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Was ist Zoho Invoice?

Zoho Invoice ist eine einfach zu bedienende Fakturierungssoftware, mit der du Zeiten erfassen, kundenspezifische Rechnungen erstellen und schneller online bezahlt werden kannst. Du kannst deine Forderungen verwalten und mit deinen Kund*innen und Kolleg*innen zusammenarbeiten. Spare Zeit, indem du wiederkehrende Rechnungen automatisierst, sowie Zahlungserinnerungen und Dankesschreiben versendest. Mithilfe der Apps für iOS und Android bleibst du von überall aus in Kontakt mit deinem Unternehmen.

Wer verwendet Zoho Invoice?

Zoho Invoice ist das perfekte Abrechnungs-Tool für Freiberufler und Kleinunternehmer. Es ist intuitiv und schnell, so dass Unternehmer ihre Abrechnung in kürzester Zeit abschließen können.

Wo kann Zoho Invoice bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Zoho
  • 1996 gegründet

Support für Zoho Invoice

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Arabisch, Bulgarisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch und 12 weitere

Zoho Invoice Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine kostenlose Testversion
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Zoho Invoice bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion.

Preismodelle

Über den Anbieter

  • Zoho
  • 1996 gegründet

Support für Zoho Invoice

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Arabisch, Bulgarisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch und 12 weitere

Zoho Invoice – Videos und Bilder

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Videos zu Zoho Invoice
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Zoho Invoice Funktionen

  • Abrechenbare & nicht abrechenbare Stunden
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Rechnungen
  • Aufgabenmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Erinnerungen
  • Erstattungs-Management
  • Finanzberichterstattung
  • Finanzmanagement
  • Forderungen
  • Für kleine Unternehmen
  • Hauptbuch
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostenverfolgung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mobile App
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektbuchhaltung
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Steuerrechner
  • Timesheet Management
  • Transaktionsmanagement
  • Verbindlichkeiten
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung

Alternativen für Zoho Invoice

Mit Expensify kannst du deine Belege ganz einfach nachverfolgen und die Ausgaben unterwegs verwalten.
Personalzeiterfassung mit mobiler App und GPS. Damit ist in Echtzeit zu sehen, wer wo an welchen Projekten arbeitet. Einfache Integration von Lohn- und Gehaltsabrechnung
Bitrix24 ist ein kostenloses CRM, das anpassbare Angebote und Rechnungsstellung enthält. Zeiterfassung und Online-Zahlungen sind ebenfalls kostenlos.
Cloudbasierte Spezialanfertigungslösung mit Angebotserstellung, Business Intelligence, Mitarbeitermanagement und mehr.
eHopper ist ein kostenloses, mobiles POS. System, das für kleine Unternehmen entwickelt wurde und den täglichen Betrieb und Kundendienst unterstützt.
SAP Concur führt dich über die Automatisierung hinaus zu einer vollständig vernetzten Ausgabenmanagementlösung, die mit deinem Unternehmen wächst.
Entwickelt zum Erstellen, Ändern und Freigeben von Tabellen in Echtzeit. Vorgefertigte Vorlagen, Chats und Kommentare stehen zur Verfügung.
Automatisierte Online-Banking-Downloadtransaktionen von deiner Bank oder Kreditkarte direkt in dein QuickBooks-Online-Unternehmen.
Wave bietet Kleinunternehmern eine echte doppelte Buchführung, die zu 100 % kostenlos in die übrigen Wave-Lösungen integriert ist!

Bewertungen über Zoho Invoice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.7
Benutzerfreundlichkeit
4.7
Kundenservice
4.6
Funktionen
4.6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
19%
3
3%
2
1%
Julieanne
Julieanne
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great value

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall I love Zoho Invoice simply because of how effectively they automate the process of sending invoices and collecting payment. It saves me so much time every month and is worth every penny.

Vorteile:

I needed an invoicing system that could send recurring invoices. I was spending too much time every month manually creating invoices, and would often send them out late, which meant I'd get paid late. Of all the options I researched (there were a lot) Zoho had the most features for the lowest price. Set up was easy, and they keep adding new features that are included with my subscription. They even have automatic reminder emails you can have sent to clients who are late in paying. This happens so often in my industry, that this feature has actually helped me collect my payments faster, without me having to spend time trying to get paid. I also love that as my business grows, Zoho has so many other products that I could add to my Zoho dashboard. I've also noticed that most of the other 3rd party programs I use have options to connect to Zoho.

