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Was ist TenForce?

Komplette EHS-Plattform (Environment, Health and Safety), die sich an deine Bedürfnisse anpassen lässt.

Verfolge, analysiere und berichte über deine EHSQ-Prozesse (Environment, Health, Safety, Quality).

Zentralisiere Daten, vereinfache die Compliance, optimiere Prozesse und verbessere die Kollaboration.

Skalierbar nach Modul, Abteilung oder Standort.

Wer verwendet TenForce?

Industrien: Chemikalien, Energie, Fertigung, Pharma, Lebensmittel-/Getränkeproduktion. Unternehmen mit komplexen Prozessen in stark regulierten Branchen.

TenForce Software - 1

Du bist nicht sicher, ob TenForce das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

TenForce

TenForce

4.1 (7)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
161
5
3.7 (7)
3.9 (7)
3.8 (7)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
148
Keine Integrationen gefunden
3.9 (82)
4.1 (82)
4.4 (82)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TenForce

Benchmark Gensuite EHS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
OSHA-Protokollierung
Störfallmanagement
Cority
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Dokumentenmanagement
OSHA-Protokollierung
VelocityEHS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Dokumentenspeicher
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance Management
Document Capture
HSI Donesafe
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Kursverwaltung
Portal für Lernende
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Ansprüche nachverfolgen
Aufgabenmanagement
Schadensabwicklung
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
Ideagen EHS
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance-Verfolgung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über TenForce

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.1
Benutzerfreundlichkeit
3.7
Kundenservice
3.8
Funktionen
4.0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
29%
4
57%
3
14%
Sandra
ESG Global Safety Technical Support in Deutschland
Chemikalien, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Highly qualified TenForce team

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: My experience is consistently positive (see Pros.)

Vorteile:

The option of customer-specific configuration The friendliness, flexibility and commitment of the highly qualified TenForce team (had contact with Business Development Manager, Customer Success manager, Project Manager, BTA, or people from the Tenforce support team and from the accounting departments) The employees also take the time to solve problems spontaneously / at short notice and help quickly with user problems with good constructive suggestions for solutions. The employees also take the time to solve problems spontaneously / at short notice and help quickly with user problems with good constructive suggestions for solutions. Top service!!!

Nachteile:

No cons, but a suggestion for improvement: Understandably, I personally don't expect everyone to be available at all times. Therefore, I would like to see (if it doesn't already exist) a portal for TenForce customers where we can find instructions on how to use the various tools (especially useful at the beginning when you start to use a new module). I am aware that this cannot be implemented 1:1 due to customization, but it could possibly be done for the modules in their "pure form", as well as for the Meeting & Action tool, or frequently asked customer questions could be stored in FAQs depending on the module.

annick
Assistent Business Controle Integriteit in Belgien
Öl & Energie, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

action management and document control

4.0 vor 4 Monaten

Kommentare: as an admin it is a very flexible tool, that you can adjust yourself . however due to all the different possibilities the general user sometimes does not know what to use. for a standard user the 'ONE way to go' should be intuitively found

Vorteile:

the flexibility of the tool and the power to do a lot of things yourself as administrator.

Nachteile:

so many possibilities that a regalur user does not always intuitively see how to work/navigate. a training is necessary for the basics

Rajeev
IT Service Delivery Manager in Belgien
Telekommunikation, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Tenforce review

3.0 vor 3 Monaten

Kommentare: Dedicated & honest team which listens to our comments/remarks/problems/issues and comes up with solutions/proposals/workarounds.

Vorteile:

Tenforce product is: 1. Configurable 2. Flexible 3. Most of the GUI (web + mobile app) is pleasing

Nachteile:

1. The indicators & admin scripts are not documented even though there's a possibility. 2. When deleting an indicator, no warning message is shown to the admin user. This can be fatal for the application if the user doesn't remember the indicator which was deleted. 3. We create proposals/ideas in the product board, but there's no possibility for us to see the status of those.

Tine
It business analyst in Belgien
Chemikalien, 501–1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All in all happy with application

4.0 vor 4 Monaten

Kommentare: I like tenforce, it is clear and setup is done easily. The lay-out is nice and you can adapt it to your likings as a user. The smartlist and filtering options are a plus. However, some of our users that only use parts of the application complain about the different tabs and to them it is sometimes unclear which tab contains which information.

Vorteile:

Clear, userfriendly application Lay-out Setup is userfriendly too (expect for mixing injuries and incidents in a smartlist)

Nachteile:

Horrible reaction time from the support team on customizations, estamations for changes also take forever

Mark
Business System Owner in Belgien
Telekommunikation, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

For better or for worse...

4.0 vor 3 Monaten

Kommentare: Having met one of your key-people even before I started working with TenForce directly, there was an immediate connection, a click... That's not something that happened a lot to me in my 30+ years in ICT
Together, we've been through a lot and have shared both good and less-good moments but always came out on top (and stronger)!
Also, in these bad days, there's no fingerpointing; we work on the problem together.

Vorteile:

The can-do mentality The people I work with, either daily or less frequently (see also below)

Nachteile:

In a partnership, it's sometimes give-and-take and not every request should come with a price-tag