Wer verwendet Engagedly?

Dienstleistungsunternehmen mit Wissensarbeitern und einer Mitarbeitergröße von 50 bis über 1.000 in englischsprachigen Ländern

Was ist Engagedly?

Gamification-basierte Talent-Management-Plattform, die nachweislich die Mitarbeiterbindung mit Leistungsbeurteilung, 360-Grad-Rückmeldungen mit mehreren Kontakten, Einzel-Feedback, Social Intranet, LMS Lite, Zielmanagement (OKR) mit integrierter Gamification und fortschrittlicher Analyse verbessert. Verwende Gamification, um Verhaltensweisen wie Lob, Zusammenarbeit, Lernen und Ideenfindung voranzutreiben. Die Gamification-Punkte können dann zum Entsperren von Abzeichen und zum Einlösen von Geschenkkarten verwendet werden.

Engagedly – Details

engagedly

http://engagedly.com

Gegründet 2014

Engagedly – Kostenübersicht

Engagedly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Engagedly Funktionen

360-Grad-Feedback Software
Berichterstattung / Analyse
Bewertungsauswahl
Dashboard
Fortschrittsverfolgung
Fragenkatalog
Self-Service Portal
Umfragen & Feedback
Abzeichen-Management
Bonus-Verwaltung
Feedback-Management
Für Call Center
Für Einstellungen (Personalbeschaffung)
Für den Vertrieb
Für die Bildung
Leistungskennzahlen
Nachverfolgung von Ranglisten / Aktivität
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wettbewerbs-Management
Zielsetzung / Nachverfolgung
für Entwickler
Aussagen zu Entschädigungen
Bonus-Management
Bonus-Programme
Entschädigungs-Berechnung
Entschädigungs-Bewertung
Entschädigungsplan-Modellierung
Gehaltsplanung
Mitarbeiter-Bonusprogramme
Organigramme
Asynchrones Lernen
E-Learning-Unternehmen
Elektronischer Handel
Gamification
Gemischtes Lernen
Hochschulbildung/Erziehung
Integrierter Autorensystem-Kurs
Mobiles Lernen
Portal für Lernende
SCORM-Compliance
Synchrones Lernen
Unternehmen/Geschäft
Videokonferenzen
Benchmarking
Leistungsmanagement
Mitarbeiteranerkennung
Negatives Feedback Management
Pulsbefragungen
Zielmanagement
Belohnungspunkte
Bonus-Katalog
Gesellschaftliche Anerkennung
Leistungsmanagement
Manager-to-Peer-Anerkennung
Mitarbeiteranerkennung verfolgen
Nominierungen
Peer-to-Peer-Anerkennung
Verwaltung von Erwähnungen (online, in soz. Netzwerken)
Ziele
eKarten
360-Grad-Feedback
Anpassbare Vorlagen
Benutzerdefinierte Bewertungsskalen
Beurteilungen der Kompetenzen
Bewertungszyklen tracken
Entschädigungsmanagement
Gewichtete Leistungskennzahlen
Individuelle Entwicklungspläne
Kollegen-Bewertungen
Laufende Leistungsverfolgung
Selbsteinschätzungen
Self-Service Portal
Anpassbares Dashboard
Fortschrittsverfolgung
KPI-Überwachung
Negatives Feedback Management
Strategische Planung
Zielmanagement
Einstellungen (Personalbeschaffung)
Entschädigungsmanagement
Individuelle Entwicklungspläne
Kompetenzmanagement
Lebenszyklus-Management für Mitarbeiter
Leistungsmanagement
Nachfolgeplanung
Personalbeschaffungs-Management
Trainingsmanagement
Zielsetzung

Engagedly – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 68 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,4/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
John S.
Director of Operations
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.10.2017

"Very positive. The support team has been great during the rollout process."

Vorteile: A LOT of features that academic research has proven are necessary for employee engagement. Clean layout. I like how you can turn items on or off. This was especially useful so I didn't overwhelm my team.

