Wer verwendet NewBook?

NewBook ist eine großartige Lösung für eine Vielzahl von Objekten, wie Hotels, Resorts, Villen, Motels, Ferienparks und Jachthäfen.

Was ist NewBook?

Die zuverlässige, hochmoderne Immobilien- und Beziehungsmanagement-Software von NewBook wird deine Online-Dienstleistungen und Backoffice-Operationen revolutionieren, indem sie dir alle Tools zur Verfügung stellt, die du für die effiziente Verwaltung deines Unternehmens benötigst. NewBook macht es dir leicht, dein Geschäft online zu führen und deine Verkaufsmöglichkeiten zu erweitern, indem du Buchungen über deine Website vornimmst, dich mit Vertriebskanälen von Dritten verbindest und andere Upselling-Tools und Einnahmen generierende Aktivitäten nutzen kannst.

NewBook – Details

NewBook

https://www.newbook.cloud

Gegründet 2010

Videos zu NewBook
Play
-thumb

NewBook – Preisübersicht

NewBook bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

NewBook – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online

NewBook Funktionen

  • Genehmigungsmanagement
  • Gäste-Check-in/Check-out
  • Mehrere Standorte
  • Online-Reservierungen
  • Reservierungsmanagement für Campingplätze
  • Site Maps
  • Utility-Abrechnung
  • Verkaufspunkt POS
  • Vermietungs-Management

Siehe die vollständige Campingplatz Software Liste

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Eigentümer-Aussagen
  • Gasterlebnis-Management
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Provisionsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Fewo Software (Ferienwohnungsverwaltung) Liste

  • GDS- / OTA-Integration
  • Haushaltungsmanagement
  • Kassenlade-Management
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Preisoptimierung
  • Private Zimmer
  • Reputationsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Schlafsäle
  • Verkaufspunkt POS

Siehe die vollständige Hostel Software Liste

  • Angebotsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Management von Beschränkungen
  • Notausschalter
  • Raten-Management
  • Reservierung-Management

Siehe die vollständige Hotel Channel Management Software Liste

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Siehe die vollständige Hotelsoftware Liste

  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Reservierungssoftware Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anwesenheitsmanagement
  • Elternportal
  • Für Sommer-Camps
  • Kalenderverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Medizinisches Management
  • Online-Anmeldung
  • Personalverwaltung
  • Programm-Management

Siehe die vollständige Schullandheim & Ferienlager Software Liste

NewBook Alternativen

Mehr Alternativen zu NewBook

NewBook – Erfahrungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,7/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,6
Kundenservice 4,7
Funktionen 4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,2

Software bewerten

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Eine Bewertung schreiben
Jermaine W.
Consultant
Gastgewerbe
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.11.2017

"Amazing!"

Vorteile: A very easy to use system that was very easy to implement and is great value for money. I love the fact that there are always updates, which means that Newbook are always ahead of the game when it comes to features. The support team are very friendly and know their stuff and the Wiki and support request features are all great. My favourite features that other systems do not offer is the read receipt of emails sent through the system and the feature suggestions. Once up and running, the direct connection with Airbnb will be

Nachteile: Direct connections are that are offered are very Australian based and do not fit into the London Hotel & Apartment sector.

Antwort des Softwareanbieters

von NewBook an 20.12.2017

Hi Jermaine,

Thank you for your recent review of NewBook. We are happy to see everything is going well! We have added some global integrations this year and are always looking to add more. If there are any in particular that you¿re looking for, feel free to add a feature suggestion so others can vote and the team can review your requests.

Best Regards,
The NewBook Team

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.11.2017
Pelin U.
Complex General Manager
Gastgewerbe, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.11.2020

"NewBook combines multiple booking channels for us"

Kommentare: NewBook is pretty fine to meet our needs in multiple channel booking management and helps us avoid multiple bookings and update the availability in all online sales channels as well as in our website and this way we avoid multiple bookings and helps us save time in booking operations.

Vorteile: Management of all reservation channels is really a hard operation especially if you have a website that already has a huge demand and always there is the risk of multiple bookings or delays in updating the room availability. NewBook solves our multiple channel reservation problem along with the reservations in our website so that whenever we accept a booking through a particular sales channel, Newbook reflects it to all other remaining channels as well as our website.

