Primaseller

Wer verwendet Primaseller?

KMU bis zu großen Einzelhändler, die auf mehreren Kanälen einschließlich Einzelhandelsgeschäfte verkaufen, Pop-up-Stores, Amazon, eBay, Shopify, WooCommerce und Magento.

Was ist Primaseller?

Primaseller POS beinhaltet Funktionen wie Inventar-Sync über mehrere Geschäfte, mehrere Register, einen digitalen Katalog von Produkten, Barcodes, Fakturierung, Benutzerberechtigungen, Split-Zahlungen, Steuern, Einkaufsplanung und vieles mehr. Verbinde Primaseller POS mit deinen Online-Kanälen, um auf mehreren Kanälen zu verkaufen. Besuche www.primaseller.com und melde dich für eine kostenlose Testversion oder Demo noch heute an!

Primaseller – Details

Primaseller

http://www.primaseller.com/

Gegründet 2013

Primaseller – Kostenübersicht

Primaseller bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Primaseller ist ab 100,00 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

100,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Primaseller Funktionen

Bestandsverwaltung Software
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Berichterstattung / Analyse
Bestandsoptimierung
Bestückung
Einzelhandel-Lagerverwaltung
Fertigungsbestandsmanagement
Lagerhaus-Management
Lieferanten-Management
Mobiler Zugriff
Multichannel-Management
Nachbestellungen verwalten
Produktkennzeichnung
Prognose
Barcode-Scanning
E-Commerce-Integration
Elektronische Unterschrift
Geschenkkarten-Management
Kassensysteme für Einzelhandel
Kundenkonto-Profile
Mehrere Standorte
Provisionsmanagement
Rabattmanagement
Restaurant-POS
Retourenmanagement
Treueprogramm

Primaseller – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 30 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Admin T.
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.9.2016

"Fantastic Exp.. easy to access...!"

Kommentare: Very use full.
value for money,
We have been using Primaseller for quite some time now. We are a B2B entity and sell online as well. Without integration of these 2 channels, it would've been quite difficult for us to track inventory and manage stock efficiently. With Primaseller, there is much better management of inventory and orders. Their support is also commendable.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 24.9.2016
Nicola C.
Director
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2018

"Amazing software which has made our working life easier as we are a growing company!!"

Vorteile: Primasellers software has so many features to enable the smooth running of our company after searching everywhere for a software package that can communicate with Woo-Commerce, Quickbooks and our shipping company etc, Primaseller most certainly ticks all of the boxes! Previously we had disjointed processes and now we can link to all of our packages which has lead to the reduction in the work load significantly leaving us time to concentrate on new projects to expand our company. Just the simple things like invoicing, has reduced our time significantly with the ease of the automated process in Primaseller and syncing to our accounts package. Inventory control had been a major issue with our company before and now we can grow our company with ease ensuring we can meet the demand of our customers. The support team at Primaseller are amazing, they always respond to you quickly and nothing is to much trouble!!

Nachteile: There is not much I would class as a negative, if there is any issues or observations to ease a process I always feedback to the team and they add it to their development list or fix straight away.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2018
Sachin V.
Store Manager
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2017

"Awesome......"

Kommentare: Good to have primaseller as billing partner with us..with great support by backhand team always there to help & ready to accept suggestion...Nice Keep it up

Vorteile: Good & easy to use.
Great customer support.

Nachteile: Need to update more on detailed reports.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2017
Krishna R.
Sales manager
Luxusgüter & Schmuck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2017

"Excellent for us"

Kommentare: Primaseller has been our only solution since we started using it at Select Jewels.
Specially the web app runs smooth and fast, i am able to operate from literally anywhere.
I run online operations of my company from bangalore and the dispatch facility is in Jaipur. It has been a great help managing all the orders be it B2B, online or POS with awesome ease.
Life has become easy with this. :)

Vorteile: Ease of use and proper end to end order management on all channels

Nachteile: Sometimes runs slow on low bandwidth internet.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2017
Natalie N.
Owner/Operator
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2018

"We are just new into this and find it a bit confusing, but customer support is very helpful!"

Kommentare: It's hard to give an honest review when I have only been really using a day. Once I have more time with it I can leave a more honest review

Vorteile: We like the POS and inventory management. Also, Al from primaseller has been very helpful! It will be nice to split our warehouse and we are excited to see how it all works at our first convention!
It's also great to have it all in one space. Bar coding was easy to set up and works well so far!

Nachteile: 1. Not the easiest to navigate or understand how to set it all up
2. Does not give live shipping quotes. This hinders us from using the system to its fullest as we cannot use it for over the phone orders, we will have to continue to use our BigCommerce to do this and our online orders. We will only process orders with this while at conventions to use the POS.
3. I have found out we will still have to update on both Primaseller and BigCommerce for somethings, like pricing and adding new products. Primaseller does not mirror pricing.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2018