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Was ist eWay-CRM?

Ein herausragendes CRM-Add-in für Outlook, jetzt als Web-Anwendung und auf iOS/Android erhältlich. Hilft, Kunden, Vertrieb, Projekte und Mail-Merges zu verwalten. Mit eWay-CRM kannst Du Outlook mit Deinem Team teilen, Kommunikationshistorie verfolgen, Follow-ups planen, Unternehmensprozesse automatisieren und damit Dein Geschäft effizient betreiben. Die Software ist auch hochgradig anpassbar - ermöglicht es Dir, Benutzerfelder zu erstellen, Formularlayouts zu designen, Workflows anzupassen und Benutzerberechtigungen zu erstellen.

Wer verwendet eWay-CRM?

Verkaufs- oder projektorientierte Organisationen mit Microsoft Outlook.

eWay-CRM Software - 1
eWay-CRM Software - 2
eWay-CRM Software - 3
eWay-CRM Software - 4
eWay-CRM Software - 5

Du bist nicht sicher, ob eWay-CRM das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

eWay-CRM

eWay-CRM

4.5 (593)
$ 24.00
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
185
10
4.5 (593)
4.5 (593)
4.7 (593)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
205
4.4 (4’161)
4.3 (4’161)
4.4 (4’161)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eWay-CRM

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM-Systeme
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Advanced HR
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundenspezifisches Branding
Priorisierung
Freshsales
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Insightly
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenplanung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
SAP Business One
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung

Bewertungen über eWay-CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4.5
Benutzerfreundlichkeit
4.5
Kundenservice
4.7
Funktionen
4.4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1’000
  • >1’001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
34%
3
5%
2
1%
1
0%
Joëlle
Plant Manager in Schweiz
Konsumgüter, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Eway

5.0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Übersichtliche Plattform alle Informationen auf einen Blich

Nachteile:

Mir gefällt alles gut.

Fernando
Fernando
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A+++. The Best CRM Software in the Market

5.0 vor 3 Jahren

Kommentare: I was a 10+ years users of the obsolete, outdated, full of issues Microsoft Business Contacts Manager. The thing was free and Microsoft did not care to update it and discontinued it. I spend 2 to 3 months checking almost all CRM software I could find before selecting one to replace Microsoft Business Contact Manager, as I wanted to make sure I did this only once. I picked eWay-CRM and I picked right. Imported the old database without any issue and set it up and customize it myself, even though I have no IT background. Very easy to set up and to customize.

Vorteile:

Things that I like the most: 1. Customization. You customize the forms, the views, the database, the workflows, and everything and use them whatever way you want to use them. Really. 2. The breadth of features. Whatever you want to do, eWay-CRM has a way to do it. 3. Customer service. You call customer service in the USA any time during working hours and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] will pick up the phone in 5 seconds and solve your issue pronto. 4. The stability. Windows 10 and Office have dozens of updates and changes. You can always count on eWay-CRM to be there, stable, available 100% of the time. 5. Reliability. Everything is backup in the cloud instantly. My data is safe.

Nachteile:

I like eWay-CRM so that much that I cannot think on anything to change, except some very minor icon function changes I suggested in the online forum. Has not been changed because fellow users did not agree with my suggestion. I can live with that and recognize that that only changes with a lot of users support can be implemented.

Milan
marketing manager in Tschechien
Maschinerie, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

excelent value for money

5.0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: My overall experience with eWay-CRM has been exceptionally positive. The system is highly intuitive and seamlessly integrates with Outlook, making it easy to manage our sales pipeline. Its comprehensive features for contact management, deal tracking and project management have streamlined our workflow and improved our sales efficiency. Additionally, the customer support team is responsive and helpful, ensuring any issues are promptly resolved.

Vorteile:

I highly recommend e-Way for sales tracking and lead management. It has transformed our sales process with its user-friendly interface, comprehensive features, and seamless integrations. e-Way is a game-changer for any sales team.

Nachteile:

Repoting seems to be a little bit complicated.

Lenka
Sales Director in Tschechien
Personalwesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Feedback for eWay

3.0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Speed, connectivity, service - that eway provide

Nachteile:

Unnecessarily memory/device intensive. Frequent and long updates.

Jason
Paralegal in USA
Anwaltskanzlei, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

eWay is the only Contact Management Software to Consider for a Law Practice

5.0 vor 4 Monaten

Kommentare: With the loss of business contact manager via outlook, eWay has been the only software we have found that will do what a small and very busy law practice will need to use!

Vorteile:

The way you can seamlessly sync all contacts, tasks, emails and anything else going on with a specific case. This is really important for a small law firm as I (the paralegal) can keep our clients up to date on the status of their case by seeing what I or the Attorney I work for have completed (tasks) and what has been done as far as communication with clients and opposing parties (emails) all in one easy to use system. Cannot recommend them enough. After dealing with QuickBooks support for 6 months, I truly appreciate the level of customer service eWay provides and does not stop until all issues have been resolved. Even when the issue is on our end they attempt to fix or point out potential problems with our system.

Nachteile:

The only Con I had was knowing when eWay had a new update, but I expressed a desire to be emailed when new updates are released and within a release or two I started getting emails to inform me of a new update! So no more Cons with eWay.