Nachteile: NewBook neither cover our requirements in-hotel facility reservation side like SPA bookings nor helps us to provide digitization in providing access to our other services such as room service. That would be better to have a version that covers the in-hotel service portfolio along with multi-channel room booking management.

Antwort des Softwareanbieters

von NewBook an 4.12.2020

Hi Pelin,

Thank you so much for sharing your experience with NewBook! We appreciate your feedback and we're very happy to hear you're enjoying using our system.

Please feel free to add your suggestions for hotel management features to our Feature Suggestion page - our team is constantly reviewing votes and requests for future development!

Kind regards,
The NewBook team

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.11.2020
Prasad K.
Business owner
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.4.2019

"Very unprofessional team ,"

Kommentare: Initially they were good, but later sales people sold me expensive version but it was totally not value for money.
Support system is very bad specially when you have issues.It is not supported by lot of websites.

Vorteile: Payment system integration, and taking payment is very easy

Nachteile: Support very poor , very complex to use , do not provide connection to lot of websites

Antwort des Softwareanbieters

von NewBook an 24.4.2019

Hi Prasad,

It is disappointing to see that you are posting this incorrect review of NewBook on Capterra. Our team provided solutions to all of your needs and complex requirements. Our system can be either easy or complex depending on how complex your individual property/rate setup is. As a property management system NewBook has a large number of OTA's directly connected such as Expedia Group, Hotels.com, Booking.com, AirBnB, HomeAway, TripAdvisor, Trip.com Agoda, Lido and many others but we never promoted to have hundreds like a separate channel manager would, i.e Siteminder (which we also support). If posting a bad review is an attempt to avoid paying your outstanding bills I can assure you we do not operate that way and are confident potential clients will see the large number of positive reviews and know we really do take care of our clients and offer top notch service and support.

Regards, Shaye Illich
Business Development Manager

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 15.4.2019
Melanie D.
Owners/Manager
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.12.2020

"Business made easier"

Kommentare: Newbook staff are fabulous, prompt & reliable. They are always chirpy & very bubbly on the phone. They know their stuff & if they can't help with a question, they will find out & get back to you.

Vorteile: What I like most about the software is the dashboard & having favourites to click on.

Nachteile: I least like, there is so much we can do in the program, it gets a bit overwhelming to find everything.

Antwort des Softwareanbieters

von NewBook an 15.12.2020

Hi Melanie. Thank you for your review of NewBook! We're so happy you're loving it and are impressed with our knowledgeable staff. Our Customer Relations Team offers free productivity meetings where they can help explain features and show you some handy tips and tricks within the system. If you're interested, you can book your meeting here: https://bit.ly/3gKZMdc
Thanks again, Melanie!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 8.12.2020
Lorraine E.
Marketing Manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.11.2017

"Good training and the team always responds to our queries quickly."

Kommentare: Newbook PMS system was recommended to us by another serviced apartment company and we were extremely impressed from the outset. The time we spent on invoicing, when compared to our previous system, was dramatically reduced. The booking function is straightforward and quick. One of the areas of their expertise is training on the system. Lauren is an excellent trainer and the team action all support requests by return. If a member of our team requires further training this is quickly arranged and further support provided. All charts are easy to view and each user has the ability to customise their personal system. So if you are on reservations you can immediately click into the sales function, or finance - invoicing function. Facility hire charts are also beneficial for the allocation of parking bays or items to up-sell.
Both our housekeeping and maintenance team have their own area within Newbook and can read instructions and new requests every day, to prioritise their work.

Vorteile: Emailing guests within the system.
Sending SMS to guests.
Printing of guest registration cards.
Automatic sending of emails to guests prior to arrival.
Automatic sending of emails to guests when in house.
Automatic sending of emails prior to guest departure.
Automatic sending of questionnaires.

Antwort des Softwareanbieters

von NewBook an 20.12.2017

Hi Lorraine,

Thanks so much for taking the time to give us such a lovely review! It¿s great to see you are using so many of our features and the impact they are having on your business. We have a great support team and we¿re happy to hear they are always around when you need them.

Best Regards,
The NewBook Team

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.11.2017