Call Tracking

von Infinity Tracking

5 / 5 1 Bewertung
Call Tracking

Wer nutzt diese Software?

Whether you're in Marketing, Sales or Operations, we've increased the number of international territories that we support to over 75 countries in addition to the UK, US and Canada.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $400/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support währen der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Infinity Tracking
  • https://www.infinity.co
  • Gegründet 2010

Über Call Tracking

Infinity analyses the conversations you have with your customers to create clarity, which empowers you to grow revenue & reduce costs. Infinity allows you to integrate call data into the Google suite to allow you to track the full visitor journey. Infinity is a call intelligence platform available in over 75 countries. See also: https://www.google.com/analytics/partners/company/6215774515494912/gadp/5629499534213120/app/5707702298738688/listing/5685265389584384

Call Tracking Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Call Tracking

Great call tracking tool to add additional insight beyond the basic call tracking

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.6.2018
Richard E.
Head Of Digital
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: asdf
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Great customer service when needed, Infinity allowed us to provide insights into the client's gym structure set up.
We were able to identify that calls were not answered in peak times, allowing them to implement a call routing overflow system.

Nachteile: I found the early stages of setting the tracking difficult, understanding the behind numbers and setting up a call whisper, however, the service team walked us through it, and we got through it well.

Lies weitere Bewertungen