Nachteile:

Their customer support is a bit slow. There's a new feature they've rolled out that I'd like to use, but there's not much documentation about it. I reached out a few days ago for help and still haven't heard back. It would be nice if step by step instructions were easy to find for their new features.

In Betracht gezogene Alternativen: Invoicely , QuickBooks Enterprise und Bitrix24

Gründe für den Wechsel zu Zoho Invoice: Zoho offered the cheapest price for the feature of sending recurring invoices. After using this program, I've seen there are many other handy features that come along with their low rate. Because it also connects to so many 3rd party programs, I don't foresee switching to another company for quite some time.

Antwort von Zoho

vor 4 Jahren

Hi Julieanne, Thank you for taking the time to review us! We're glad to hear you were able to streamline your invoicing and payment collection processes. Regarding your feedback on the documentation, it would be very helpful if you could share more details. Please feel free to drop an email to [email protected] Regards, Harikrishna The Zoho Invoice Team

Nitin
Nitin
Senior Graphics Designer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to create and deploy with other zoho softwares and professional invoicing and accounting

4.0 letztes Jahr

Kommentare: Entirely, I am pretty much pleased with the features and their UI. Although, they have some limitations in the case of templates overall they provide quick small-business invoicing that looks professional. If you're looking for an advanced invoicing tool for a big client then this tool is not that efficient but for small clients, it worked best for me.

Vorteile:

I loved their graphical interface which helped me to create my first invoice professionally with client details. I have updated my logo and address along with tax and discount. I can be able to edit templates where I can add colors and change fonts in invoices.Most prominently I have used their project cost tracking where I can be able to generate invoices that include working hours, costs incurred during that project, and overall costs.

Nachteile:

Even if I can be able to edit templates but is partial and doesn't allow everything to get changed like I can't be able to resize my signature image or logo. That's a little downside for me while using this tool.And their support team is a little slow in response, it took 1 hour to just respond to my hello message.

In Betracht gezogene Alternativen: Invoiced

Warum Zoho Invoice gewählt wurde: Invoicely is a full-fledged invoicing tool and doesn't have many detailed invoicing options which made me switch to Zoho invoice.

Zuvor genutzte Software: Invoicely

Daniela
Director in Südafrika
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Truly a free no limitation product

5.0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

Its user friendly, customization is on the next level and i can integrate it with my card machine to accept payments online

Nachteile:

Nothing that I have found that I do not like

Nicholas
Director Of Operations in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

good software - some useful features

3.0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall it got the job done with creating invoices but we ultimately cancelled the subscription. It was too expnesive for what it was and we just started doing invoices through Word or Excel. If you have the entire suite I could see why some businesses love and succeed with Zoho.

Vorteile:

we used this software mostly to create intercompany and corporate invoices to vendors. I liked how you can set them up on a recurring basis, customize recipients and the look of the invoice and that you could access on your mobile device.

Nachteile:

didn't integrate with our main accounting software so it was a lot of double entry. I also didn't like how every part of Zoho was a different section and product and price. For just Zoho invoice it was expensive and confusing for some users, being unable to use other parts of the system

In Betracht gezogene Alternativen: Expensify und SAP Concur

Zuvor genutzte Software: Expensify und SAP Concur

Gründe für den Wechsel zu Zoho Invoice: At the time we just needed the invoice feature so it was easier and cheaper to set up than others.

Antwort von Zoho

vor 5 Jahren

Dear Nicholas, Thanks for taking the time to share your feedback. We understand that you felt the product to be expensive and that some of your users found it could be more intuitive. Sorry about that. If you are ready to give us a chance, we are happy to schedule a call, know your requirements and suggest the best plan. We believe the import/export functionalities and our REST APIs could help you with pushing the data to your accounting platform. Just drop an email to [email protected] and we shall get in touch with you. We would love to have you back with us! Regards, Harikrishna The Zoho Invoice team

Siraj
General Manager in Irak
Umweltdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Atmosphere Company

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: We are new but we are satisfied in the using Zoho.

Vorteile:

Easy to use when we prepare an invoice for the client

Nachteile:

different format and template needed to use when we prepare an invoice for the client