Wer nutzt diese Software?

Sports clubs, gyms, fitness studios and camps.


Durchschnittliche Bewertung

37 Bewertungen
  • 4 / 5
    Gesamt
  • 4 / 5
    Bedienkomfort
  • 4.5 / 5
    Kundenservice
  • 4 / 5
    Funktionen
  • 4.5 / 5
    Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis
    $25/Monat
  • Preisinformationen
    Steal Deal: Professional Plan- $99/year Studio Plan - $299/year
  • Kostenlose Version
    Ja
  • Kostenlose Testversion
  • Einsatz
    Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung
    24/7 (Live Vertreter)
    Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Omnify
  • https://www.getomnify.com
  • Gegründet 2016

Über diese Software

Are you a professional or business looking to make the most of your time? Omnify is an all-in-one scheduling software which supports classes, appointments and events. Accept payments online while giving your customers a great experience with customized booking websites. Our marketing and customer management tools make sure you always stay on top of things. Better yet, our mobile applications work for both you and your customers, on the GO. Sign up for free today and experience it for yourself!


Omnify Funktionen

  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Besuchermanagement
  • Geräte-Management
  • Gewerbliche Immobilien
  • Inspektions-Management
  • Kreditplanung
  • Lieferanten-Management
  • Raumplanung
  • Schulen
  • Störfallmanagement
  • Vermögensverwaltung
  • Vorbeugende Wartung
  • Wartungs-Tracking
  • Wohnimmobilien
  • Zimmer-Planung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Check-in-Manager
  • Inventarverwaltung
  • Klassen-Management
  • Marketing-Management
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Reservierung-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Vertragsmanagement
  • Anwesenheitsmanagement
  • Klassen-Management
  • Online-Anmeldung
  • Rang-Management
  • Studenten-Management
  • Terminplanung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • E-Mail Marketing
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • SOAP-Notizen
  • Terminverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Übungs-Management
  • Geschenkkarten-Management
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Paketerstellung
  • Terminverwaltung
  • Vorher-Nachher-Bilder

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Fortschrittsverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Kursverwaltung
  • Mentor-Anpassung
  • Programm-Management
  • Terminplanung
  • To-do-Listen Verfolgung
  • Zielmanagement
  • Anwesenheitsmanagement
  • Klassen-Management
  • Online-Anmeldung
  • Praxis-Protokoll
  • Repertoire-Management
  • Studenten-Management
  • Terminplanung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aufgabenbibliothek
  • Beurteilungen
  • Ernährungsprogramm
  • Fitness-Plan
  • Kundenmanagement
  • Online-Shop
  • Provisionsmanagement
  • Terminplanung
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Wellness-Pläne
  • Zertifizierungs-Tracking
  • Kapazitätsmanagement
  • Klassenterminplanung
  • Marketing-Management
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitglieder-Management
  • Online-Zahlungen
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verkaufspunkt POS
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Real-time Scheduling
  • Ressourcen-Planung
  • Room Booking Management
  • Terminplanung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anwesenheitsmanagement
  • Elternportal
  • Für Sommer-Camps
  • Kundenmanagement
  • Lebensmittel-Servicemanagement
  • Medizinisches Management
  • Mitarbeiter-Management
  • Online-Anmeldung
  • Programm-Management
  • Registrierungs-Management
  • Terminplanung

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

  • Inventarverwaltung
  • Kundenmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Buchung
  • Terminverwaltung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Room Booking Management
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Facility-Management
  • Freiwilligen-Management
  • Gerätenachverfolgung
  • Hintergrund-Screening
  • Nachverfolgung von Spielergebnissen
  • Online-Anmeldung
  • Spenden-Management
  • Team-Aufgaben
  • Terminplanung
  • Inventarverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kreditplanung
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitglieder-Management
  • Online-Zahlungen

Die hilfreichsten Reviews für Omnify

Omnify is a powerful and flexible platform with a huge amount of potential and it’s getting better!

  Mit Google übersetzen
5/5
Gesamt
5 / 5
Bedienkomfort
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: If you are a school (primary or secondary) or cooperation offering individual sessions or blocks of classes, this is without doubt the platform to use.

Vorteile: After spending several months exploring various other platforms, I finally settled on Omnify because of its ease of use and the many excellent features it offers. From what I experienced, I found Omnify to be the only online software that gave me the flexibility to create and present our services in a way that was visually clear and simple for our clients to book online. The option to create widgets enabled us to integrate the platform into our website making it even easier for clients to explore and select the services they wanted. The Omnify team are clearly committed to the needs of their clients, updating the various features and improving the functionality of the platform on a regular basis. Their support team is 'Outstanding' and are always on hand to provide guidance in a patient and professional manner.

Nachteile: As with any platform, you will need to commit a little time to understand the desktop and the various features it offers but once you do you won’t look back!

Good Booking System and the Support has been brilliant

  Mit Google übersetzen
4/5
Gesamt
4 / 5
Bedienkomfort
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: The biggest benefit has been ease of client booking and course bookings now compared to when I did it manually - saved my time and has resulted in improved booking success rate.

Vorteile: I love that I can use it for both booking clients and for my course bookings all in one system. Client Bookings are now so easy as used to spend precious time emailing trying to find a suitable time slot and now clients can check out all options and book and it takes payment at time of book - other systems I researched wanted extra money to do this. It has been easy to use and the support when I have had problems has been quick and responsive.

Nachteile: Omnify is a growing product so there has been a few glitches as it develops but the support team have been very responsive to correct and the development plans they have will take this from been a very good product to and really great one. My life coaching clients are international and at present the appointment booking does not allow them to change to their own time zone to view appointments which has caused a few difficulties when they have time zone converted incorrectly but understand this is in development.