Obie.ai

von Obie.ai

4.5 / 5 4 Bewertungen
Obie.ai

Wer nutzt diese Software?

Obie ist für schnell wachsende Teams konzipiert, die Vertrieb, Kundenbetreuung oder IT skalieren möchten.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Obie.ai
  • https://obie.ai/
  • Gegründet 2014

Über Obie.ai

Obie integriert die interne Dokumentation des Unternehmens intelligent in eine einzige Informationsquelle für Wissen. Obie reduziert nachweislich die Zeit, in der Wissensarbeiter nach Informationen suchen, um mehr als 30 % und behebt automatisch Wissenslücken des Unternehmens, um eine bessere Produktentwicklung und einen besseren Support zu ermöglichen.

Obie.ai Funktionen

  • Cataloging/Categorization
  • Content-Management
  • Decision Tree
  • Diskussionsforum
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Obie.ai

Innovation Factory has chosen Tasytt as its sole onboarding system. I use Tasytt regularly to create

Mit Google übersetzen Bewertet am 3.2.2016
Amy G.
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The best part about Tasytt is that it's incredibly easy to use; you don't need any software or programming knowledge to create books and pages. The interface is presented in a clean and uncluttered manner, and the drag-and-drop features make populating the platform a simple and straightforward task. Furthermore, Tasytt offers great analytic tools to track employee progress as they work through their assigned documents and quizzes; this feature has been useful in measuring employee engagement. Tasytt has worked really well for our team because it is a central hub for a lot of our resources. Previously, we managed everything through Google Drive but we found it was getting very disorganized. By linking documents from the drive to Tasytt, the team is able to easily find the resources they need without getting lost in the clutter of the drive. In terms of customer service, Tasytt has proven exceptional. Anytime I used the chat service to ask a question I received a prompt response (usually immediately) and a solution to my problem. The only con I have experienced working with Tasytt so far is the inability to adjust photos. Currently, the software stretches the image to fit the page and doesn't allow you to resize pictures. This limitation doesn't hinder my ability to use the platform, it's rather just a customization I'd prefer to have. Overall, Tasytt has been a great software for our team.

Excellent Customer Service and Easy to Use

Mit Google übersetzen Bewertet am 1.2.2016
Jessica R.
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I've been using Tasytt for a few months now. It is user friendly and whenever I have a question, I am able to get a response right away. I look forward to using Tasytt more and more and getting my team on-boarded quickly and efficiently!

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