Was ist UpKeep?

UpKeeps CMMS ist eine moderne Lösung zur Wartungs- und Anlagenverwaltung für dein Team. Von deinem Desktop über dein Handy bis hin zum Tablet ist UpKeep von überall und zu jeder Zeit leicht zugänglich. Erstelle unterwegs Arbeitsaufträge, lass dich benachrichtigen, wenn Aufgaben aktualisiert werden, und erhalte Warnungen direkt von deiner App aus, wenn Anlagen fallen, sodass dein Unternehmen effizienter läuft als je zuvor.

Wer verwendet UpKeep?

Fertigung, Gebäudemanagement, Fuhrpark, Hotels, Öl und Gas, Bau, Kommunen, Vertrieb, Lagerung, Restaurants, Versorgungsunternehmen, Kirchen, Bildung, Lebensmittelverarbeitung, Verpackung

UpKeep Software - 1
UpKeep Software - 2
UpKeep Software - 3
UpKeep Software - 4
UpKeep Software - 5

Du bist nicht sicher, ob UpKeep das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

UpKeep

UpKeep

4.6 (1’292)
Nicht in deinem Land unterstützt
$ 45.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
190
24
4.6 (1’292)
4.6 (1’292)
4.7 (1’292)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 16.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
142
7
4.8 (422)
4.7 (422)
4.8 (422)

Weitere gute Alternativen zu UpKeep

MaintainX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Formularerstellung und -design
Mobiler Zugriff
eMaint CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Instagram
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Content-Management
Nutzerprofile
Fiix
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Hippo CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Termin-Fristenmanagement
MEX Maintenance
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung
FTMaintenance Select
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Asset Essentials
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Terminplanung
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über UpKeep

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.6
Benutzerfreundlichkeit
4.6
Kundenservice
4.7
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
68%
4
28%
3
3%
2
0%
1
0%
Michael
Architect
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Architektur & Planung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

UpKeep is FANTASTIC!

4.0 vor 3 Jahren
Untertitel auf Deutsch sind im Videoplayer verfügbar
Dirk
Dirk
Director of Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Crucial Team Management

5.0 vor 4 Jahren

Kommentare: This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Vorteile:

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Nachteile:

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Antwort von UpKeep Technologies

vor 4 Jahren

Hi Dirk, Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small. The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level. If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource. Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

joan
program officer in Uganda
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

document and work orders share with upkeep the best application

5.0 letzte Woche Neu

Vorteile:

i like upkeep when handling work orders among team, since i can get all project team inputs to compile general project report , the CMMS feature also makes militance management systems so easy, i also like the user interface. security is another thing which is good since every user is given password for logging

Nachteile:

using the application on android phones its very slow and this limits tasks to be accomplished

Domenic
Data Analyst in Uganda
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Simplest task assistant

3.0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

The Notifications and alerts are essential reminders.The display of tasks and ranking reduces the chances of skipping or forgetting them.

Nachteile:

Some important pieces of information need to be added such as precise location information about assets.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

UpKeep simplifies facility management!

4.0 vor 3 Monaten

Kommentare: Because of UpKeep, keeping track of maintenance is now a streamlined operation. Work orders may be monitored and scheduled with ease thanks to the app's straightforward design. Task delegation and real-time updates help the whole team stay on the same page.

Vorteile:

My team's maintenance management has been greatly improved thanks to UpKeep. Thanks to the app's intuitive design and constant updates, keeping track of and planning out tasks has never been simpler. If you're wanting to simplify your maintenance management procedures, go no further than UpKeep.

Nachteile:

Insufficient personalization choices may exist in UpKeep's work order forms. Improvements in functionality for the mobile app are needed.

eng irene
project manager in Uganda
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

share work among team with upkeep

5.0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: sharing work orders among the team has helped us to complish task in few minutes

Vorteile:

upkeep enables users to share work among themselves which helps in complishing more tasks over time, its so easy to use by everyone, its aslo has cleen ui

Nachteile:

sometimes the application annoys which deploying its for work share as it tends to be too slow on android phones