Wer nutzt diese Software?

Gastgewerbe, Apotheken, Einzelhandel, Schönheit und Salon.

Durchschnittliche Bewertung

68 Bewertungen
  • Gesamt 4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.4/5
  • Kundenservice 4.4/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3/5

Produktinformationen

  • Startpreis 70,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Goodycard
  • http://www.goodycard.co.nz
  • Gegründet 2014

Über Goody

Viele Unternehmen haben immer noch Schwierigkeiten zu definieren, wer ihre Kunden sind. Ohne dieses Wissen verlassen sich Unternehmen auf teure Programme oder Recherchen von Drittanbietern, um ihre Strategie festzulegen. Goody löst dieses Anliegen zu einem Bruchteil der Kosten, die herkömmliche CRM- oder Koalitionsbindungsprogramme verursachen. Dies wird erreicht, indem Einzelhändlern einfache, integrierte Tools zur Verfügung gestellt werden, mit denen sie ihr eigenes Treue- und Engagementprogramm erstellen können. Diese Tools sind automatisiert und bieten Einzelhändlern eine konsolidierte Ansicht ihres Kundenstamms.

Goody Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkarten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Treueprogramm
  • Zugriffsquellen-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-System
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundentreuesystem ohne Karten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Rabattmanagement
  • Treuekartensystem
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für Goody

A Simple, flexible CRM system for Point of Sale

Bewertet am 10.10.2018
Che C.
Sales And Marketing Specialist
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Goody is easy to install and administer. If ever there is or was a problem I know I can talk to someone on the phone or via chat immediately. I've never been treated like a 'stupid user'. Love goody.

Vorteile: We liked that our loyalty scheme was able to go fully digital.

Nachteile: Of course it could always be cheaper, but the price as it stands is completely reasonable for the product.

Customer Service is appalling. Out of 3 questions in 12 months, I've had 1 answer.

Bewertet am 9.5.2018
Shannay H.
Office Manager
Lebensmittelproduktion, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Hopefully more customers passing through the store

Vorteile: Ability to provide loyalty points to our customers. Has the functionality to do reports on the computer.

Nachteile: Unless you know how it works, it's not that user-friendly to the staff who have no tech savvy. Changes to the tablet confuse the older generation customers.

Antwort des Softwareanbieters

von Goodycard an 15.5.2018

Hi Shannay, thanks so much for your response.

We take your comments extremely seriously, and we're committed to ensuring each and every customer has a positive experience. We've taken your support comments on board, and we're looking to improve this area of our business over the next two months, including hiring more staff to ensure our customers are well looked after. I¿ll be taking a look at past support queries to better understand why it took so long to reply to your support ticket. Yet again, thanks so much for taking the time to submit this review, as we'd love to turn this back into a 10/10!

Kind regards,

Rory Moss,
Marketing Manager

Goody's worth it

Bewertet am 14.1.2020
Vanessa N.
Manager
Rundfunkmedien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great notifications through email which tie in when your card is swiped. Really easy.

Vorteile: That it is a national customer rewards scheme rather than just local.

Nachteile: There is nothing that I don't like about Goody.

Goody review 2019

Bewertet am 12.3.2019
Shannay H.
Office Manager
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Customer service can most definitely be improved considering the cost. Overall customers are happy when they are able to redeem their points and since it's managed by an app as opposed to being done manually by myself it's a good thing to have.

Vorteile: Relatively easy for customers to navigate in store on the tablet

Nachteile: Not as easy on the app for smart phones - not even I use the phone app

Antwort des Softwareanbieters

von Goodycard an 19.7.2019

Hi Shannay,

We're deeply sorry you haven't had the most positive experience with our support services. We immediately arranged for a support contact to touch base and address any concerns you had.

Regarding the app, it's in use by over 100k people, so we feel it's a fairly important part to sign up and point balance reminders.

Thanks for the review, and we'll be making sure you have the necessary support services you need, as clearly based on the review, there are things we can improve.

Appreciate the feedback.

Kind regards,

Rory Moss
General Manager

Consistent

Bewertet am 9.5.2018
Jusmena K.
Owner
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: That's its easy to use, and you only need one card for many site, therefore more people are inclined to use it because it doesn't feel like another card

Nachteile: Doesn't link yet to the pos but this could change in the future. No one comes to see us at the cafe so the customer service could improve

Antwort des Softwareanbieters

von Goodycard an 15.5.2018

Hi Jusmena,
Firstly, thanks so much for your review! We really appreciate this.
Looking at your account you currently operate the check-in model. If you¿d like to start incentivising customers for dollars spent, we can totally do this! We do have a number of POS integrations, but it depends on what you currently operate.
We also have a check-in version which should work on your POS device, pending your PC is above windows XP.
Unfortunately, we don¿t do on-site visits any more, as the system has become very simple to operate. It¿s much easier to call you at a time that suits if you prefer?
Yet again, thanks for taking the time to review us, and do let us know if you like to whitelabel (customise) your apps or investigate POS options.
Kind regards,
Rory Moss
Marketing Manager

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