Was ist ConnectWise Automate?

ConnectWise Automate, früher LabTech, ist die einzige RMM-Plattform, die deiner Arbeitsweise entsprechend konzipiert wurde, da sie von einem Managed Service Provider (MSP) speziell für MSPs entwickelt wurde. Automate wurde mit modernster Agententechnologie entwickelt und bietet eine beispiellose zentrale Sicht auf die IT-Systeme deiner Kunden. Die leistungsstarken integrierten Monitorfunktionen informieren dich, wenn IT-Probleme gefunden werden. So kannst du Probleme proaktiv beheben, bevor diese zu Ausfallzeiten für deine Kunden führen. Starte noch heute deine kostenlose Testversion!

Wer verwendet ConnectWise Automate?

Anbieter von IT- und Managed Services (MSPs)

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Nicht sicher, ob ConnectWise Automate das Richtige ist? Vergleiche es mit einer beliebten Alternative

ConnectWise Automate

4.2 (120)
ConnectWise Automate
Nicht in deinem Land verfügbar
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
113
5
3.6 (120)
3.9 (120)
3.7 (120)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 99.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
132
14
4.6 (247)
4.7 (247)
4.5 (247)
Weshalb wird mir das angezeigt?

Alternativen für ConnectWise Automate

Gesponsert
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Bewertungen über ConnectWise Automate

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.2
Benutzerfreundlichkeit
3.6
Kundenservice
3.7
Funktionen
4.3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
29%
3
13%
2
3%
1
6%
Daren
Daren
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Connectwise Automate

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Vorteile:

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Nachteile:

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Verifizierter Rezensent
IT Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

If you have the money to spend, spend it.. if not.. there is other options`

5.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, I am very happy with Connectwise Automate and would continue to use the product. If you work in a critical industry, I wouldn't recommend this as being your only source of remote access since support is very slow and very unhelpful in most situations.

Vorteile:

The best part of this software is how robust the software is. When you purchase this software, you receive control and "WSUS" as part of your package. The software contains reports, pulls data on each computer, provides some integration and overall is a great automation and remote access tool.

Nachteile:

Support is very slow to respond. Getting credits for downtime on their hosted web server is like pulling teeth. When you get into the chat queue, you may be waiting an hour or more for someone overseas who doesn't know how to fix the issue anyway. Then you have to wait until someone gets back with you when they "open a ticket." Honestly.... the only reason I WOULDN'T buy this software is their support system lacks ability for true support!

Joseph
Account Manager in USA
Computer- & Netzwerksicherheit, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Patch management, Machine access and ease of use

5.0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Pushing out the remote agent is very simple and you have an executable for machines that are not connecting under group policy. Monitor your clients whole network from one location.

Nachteile:

Every now and then you may come across an issue, calling into support you need to get past the level 1 tech and go right to the level 2 tech.

Benjamin
IT in USA
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 501-1’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Should be call "Connectwise Autodraft"

1.0 vor 3 Jahren

Kommentare: The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain. will continue to bill you regardless fo whether the product works or not.

Vorteile:

The software has its pros (connectwise screenconnect is the only good thing). The automation will automatically restart services or auto-approve and apply windows update on a schedule. When it isn't crashing or causing servers to crash that is.

Nachteile:

It CONSTANTLY crashes. It will cause servers to crash. Only some automation features work. No support is ever avaaible to resolve issues. The ones that do respond don't know their own product.

Robert
Robert
IT Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Chemikalien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Powerful but inexpensive IT service and control platform.

4.0 vor 3 Monaten

Kommentare: It's been positive. It is essential for supporting remote workes and in the times that are in it it's gotten more important. There is good functionality around software installs and we actually use it to build up our SOE when we have new machines. Ot deosnlt do anything other similar systems can;t do but it is very fit for purpose for a small IT team.

Vorteile:

There is a lot that it can do for a quite reasonable cost. IT is more suited for small or medium businesses as I don;t think it;s quite enterprise level but for control, scripting, monitoring and the like it is very good at what it does. It is also cloud based so can be accessed on any device with a browser.

Nachteile:

It is not very good at monitoring. I can easily find out if computers have issues by selecting them but not really being notified that there may be a probelm. Scripting works well when it works but it's difficult to figure out if it's not worked and why.