Way We Do

von Way We Do

5 / 5 7 Bewertungen
Way We Do

Beliebte Produkte


Wer nutzt diese Software?

Franchises, multi-location businesses, distributed teams and any organization where SOPs and compliance are mission critical to the success of their business.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $25/Monat
  • Preisinformationen $8/month for each additional user. Additional plans available.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Way We Do
  • http://www.waywedo.com
  • Gegründet 2009

Über Way We Do

Way We Do is cloud-based SOP Software that enables you to create, maintain and actively use a Business Operations Manual by making policies and procedures a natural part of daily workflow. Our practical tools are a perfect fusion of business process management, knowledge management and compliance. Managers assign tasks, create automatic reminders, and monitor workflow, while team members use procedures and follow processes from any location, so work is seamless and nothing is forgotten.

Way We Do Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Gamifikation
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Management wiederkehrender Aufgaben
  • Mobiler Zugriff
  • Spreadsheet View
  • Task Board View
  • To-Do List View
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Backups planen
  • Ferngesteuerte Server-Optionen
  • Inkrementelles Backup
  • Kompression
  • Kontinuierliche Datensicherung
  • Lokale Server-Optionen
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicherungsprotokoll
  • Support mehrerer Systeme
  • Verschlüsselung
  • Web-Zugriff / Restaurierung
  • Ad-hoc-Analyse
  • Ad-hoc-Berichte
  • Dashboard
  • Konsolidierung
  • Kostenplanung und Prognosen
  • Prädiktive Analytik
  • Qualitative Analyse
  • Quantitative Analyse
  • Strategische Planung
  • Wertungslisten erstellen
  • Wichtige Leistungsindikatoren (Key Performance Indicators, KPI)
  • Data Mapping
  • Kollaboration
  • Lifecycle-Management
  • Management für Geschäftsrichtlinien
  • Prozess-Erfassung
  • Prozess-Mapping
  • Prozess-Simulation
  • Prozessanalyse
  • Prozessmodellierung & Design
  • Prozessänderung-Nachverfolgung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Einhaltung von Umweltvorschriften
  • FDA-Compliance
  • HIPAA-Compliance
  • ISO-Compliance
  • OSHA-Compliance
  • Risiko-Warnungen
  • Sardanes-Oxley-Compliance
  • Testen von Steuerelementen
  • Versionskontrolle
  • Automatische Nachbestellung
  • Bau-Tracker
  • Franchise-Intranet
  • Job-Planung
  • Online-Shop
  • Provisionsmanagement
  • Website-Manager
  • Content-Management
  • Datenmanagement
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • FAQs
  • Geführte Problemlösung
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kollaboration
  • Selbst-Lernen
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Way We Do

WayWeDo exceeded my expectations from the start.

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.9.2017
Tim D.
President
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Its reliable, easy to use, keeps track of my team members logins, helps me solve problems by making it easy to write SOP's. It's cloud based and I can get to it quickly from anywhere. it's constantly being improved. I use it to manage maintenance on equipment. It's just a well thought out piece of work!

Vorteile: It's continually being improved. It tracks my team members logins. It's intuitive to use. I can easily add content. I even use it to manage maintenance on equipment. The more I use it, the better my business runs. It's reliable. It has more features than I have time to implement.

Nachteile: The SOP's available for sale don't fit my particular operation well enough to make me want to purchase them. Nothing wrong with them, just don't fit my business so well.

Antwort des Softwareanbieters

von Way We Do an 20.9.2017

Hi Tim,

Thank you for the fantastic review! The whole Way We Do team works hard to continually improve, and it's great to be recognized for that.

It's a shame that the SOPs in the Market Place aren't a good fit for you. We'd love to know more about what you're looking for. Did you know that we offer custom writing services as well? Please let us know if that is something you are interested in.

Best system for policy and process management!

Mit Google übersetzen Bewertet am 14.2.2018
Maciek F.
CEO, Company Director, Principal Consultant
Bildungsmanagement
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Its easy to use, very easy to set up, brilliant in managing policies and processes, monitor who's signed off on them. I can't fault the system. We have shown this system to many clients who have started also using it.

Nachteile: The only limitation I see is for a small business that has a medium to large team, the monthly per user fee can add up, but honestly, it's worth it! We also look forward to future updates showing access logs relating who updated what process when.

Lies weitere Bewertungen