Nachteile: Not 100 percent intuitive but this goes away with time in the program. The IT team is also great at explaining how things work AND changing things to make it easier

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.10.2017
Victoria N.
HR Generalist
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.1.2020

"More than just software. Your company needs this!"

Kommentare: Overall, I couldn't recommend this software enough. It's challenging our employees to look at their goals, check-in their progress, and all while knowing it is going to affect and roll up to their performance review. If I do run into an issue or have a question, the support team has been outstanding. You email them and the follow up and resolution is always prompt. If they do have to take extra time to test things on their end, they communicate this so you're not left wondering anything. From a cost perspective, to all that the software offers, and complete with an excellent support system - you cannot go wrong. 12/10 would recommend.

Vorteile: It's hard to pinpoint what I like the most. I enjoy each module and its respective functionality. I will say the surveys have shaped our 2020 goals for us in HR. Being able to get employee pulses and feedback, all with easy reporting, really let us know what needs to change and what can be improved. Sending something just for fun is great too. I've enjoyed challenging people to set goals as well. Transparency is huge and it's great that our employees can see exactly HOW they are making a difference.

Nachteile: Perhaps the only thing that's been an issue is not being able to report on an employee after they have been blocked, or terminated, from the system. There's an easy enough workaround to unblock them, go back and find what you're looking for, and then block them again. Maybe there is a solution I just don't know about yet!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.1.2020
Tamera J.
CFO
Non-Profit-Organisation Management, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2018

"Engagedly in a Non Profit Organization "

Kommentare: We are able to standardize our performance appraisal process amongst our managers.

Vorteile: We appreciate the Notes section and the ability to customize our Performance Review form.

Nachteile: I would like to have a phone number to call customer service in order to get help with my questions in a more timely manner.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2018
Laura B.
Director, Talent Management
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2018

"Engagedly has been our best software selection yet"

Kommentare: Engagedly has been an excellent tool for us. We have trained all of our employees in its use. Our compliance with our performance, goal setting, feedback and learning has been exponentially higher with the software. The prompts and reminders make it easy to keep our objectives in full view, easier to update and focus on. I found this to be the tool that best met our needs in our tech organization.

Vorteile: This Talent Management software has solved all of our needs in the goals, performance, feedback, social media platform, peer crowdsourcing, collaboration and information sharing needs. We have worked closely with the team at Engagedly and they have been beyond excellent with their customer service. They are very in tune to the user experience and seek improvements in an ongoing manner. We have a cutting edge approach to performance, and this software works perfectly for our direction.

Nachteile: I would have liked to have had a more robust LMS - SCORM compliant. We had to purchase a separate system. They offer a 'lite' system for our own content, but Learning content offerings for us go beyond their capacity currently. I would also like to see more of a build out for development planning and tracking. We have recently just given our feedback to them on enhancing this feature.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2018
Jessica D.
HR Director
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2016

"Really great tool for performance reviews, 360 feedback and goal setting / tracking. "

Kommentare: Engagedly has tons of features: performance reviews, goals, feedback, gamification, surveys, etc. You can turn things off and on to make it work for your company. I've asked them to add custom features and their development turn around time is amazing. This company really listens and responds quickly to customer requests. We do reviews quarterly now and it is all automated. Engagedly sends email reminders on a schedule of my creation and I just have to read all the reviews when they are complete.

Vorteile: When a manager does a person's performance review, there is a menu where they can pull up, past reviews, goals, feedback, and notes they made throughout the year on that person, all in the same page so they aren't trying to pull together things from lots of different places when doing a review. Also, at the end of the review template you can set up private questions that only HR and the manager will be able to see the answer to, like is this person being recommended for a raise or promotion or are they at risk for low performance. You can choose the questions for fit your needs.

Nachteile: We went from a very manual process in performance reviews where everything was in a google doc and then sent out to be signed via electronic signature. So it took a little time for people to get up to speed on the new process, but it's a huge improvement and they see that.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.8.2016