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Was ist Deputy?

Deputy ist der ultimative Belegschafts-Manager und bietet die beste Technologie unter den webbasierten Lösungen. Vereinfache deine Terminplanung (Zeitplanung), Arbeitszeittabellen, Aufgaben, Mitarbeiterkommunikation und Verwaltungsaufgaben. Mit brillanten Apps und einer Integration mit einem Klick wird das Leben erleichtert. Erziele mit Deputy Übersicht und Kontrolle über dein Management des Geschäfts und der Belegschaft.

Wer verwendet Deputy?

Deputy ist für folgende Branchen; Gastgewerbe, Einzelhandel, Event, Gesundheitswesen, Bauwesen, Unterricht, Kinderbetreuung, Sicherheit, Dienstleistungen und alle anderen Branchen, die Mitarbeiter verwalten müssen.

Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
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Deputy Software - 4
Deputy Software - 5

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Deputy

Deputy

4.6 (720)
$ 6.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
105
43
4.5 (720)
4.5 (720)
4.5 (720)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
$ 20.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
121
49
4.6 (5’650)
4.7 (5’650)
4.7 (5’650)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Deputy

Acuity Scheduling
Am besten bewertete Funktionen
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Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Paycor
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Überweisung
Time Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Square Payroll
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Lohn-und Gehaltsabrechnung-Reports
Überweisung
Employment Hero
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
QuickBooks Time
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Alvaria Workforce
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeitereinsatzplanung
Zeit & Anwesenheit
Planday
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Self-Service Portal
Zeit & Anwesenheit
TimeSimplicity
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Deputy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.6
Benutzerfreundlichkeit
4.5
Kundenservice
4.5
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
20%
3
5%
2
1%
1
2%
Shari
Shari
Independent Contractor in Jamaika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 1’001–5’000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best Scheduling App Ever

5.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

I've used the software for over a year now and it makes my day to day life as an independent contractor a breeze. I can grab shifts posted by the managers shortly after they're published and can offer them up or swap them easily if I can no longer work a taken shift. I can request for leave, take a break during the scheduled shift and also view how many hours in total I have for the day, week, month in the schedule section. Their app for phones also allows you to grab, offer and view shifts and you can clock in or out on it. I especially love the seconds feature and the app being able to show me the time in my work's time zone VS mine so I'm never confused.

Nachteile:

It's a little slow when grabbing shifts, like you are unable to just click/accept shifts back-to-back and have to wait like 30 seconds per accepted shift for the page to load and show that you've accepted your shift. There sometimes is also a lag when starting/ending a shift and you have to ensure it was clicked properly or shows you've started/ended after the page finishes loading or you could end up being late or stay clocked in.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10’000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Staff adore Deputy's reduced office time!

4.0 vor 2 Jahren

Kommentare: Because it is hosted on the cloud, managers can use it from any location with an internet connection. ADP's timekeeping module makes it difficult to adjust shifts when workers are asked to report earlier or stay later for work.

Vorteile:

Provides access to shift scheduling, staff attendance and punctuality records, and time off analysis reports for management. Unlike ADP's time tracking module, we don't add pay rates in Deputy so managers can utilize it without accessing confidential information.

Nachteile:

Given that we have many offices in each state, and that our employees often split their time between offices in different states, keeping track of everyone's whereabouts may be a bit of a challenge.

Lourdes
Wellness Coach in Irland
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Product

5.0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: Great experience, I'd definitely recommend it.

Vorteile:

It's a really great App if you have a company and the team. Deputy helps to organise many things within an organization. It allows managers to send the schedules, approve staff anual leave requests, see and share news feed within a company and a few other beneficial features.

Nachteile:

We have no complains about this product.

Sue
CEO in Australien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Cross it off your list of potential payroll providers

1.0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Woeful. Save yourself the time and trouble and pick something else - Keypay is a great option and probably the next option for us.

Vorteile:

Coloured locations and tracking code integration into Xero

Nachteile:

Customer service canned responses SCHADS Interpretation that is different to the award Errors in the software that are ignored - and then they start quoting the terms and conditions to me when I kick up about it So many inconsistencies in the product and they don't care

Anthony
Anthony
finance and international business in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

allows for more accomplished work

5.0 vor 3 Monaten

Kommentare: It allows me to have order and coordination in all my work, using this platform I do not have to move to others causing confusion

Vorteile:

It is a platform with multiple very nice functions for my work that benefit me in monitoring and planning, its system is very easy to use and that has allowed me to have a more professional development in my area by presenting projects in the estimated times with on-time monitoring real where I can have control of the evolution and update. and also helps me with the coordination of schedules, shifts and total hours worked

Nachteile:

It has been completely to my liking and there are no bad dislikes or bad flaws, I like everything and I feel happy using it