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Was ist Striven?

BUSINESS bietet die ausgereifte ERP-Software (Enterprise Resource Planning, ERP) für dein Unternehmen. Ein skalierbares, einheitliches System für deine Kerngeschäftsprozesse, einschließlich Buchhaltung, CRM, HR und Projektmanagement. BUSINESS ist ein hervorragendes Mitarbeiter- und Kundenportal für die Verwaltung von Rechnungen, Ausgaben, Verkaufszahlen, Arbeitsabläufen, Vermögenswerten und Berichten. Entdecke BUSINESS, wie es sein sollte – starte heute deine kostenlose 30-Tage-Testversion.

Wer verwendet Striven?

Mittlere bis große Unternehmen.

Striven Software - 1
Striven Software - 2
Striven Software - 3
Striven Software - 4

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Striven

Striven

4.8 (116)
$ 35.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
262
3
4.6 (116)
4.7 (116)
4.8 (116)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 40.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
231
18
4.7 (25)
4.7 (25)
4.7 (25)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Striven

Axelor
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
Total Office Manager
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Terminplanung
Versandmanagement
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
PerformOEE Smart Factory Software
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
QuickBooks Online Advanced
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Cin7 Core
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
Planview Daptiv
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Projektverfolgung
Filesharing
Zeitverfolgung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement

Bewertungen über Striven

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.8
Benutzerfreundlichkeit
4.6
Kundenservice
4.8
Funktionen
4.7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
20%
David
David
CFO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Software für die Automobilindustrie, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

One Shop Stop for Running our Distribution Business

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: The efficiency and time saved (increase productivity and professionalism) being able to leverage the e-doc storage capabilities, improved and increase sale force productivity through the sales pipeline management and the integration of an accounting package with all the other needs of a small business like our makes us a huge fan of this software and company. The value blows anything else we have ever tried in the 30 years of being in the automotive industry and distribution.

Vorteile:

Integration of an Accounting System, CRM, Customer Portal and electronic data filing system.

Nachteile:

While they are consistently making marked improves ever couple of months to the user interface, there's still quirky things in various modules that aren't as intuitive as they could be.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Logistik & Lieferkette, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Enterprise Single Solution - Convergence into ONE cloud application!

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Excellent, great customer service, end to end and complete 360 degree view of our company is support from HARDWARE and infrastructure (legacy servers) to new sites inter office connections over SDWAN , and back into our virtualized services - running VMware, we use Striven to support core business, and improve productivity with a tool bag of useful web based features.

Vorteile:

Speed, security, friction-less user interfaces, presentation, compatibility across browsers and Operating Systems. Support for all divisions, branches, and multi site complexity.

Nachteile:

Not much, anything that was missing can be handled with Agile speed to market with new releases or custom changes.

Lori
CEO in USA
Buchhaltung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Highly Recommended if you are looking to save time.

4.0 letztes Jahr

Kommentare: Customer Service is outstanding. I am only starting to dig into everything Striven has to offer. But what I have done so far has saved me valuable time in my bookkeeping business. Highly Recommend

Vorteile:

Task manangement feature is the part of Striven I enjoy most. It has saved my valuable time along with making sure nothing falls through the cracks

Nachteile:

Customizing reports but I struggle with this in a lot of softwares

Blake
Managing Director in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent, Comprehensive ERP

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: We on-boarded with striven in the summer of 2019. Getting the data out of our previous system was the largest hurdle. This is a well ran tech company, it is unlike most software in which you have no or limited support. Striven will help get it set-up and operational.

Vorteile:

Striven is an agile accounting and ERP system. It has the accounting features you need, but also adds project management via tasks and project management tools. Further, customer relationships can be managed via the CRM tool as well as automated and triggered email blasts. The inventory system allows for a detailed BOM, but gives flexibility to adjust values as needed. Its a great system.

Nachteile:

This software does everything, really. With that comes at a price of getting familiar with the system. It took our staff some time to learn where everything is. The menu is well thought out, but when you have a high amount of features, you have to learn where everything is at before you can zoom around the system with speed.

Ashley
Manager in USA
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Far beyond our expectations

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: The staff have been wonderful to work with. They are very direct with there vision, feature capability, and direction of software. There support team have been very crucial in helping us get started with our migration. The overall software has been very well developed and functionality has already saved hours of time in our day to day operations.

Vorteile:

I love the customization of this software. I can treat any report that narrows down exactly the info I need for invoicing, quoting, part management and more. In the few short months we have used it and very little training I have been able to navigate this system and save myself hours of unnecessary data entry. The ease of use and import has been a huge highlight to this software. They are constantly putting forth effort to make this software improved in function and reliability.

Nachteile:

Consistency within features that do not go parallel through out the software. Some of the reports could have cross data to give a more comprehensive report however they said this maybe in a future feature release. Reports are still extremely powerful.