Wir helfen Unternehmen in der Schweiz
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Act!?

Act! Premium ist ideal für kleine und mittelständische Unternehmen, die ihre Produkte effektiver vermarkten, ihre Verkaufszahlen steigern und Kundschaft fürs Leben gewinnen wollen. Act! passt sich an Ihre Arbeitsweisen an und ist sowohl als On-Premise-Lösung (Act! Premium Desktop) als auch als Cloud-Lösung (Act! Premium Cloud) erhältlich. Oder nutzen Sie eine hybride Bereitstellung für maximale Flexibilität!

Wer verwendet Act!?

Act! Premium ist ideal für Kleinunternehmen, die die Kundenzufriedenheit erhöhen und eine gut gefüllte Sales Pipeline aufbauen wollen – von neuer Kundschaft über Folgekäufe bis hin zu Empfehlungen.

Act! Software - 1
Act! Software - 2
Act! Software - 3
Act! Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Act! das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Act!

Act!

3.7 (720)
EUR 30.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
103
8
3.8 (720)
3.7 (720)
3.3 (720)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 79.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
7
4.5 (43)
4.1 (43)
4.7 (43)

Weitere gute Alternativen zu Act!

Stacker
Am besten bewertete Funktionen
Kundenportal
No-Code
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
Rechnungserstellung
Sage 100 Contractor
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Forderungen
Verbindlichkeiten
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Kontakt-Datenbank
Leadmanagement
Sage HRMS
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterprofile
Shape
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kanalmanagement
Konversion-Tracking

Bewertungen über Act!

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3.7
Benutzerfreundlichkeit
3.8
Kundenservice
3.3
Funktionen
3.7
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
36%
4
29%
3
14%
2
8%
1
12%
Rick
Rick
Owner
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ACT was the best back in the day

5.0 vor 2 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Thomas
Thomas
Director, Business Development in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Pharmazeutika, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vorteile:

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Nachteile:

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

Bo
Bo
Customer Service Ambassador in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Easy tool

4.0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Only had the change to use free trial, integrated with Sage 360 as it is owned by Sage. Created a few marketing automation and went live as well, got great results, it had potential. Used its app also to track progress and results.

Vorteile:

Mostly used Act's features of contact management and marketing automation in CRM, it has a feature that brings together all of the customer data into a centralized database. Using automation tool is so easy and helps you track every steps.

Nachteile:

Not so many features but the essential features are enough to get what is really needed. The support for the product has ended.

Antwort von Act!

letzte Woche

Thank you, Bo for your review. We value your feedback! It sounds like you might be using an older version of Act! and hope you'll check out this webpage for information about our exciting new features and enhancements. https://www.act.com/upgrade-center/

Vincent
C.E.O. in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ACT CRM, Great Starter CRM.

3.0 vor 2 Jahren

Kommentare: For many years that I did use act I really enjoyed it was a great tool getting used to working with it was very easy for me. we did a lot of customization to the dashboard added some imagery additional fields it was really awesome. We didn't get to the point to using their marketing campaign products but the email templates were really awesome really awesome

Vorteile:

I really liked the contact management history management email integration and tracking grouping of contacts opportunity groups add opportunity ratings.

Nachteile:

Act is a really great entry level CRM it has some functionality's third party capabilities other products you can purchase from the store but it just doesn't have what it takes to get you over the hill when you get a little bit larger

Vincent
Sales & Marketing Manager in USA
Lebensmittelproduktion, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Amazing Software that has help me accelerate my business

5.0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall, I have been able to track and provide my sales and marketing success to my owners. It's important to measure your success and Act! has made it simple and easy to use.

Vorteile:

I enjoy having task and opportunity options. It makes me organized and I can manage my time. I love marketing automation as it's difficult to reach out to hundreds of contacts at a time.

Nachteile:

I would like to change the colors of the program. The blue and white are a little too overwhelming for my eyes. I would like "Dark Mode" if that would be possible.

Antwort von Act!

vor 2 Monaten

Thank you, Vincent, for taking the time to leave this review. We'd love to learn more about your business and highlight it on our Success Story webpage and social channels! If you'd like to share your Act! Success Story, it's easy - just paste this link into your browser to get started. We hope to hear from you! Thanks again for sharing and we wish continued success to you! https://www.act.com/success-stories/

Jake
Account Manager in Kanada
Zeitung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product with room for improvement

4.0 letzten Monat Neu

Kommentare: I have been using Act for almost 10 years. It's a quality product for the price point. Good customer service, highly responsive.

Vorteile:

I like that they created a cloud version for people on the go.

Nachteile:

The over design or look of the desktop version is old and kind of dated. It can be updated if I choose to. But that will take time. A larger selection of templates would be excellent.

Antwort von Act!

letzten Monat

Thank you for your feedback, Jake. We are excited about our upcoming releases and updates with new UX/UI improvements we know you'll love. We really appreciate you taking the time to let us know how Act! is working for you.