Wer verwendet ERPAG?

Kleinunternehmen, mittelgroße Unternehmen

Was ist ERPAG?

ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt.
Inventars- und Auftragsverwaltung in Echtzeit.
MERKMALE:
Neubestellung. Bestellabwicklung. Cloud-Etikettendruck. Bestandsverfolgung (Barcode, seriell, Los). Mehrere UOMs.
Mehrere Lager. Mehrere Währungen. Mehrsprachige Oberfläche. Verbundprodukte (BOMs, Kitting, variable Elemente).
Verwaltung von Nutzerebenen. Integriertes Rechnungs- und Einkaufsmodul. Unterstützt Herstellung.

ERPAG – Details

ERPAG

https://www.erpag.com

Gegründet 1995

Videos zu ERPAG
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ERPAG – Preisübersicht

ERPAG bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ERPAG ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

49,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

ERPAG deployment and support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

ERPAG Funktionen

  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Spezielles Auftragsmanagement
  • Versand-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen

Siehe die vollständige Auftragsverwaltungssoftware Liste

  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Finanzmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Lagerhaus-Management
  • Personalmanagement
  • Projektmanagement
  • Supply-Chain-Management
  • Unternehmens-Vermögensmanagement
  • Vertriebsmanagement

Siehe die vollständige ERP Systeme Liste

  • Artikelverwaltung
  • Barcode / RFID
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsverfolgung
  • Check-in/Check-out
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Prognose
  • SKU-/UPC-Codes
  • Seriennummern-Nachverfolgung

Siehe die vollständige Inventarisierungssoftware Liste

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandsoptimierung
  • Bestückung
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Fertigungsbestandsmanagement
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose

Siehe die vollständige Inventory Management Software Liste

  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Dokumentenmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Lieferanten-Management
  • Material-Rechnung
  • Produktionsplanung
  • Qualitätsmanagement
  • Sicherheitsmanagement
  • Supply-Chain-Management

Siehe die vollständige MRP Systeme Liste

  • Angebote / Schätzungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • ERP
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • MES
  • Material Requirements Planning
  • Qualitätsmanagement
  • Sicherheitsmanagement
  • Versand-Management

Siehe die vollständige PPS Systeme (Produktionsplanung und Steuerung) Liste

ERPAG Alternativen

Mehr Alternativen zu ERPAG

ERPAG – Nutzerbewertungen

Read all reviews

Overall rating

4,5/5

Average score

Benutzerfreundlichkeit 4,4
Kundenservice 4,6
Funktionen 4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,5

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Marcelo Z.
R&D
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.9.2019

"Good ERP to take in consideretion"

Kommentare: We are a growing company, we manufacture, we order from other suppliers, we produce, and we sale trough Shopify and B2B and wholesale via Quickbooks, We have a sales department, technical department and, production department and shipping department, this way I can integrate all under one platform.

Vorteile: We were about to implement Inventory management, and Shopify recommend Erpag, I just been using the Demo, but they got me at the first minute, very intuitive and easy to navigate. I will try also the service and repair platform.

Nachteile: No integration with other apps, at least couldn't find how to do it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.9.2019
Bryn H.
Owner
Wein und Spirituosen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2019

"Wonderful Fully Featured ERP Package"

Kommentare: ERPAG support is fantastic; they have been quick to respond to our questions making it easy for us to move forwards.

Vorteile: ERPAG has been one of the easiest products we've come across to get started with. The menus are clear, everything is easy to find and mistakes are easy to fix. The data import functionality is very easy to use - just copy and paste from a spreadsheet and you're good to go. Sales tax handling was a big problem for us with several competing products; ERPAG handles the relatively complex tax rules here in Canada with ease, including different tax rates depending on the buyer's location, etc.

Nachteile: Some pages are a little hard to work with on smaller screens

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2019
George F.
CTO
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.8.2020

"George"

Vorteile: simple and easy to use against similar products

Nachteile: integration with Shopify, this is what i concerned in right now

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.8.2020
Subi G.
Sales Manager
Elektrische/elektronische Fertigung, 2-10 Mitarbeiter
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2017

"Nice package for small business applications."

Kommentare: I could set up a small business in a very short period of time (from quotation to printing packing slip).

Vorteile: In an hour or so I could figure out how the software works. So it will good to train new people fast compare to big-name software like SAP or Oracle.

Nachteile: There are still many features to be worked out. (a) The address fields in the forms do not follow the US address standard. I reported specific example via chat room,
(b) I believe you are still changing the software on a daily basis. At some point you need to freeze a rev and come back late with a diff rev with consolidated updates
(c) There should be more templates for quotation and invoicing. I could not find a template in quotation where I can quote tier-pricing to my customer. The template automatically sums them up at the bottom which is not right.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2017
Ratanachai P.
Owner, Executive Advisor
Kosmetik, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.7.2020

"Flexible & intelligent software but easy to use. Best for startups & small to mid size business."

Kommentare: I'm so happy to find this application after a virtually forever search for an ERP software that will fit my organization requirement with limited budget. The software is sophisticated and well designed. It is also so flexible that allows you to adjust and tweak the software to fit your organization's requirement. The flow of the application is also intuitive and easy to understand. Their support team is also very helpful. I love that they also provide the Live Chat service within the application. This really help us solve our problems quickly. So, if you are an entrepreneur looking for an ERP solution, make sure you don't skip this one!

Vorteile: Cloud Application, No need to invest in hardware. The software covers every aspect of an organization and link important data together. It is very flexible and well designed.

Nachteile: Support team availability for company in Asia continent is quite limited.
Continuity issue. For example, when we briefly lost Internet connection, the user is kicked out of the software immediately and lose all the unsaved works. When something is wrong, the application is just suspended without any reason or explanation. It should have a better error handling.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.7.2020