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Was ist Pure Chat?

Pure Chat hilft kleinen und mittleren Unternehmen, ihre Website-Besucher*innen mit dieser leistungsstarken, nutzerfreundlichen Live-Chat-Software zu binden. Mit Pure Chat kannst du während der gesamten Customer Journey Informationen mit Besucher*innen austauschen, Leads generieren und einen außergewöhnlichen Kundenservice bereitstellen, um den Umsatz zu steigern und die Zufriedenheit zu verbessern.

Jetzt gibt es einen zu 100 % kostenlosen Plan, der unbegrenzte Nutzer*innen und unbegrenzte Chats für bis zu drei Websites umfasst.

Auf was wartest du? Melde dich an und beginne mit deinem Chat.

Wer verwendet Pure Chat?

Pure Chat ist ideal für kleine und mittlere Unternehmen sowie Vertriebs-/Marketingteams in jeder Branche, die mehr Leads erfassen und mehr Verkäufe umsetzen möchten.

Pure Chat Software - 1
Pure Chat Software - 2
Pure Chat Software - 3

Du bist nicht sicher, ob Pure Chat das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Pure Chat

Pure Chat

4.6 (334)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
17
8
4.6 (334)
4.5 (334)
4.5 (334)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
EUR 9.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
180
138
4.6 (1’566)
4.7 (1’566)
4.7 (1’566)

Weitere gute Alternativen zu Pure Chat

LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Proaktiver Chat
Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
My LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Mobiler Zugriff
Websitebesucher-Nachverfolgung
tawk.to
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
LiveChat
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Mobiler Zugriff
Transkripte / Chatverlauf
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Ticket-Management
Verfolgen von Support-Tickets
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM-Systeme
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat
Olark
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Offline-Formular
Transkripte / Chatverlauf

Bewertungen über Pure Chat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.6
Benutzerfreundlichkeit
4.6
Kundenservice
4.5
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
35%
3
4%
2
0%
Stefany
Stefany
Co-Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the best out there!

5.0 vor 6 Jahren

Kommentare: Higher client response rates and better retention. Waiting for them to find eh email link isn't enough anymore. Pure Chat means my "about us" page is on every page.

Vorteile:

So Easy! I use it on a Wordpress site. The plug-in takes a second and you are up and running. I was able to match it to my company color and feel to keep the flow of my homepage. I found we gained much higher engagement with our clients than with email or even texting. The back end is well tailored for control freaks like myself who wants to keep an eye on the team activity and responses. The list of respondents makes it easy to add to email campaigns and keep up with newly interested clients. An Android phone app! Icing on the cake for us. From PC to mobile, it's seamless. I am always connected to a customer in need. It's security that I am on top of my business and I won't miss a question that could result in a sale. Did I mention this is free? You can upgrade for even more functionality but once you start using it, you will wonder what more they have to give. Reports. That's what. Get granular on the amount of traffic on your site, and see it live, you and your teams response rate, and team activity. I cannot say enough good things about this software. I do test other options from time to time but I tend to come back to Pure Chat.

Nachteile:

I wish I had one. They give you excellent functionality for free and even more if you upgrade. Pricing in inline with other services. I'll update this review should a con present itself.

George Rex
George Rex
Co-Founder & CAO in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Its a wonderful solution comparable to tawk

4.0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our clients needed a way to allow users communicate with them from their websites in real-time to help these leads make quicker buyer decisions. And while we used tawk earlier, we needed something modern and all-inclusive; and we believe PureChat gave us that.

Vorteile:

The service has a WordPress plugin we could integrate with our website, and the set up was really easy and straightforward. I even love the function where you can add an address and phone number to the chat widget that appears on your website.

Nachteile:

The fact that an agent has to be on a third-party website (i.e. PureChat website), outside your WordPress admin dashboard to respond to chats from clients' website was really an irregular procedure for a WordPress user.

Eduardo
Manager in Kolumbien
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

pure chat times

4.0 letzten Monat Neu

Kommentare: very pleassant, I hope to use it with more frequency

Vorteile:

the easy way to use and you have the communication fast

Nachteile:

i don´t have any comment about it, is ok for me

Leticia
Customer Service in USA
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Why offer an app when it doesn't work?

3.0 vor 7 Jahren

Kommentare: I am away from my desk a lot, so I use the app so that I am still available to chat with on my website. This app does NOT work. Every time I open it it says it's reconnecting or it kicks me off. The other day I went to open a different app and pure chat kept popping up and kept saying that it was trying to reconnect to the server. So I started using my desktop more often because I am so frustrated with the app and it keeps doing the same thing! Keeps saying that it is trying to reconnect. I've had my internet provider come out and do tests, so that is no the issue. Everything else I have works perfectly fine except this. I am looking at different options because this just doesn't work out for our company.

Vorteile:

I like the idea that this software has to offer. Available to chat through the website because not everyone likes talking on the phone or just has a quick question.

Nachteile:

EVERYTHING.... This software doesn't work. Looking at a different provider because of this software's inability to do what it says it's going to do.

Niral
Finance Executive in Polen
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: In a nutshell, I see it to be a fantastic software for client conversations.

Vorteile:

I like Pure Chat as it can be easily installed on our website and clients are using it to contact us.

Nachteile:

I don't think I have encountered any hiccups with this very promising Pure chat software. Truly strong.

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