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Was ist RingCentral MVP?

Die automatische Anrufaufzeichnungsfunktion von RingCentral Office ermöglicht die einfache Aufzeichnung deiner eingehenden und ausgehenden Anrufe. Die Lösung ist einfach einzurichten. Mit nur wenigen Klicks können Administratoren diese Funktion für einen oder mehrere Nutzer aktivieren. Speichere bis zu 100.000 Aufzeichnungen pro Konto. Aufnahmen können zur Überprüfung und Wiedergabe heruntergeladen werden und werden automatisch per E-Mail an die Nutzer gesendet.

Wer verwendet RingCentral MVP?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

RingCentral MVP Software - 1
RingCentral MVP Software - 2
RingCentral MVP Software - 3

Du bist nicht sicher, ob RingCentral MVP das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

RingCentral MVP

RingCentral MVP

4.2 (1’191)
$ 20.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
11
4.2 (1’191)
4.0 (1’191)
4.0 (1’191)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 13.99
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
91
57
4.6 (13’803)
4.5 (13’803)
4.4 (13’803)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu RingCentral MVP

Zoom
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Vonage Business Communications
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufüberwachung
Call-Center-Management
Zoom Phone
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Mobiler Zugriff
Videokonferenzen
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Nextiva
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Ooma Office
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Verizon Connect
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeitüberwachung
Fahrzeug-Nachverfolgung
GPS
Vonage Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Mobiler Zugriff

Bewertungen über RingCentral MVP

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.2
Benutzerfreundlichkeit
4.2
Kundenservice
4.0
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
29%
3
12%
2
3%
1
3%
Suzi
Suzi
Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Halbleiter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Program very easy to use at a very accessible price, I love it.

5.0 letztes Jahr

Kommentare: RingCentral has integrated numerous modes of communication into a single app, each of which may be seen individually or together on a dashboard. The dashboard, in general, has been of great use to us in the conduct of our day-to-day business. Because of this added bonus, we have been able to get rid of all of our desk phones, which has freed up additional space on our workstations.

Vorteile:

RingCentral MVP combines all of the fundamental requirements for effective communication into a single program that runs on your own computer. Within a single interface, I am able to monitor and respond to incoming phone calls, text messages, faxes, and instantaneous messages from other users.

Nachteile:

The first transition from using a traditional desk phone to a desktop app is one of the drawbacks of RingCentral MVP. No matter where you take your laptop, you can now take your calls with you. Although getting acclimated to it takes a little bit of time, the experience has been positive in general.

Jennifer
Partner in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ring Central makes getting your calls across the business system easy and seemless

5.0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall a positive experience. It is an easy interface, makes getting calls anywhere easy, even abroad because the app allows me to receive calls if I am on wifi, and fills all our calling and texting needs.

Vorteile:

I like that I can get the office calls on my cell if I (or any of us) are out of the office, and can even transfer back a call to someone who is in the office. I like that the system includes texting because many of our clients prefer text to email so we can still use the business line for text communication with these clients.

Nachteile:

There used to be some glitches with the app, it would restart or sometimes the app signal was not so strong but that seems to have gotten much better

Amy
Office Manager in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

RING CENTRAL

3.0 vor 3 Monaten

Kommentare: The customer support was not very helpful. They used terms that I didn't understand, and no one was willing to help me understand. For example, I do not know what Ping means or how to do a "Speed test." Their ways of troubleshooting were not ever helpful.

Vorteile:

The app was easy to use when making calls away from the office.

Nachteile:

Not reliable for our technicians when out in the field. The call wouldn't go thru, causing our techs to have to block their personal numbers resulting in customers not recognizing the phone number and not answering.

Antwort von RingCentral

vor 3 Monaten

Amy, the Review Team appreciates your great feedback! As VoIP calls need a reliable internet connection for optimized call quality, it is expected to experience poor connection when there is not a strong connection available. Call Continuation is available on mobile; this feature allows you to switch calls from poor WiFi to your carrier to continue the call as a 3G/4G VoIP call. Learn more about call continuation here: https://ringcentr.al/3R7rRzz. If you would like to continue this conversation, please email us at [email protected]. Thank you!

Danielle
EHR Clinical Consultant in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

RingCentral for the remote worker

5.0 vor 3 Monaten

Vorteile:

I love that I can use my ring central number instead of my work or personal cell phone number to reach clients. Since I work from home, I do not want clients having my personal or business number and ring central allows that. I can call a client via ring central and if they call me back it is through that number. Another great feature is setting do not disturb hours so that calls will not come in after business hours based on time zone. I also like that when I receive a call, I have the choice to answer via my mobile phone or computer since the application is on both.

Nachteile:

Nothing at this time, using this feature is a great resource to remote workers.

Antwort von RingCentral

vor 3 Monaten

Hey Danielle, the Review Team appreciates you sharing your positive experience with RingCentral! We are proud that our platform has been a valuable resource for remote work, offering the flexibility to use your RingCentral number and maintain professionalism. The 'Do Not Disturb' feature and the ability to answer calls on your mobile phone or computer are designed to enhance your work-life balance! If you have questions or want to share more about your experience, please email us at [email protected]. Thank you for choosing RingCentral!

Eric
Welder in USA
Öl & Energie, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

work smart not harder work from home

4.0 vor 9 Monaten

Kommentare: This was an absolutely vital tool during the pandemic.

Vorteile:

Being able to have my full class in the video conference.

Nachteile:

It's a bit difficult to do large video conferences requiring a bit of maneuvering.

Antwort von RingCentral

vor 8 Monaten

Eric, thank you for taking the time to express how our product has positively impacted you. If you want to tell us more, email us at [email protected]; the Review Team appreciates your feedback!