Way We Do

Way We Do

5 / 5 7 Bewertungen

Wer nutzt diese Software?

Franchises, multi-location businesses, distributed teams and any organization where SOPs and compliance are mission critical to the success of their business.


Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • 5 / 5
    Gesamt
  • 5 / 5
    Bedienkomfort
  • 5 / 5
    Kundenservice
  • 5 / 5
    Funktionen
  • 5 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis
    $25/Monat
  • Preisinformationen
    $8/month for each additional user. Additional plans available.
  • Kostenlose Version
    Nein
  • Einsatz
    Cloud, SaaS, Web
  • Training
    Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Way We Do
  • http://www.waywedo.com
  • Gegründet 2009

Über diese Software

Way We Do is cloud-based SOP Software that enables you to create, maintain and actively use a Business Operations Manual by making policies and procedures a natural part of daily workflow. Our practical tools are a perfect fusion of business process management, knowledge management and compliance. Managers assign tasks, create automatic reminders, and monitor workflow, while team members use procedures and follow processes from any location, so work is seamless and nothing is forgotten.


Way We Do Funktionen

  • Alerts
  • Aufgaben-Nachverfolgung
  • Aufgabenplanung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gamifikation
  • Gantt-Diagramme
  • Mobiler Zugriff
  • Recurring Task Management
  • Reporting/Analytics
  • Task Assigning
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Backups planen
  • Ferngesteuerte Server-Optionen
  • Inkrementelles Backup
  • Kompression
  • Kontinuierliche Datensicherung
  • Lokale Server-Optionen
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicherungsprotokoll
  • Support mehrerer Systeme
  • Verschlüsselung
  • Web-Zugriff / Restaurierung
  • Ad-hoc-Analyse
  • Ad-hoc-Berichte
  • Dashboard
  • Konsolidierung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Prädiktive Analytik
  • Qualitative Analyse
  • Quantitative Analyse
  • Strategische Planung
  • Wertungslisten erstellen
  • Wichtige Leistungsindikatoren (Key Performance Indicators, KPI)
  • Data Mapping
  • Kollaboration
  • Lifecycle-Management
  • Management für Geschäftsrichtlinien
  • Prozess-Erfassung
  • Prozess-Mapping
  • Prozess-Simulation
  • Prozessanalyse
  • Prozessmodellierung & Design
  • Prozessänderung-Nachverfolgung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Einhaltung von Umweltvorschriften
  • FDA-Compliance
  • HIPAA-Compliance
  • ISO-Compliance
  • OSHA-Compliance
  • Risiko-Warnungen
  • Sardanes-Oxley-Compliance
  • Testen von Steuerelementen
  • Versionskontrolle
  • Automatische Nachbestellung
  • Bau-Tracker
  • Franchise-Intranet
  • Job-Planung
  • Online-Shop
  • Provisionsmanagement
  • Website-Manager
  • Content-Management
  • Datenmanagement
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • FAQs
  • Geführte Problemlösung
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kollaboration
  • Selbst-Lernen
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche

Way We Do Neueste Bewertungen

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WayWeDo exceeded my expectations from the start.

5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Its reliable, easy to use, keeps track of my team members logins, helps me solve problems by making it easy to write SOP's. It's cloud based and I can get to it quickly from anywhere. it's constantly being improved. I use it to manage maintenance on equipment. It's just a well thought out piece of work!

Vorteile: It's continually being improved. It tracks my team members logins. It's intuitive to use. I can easily add content. I even use it to manage maintenance on equipment. The more I use it, the better my business runs. It's reliable. It has more features than I have time to implement.

Nachteile: The SOP's available for sale don't fit my particular operation well enough to make me want to purchase them. Nothing wrong with them, just don't fit my business so well.

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Best system for policy and process management!

5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Its easy to use, very easy to set up, brilliant in managing policies and processes, monitor who's signed off on them. I can't fault the system. We have shown this system to many clients who have started also using it.

Nachteile: The only limitation I see is for a small business that has a medium to large team, the monthly per user fee can add up, but honestly, it's worth it! We also look forward to future updates showing access logs relating who updated what process when.