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Was ist Act!?

Act! Premium ist ideal für kleine und mittelständische Unternehmen, die ihre Produkte effektiver vermarkten, ihre Verkaufszahlen steigern und Kundschaft fürs Leben gewinnen wollen. Act! passt sich an Ihre Arbeitsweisen an und ist sowohl als On-Premise-Lösung (Act! Premium Desktop) als auch als Cloud-Lösung (Act! Premium Cloud) erhältlich. Oder nutzen Sie eine hybride Bereitstellung für maximale Flexibilität!

Wer verwendet Act!?

Act! Premium ist ideal für Kleinunternehmen, die die Kundenzufriedenheit erhöhen und eine gut gefüllte Sales Pipeline aufbauen wollen – von neuer Kundschaft über Folgekäufe bis hin zu Empfehlungen.

Act! Software - 1
Act! Software - 2
Act! Software - 3
Act! Software - 4
Act! Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Act! das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Act!

Act!

3.8 (796)
EUR 30.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
99
22
3.8 (796)
3.8 (796)
3.5 (796)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
195
4.4 (4’239)
4.3 (4’239)
4.4 (4’239)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Act!

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
QuickBooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Kostenverfolgung
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Stacker
Am besten bewertete Funktionen
Kundenportal
No-Code
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Salesforce Marketing Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenmanagement
Zoho One
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
CRM-Systeme
Projektmanagement
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Sage Construction Suite
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Forderungen
Verbindlichkeiten

Bewertungen über Act!

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3.8
Benutzerfreundlichkeit
3.8
Kundenservice
3.5
Funktionen
3.8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
29%
3
14%
2
8%
1
11%
Rick
Rick
Owner
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ACT was the best back in the day

5.0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Pas
Weiberater in Deutschland
Zeitung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Alte Hase !

4.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: 30 jahren Einsatz und maximal ausgenützt

Vorteile:

Priorisierung der Kunden ABC und der Aufgaben

Nachteile:

Relationen zwischen den Kontakten und firmen nicht merkbar

Antwort von Act!

letzten Monat

Thanks for taking the time to leave this review, Pas.

Ulrich
Ulrich
Doctor in Benin
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Magical Act !

5.0 vor 12 Monaten

Kommentare: My experience with Act has been wonderful. This software is a real gift, a real treat. It's so fantastic how it allows me to automate my business. Very easy to use, I can easily retrieve information on customers; I also have a history of my mails, calls and letters.

Vorteile:

I like this software. Being able to improve my communication, increase my sales and ensure the loyalty of my customers is so magical! And the ease of remote tasks is just incredible. And to think it's so easy to use!

Nachteile:

Nothing to complain about! This software works like a charm and is easy to use.

Antwort von Act!

vor 12 Monaten

Thank you, Ulrich! We love hearing from our customers and enjoy learning that Act! has improved your customer communications and customer loyalty! We'd love to learn more about your business. If you'd like to share your Act! Success Story. It's easy - just paste this link into your browser to get started. Thanks again for sharing and we wish continued success to you! https://www.act.com/success-stories/

Bo
Bo
Customer Service Ambassador in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Easy tool

4.0 vor 12 Monaten

Kommentare: Only had the change to use free trial, integrated with Sage 360 as it is owned by Sage. Created a few marketing automation and went live as well, got great results, it had potential. Used its app also to track progress and results.

Vorteile:

Mostly used Act's features of contact management and marketing automation in CRM, it has a feature that brings together all of the customer data into a centralized database. Using automation tool is so easy and helps you track every steps.

Nachteile:

Not so many features but the essential features are enough to get what is really needed. The support for the product has ended.

Antwort von Act!

vor 12 Monaten

Thank you, Bo for your review. We value your feedback! It sounds like you might be using an older version of Act! and hope you'll check out this webpage for information about our exciting new features and enhancements. https://www.act.com/upgrade-center/

Scott Andrew
Principal Agent, Member. in USA
Versicherung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ACT is AWESOME!

5.0 letzten Monat Neu

Kommentare: I my overall experience with ACT has been very good over the last 30+ years.

Vorteile:

I have been using ACT since early 1990's and is still my "Go To" for contact management.

Nachteile:

I wish the iPhone app would interact with the native app and not have to use a 3rd party interface.

Antwort von Act!

vor 3 Wochen

Thank you, Scott, for your review! We are thrilled to hear you're a long-time Act! user and that Act! is helping you manage your contacts. And, if you're using Act! Premium Cloud, we've recently launched a new fully integrated mobile app called Act! Premium Cloud Mobile. We hope you'll try it out!

James
Business owner in USA
Fotografie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Difficulties !!!

2.0 vor 3 Monaten

Kommentare: In the last two years I have accumulated a list of difficulties that I have experienced with ACT. Until two weeks ago there were 45 items on the list as well as screen grabs showing the error messages and bizarre things that have taken place. I finally discontinued using one ACT business services. I've had more than six sales people contact me in an effort to upgrade or whatever and each time i complained about problems. Only one person out of that group responded with a solution Warren Meredith. He instructed me to contact ACT Support. I very recently upgraded and contacted ACT Support and I am presently in the process of HOPEFULLY solving the problems. We'll see once I have finished.

Vorteile:

Act is a great program when it works. I have been using it for well over 25 years.

Nachteile:

After purchasing ACT from Costco 25 or more years ago the software ownership has changed multiple times. Each time the customer service has gotten worse and the program updates have gotten more expensive. Subcontractor customer service people have been really poor and unable to solve problems when contacted and in some cases made the problems worse. For example having to restart the program 11 times in one eight hour period of time because it crashed.... among many other problems

Antwort von Act!

vor 2 Monaten

James, we appreciate you taking the time to leave this review and are sorry to hear that you had issues with your older version of Act!. We are here to help and are standing by to provide assistance, should you need it, with your upgrade. Please don't hesitate to contact us at 866-873-2006 if you experience any issues so we can ensure you're up and running smoothly.