheduling. The learning curve is very steep and it's easy to implement in teams.

Vorteile: The software is incredibly easy to use, it's very intuitive and it has enough features to make it worthwhile using. What's also great is the integration with other tools like Zoho CRM and Zoho Projects for scraping tasks or Google Calendar for syncing events. It's very simplistic in nature and that's what makes it great. Need a full-fledged project management software? Go use Zoho Projects. Need instant communication? Use Zoho Cliq. Still Zoho Connect serves us as a central hub to manage the different applications and have a neat and easy to understand interface for the most important tasks.

Nachteile: There are some quirks I'm not happy with like that you aren't able to edit the forum posts of other members, only your own. Also the mobile app doesn't allow the creation of new forum posts.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2019
Chris A.
Product Manager
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 10.5.2018

"Layout not perfect"

Vorteile: Functionality wise, its good and got all the features. Definitely good to use as price is affordable.

Nachteile: Quality on graphics are not good, and the way it helps to navigate is still confusing. Little bit have to improve.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 10.5.2018
Verifizierter Rezensent
Webmaster & Graphic Designer
Staatsverwaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.9.2019

"Great communication tool to compete tasks"

Kommentare: The overall experience I have had has been a positive one, where I can jot different things down to each team member and see what I am assigned to as well.

Vorteile: I like that I can add certain individuals to a task I need to complete to get their input or have them complete a piece I need to complete my project.

Nachteile: I don't like that there can be a bunch of different chats open or in the list all at once. They need to have a task expiration or something. Maybe I don't see where this can be added. User rights maybe.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.9.2019
Vedarth D.
Manager
Internet, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2019

"It's like THE most used app in our company."

Vorteile: Our entire office runs on this. Chat, tasks, groups, events, files. What more can one ask for?

Nachteile: Nothing really. The only thing I event wanted here is the ability to set past dates as due dates for the tasks, like in Trello.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.4.2019